مهاجرت سرمایه گذاری در امارات

نوآفرینی در امارات

نوآفرینی در امارات

نوآفرینی در امارات از سود دولت بسیار جدی گرفته می شود و همانطور که از شهرها و معماری های این کشور معلوم است امارات به نوآفرینی علاقه دارد. راه‌اندازی این مسیر همچنین بر تلاش ‌ها و ابتکارات این کشور با هدف ارتقای تجربیات در همه زمینه های نوآوری و به اشتراک‌ گذاری آن‌ ها با سایر نقاط جهان تاکید دارد.

همچنین نوآوری ‌های اجرا شده توسط دولت ‌های بین ‌المللی مختلف را برای حمایت از تلاش ‌های جهانی برای بهبود کیفیت خدمات دولتی، ترویج فرهنگ نوآوری، و توسعه ابتکارات و راه ‌حل ‌ها برای چالش ‌های فعلی و آینده بر اساس چشم ‌انداز آینده امارات نظارت و مستند می‌کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به سوالات مختلف شما در خصوص نوآفرینی در امارات مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

جایگاه نوآفرینی در امارات

نوآفرینی ‌های دولت امارات مجموعه ‌ای از گزارش ‌ها در مورد نظارت بر نوآفرینی ‌های دولتی است که بر تمایل دولت امارات متحده عربی برای حمایت از ایده ‌های نوآورانه و ترویج فرهنگ نوآوری دولتی، علاوه بر بهبود کیفیت زندگی جامعه تأکید می‌کند. این استراتژی نوآوری را در 7 بخش که در آن نوآوری کلید تعالی است، تحریک می کند که شامل انرژی های تجدیدپذیر، حمل و نقل، آموزش، بهداشت، فناوری، آب و فضا می باشد. فاز اول آن شام 30 طرح ملی است که ظرف 3 سال تکمیل می شود. اینها شامل قوانین جدید، انکوباتورهای نوآوری، سرمایه گذاری در مهارت های تخصصی، مشوق های بخش خصوصی، مشارکت های تحقیقاتی بین المللی و انگیزه نوآوری در داخل دولت است.

سیستم نوآفرینی در امارات

مسیر اول یک محیط محرک برای نوآوری در قالب نهادها و قوانین حمایتی ایجاد می کند. این نهادهای تخصصی مانند انکوباتورهای نوآوری و همچنین زیرساخت های فناورانه را شکل خواهد داد تا به نوآوری در همه بخش ها دامن بزند. این روند بر تحقیق و مطالعه بسیار تاکید می کند. مسیر دوم، نوآوری دولت را با نهادینه کردن شیوه های نوآورانه با پشتیبانی از یک سیستم یکپارچه از ابزارهای مدرن توسعه می دهد. این استراتژی از همه نهادهای دولتی می‌خواهد که هزینه ‌ها را 1% کاهش دهند و پس ‌انداز را به پروژه ‌های تحقیقاتی و نوآوری اختصاص دهند. برنامه های آموزشی و آموزشی ملی در زمینه نوآوری نیز راه اندازی خواهد شد. مسیر سوم، نوآوری بخش خصوصی را با تشویق شرکت ‌ها به ایجاد مراکز تحقیقات علمی و نوآوری، پذیرش فناوری‌ های جدید و توسعه محصولات و خدمات نوآورانه تشویق می‌کند.

در جدول زیر شاهد وام ها و میزان سود آن ها برای نوآفرینی و توسعه کسب و کار در امارات هستید:

مبلغ به دلاردرصد سود
23000$15%
40000$18%

اهداف نوآفرینی در امارات

اهداف نوآفرینی در امارات

امارات متحده عربی شرکت ‌های بین‌ المللی پیشگام را در بخش ‌های کلیدی نوآوری جذب می‌کند، جوامع و مناطق نوآوری ایجاد می‌کند و از تحقیقات کاربردی در حوزه‌ های اولویت ملی حمایت می‌کند. همچنین موقعیت امارات متحده عربی را به عنوان یک مرکز بین المللی برای آزمایش نوآوری های جدید افزایش خواهد داد. مسیر چهارم، افرادی را با مهارت های بسیار نوآورانه با تمرکز بر علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات، از جمله ایجاد مواد آموزشی برای مدارس و دانشگاه ها آماده می کند. هدف ایجاد یک فرهنگ ملی است که نوآوری و کارآفرینی را از طریق مشارکت بین بخش های دولتی، خصوصی و رسانه ای تشویق کند.

اهداف اصلی تشویق نوآوری را می توان به شرح زیر خلاصه کرد:

  • اجرای طرح سرمایه گذاری پایدار در سرمایه انسانی امارات
  • دور کردن توسعه اقتصادی از بخش نفت
  • افزایش رقابت جهانی امارات متحده عربی
  • معرفی متدولوژی های شرکتی و فرهنگ نوآوری

اخذ ویزای نوآفرینی در امارات

یکی از ویزاهای مهم در امارات ویزای نوآفرینی و ویزای تجاری است. این یک بخش از سیستم طلایی سیستم نوآفرینی در امارات است. براساس این ویزا می توانید برای وابستگان خود یعنی خانواده درجه اول خود ویزای همراه اخذ کنید. این یک جنبه حمایتی است که یک تشویق برای نوآفرینان و کارآفرینان می باشد. برای این ویزا باید الزامات معینی را آماده کنید تا در روند اخذ خللی وارد نشود. این کشور کارآفرینان را از سراسر جهان قبول می کند. برای به دست آوردن متقاضیان کسب و کار، باید بتوانید تجربه خود را به عنوان یک کارآفرین اثبات کنید. سهامداران اکثریت یک استارت آپ یا یکی از اعضای رهبری ارشد آن بوده اند. مایل به نقل مکان به امارات متحده عربی و ایجاد تجارت قانونی در یکی از این 7 مذکور باشید.

یک ایده کسب و کار یا یک طرح تجاری داشته باشید که می خواهید در امارات متحده عربی زندگی کنید. علاوه بر این، متقاضیان باید الزامات اداره فدرال برای هویت، شهروندی، گمرک و امنیت بنادر، از جمله بررسی پیشینه و ارزیابی سلامت را با موفقیت بگذرانند. واجد شرایط بودن برای ویزای تجاری تضمینی برای دریافت ویزا توسط متقاضی نمی باشد. کمیته های تخصصی درخواست و مدارک پیوست را بررسی و بر اساس آن تاییدیه صادر می کنند. پس از تایید، متقاضی ملزم به رعایت الزامات اداره فدرال برای هویت، شهروندی، گمرک و امنیت بنادر برای صدور ویزا خواهد بود. اگر درخواست شما موفقیت آمیز باشد، پیوندی برای آپلود مدارک مورد نیاز و تکمیل درخواست خود برای ویزا دریافت خواهید کرد.

در نمودار زیر شاهد تعداد ویزای اخذ شده از سوی نوآفرینان برای نوآفرینی در امارات می باشید:

نوآفرینان برای نوآفرینی در امارات

نمونه های نوآفرینی در امارات

در زمینه انرژی های تجدیدپذیر این کشور سازمان جدیدی را برای تسهیل پروژه های تولید برق غیرمتمرکز مانند تاسیسات خورشیدی در مقیاس کوچک ایجاد می کند. این استراتژی همچنین نوآوری در صنعت انرژی های تجدیدپذیر را تشویق می کند و در عین حال از تحقیقات کاربردی در فناوری پاک نیز حمایت می کند. در حمل و نقل نوآفرینی در سفرهای هوایی و دریایی و همچنین لجستیک را تحریک خواهد کرد. هدف ارائه محصولات و خدمات جدید، موثرتر کردن رویه ها و صرفه جویی در زمان است. این استراتژی همچنین بر نوآوری در زمینه پهپادهای بدون سرنشین تمرکز خواهد کرد. در بخش آموزش از طریق کار علوم آزمایشگاهی در امارات در مدارس و دانشگاه ‌ها نوآفرینی را ایجاد می‌کند تا دانش‌آموزان را به مهارت ‌های هدفمندی مانند تفکر انتقادی، حل مسئله، خلاقیت، پشتکار و سازگاری مجهز کند.

در زمینه سلامت این نوآفرینی فناوری های پیشرفته را در خدمات مراقبت های بهداشتی ترویج می کند. این امر رشد بیوتکنولوژی و صنایع دارویی را تحریک می کند و در عین حال با شرکای استراتژیک برای حمایت از تحقیقات پزشکی همکاری می کند. در خصوص آب این استراتژی به دنبال راه حل های نوآورانه برای چالش کمبود آب خواهد بود. در زمینه فضا این مسیر از فناوری فضایی به منظور اکتشاف و همچنین ارتباطات ماهواره ای و تحقیقات تخصصی در مورد کاربردهای زمینی پشتیبانی می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به امارات از طریق سرمایه گذاری به شما اطلاعات کاملی ارائه می کند و همچنین می توانید با مشاوران این مجموعه در زمینه کارآفرینی در امارات مشورت نمایید.

سوالات پرتکرار درباره نوآفرینی در امارات

در قسمت زیر سوالات پرتکرار درباره نوآفرینی در امارات پاسخ داده شده است:

  • شرایط اصلی اخذ ویزای نوآفرینی در امارات چیست؟ اثبات تجربه کارآفرینی، ارائه طرح تجاری مورد تایید و الزامات اداره فدرال برای هویت، شهروندی، گمرک و امنیت بنادر
  • هم اکنون بیشترین زمینه های نوآفرینی در امارات کدامند؟ تجارت الکترونیکی، بازارها و زیرساخت ها و نرم افزارها به عنوان یک سرویس
  • اهداف نوآفرینی در امارات چیست؟ اجرای طرح سرمایه گذاری پایدار در سرمایه انسانی امارات، دور کردن توسعه اقتصادی از بخش نفت، افزایش رقابت جهانی امارات متحده عربی و معرفی متدولوژی های شرکتی و فرهنگ نوآوری
  • ویژگی های نوآفرینی در امارات چیست؟ رتبه 17 از نظر سهولت تجارت، دسترسی به بازارهای بین المللی، فرصت گسترده همکاری و توسعه، سهولت اجرای قرارداد و ثبت ملک
4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *