مهاجرت تحصیلی یونان

رشته هتلداری در یونان

دانشکده رشته هتلداری و گردشگری کالج مدیترانه یونان

رشته هتلداری در یونان یکی از جمله رشته های مطرح ارائه شده در این کشور است. یونان یکی از کشورهای مطرح اروپا برای گردشگری است. هر سال تعداد زیادی گردشگر را میزبانی می کند. این صنعت در یونان یکی از صنایع مهم درآمدی برای یونان است لذا رشته هتلداری و توریسم در یونان بسیار اهمیت دارد. رشته هتلداری در یونان در دانشگاه ها و کالج های این کشور به صورت دوره گواهینامه، لیسانس و فوق لیسانس ارائه می شود. دوره ها به زبان یونانی و انگلیسی ارائه می شود. با داشتن مدرک تحصیلی در این کشور و کسب تجربه در طول تحصیل می توانید برای ورود به بازار کار آشنا شوید. با استفاده از خدمات ویژه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید برای کسب اقامت کشورهای مختلف اقدام کنید.

تحصیل رشته هتلداری در یونان

برنامه تحصیل رشته هتلداری در یونان دانشجویان را با دانش، مهارت ها و نگرش لازم برای انجام کارآمد مسئولیت های خود در بخش هتلداری مجهز می کند. این دوره ها همچنین شامل کار آزمایشگاهی عمیق برای دانشجویان برای کسب مهارت ها و استانداردهای دانش مورد نیاز در زمینه های عملیاتی خدمات غذا و نوشیدنی، تولید مواد غذایی، عملیات جلویی و خانه داری است. این دوره ها به دانشجویان کمک می‌کند تا نوع مناسبی از ارزش‌ ها و نگرش را برای عملکرد مؤثر در تجارت هتلداری ایجاد کنند.

تعداد کالج ها و موسسات ارائه کننده تحصیل رشته هتلداری در یونان با رشد سریع در حال افزایش است. این به دلیل افزایش تقاضا برای دوره مدیریت هتلداری است. دانشجویان به تعداد بیشتری به سمت این منطقه جذب می شوند. این جذابیت دانشجویان نسبت به این دوره باعث ایجاد بسیاری از مؤسسات درجه یک جهانی هتلداری شده است.

در جدول زیر دانشگاه ها برای تحصیل رشته هتلداری در یونان معرفی شده اند:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه تسالی
2دانشگاه آگن
3موسسه مقدونیه
4کالج مدیترانه
5کالج متروپولیتن
6کالج آمریکایی یونان

دانشکده رشته هتلداری و گردشگری کالج مدیترانه یونان

دانشکده رشته هتلداری و گردشگری کالج مدیترانه یونان این چشم ‌انداز را دارد که در بهبود خدمات ارائه ‌شده توسط شرکت ‌های مهمان ‌نوازی یونان و تقویت مزیت رقابتی گردشگری یونان در سراسر جهان مشارکت کند. به منظور دستیابی به ماموریت خود، کالج متخصصان بسیار ماهر را چه در سطح نظری و چه در سطح عملی در اختیار صنعت قرار می دهد. هدف این است که هر شرکت هتلداری، صرف نظر از اندازه آن، بتواند به منابع انسانی آموزش دیده و حرفه ای آموزش دیده دسترسی داشته باشد. در این زمینه، کالج مجموعه‌ای از دوره‌ های دانشگاهی معاصر و نوآورانه را با همکاری دانشگاه دربی، در میان برترین دانشگاه‌های بریتانیا برای مطالعات گردشگری و هتلداری ارائه می‌کند.

تمام دوره های دانشکده رشته هتلداری و گردشگری کالج مدیترانه یونان بر توسعه دانش کاربردی و مهارت های عملی از طریق یادگیری تجربی و تجزیه و تحلیل مطالعه موردی، با مشارکت متخصصان مشهور صنعت و از طریق فرصت های کارآموزی در هتل های پیشرو متمرکز هستند.

  • مدارک تحصیلی توسط دانشگاه دربی اعطا می شود که رتبه 5 را در بریتانیا برای مطالعات گردشگری و هتلداری دارد.
  • اولین برنامه دانشگاهی در هنرهای آشپزی که تا کنون در یونان، منحصراً در کالج مدیترانه ارائه شده است.
  • پیوند دادن نظریه به عمل، با استفاده از مجموعه وسیعی از سخنرانی‌ ها و از طریق پشتیبانی شبکه از بیش از 50 کسب ‌و کار هتلداری.
  • یک طرح کارآموزی ساختاریافته یا کارآموزی با حقوق در شبکه کسب و کارهای مهمان نوازی کالج بخشی جدایی ناپذیر از دوره ها است.

شرایط بورسیه تحصیلی در یونان را نیز می توانید در این کالج بررسی کنید.

دانشکده رشته هتلداری و گردشگری کالج مدیترانه یونان

دانشکده مدیریت هتلداری و گردشگری کالج متروپولیتن یونان

دانشکده مدیریت هتلداری و گردشگری کالج متروپولیتن یونان جامع ترین گزینه برای آموزش گردشگری دانشگاهی در یونان است که برنامه های دانشگاهی را در همه سطوح – لیسانس، کارشناسی ارشد و دیپلم – در مورد تقاضاترین حوزه های صنعت گردشگری مدرن ارائه می دهد. برنامه ‌ها با همکاری دانشگاه ‌های بین ‌المللی برتر ارائه می‌شوند:

  • دانشگاه ملکه مارگارت
  • دانشگاه آکسفورد بروکس
  • موسسه هتلداری لوزان

که منجر به دریافت مدارک دانشگاهی با شهرت بین ‌المللی و جهانی می‌شود. آنها 2 تخصص عمده و پرتقاضا را پوشش می‌دهند:

  • مدیریت هتلداری و گردشگری بین‌المللی
  • برنامه ‌ریزی رویداد و مهمان ‌نوازی بین‌المللی

دانشکده هتلداری و مدیریت گردشگری کالج متروپولیتن با همکاری Ecole hôtelière de Lozanne، دانشکده هتلداری شماره 1 در جهان، برنامه های آموزش حرفه ای معتبر بین المللی را در بخش گردشگری ارائه می دهد. ماموریت دانشکده مدیریت هتلداری و گردشگری در کالج متروپولیتن تربیت و شکل دادن به مدیرانی است که بتوانند در صنعت گردشگری که به سرعت در حال توسعه است، شغلی را دنبال کنند.

کار در رشته هتلداری در یونان

فارغ التحصیلان رشته هتلداری در یونان برای دنبال کردن شغل و کار در رشته هتلداری در یونان در هر بخش از صنعت گردشگری و مهمان ‌نوازی بین ‌المللی، از جمله محل اقامت (هتل ‌ها، سفرهای دریایی)، جاذبه ‌ها (گالری ‌ها، موزه‌ ها، پارک ‌های تفریحی)، حمل‌ و نقل (ایرلاین ‌ها، فرودگاه ‌ها)، سازمان‌ های مسافرتی (آژانس‌ های مسافرتی، اپراتورهای تور) و سایر خدمات (سالن های کنفرانس، برگزارکنندگان کنگره) در مدیریت، بازاریابی، منابع انسانی، فناوری اطلاعات برای گردشگری، روابط عمومی و ارتباطات، حسابداری و امور مالی و عملیات هتلداری کار کنند.

میزان درآمد کار در رشته هتلداری در یونان جهت کار در یونان در نمودار زیر آمده است:

درآمد کار در رشته هتلداری در یونان جهت کار در یونان

مدیریت هتلداری کالج آگن یونان

مدیریت هتلداری کالج آگن یونان یک دوره 3 ساله در مقطع کارشناسی گردشگری و مهمان نوازی با تأکید بر مدیریت هتل ها است. یونان یک مقصد گردشگری در سطح جهانی و یکی از بهترین مکان ها برای کار در صنعت هتلداری است. سال اول تحصیلی شامل ماژول های اصلی است. از سال دوم و پس از آن، دانشجویان ماژول های مدیریت هتل را از بین 5 رشته انتخاب می کنند:

  • مسیر عمومی
  • مدیریت هتلداری
  • مدیریت بین المللی گردشگری
  • مدیریت رویدادهای بین المللی
  • تجربه مشتری و مدیریت سلامتی

این برنامه آکادمیک بر روی ماژول های مرتبط با هتل، تئوری را با عمل پیوند می دهد و دانش مدرن در مورد تجارت توریستی را با ماژول هایی مانند مدیریت غذا و نوشیدنی و بازاریابی دیجیتال ارائه می دهد. شرایط کار پس از تحصیل در یونان در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شرح داده شده است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *