ویزای مسافرتی یونان

برترین هتل های یونان

برترین هتل های یونان

برترین هتل های یونان که در خانه آپولون، زئوس و آفرودیت، زادگاه تمدن غرب در حدود 4000 سال پیش بوده است خود نمایی می کنند. امروزه، هنوز هم می‌ توانید اثر انگشت تاریخ یونان را در ده ‌ها مکان باستان‌ شناسی و مجموعه‌ های موزه ‌ای که در سراسر کشور پراکنده شده ‌اند، ردیابی کنید. اما یونان بسیار بیشتر از تاریخ ارائه می دهد. خط ساحلی باشکوه آن با سواحل خیره کننده احاطه شده است.

در حالی که فضای داخلی کوهستانی آن بیابانی رام نشده را ارائه می دهد. با این حال، شاید بزرگترین ثروت آن جزایر معروف باشد، جایی که معماری سنتی یونان با غذاهای لذیذ، سبک زندگی رنگارنگ، و مناظر دیدنی آمیخته می شود. یونان همچنین خانه برخی از مجلل ترین هتل های جهان است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه مهاجرت و اخذ ویزای توریستی یونان مشاور شماست.

معرفی کشور یونان

یونان کشوری است که در جنوب اروپا در انتهای جنوبی شبه جزیره بالکان واقع شده و دارای 2000 جزیره است، یونان با آلبانی، مقدونیه، بلغارستان، ترکیه، دریای اژه، دریای ایونیا و دریای مدیترانه مرز زمینی دارد. یونان طولانی ترین خط ساحلی اروپا را دارد و جنوبی ترین کشور اروپا است، سرزمین اصلی دارای کوه‌ ها، جنگل‌ ها و دریاچه‌ های ناهموار است. این کشور به خاطر هزاران جزیره که در شرق دریای آبی اژه، از جنوب دریای مدیترانه و در غرب دریای ایونی قرار دارند، به خوبی شناخته شده است. یونان به مهد تمدن غرب، زادگاه دموکراسی، بازی های المپیک و تاریخ باستانی و معابد باشکوه آن شهرت دارد. معابد باستانی یونان شامل پارتنون در آکروپولیس در آتن، معبد آپولو در دلفی و معبد پوزیدون در سونیون است، جزایر یونان بیش از 6000 جزیره زیبا را در خود جای داده است، یونان دارای 18 مکان میراث جهانی یونسکو است.

یونان خط ساحلی چشمگیری دارد حدود 16000 کیلومتر است، سانتورینی سواحل رنگی متفاوتی دارد و یونان دارای طیف متنوعی از حیات وحش است. مینوی ها اولین تمدن بزرگ یونانی بودند، آنها در سرزمین اصلی یونان زندگی نمی کردند، بلکه در جزیره مجاور کرت، بین 2200 قبل از میلاد و 1450 قبل از میلاد زندگی می کردند. آنها به نام مینوی ها به نام پادشاه افسانه ای خود، مینوس شناخته می شدند، یونان به عنوان مهد تمدن غرب و زادگاه دموکراسی، تئاتر، بازی های المپیک و بسیاری موارد دیگر شناخته می شود. این کشور به خاطر تاریخ باستانی و ویرانه‌ های، فرهنگ و غذای باورنکردنی، و مناظر جزیره‌ ای باشکوه ، مشهور است. یونان یک جامعه جمع گرا است به این معنا که وفاداری قوی به گروه های خانوادگی و اجتماعی نشان داده شده است.

برترین هتل های زیبای یونان

هتل Grande Bretagne، یک مکان دیدنی تاریخی که در قلب آتن واقع شده و در سال 1874 تأسیس شده است، مناظر خیره کننده ای از آکروپولیس و پارتنون مشهور را از پشت بام خود ارائه می دهد. این هتل مجلل، با آثار هنری مجلل و عتیقه ‌های گرانبها، میزبان شخصیت ‌های محترم و سران ایالتی است که سوئیت مشهور رویال و همچنین خدمات انحصاری پیشخدمت را تجربه کرده ‌اند. مهمانان چند ملیتی این ملک باشکوه از توجه دقیق به جزئیات تمام 320 اتاق و سوئیت از طریق تطبیق کامل ظرافت دنیای قدیم با امکانات پیشرفته لذت می برند. همه اقامتگاه ‌ها دارای پارچه‌ های مجلل، آثار هنری اصلی و عتیقه ‌های بازسازی ‌شده از کریستیز و ساتبی هستند.

Mystique با جشن گرفتن لذت های زیباتر در زندگی، تجربه ای حسی در جزیره غرق آفتاب سانتورینی است. Mystique شیک که بر روی صخره‌های معروف Oia قرار دارد، مناظری خیره‌ کننده از آب‌ های کریستالی آبی شفاف، آتشفشان، و Caldera دریای اژه دارد. این تفرجگاه که توسط برخی از زیباترین مناظر جهان احاطه شده است، طراحی جزیره ای این تفرجگاه ادای احترام به طبیعت در آب و هوای تجملاتی بی شرمانه است. 35 سوئیت و ویلا تجربه ای حسی را در محیطی با ظرافت کم نشان می دهند، با دست ساز عاشقانه از چوب، سنگ محلی، و شیشه با نقش های فریبنده حک شده روی دیوارها. منسوجات عتیقه و حوله های چاق و مجلل شما را در گرما و راحتی خود می پوشانند.

در جدول زیر شاهد امتیازات هتل Mystique می باشید:

امتیازاتفاکتورها
80محیط و فضا
76ساختمان و اتاق ها
81خدمات و امکانات

برترین هتل های معروف یونان

هتل 5 ستاره کاوو تاگو با ترکیبی از پیچیدگی جهان وطنی و شیک جزیره ای پابرهنه، یک هتل مجلل است که در حومه شهر میکونوس در جزیره بت های یونانی میکونوس واقع شده است. این هتل مجلل و فوق مد روز که در سال 2018 به طور کامل بازسازی شده است، دارای استخر بی ‌نهایت افسانه ‌ای، بار آکواریوم سورئال، مناظر تماشایی غروب خورشید، رستورانی با ناهار خوری عالی در سطح جهانی، و اسپای صمیمی است که مجموعه‌ ای از درمان ‌های آرامش ‌بخش و درمانی عالی را ارائه می ‌دهد. این ملک که به آرامی از تپه ای به سمت دریای اژه پایین می رود، طیف وسیعی از 83 اتاق و سوئیت لوکس را ارائه می دهد که به سبک شیک سفید و مینیمال که جزایر سیکلادیک به آن مشهور هستند مبله شده اند.

در بخش زیر شاهد ویژگی های هتل کاوو تاگو در یونان می باشید:

ویژگی های هتل کاوو تاگو در یونان

همچنین می‌توانید یک ویلای خصوصی را برای آن استراحت رمانتیک خاص رزرو کنید، و تقریباً تمام اقامتگاه‌ های لوکس دارای تراس یا بالکن با گزینه ‌هایی برای منظره دریا، استخر خصوصی و/یا جکوزی هستند. اولین هتل 5 ستاره تمام عیار در یونان، Elounda Beach Hotel & Villas دهکده ماهیگیری خواب آلود الوندا در شمال شرقی کرت را در سال 1971 بر روی نقشه قرار داد. این ملک شامل چندین مجموعه مینی تفرجگاه مانند، مانند باشگاه قایق ‌رانی، که خانه‌ های ییلاقی پیشرفته آن دارای درهای شیشه ‌ای کشویی برقی و صفحه‌ نمایش تلویزیون جمع ‌شونده است. میهمانان می توانند از آرامش و سکوت دو ساحل خصوصی، درمان در اسپای تحسین شده Espace Vitalité Chenot یا یک غذای خوشمزه در یکی از 9 رستوران درجه یک لذت ببرند.

برترین هتل های لوکس یونان

گریس سانتورینی یک هتل بوتیک انحصاری در سانتورینی است که در ارتفاع 363 متری بالای دهانه دهانه معروف جهانی سانتورینی قرار دارد و مناظری خیره کننده را ارائه می دهد. این هتل شفاف، مینیمالیستی و به سادگی شگفت ‌انگیز، از تزئینات چشم ‌انداز وسیعی از مناظر سفید بکر و دریا که تا بی ‌نهایت امتداد دارند، چشم پوشی می‌کند. 21 اتاق و سوئیت نوآورانه نوآورانه، سبکی معاصر را به نمایش می‌ گذارند، ترکیبی از طراحی جدید و سفارشی در کنار قطعات سنتی دست ‌ساز، در حالی که حمام‌ های مجلل واحدهای روشویی دوتایی با حوض ‌های حکاکی ‌شده از مرمر و دوش ‌های بارانی جادار با دیوارهای موزاییکی دارند. بیشتر اتاق ‌ها دارای استخرهای غوطه ‌ور در فضای باز هستند، در حالی که ویلای 400 متر مربعی یک استخر گرم خصوصی و اسپا دارد.

Porto Zante Villas & Spa با شکوه در یک ساحل شنی خصوصی در یک خلیج منزوی، در جزیره Zakynthos، درست در غرب سرزمین اصلی یونان و معروف به خاطر آب های فیروزه ای و دهکده های ونیزی، یک هتل لوکس بوتیک است که شامل ویلاهای لوکس کلاس جهانی در ساحل، همه با استخرهای خصوصی، غذاهای نفیس یونانی و مدیترانه‌ ای در رستوران کلاب هاوس، یک رستوران تلفیقی آسیایی لوکس با سوشی ‌های تازه خوشمزه، سوشیمی و گزینه ‌های تایلندی، اسپای فوق ‌العاده در کنار آب، خدمات هتل 5 ستاره 24 ساعته و مجموعه ‌ای از فعالیت ها و تجربیات منحصر به فرد برای خانواده ها و زوج ها به طور یکسان.

برترین هتل های لوکس یونان

هتل سوئیت آستارا برترین هتل در یونان

هتل آستارا در جزیره سانتورینی قرار دارد، یک اقامتگاه و محل تفریحی ساحلی است که این جزیره روی صخره های ساحل قرار گرفته است، معماری این هتل به سبک مدرن و سنتی طراحی شده است. در این هتل چشم اندازی زیبا و دیدنی از دهانه آتشفشانی که در دریای اژه قرار دارد، در معرض دید مسافران و مهمانان است. هتل سوئیت آسترا که همواره مورد تمجید و ستایش قرار دارد همواره در فهرست 25 هتل برتر جهان جای داشته است، در این هتل در سوئیت های بسیار لوکس آن، استخرهای آب گرم خصوصی قرار دارد که به مسافران خدمات ارائه می ‌دهد. این هتل زیبا در نزدیکی شهری به نام ایمرویگلی واقع شده است که شهری خلوت و آرام بوده و به همین دلیل مسافران و گردشگران می‌ توانند به راحتی در این منطقه گشت و گذار داشته و از آرامش حاکم بر آن نهایت لذت را ببرند.

هتل قدیمی باچشم انداز عالی در یونان

کیووتوس که در آب های زمردی اورنوس پیچیده شده است، مشرف به ساحل خصوصی خود است. این بنا که در یک شیب صخره ای ساخته شده است، با مجموعه خیره کننده هنر مدرن و عتیقه جات کمیاب، خدمات بی عیب و نقص و شخصی، و موقعیت ایده آلی که تنها چند دقیقه با مرکز شهر میکونوس از بهترین شهرهای یونان فاصله دارد، تحت تاثیر قرار می دهد. ظرافت و تجمل تصفیه شده مشخصه هر گوشه ای است. امکانات کلاس جهانی Kivotos شامل اتاق ‌ها و سوئیت‌ های مجلل و تزیین شده یک ویلای باورنکردنی با یک استخر خصوصی و منطقه ساحلی خلوت، 2 استخر با جکوزی در فضای باز، یک اسپا، یک ایالت است.

در نمودار زیر شاهد تعداد توریست ها در یونان می باشید:

تعداد توریست ها در یونان

مرکز تناسب اندام پیشرفته، یک ساحل خصوصی، زمین اسکواش، 3 رستوران و بار، یک گالری هنری، یک بوتیک، سالن آرایش مو، یک کلیسای زیبا در محل آن برای مراسم عروسی، و یک قایق تفریحی خصوصی در دسترس برای سفرهای دریایی روزانه و خصوصی عاشقانه شام در دسترس است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه راهنمایی ویزای توریستی یونان و نحوه مهاجرت به این کشور از طرق مختلف مشاور و همراه شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *