مهاجرت به کشور هلند

شرایط تحصیل رایگان در هلند

کشور هلند در کنار کشورهای انگلیس و آلمان یکی از مقصد برتر دانشجویان بین المللی است. شرایط تحصیل رایگان در هلند چندان پیچیده نیست. شما می توانید برای پر کردن فرم های پذیرش دوره ها و مقاطع رایگان در هلند با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید. دانشجویانی که به دنبال گذراندن دوره های آزاد در سال 2023 در هلند هستند باید بدانند که مدارک دانشگاه هلند اعتبار بین المللی دارند. همچنین همواره تعداد بسیار زیادی بورس تحصیلی در هلند توسط کالج ها، دانشگاه ها، موسسات و دولت هلند ارائه می شود.

این کشور یکی از دوستانه ترین کشورها برای خارجی ها، به ویژه برای دانشجویان بین المللی است. ساکنان این کشور از دانشجویان خارجی بسیار پذیرا و مهمان نواز بودند. نه تنها مردم، بلکه دانشگاه ها و برنامه های آنها نیز با دانشجویان غیر اروپایی که مشتاق تلاش برای آموزش با کیفیت هستند، دوست هستند. نسبت به سایر کشورها، یادگیری در این کشور از نظر سبک زندگی آسان تر است. زیرا، هزینه کمتری دارد و مزایای متعددی برای دانشجویان دارد. به همین دلیل است که در صورت داشتن منابع و تحقیق مناسب در این کشور، تلاش برای تحصیل رایگان در این کشور آسان است.

بررسی تحصیل در هلند

اگر رامبراند، ون گوگ و اسکیت را می شناسید، به نظر برای تحصیل در هلند آماده هستید. هلند کشوری آزاد با مردمانی صادق و روشن فکر است.

  • این کشور که به عنوان یک کشور صلح دوست، میانجی با مساعی جمیله شناخته می شود. بدین ترتیب در سطح جامعه بین المللی وجهه مثبتی دارد.
  • زبان شیرین هلندی و صحبت کردن انگلیسی با لهجه هلندی
  • موزه های بزرگ
  • زندگی شبانه رنگارنگ در نقاط جذاب هلند

هوای بارانی ممکن است کمی خسته کننده باشد، اما در زمانی که شما شرایط تحصیل رایگان در هلند را داشته باشید دیگر اهمیتی ندارد. اگر برای تحصیل در این کشور به صورت رایگان عزم جزمی دارید چندین مقصد تحصیلی سطح بالا در این کشور وجود دارد. اما ایده بدی نیست که جزئیات بیشتری را در خصوص شرایط تحصیل رایگان در هلند بگوییم تا بدانید برای چه مراحلی باید آماده باشید. ضمنا ذکر این نکته خالی از لطف نیست که برای تحصیل در هلند نیازمند اخذ ویزای تحصیلی این کشور نیز هستید.

شرایط تحصیل رایگان در هلند و اخذ بورس تحصیلی

شرایط تحصیل رایگان در igkn شامل اخذ بورس برای پذیرش تحصیلی در هلند می شود. البته این بورس ها به دانشجویان از سایر نقاط دنیا نیز می تواند تعلق گیرد. لیستی از این موسسات و دانشگاه ها موجود است که می توانید از طریق موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بدان دست یابید. متقاضیان می توانند هم برای مقطع کارشناسی و هم مقاطع بالاتر گزینه های مورد علاقه خود را جستجو کنند. کمک هزینه های تحصیلی که در هلند به دانشجویان پرداخت می شود بسیار معقول و به صرفه است. کمک هزینه تحصیلی 5000€ (یورو) است که دانشجوی پذیرفته شده می تواند در نخستین سال تحصیلی دریافت نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله اعزام دانشجو به هلند را مطالعه بفرمائید.

انواع بورسیه های تحصیلی در هلند

همچنین جهت اطلاع از هزینه زندگی در هلند مطالعه مقاله مذکور توسط کارشناسان ما به شما پیشنهاد داده می شود. انواع بورسیه های تحصیلی در این کشور که دانشجویان می توانند به آن ها دست یابند به شرح زیر می باشد:

عناوین بورسیهتوضیحات
اراسموس Mundus در هلنداین بورس به دانشجویان بین المللی اجازه می دهد تا برنامه تحصیلی Erasmus Mundus را در هلند دنبال کنند.
بورس تحصیلی دانشگاه لیدنمتقاضیانی که به دنبال برنامه هایMA، MSc و LL.M در دانشگاه لیدن هستند می توانند فرم های بورس تحصیلی را از سایت دانشگاه دریافت کنند. کمک هزینه تحصیلی این دانشگاه معادل 10000€ (یورو) است. یک خوابگاه نیز در اختیار دانشجو قرار می گیرد. در صورت دریافت کمک هزینه 15000€ (یورو) دانشجو هزینه تحصیل منهای هزینه اقامت دریافت می کند.
بورس تحصیلی بالقوه دانشگاه ماستریختاین بورس تنها به استعدادهای برتر و برای دوره کارشناسی و بالاتر و برای دوره های حرفه ای به ویژه اقتصاد و حسابداری در این دانشگاه تعریف شده است. دانشجویانی که پذیرش می گیرند می توانند با این بورس تمام هزینه های تحصیل، زندگی، بیمه و ویزا را پرداخت نمایند.
برنامه تحصیلی دانشگاه رابووداین بورس تحصیلی بالقوه EMF نام دارد. مقاطع به زبان انگلیسی برگزار می شوند برای مقاطع کارشناسی ارشد و بالاتر است. این کمک هزینه تحصیلی به صورت نقد داده نمی شود بلکه هزینه های تحصیل را به صورت مستقیم به حساب دانشگاه می ریزد.

شرایط تحصیل رایگان در هلند و دیگر بورس ها

شرایط تحصیل رایگان در هلند و دیگر بورس ها

دیگر بورسیه هایی که امکان به دست آوردن آن توسط دانشجویان مهیا در خصوص تحصیل رایگان در هلند میسر است به شرح زیر می باشد:

عناوین بورسیه هاتوضیحات
بورس دانشگاه Utrechtاین دانشگاه مبتکر یک بورس تحصیلی برای دانشجویان آینده پژوه است. از این رو می تواند از ابتدای تحصیلات دانشگاهی در اختیار متقاضیان و واجدین شرایط قرار گیرد. حتی متقاضیان طی دوره کارشناسی نیز می توانند برای دریافت این بورس تقاضا کنند. علاوه بر این یکسری از دوره های حرفه ای آینده پژوهی نیز شامل این بورس می شود. کمک هزینه تحصیلیUtrecht Excellence می تواند هزینه تحصیل به اضافه هزینه های زندگی را به مبلغ 11000€ (یورو) پوشش دهد.
TU Delft Excellence Scholarshipsاین کمک هزینه تحصیلی بسیار کامل است. هزینه های تحصیل و هزینه ماهانه برای هزینه های زندگی را پوشش می دهد.
بورس تحصیلی دانشگاه آمستردام (هلند)این بورس تحصیلی را به دانشجویان استثنایی خارج از اتحادیه اروپا اختصاص می دهد. پذیرفته شدگان می توانند برنامه های کارشناسی ارشد را دنبال کنند.AES مدرک تحصیلی را به همراه 25000€ (یورو) که شامل هزینه های تحصیل و زندگی می شود اعطاء می کند.

مزایا و شرایط تحصیل رایگان در هلند

دانشجویان از اقصی نقاط دنیا برای تحصیل به اهداف متفاوتی شرایط تحصیل رایگان در هلند را پذیرا می شوند. با ذکر این واقعیت شروع می کنیم که هلندی ها همه چیز را راحت می گیرند. دوره هایی نیز به زبان انگلیسی در این کشور برگزار می شود. جهت تکمیل اطلاعات خود مقاله ویزای تحصیلی هلند را مطالعه بفرمائید.

به این واقعیت می کنند که:

  • هلندی ها راحت هستند.
  • به زبان انگلیسی نیز شناخته شده اند.
  • شیوه تدریس در هلند بسیار نوین و جذاب است.
  • در دانشگاه های این کشور تدریس به صورت غیر رسمی صورت می گیرد.
  • بیشترین تمرکز بر تجربه محوری دانشجویان است.

بنابراین جای تعجب نیست که چرا حتی بسیاری از اروپاییان برای ادامه تحصیل خود کشور هلند را انتخاب می کنند.

علت انتخاب هلند برای ادامه تحصیل توسط برخی دیگر از متقاضیان، فرهنگ منحصر به فرد این کشور و قرار گیری در قلب اروپا است. همین موقعیت جغرافیایی عالی باعث دسترسی آسان، کم هزینه و سریع متقاضیان از کشورهای همسایه می شود. اگر شما به دنبال تحصیل در خارج از کشور هستید، بعید به نظر می رسد نتوانید در هلند دانشگاه مناسبی برای خودتان پیدا کنید. تعدادی از گزینه های احتمالی برای تحصیل به صورت رایگان و شرایط تحصیل رایگان در هلند وجود دارد. بدین ترتیب می توانید اطلاعات بیشتر در این خصوص را از طریق تماس با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بدست آورید.

4/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *