مهاجرت تحصیلی اکوادور

شرایط اعزام دانشجو به اکوادور

شرایط اعزام دانشجو به اکوادور

هر ساله شرایط اعزام دانشجو به کشورها مورد بررسی قرار می گیرد. در این مقاله به شرایط اعزام دانشجو به اکوادور برای علاقه مندان می پردازیم. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله از مراحل و شرایط اعزام دانشجو به اکوادور را توضیح خواهد داد. برنامه های تحصیل خارج از کشور را می توان متناسب با ترم های آکادمیک، تعطیلات تابستان یا برنامه های تحصیلی شخصی از کوتاه مدت یک هفته تا یک سال ایجاد کرد. کارکنان دانشگاه ها می توانند به عنوان مشاوران داخلی در مورد پروژه های تحقیقاتی در مورد تکنیک ها و روش های جمع آوری داده ها عمل کنند. به ایجاد فرصت های تحقیق قبل از ورود دانش آموزان به اکوادور کمک کنند. تحصیل برای کودکان 6 تا 14 ساله اجباری و رایگان است.

اگرچه خانواده ها با هزینه های اضافی مانند هزینه های حمل و نقل پرداخت می کنند. مدارس خصوصی تقریباً 20% مدارس ابتدایی و متوسطه را اداره می کنند. دانش آموزانی که در مدرسه خصوصی تحصیل می کنند تقریباً 20% در دوره ابتدایی و بیش از 40% در دوره متوسطه تحصیل می کنند. هزینه عمومی تحصیلات در سال 1995، حدود 3.2% از تولید ناخالص داخلی بود. در سال 2000، میزان سواد بالای 15 سال 8.1% است. وزارت معارف کلیه برنامه های آموزشی را به استثنای آموزش عالی که توسط یک شورای فنی ملی اداره می شود، موظف می کند.

مدارک و شرایط اعزام دانشجو به اکوادور در سال 2023

اگر دوره ای که برای آن درخواست می کنید نیاز به ارزیابی کتبی قبل از مصاحبه دارید، باید از قبل برای ارزیابی ثبت نام کنید. مرکز ارزیابی که در آن ارزیابی را انجام می دهید باید در مهلت ثبت نام مربوط به ارزیابی، شما را ثبت نام کند. مدارک و شرایط اعزام دانشجو به اکوادور در جدول زیر آمده است:

مدارکتوضیحات
گذرنامهحداقل 6 ماه اعتبار
نامه پذیرشاز یک موسسه یا دانشگاه در اکوادور
عکس2 قطعه مانند عکس گذرنامه
اثبات تمکن مالی
توصیه نامهاز استاد قبلی
انگیزه نامهشامل هدف شما از انتخاب کشور اکوادور برای تحصیل
تکمیل فرم درخواست
مدرک زبانزبان اسپانیایی یا انگلیسی
بیمه پزشکیارائه مدارک مستند
اثبات تمکن مالیجهت ماندن در کشور اکوادور

برای تحصیل در اکوادور به ویزای دانشجویی اکوادور یا مجوز بستگی دارید که از کجا آمده اید. با این حال مهم است بدانید که آیا کشور مبدا شما در اینجا از ویزا معاف است یا خیر. برای مثال دانشجویانی که از کشور آمریکا می آیند نیازی به ویزا ندارند. اما دانشجویان ایرانی برای تحصیل در کشور اکوادور نیاز به ویزا دارند. برای اطلاعات بیشتر می توانند اقامت اکوادور از طریق تحصیل را مطالعه نمایند.

بررسی شرایط اعزام دانشجو به اکوادور

بررسی شرایط اعزام دانشجو به اکوادور

بعید است که برای ورود به اکوادور نیاز به درخواست ویزا داشته باشید. با این حال، اگر متقاضی دارنده گذرنامه ایالات متحده یا نباشد و قصد دارد بیش از 90 روز در اکوادور باشد، به ویزا نیاز خواهد داشت. بسیار مهم است که شما قبل از عزیمت دقیقاً بفهمید که چگونه تحت پوشش بیمه درمانی خود هستید. اکثر برنامه های بیمه درمانی معمول فقط موارد اضطراری قابل توجهی را در خارج از کشور را پوشش می دهند. خدمات درمانی سرپایی را پوشش نخواهند داد.

شرایط پذیرش انتقال بسته به رشته مورد درخواست و دانشگاه یا دانشگاهی که دانشجو از آنجا منتقل می شود متفاوت است. دانشجویان از اکوادور برای پذیرش باید حداقل شرایط مهارت انگلیسی را داشته باشند. اگر حداقل شرایط مهارت انگلیسی را ندارید، می توانید برای پذیرش مشروط درخواست دهید. اگر انگلیسی زبان اول شما نیس ، هر پیشنهادی که ارائه شود احتمالاً شامل الزامات زبان انگلیسی است.

مدارک قابل قبول زبان انگلیسی در دانشگاه های انگلیسی زبان در لیست زیر آمده است:

  • آیلتس
  • تافل (IBT، PBT)

توجه داشته باشید که اکثر دانشگاه های کشور اکوادور به زبان اسپانیایی تدریس می کنند. در نمودار زیر توزیع زبان را در کشور اکوادور مشاهده می کنید:

توزیع زبان در کشور اکوادور

برای ارتباط با مردم بهتر است که زبان اسپانیایی یاد بگیرید. اگر برنامه شما شامل دروس اسپانیایی است. یک امتحان تعیین سطح را برگزار می کند که شما را در یک کلاس با دانشجویان دیگر با توانایی زبانی قابل مقایسه قرار می دهد. دستاورد به طور کلی، کلاس های شما کم خواهد بود تا بتوانید توجه و مشارکت فردی بیشتری داشته باشید. کلاس ها شامل بحث، تمرین، خواندن، سخنرانی، بازی، فیلم، موسیقی، ارائه های فردی و مواردی از این دست خواهد بود. میان ترم و یک امتحان نهایی، که همراه با حضور، مشارکت و مشق شبانه روزانه شما، نمرات نهایی را تعیین می کند.

شرایط اعزام دانشجو به اکوادور جهت تحصیلات تکمیلی

بیشتر برنامه های کارشناسی ارشد در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در کشور اکوادور 2 سال طول می کشد. برخلاف تحصیلات در مقطع کارشناسی، تدریس از طریق برنامه کلاس فشرده انجام نمی شود. بلکه درعوض به سمت خواندن هدایت می شود، و نقطه اصلی هر دوره سمینارهای دوره ای و یا سخنرانی است. روش های تدریس ترکیبی از سخنرانی ها، سمینارها، کار پروژه و خواندن مستقل است. شرایط اعزام دانشجو به اکوادور برای مقطع کارشناسی ارشد مدارک زیر مورد نیاز است:

  • مدرک کارشناسی یا معادل آن
  • حداقل نیاز کلی B-
  • حداقل نیاز در رشته اصلی B+

برنامه های تحقیقاتی در سطح دکترا (PhD) ارائه می شوند. برنامه های تحقیقاتی، همانطور که از نام آن پیداست، به شدت متمرکز بر تحقیق می باشند. و شامل یک نامزد می شود که به تنهایی یا به عنوان بخشی از یک گروه تحقیقاتی تحت نظارت دانشکده و نوشتن یک پایان نامه، تحقیق می کند. طول برنامه های تحقیقاتی ممکن است متفاوت باشد، اما برنامه های کارشناسی ارشد معمولاً دو سال طول می کشد در حالی که برنامه های دکترا به طور معمول حداقل 4 سال طول می کشد. شرایط اعزام دانشجو به اکوادور برای مقطع دکترا مدارک زیر مورد نیاز است:

  • مدرک کارشناسی ارشد یا معادل آن
  • حداقل نیاز کلی B+

به طور کلی، تحصیل در اکوادور به دلیل اینکه دانشگاه های دولتی رایگان بوده و هزینه زندگی در آنجا کم است یک انتخاب مناسب می باشد. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط اعزام دانشجو به اکوادور می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید. این موسسه در زمینه مهاجرت و تحصیل در خارج از کشور به شما کمک خواهد کرد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *