شرایط کانادا, مهاجرت به کشور کانادا

ساعت کلگری کانادا

ساعت کلگری کانادا

ساعت کلگری کانادا از مواردی است که می تواند شما را دچار چالش و تغییراتی در زندگی شما ایجاد کند. برای مهاجرت به کانادا اختلاف ساعت مهم است. کلگری شهری پویا است. این مناظر دشتی زیبا و یک مرکز شهری پر جنب و جوش است. این انرژی کارآفرینی و زندگی در لحظه است. این روحیه کابوی است، اما همچنین تصفیه شده و جهان وطنی است. جای تعجب نیست که کلگری 2 سال متوالی توسط The Economist به عنوان قابل زندگی ترین شهر آمریکای شمالی انتخاب شد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با کادر متخصص خود در زمینه مهاجرت به کانادا و شرایط اخذ ویزای کاری و تحصیلی مشاور شماست.

امروزه، کلاه کابوی سفید اسمیت ‌بیلت، نماد بین‌ المللی شناخته شده کلگری و مهمان ‌نوازی غربی است. یک مراسم کلاه سفید را در رویداد خود بگنجانید تا یک تجربه منحصر به فرد که نمایندگان را به وجد می آورد. مردم کلگاری عاشق فضای باز هستند. آب و هوای کلگری به لطف بادهای شینوک که می تواند یک روز زمستانی را 15 درجه سانتی گراد گرم کند، بخشی از جذابیت است. روزهای تابستانی می تواند نزدیک به 30 درجه سانتی گراد باشد، و عرض جغرافیایی شمالی به این معنی است که روزهای تابستانی کلگری طولانی تر هستند. در روزهای اوج تابستان، تا ساعت 10 شب از نور روز لذت می برند. کلگری همچنین آفتاب ‌ترین شهر بزرگ کانادا است که به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد تا از طولانی ‌ترین سیستم مسیر شهری در آمریکای شمالی استفاده کنند.

معرفی کلگری کانادا

کلگری هم تجارت است و هم لذت. کلگری دارای یکی از جوانترین و بهترین نیروی کار تحصیلکرده در کانادا با هفت موسسه تحصیلات تکمیلی است. این را با مکان ‌های متعدد موسیقی زنده، مهمانی ‌های شرکتی بی‌ شماری در طول طوفان کلگری، یا صحنه ‌های در حال انفجار میکرو آبجوسازی و آشپزی، همراه کنید، و واضح است که مردم کلگاری می‌دانند چگونه حتی در شلوغ ‌ترین روزها هم کمی سرگرم کننده باشند. مطمئناً، کلگری روحیه گاوچرانی دارد، اما جهان وطنی نیز هست. متنوع است. کلگری در رتبه سوم نسبت اقلیت های قابل مشاهده در کانادا قرار دارد. خط افق درخشان از کوهپایه ها بیرون می آید، درست همانطور که کلگری به دنیا می رسد. از طعم های بین المللی کالگری یکی از بزرگترین محله های چینی در کانادا را دارد گرفته تا مقرهای بین المللی، این شهر از جهان استقبال می کند.

کلگری که در غرب کانادا در استان آلبرتا واقع شده است، یک مرکز حمل و نقل و تجارت بزرگ است. این استان در دامنه ‌های کوه ‌های راکی ​​باشکوه کانادا قرار گرفته‌ است و مناظری متناوب از قله ‌های کوه‌ های ناهموار و دشت ‌های طلایی و نورد را به بازدیدکنندگان ارائه می‌کنند. انرژی کارآفرینی کلگری به همین دلیل است که میزبان بالاترین سرانه دفتر مرکزی و کسب و کارهای کوچک در کانادا هستند. با نقاط قوت صنعت آشنا شوید. کلگری شهری پر از تجربیات قابل توجه است و مردم کلگری همیشه مشتاق به اشتراک گذاشتن مکان های مورد علاقه خود برای کاوش هستند. از بهترین رستوران ‌ها، جاذبه‌ ها، رویدادها و مردم شهر مطلع شوید.

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید بدانید:

  • مردم کلگاری بیش از هر شهر بزرگ دیگری در کانادا از روزهای آفتابی بیشتری لذت می برند. در واقع 333 روز در سال
  • کلگری خانه بیش از 1.4 میلیون نفر است.
  • شهروندان جوان هستند: میانگین سنی کلگاری ها فقط 37 سال است.
  • کلگری سومین شهر بزرگ کانادا از نظر تنوع است که بیش از 120 زبان در این شهر صحبت می شود.
  • کلگری 848 کیلومتر مربع یا 327 مایل مربع مساحت دارد.
  • مردم کلگاری جامعه گرا هستند.

فصول و ساعت کلگری کانادا

فصول و ساعت کلگری کانادا

کلگری شهری با ارتفاع 1048 متری از سطح دریا است. آب و هوای آن خشک است و معمولاً رطوبت کمی دارد. کلگری که در چمنزارها نشسته است، بیشترین آفتاب را در میان شهرهای بزرگ کانادا می گیرد. تابستان ‌ها می‌تواند گرم و خشک باشد و دمای آن به 30 درجه سانتی‌گراد یا بالاتر برسد. اغلب اوقات خفیف است، به خصوص در مقایسه با اکثر کشورهای کانادا. حتی زمانی که هوا سرد است، معمولاً آفتابی است. این می تواند زندگی در کلگری را به چشم اندازی جذاب تبدیل کند. آب و هوا در کلگری با 4 فصل مشخص مشخص می شود. تقریباً همیشه در شب به راحتی خنک می شود، زمانی که یخبندان ممکن است در هر زمانی از سال رخ دهد. زمستان با استانداردهای کانادایی بسیار خوشایند است و تنها چند هفته از سال دما زیر 10 درجه سانتیگراد باقی می ماند.

زمستان به دلیل نزدیکی شهر به کوه های راکی دلپذیرتر می شود. پیست های اسکی بسیار زیادی برای انتخاب وجود دارد. بارزترین ویژگی زمستان کلگری شینوک است. این باد گرمی از اقیانوس آرام است که می تواند در عرض چند ساعت دما را تا 15 درجه افزایش دهد. وقتی طاق تیره شینوک در آسمان غربی ظاهر می شود، باد گرم نزدیک است وارد شود. یک روز ممکن است کت زمستانی خود را بپوشید، روز دیگر یک پیراهن آستین کوتاه و شورت. علاقه مندان به دویدن به خود می بالند که در هر ماه از سال حداقل یک روز با شلوار کوتاه دویده اند، حتی در اعماق زمستان. ماه می معمولاً یک ماه بادی است، در حالی که ژوئن بارندگی بالاتر از میانگین دارد. جولای و آگوست گرم ترین ماه ها هستند. سپتامبر و اکتبر اغلب از شرایط تابستان هند برخوردار هستند.

اختلاف ساعت کلگری کانادا با دیگر استان ها

هنگام برنامه ریزی تماس بین کبک و کلگری، باید در نظر داشته باشید که شهرها در مناطق زمانی متفاوتی قرار دارند. کبک 2 ساعت جلوتر از کلگری است. اگر در کبک هستید، مناسب ترین زمان برای پذیرایی از همه طرفین بین ساعت 11 صبح تا 6 بعد از ظهر برای یک کنفرانس تلفنی یا جلسه است. در کلگری، این ساعت کاری معمولی بین 9:00 صبح تا 4:00 بعد از ظهر خواهد بود. اگر می‌خواهید با شخصی در کلگری تماس بگیرید و در هر زمان در دسترس هستید، می‌توانید بین ساعت 9 صبح تا 1 بامداد به وقت خود تماس بگیرید. این بازه زمانی بین 7:00 صبح تا 11:00 شب به وقت کلگری خواهد بود. خرید ملک در کانادا نیز ممکن است مطلب جالبی برای شما باشد.

در نمودار زیر شاهد انواع مهاجران در استان کلگری می باشید:

انواع مهاجران در استان کلگری

در جدول زیر شاهد شهرهای خواهرخوانده کلگری می باشید:

کشورشهر
هندراجستان
چینهیلونگ ‌جیانگ
مکزیکایالت مخیکو
کره جنوبیدائجون
ایالات متحده آمریکاآریزونا

اختلاف ساعت کلگری کانادا با ایران

در صورت تحصیل در دانشگاه کالگری Calgary در کانادا اختلاف ساعت فعلی بین کلگری و تهران 10 ساعت 30 دقیقه است که باید بدانید. 10 ساعت و 30 دقیقه به وقت کلگری اضافه کنید تا به وقت تهران برسید. افست منطقه زمانی برای کلگری، کانادا UTC-06:00 است، در حالی که منطقه زمانی برای تهران، ایران UTC+04:30 است.MDT به وقت نوری کوهستانی 10 ساعت و 30 دقیقه عقب تر ازIDT به وقت روز ایران است. ساعت 11:00 صبح در کلگری، کانادا، ساعت 21:30 در تهران، ایران است. بهترین زمان برای یک کنفرانس تلفنی یا یک جلسه بین ساعت 7:30 صبح تا 9:30 صبح در کلگری است که مطابق با ساعت 18 تا 20 در تهران است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه ویزای توریستی کانادا به شما مشاوره ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *