شرایط کانادا, مهاجرت به کشور کانادا

ساعت مونترال کانادا

ساعت مونترال کانادا

هنگام سفر و مهاجرت یکی از مواردی که در ابتدا بررسی می کنید ساعت مونترال کانادا است تا متوجه اختلاف ساعت این استان با دیگر استان ها شوید. مونترال توسط تورنتو به عنوان پایتخت تجاری کانادا پیشی گرفته است، اما همچنان یک مرکز مهم برای تجارت، هنر، فرهنگ و معماری است. استان مونترال، کبک، از نظر فرهنگی از بقیه کانادا متمایز است زیرا تنها زبان رسمی آن فرانسوی است. در واقع، مونترال پس از پاریس، دومین شهر بزرگ فرانسوی زبان در جهان است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با مشاوران مجرب و تیم تخصصی آماده خدمت رسانی به شما در خصوص مهاجرت به کانادا است.

مونترال به عنوان یکی از قابل زندگی ترین شهرهای جهان شناخته می شود و توسط مجله Monocle به عنوان پایتخت فرهنگی کانادا و شهر طراحی یونسکو نامگذاری شده است. راهنمای سفر Lonely Planet مونترال را در فهرست 10 شادترین مکان جهان» قرار داده است: در رتبه دوم. مونترال، در تمام طول سال به اندازه کافی شاد است. با این حال، ژوئیه بیایید، کاملاً خنده دار است. Just For Laughs در تابستان شهر را تصاحب می‌کند و مکان ‌هایی را پر از بهترین‌ های کمدی انگلیسی و فرانکوفون می‌کند. مونترال مرکز تجاری کبک است و با در نظر گرفتن منطقه شهری آن، دومین شهر بزرگ کانادا است. در نتیجه، از نظر قومی متنوع است. واقعیتی که در محله های مختلف شهر منعکس شده است.

معرفی مونترال کانادا

مونترال دارای یک شهر چین، یک ایتالیای کوچک، یک پرتغال کوچک و محله های مختلف دیگری است که توسط مهاجران به عنوان محله خود پذیرفته شده است. این مناطق محصور به مونترال طعم بسیاری از غذاها، فرهنگ ها و موسیقی جهان را می دهد. زبان غالب در مونترال فرانسوی است و 73% از ساکنان از آن به عنوان زبان اصلی خود استفاده می کنند. بر اساس آخرین سرشماری تنها %11 از جمعیت مونترال بزرگ انگلیسی را به عنوان زبان مادری خود دارند. تعدادی از مناطق شهر وجود دارد که انگلیسی زبان مادری اکثریت است. همه تابلوهای خیابانی و اطلاعیه های عمومی به زبان فرانسوی نصب شده اند، بنابراین بهتر است قبل از رسیدن چند عبارت کلیدی را یاد بگیرید.

مونترال صحنه هنر و فرهنگ خود را به عنوان یک ویژگی کلیدی برجسته می کند. این شهر به خاطر گالری های هنری فراوانش شناخته شده است. و تاسیسات هنری عمومی در خیابان ها در سراسر مرکز شهر و مناطق مسکونی ظاهر می شوند. شریان های اصلی مانند بلوار سنت لوران و خیابان سنت کاترین اغلب به روی تردد خودروها مسدود می شوند تا جشنواره های خیابانی مانند Just for Laughs، بزرگترین جشنواره کمدی جهان را در خود جای دهد. جشنواره بین المللی جاز مونترال، جشنواره جهانی فیلم مونترال، جشنواره آتش بازی مونترال و بسیاری دیگر از رویدادهای کلاس جهانی. قبل از انتخاب محله خود، بهتر است توانایی خود در صحبت کردن به زبان فرانسه را با منطقه خود متعادل کنید.

در نمودار زیر شاهد نرخ بارندگی به میلی متر در ماه های مختلف در مونترال می باشید:

نرخ بارندگی به میلی متر در ماه های مختلف در مونترال

فصول و ساعت مونترال کانادا

در مونترال، بزرگترین شهر کبک، واقع در جنوب شرقی کانادا، آب و هوای قاره ای ، با زمستان های بسیار سرد و تابستان های گرم است. اگرچه این شهر در موازی 45، یعنی در نیمه راه بین قطب و استوا قرار دارد، اما در زمستان یخبندان است زیرا توده خشکی آمریکای شمالی بسیار خنک می شود و شیوع توده های هوای قطبی مکرر است. آب و هوای مونترال از فصلی به فصل دیگر متفاوت است. زمستان های کبک در سرتاسر کانادا به عنوان سرد، مرطوب و یخبندان شناخته می شود. شبیه زمستان اتاوا و سخت تر از تورنتو. خوشبختانه، سیستم برف روبی شهرداری نسبت به وسعت شهر به طرز شگفت انگیزی سریع و کارآمد است. تابستان ها با استانداردهای کانادایی گرم است. میانگین دمای روزانه بین 23 تا 27 درجه سانتیگراد است، اما می تواند به حداقل 13 و حداکثر 35 درجه برسد.

بهار، از اواسط مارس تا مه، فصلی ناپایدار است که با نوسانات دما مشخص می شود. در ماه مارس ابتدا سرد است، بارش برف و یخبندان همچنان مکرر است، سپس به تدریج پیش می ‌رود، بین اولین روزهای گرم و بازگشت هوای سرد، و معمولاً هنوز در آوریل سرد است، در حالی که تا ماه مه ملایم می‌شود، زمانی که رعد و برق نیز شروع می‌ شود. تابستان، از ژوئن تا آگوست، هوا کاملاً گرم است و در روزهای گرم نیز به دلیل کمک رودخانه های سنت لارنس و اتاوا که در نزدیکی شهر گسترده می شوند و دریاچه هایی ایجاد می کنند که رطوبت اضافی را فراهم می کنند، گرم است. ماه اوت واقعاً چندان متفاوت نیست، اما در حال حاضر کمی خنک تر و کمتر آفتابی است.

اختلاف ساعت مونترال کانادا با دیگر استان ها

یکی از مسائلی که ممکن است بررسی کنید اختلاف ساعت مونترال و دیگر استان های این کشور پهناور است. به دلیل پهناور بودن کانادا اختلاف ساعت در بین ایالت ها و استان ها وجود دارد. باید بین ساعت 9:00 صبح تا 4:00 بعد از ظهر وقت خود را در مونترال، کانادا امتحان کنید. در نهایت بین 10:00 صبح تا 5:00 بعد از ظهر در نوا اسکوشیا خواهد بود. اگر در مونترال، کانادا زندگی می‌کنید و می ‌خواهید با یکی از دوستان خود در نوا اسکوشیا تماس بگیرید، می ‌توانید بین ساعت 6 صبح تا 10 شب به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این بین ساعت 7 صبح تا 11 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا نوا اسکوشیا 1 ساعت جلوتر از مونترال، کبک است.

برای برنامه ریزی یک کنفرانس تلفنی یا برنامه ریزی یک جلسه در بهترین زمان برای هر دو طرف، باید بین ساعت 9:00 صبح تا 3:00 بعد از ظهر وقت خود را در آلبرتا امتحان کنید. در نهایت بین 11:00 صبح تا 5:00 بعد از ظهر در مونترال، کانادا خواهد بود. نمودار زیر زمان های همپوشانی را نشان می دهد. اگر در آلبرتا زندگی می‌کنید و می‌خواهید با یکی از دوستانتان در مونترال، کانادا تماس بگیرید، می‌توانید بین ساعت 5 صبح تا 9 شب به وقت خود با او تماس بگیرید. این بین ساعت 7 صبح تا 11 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا مونترال، کبک 2 ساعت جلوتر از آلبرتا است.

برای اطلاع از تخمین هزینه زندگی در کانادا می توانید این مطلب را مطالعه کنید. در جدول زیر شاهد دمای ماه های مختلف در مونترال می باشید:

ماهحداقلحداکثر
ژانویه-4-1416-24
می8-2014-46
دسامبر-0-8-4-17

اختلاف ساعت مونترال کانادا با دیگر استان ها

اختلاف ساعت مونترال کانادا با ایران

برای تحصیل در دانشگاه منوترال montreal کانادا اختلاف ساعت را بررسی خواهید کرد. تفاوت زمانی EDTساعت روشنایی شرقی 8 ساعت و 30 دقیقه عقب تر ازIDT ساعت تابستانی ایران است. ساعت 1:30 بعد از ظهر در مونترال، کانادا، ساعت 22:00 در تهران، ایران است. برای یک تماس تلفنی یا یک جلسه بین ساعت 8 صبح تا 10 صبح در مونترال است که مطابق با ساعت 16:30 تا 18:30 در تهران است. تهران ساعت روشنایی ایران و مونترال ساعت شرقی را رعایت می کنند. IRDT ساعت تابستانی ایران 8 ساعت و 30 دقیقه جلوتر ازEDT ساعت روشنایی شرقی است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص برنامه ورود سریع به کانادا مشاور و پاسخگوی سوالات شما می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *