شرایط کانادا, مهاجرت به کشور کانادا

ساعت ساسکاچوان کانادا

ساعت ساسکاچوان کانادا

اختلاف ساعت ساسکاچوان کانادا را می توانید در این مطلب مطالعه و خود را برای مهاجرت و یا حتی برگزاری جلسات تجاری در استان ساسکاچوان آماده کنید. از این فرصت استفاده کنید و با استان ساسکاچوان کانادا آشنا شوید. استان ساسکاچوان از غرب با استان آلبرتا، از شرق با استان مانیتوبا کانادا، و از جنوب با ایالت های مونتانا و داکوتای شمالی آمریکا همسایه است. ساسکاچوان آفتابی ترین استان کانادا است که به طور متوسط سالانه 2000 تا 2500 ساعت آفتابی دارد. این استان کمی بیش از 1.1 میلیون نفر جمعیت دارد و پایتخت آن رجینا است و بزرگ ترین شهر آن ساسکاتون می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت و تحصیل و سرمایه گذاری در کانادا مشاور شماست.

مهاجرت یکی از مهمترین عناصر در تعریف فرهنگ و تاریخ ساسکاچوان است. علاوه بر این، انتظار می رود که مهاجرت سهم بزرگی از رشد آینده استان را به خود اختصاص دهد. ساسکاچوان در سال های اخیر با نرخ صعودی مهاجران رو به رو بوده است. یکی از راه ‌هایی که استان این کار را انجام می‌دهد از طریق برنامه نامزدهای مهاجر ساسکاچوان است که به دولت استان اجازه می ‌دهد انتخاب کند. افرادی که مایل به اقامت و مشارکت در استان هستند و روند درخواست ویزای مهاجرت خود را تسریع می بخشند. برنامه ساسکاچوان کارگران ماهر، کشاورزان، کارآفرینان، دانشجویان بین المللی و افراد از مشاغل خاص مورد تقاضا را شناسایی می کند و به آنها کمک می کند در ساسکاچوان مستقر شوند.

معرفی استان ساسکاچوان

ساسکچوان خانه 72 نفر از اولین ملل کانادا است و زمین های ذخیره شده در سراسر استان پراکنده است. از لحاظ تاریخی، مهاجران به دلیل در دسترس بودن قطعات وسیع زمین حاصلخیز به ساسکچوان جذب می شدند. یکی از دلایل مهاجرت به این استان را می تواند نرخ اشتغال و یا سرمایه گذاری های موفق دانست. ساسکچوان اغلب به عنوان سبد نان کانادا شناخته می شود، زیرا این استان %28 غلات کانادا و بیش از %54 محصول گندم کانادا را تولید می کند. نرخ بیکاری در ساسکچوان در حال حاضر کمتر از %4 است که کمترین میزان در کانادا است، که ساسکچوان را به مکان خوبی برای یافتن کار در کانادا تبدیل کرده است..

ساسکاچوان استاندارد زندگی بالایی دارد که به جذب مهاجران برای اسکان در این استان کمک می کند. هزینه زندگی در ساسکاچوان با استانداردهای کانادا کاملا مقرون به صرفه است. هزینه های مسکن در میان کمترین هزینه ها در کانادا است و منابع طبیعی به کاهش هزینه های انرژی کمک می کند. ساسکاچوان دارای سنت قوی برنامه های اجتماعی با بودجه عمومی است که سهم عمده ای در حفظ استانداردهای بالای زندگی برای همه ساکنان این استان دارد. خرید یا اجاره خانه برای یک خانواده برای تازه واردان، بر اساس استانداردهای کانادا، نسبتا مقرون به صرفه است. با تقاضای کمتر شهری برای افزایش قیمت ها، ساسکاچوان به طور سنتی دارای مسکن بسیار مقرون به صرفه بوده است، اما اخیراً به دلیل اقتصاد موفق آن در حال افزایش بوده است.

در نمودار زیر شاهد میزان زندگی در شهر و خارج از شهر در ساسکاچوان می باشید:

شاهد میزان زندگی در شهر و خارج از شهر در ساسکاچوان

فصول و ساعت ساسکاچوان کانادا

در ساسکاچوان 4 فصل وجود دارد: بهار، تابستان، پاییز (یا پاییز) و زمستان. درک آب و هوا به شما کمک می کند لباس مناسب بپوشید. آب و هوای ساسکاچوان اغلب دمای شدیدی را تجربه می کند. در تابستان، ممکن است بسیار گرم باشد، با درجه حرارت تا 30 درجه سانتیگراد. دمای روز معمولاً بین 20 تا 25 درجه سانتیگراد است، اما می تواند به اواسط تا 30 درجه سانتیگراد برسد. شما می خواهید لباس خنک و راحت بپوشید. زمستان بسیار سرد است و ژانویه و فوریه خشک ترین و سردترین ماه های سال هستند. دما می تواند از -30 تا 40- درجه سانتیگراد باشد. در ژانویه و فوریه، دمای شبانه به طور معمول از 15- تا 25- درجه سانتیگراد متغیر است، در حالی که دمای روز بین 5- تا 15- درجه سانتیگراد است. دما نیز با “سرد باد” در نظر گرفته می شود.

هنگامی که بادهای شدید به دمای سرد اضافه می شود، هوا بسیار سردتر از آنچه دماسنج می خواند، می شود. برای مثال دمای 10- درجه سانتیگراد با سرعت باد 40 کیلومتر در ساعت مانند دمای 21- درجه سانتیگراد خواهد بود. در طول ماه های بهار (مارس تا می) و ماه های پاییز (اوت تا اکتبر)، آب و هوا از ابری، بارانی و خنک تا گرم و آفتابی متغیر است. در این فصول، دما ممکن است در شب حدود 0 درجه سانتیگراد باشد و در روز تا 14 درجه سانتیگراد افزایش یابد. وقتی هوا خنک و بارانی است، باید یک ژاکت ضد آب با کلاه بپوشید یا یک چتر به همراه داشته باشید. حتی اگر هوا آفتابی و گرم باشد، باز هم ممکن است بخواهید در صورت تغییر آب و هوا یک ژاکت در ماشین خود نگه دارید.

اختلاف ساعت ساسکاچوان کانادا با دیگر استان ها

بیشتر ساسکاچوان در تمام طول سال ساعت استاندارد مرکزی را رعایت می ‌کنند، بدون اینکه زمان تابستانی DST وجود نداشته باشد. با این حال، برخی از مکان ‌ها در مرزهای استان از مناطق زمانی متفاوتی استفاده می ‌کنند، از جمله Lloydminster ، Creighton ، و Denare Beach. شهر لویدمینستر در مرز ساسکاچوان غربی و آلبرتا شرقی قرار دارد و یک قسمت در آلبرتا باقی می ‌ماند که از زمان کوهستانی MT استفاده می‌کند و DST را اجباری می‌کند، و قسمت دیگر در ساسکاچوان که از CST در تمام طول سال پیروی می ‌کند. این منطقه همچنین به عنوان گزینه زمان رودخانه نبرد شناخته می شود.

برای اینکه هر 2 طرف شهر به خوبی کار کنند، تمام لویدمینستر یک زمان را دنبال می کند: UTC-7 در زمان استاندارد و UTC-6 در تابستان. اگرچه آلبرتا و ساسکاچوان در لویدمینستر یک زمان را دنبال می‌کنند، اما از نظر فنی از مناطق زمانی متفاوتی پیروی می‌کنند: در تابستان، لویدمینستر، ساسکاچوان رسماً ساعت استاندارد مرکزی UTC-6 را رعایت می‌کند، در حالی که بخش آلبرتای شهر ساعت نوری کوهستانیMDT را مشاهده می‌کند. هر دو UTC-offset یکسان دارند: UTC-6 در پایان دوره DST، هر 2 استان ساعت را به زمان استاندارد کوهستانی MST با افست UTC-7 تنظیم کردند.

برای سرمایه گذاری در کانادا با کمترین هزینه در ساسکاچوان امکان پذیرد. این امر دلایل مختلفی دارد که می توانید آن ها را در لیست زیر مشاهده کنید:

  • نرخ اشتغال بالا
  • نرخ سود مناسب
  • موفقیت مشاغل جدید
  • اخذ وام
  • اخذ اقامت

اختلاف ساعت ساسکاچوان کانادا با دیگر استان ها

اختلاف ساعت ساسکاچوان با ایران

برای ارتباط با ساسکاچوان در کانادا باید خارج از ساعات کاری معمولی خود کار کنید زیرا ساعات کاری به دلیل اختلاف زمانی زیاد با هم تداخل ندارند. بنابراین، کسانی که در تهران هستند باید بین 7:30 بعدازظهر تا 4:30 صبح هماهنگی ‌های لازم را انجام دهند. از طرف دیگر، کسانی که در ساسکاچوان هستند و به دنبال تماس با کسانی هستند که در تهران هستند، بهتر است جلسات را بین ساعت 10:30 شب تا 7:30 صبح برنامه ریزی کنند زیرا به احتمال زیاد در آن زمان نیز در محل کار خود خواهند بود. برای اشخاصی که می خواهند در دانشگاه ساسکاچوان Saskatchewan در کانادا تحصیل کنند تفاوت ساعت ساسکاچوان کانادا مهم است. ساسکاچوان 10 ساعت و 30 دقیقه از تهران عقب است.

در جدول زیر شاهد اختلاف ساعت ایران با ساسکاچوان کانادا می باشید:

تهرانساسکاچوان
12 صبح13:30
1 بامداد14:30
6 صبح7:30 عصر
11 صبح12:30 ظهر

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مزایا و معایب مهاجرت به کانادا به سوالات شما پاسخ کامل می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *