شرایط فرانسه, مهاجرت به کشور فرانسه

ساعت مارسی فرانسه

ساعت مارسی فرانسه

ساعت مارسی فرانسه که یکی از شهرهای زیبای فرانسه است اختلاف چند ساعته با تهران دارد و آگاهی از این موضوع حائز اهمیت خواهد بود. .Marseille، همچنین به صورتMarseilles ، Massilia باستانی، یا Massalia، شهری، پایتخت بخش بوش-دو-رون ، در جنوب فرانسه، و همچنین پایتخت اداری و تجاری Provence-Alpes-Côte d’Azur، یکی از مناطق در حال رشد فرانسه، نیز نوشته می شود. مارسی که در غرب ریویرا فرانسه قرار دارد، یکی از بنادر اصلی دریای مدیترانه است. این شهر در خلیج شیر مدیترانه در نیم دایره ای از تپه های آهکی قرار دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت به مارسی فرانسه و کار در این کشور مشاور و راهنمای شماست.

.Marseille، همچنین به صورتMarseilles ، Massilia باستانی، یا Massalia، شهری، پایتخت بخش بوش-دو-رون ، در جنوب فرانسه، و همچنین پایتخت اداری و تجاری Provence-Alpes-Côte d’Azur، یکی از مناطق در حال رشد فرانسه، نیز نوشته می شود. مارسی که در غرب ریویرا فرانسه قرار دارد، یکی از بنادر اصلی دریای مدیترانه است. این شهر در خلیج شیر مدیترانه در نیم دایره ای از تپه های آهکی قرار دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت به مارسی فرانسه و کار در این کشور مشاور و راهنمای شماست.

شهر بندری مارسی که بیش از 2500 سال پیش تأسیس شد دارای تاریخچه استقلال شدیدی است که در برابر قدرت مرکزی به اشکال مختلف ابراز شده است. این شهر حتی پس از سقوط به دست نیروهای ژولیوس سزار در قرن 1 قبل از میلاد، وضعیت خود را به عنوان یک شهر آزاد حفظ کرد و پس از قرن ها افول دوباره احیا شد و استقلال زیادی را تحت کنترل محلی ویسکونت ها فراهم کرد. پروونس در قرون 10-14. پس از پیوستن پروونس به پادشاهی فرانسه در قرن پانزدهم، مارسی اداره جداگانه ای را حفظ کرد و پیوسته درگیر شورش روحی علیه پادشاهان یا دولت هایی بود که آزادی های آن را تهدید می کردند. به همین دلیل بود که در سال 1800، زمانی که فرانسه به بخش‌های اداری کنونی تقسیم شد، مارسی تنها با اکراه وضعیت خود را به عنوان پایتخت بوش دو رون دریافت کرد.

معرفی مارسی فرانسه

شخصیت مارسی تا حد زیادی با موقعیت جغرافیایی تعیین شده است. بندر طبیعی آن، که توسط نیم دایره ای از تپه های آهکی در خلیج شیر و نزدیک به مصب رودخانه رون محافظت شده است ، به اولین مهاجرانش این امکان را می دهد که مسیرهای دریایی مدیترانه را با اروپای شمالی در سرزمینی که در دوران کلاسیک بود، پیوند دهند. تا حد زیادی توسط جنگل ها غیر قابل عبور است. بندر تجاری که توسط یونانیان از شهر فوکیا در حدود 600 سال قبل از میلاد تأسیس شد، هم مهاجران و هم بازدیدکنندگان را به خود جذب می کرد. اولی از اینها جمعیتی ناهمگون و دومی برای خدماتی است که برای ارائه خدمات به دریانوردان و بازرگانان طراحی شده است. مارسی دارای قدیمی ترین اتاق بازرگانی است. مارسی مکانی برای حکایت ‌ها و گویش ‌های کمیک، با چاشنی جنایات زیبا محسوب می شده است.

مارسی در فرانسه، در سال 1599 تأسیس شد. این شهر دارای مساجد و کنیسه ها، علاوه بر انواع کلیساهای مسیحی است. اسکله آن هنوز هم عاشقانه دروازه ‌ای به سرزمین‌ های دور را تداعی می‌کند. بدون شک مارسی عنصر اصلی در ساختار اقتصادی و اجتماعی فرانسه را تشکیل می دهد. با Aix-en-Provence دومین مجتمع بزرگ شهری در فرانسه را تشکیل می دهد. فرانسوی‌ های جاهای دیگر که متقاعد شده بودند که اقلیم مدیترانه ‌ای پروونس هرگز نمی ‌تواند به طور کامل در قلمرو فرانسه یا روح گالی ادغام شود، مدت ‌ها به مارسی به‌عنوان نوعی نهاد فولکلور نگاه می‌ کردند. به طور مثال در میدان ماژور، قدیمیکلیسای جامع لا ماژور، ساخته شده بر روی ویرانه های معبد دیانا، متعلق به قرن 11 است. در مجاورت، برج ناقوس کلیسای ناپدید شده آکولز، یک گلدسته قرن چهاردهمی که بر روی برجی قرن دوازدهمی نصب شده است، مرکز مارسی قدیم را نشان می‌دهد.

فصول و ساعت مارسی فرانسه

ویژگی اصلی فصل بهار در شهر گرم شدن تدریجی است. دما در ماه مارس به 11 درجه سانتیگراد می رسد و به حدود 18 درجه سانتیگراد می رسد. داشتن میانگین دمای نسبتاً بالا از 15 درجه سانتیگراد تا 24 درجه سانتیگراد در بعد از ظهر متغیر است، بنابراین داشتن ژاکت سبک به خصوص در ابتدای فصل مفید خواهد بود. دمای آب نیز از 11 درجه سانتیگراد در ماه مارس به 18 درجه سانتیگراد در ماه می افزایش می یابد. در مقایسه با فصل قبل، بهار نسبتاً خشک است و میزان بارندگی ماهانه بین 33 میلی متر تا 52 میلی متر تغییر می کند. آوریل بارانی ترین ماه سال است که میزان بارش در آن به 10 روز می رسد. تعداد ساعات آفتابی بیش از حد افزایش می یابد و به 9 در روز در ماه می می رسد.

در جدول زیر شاهد دمای هوا در مارسی فرانسه در ماه می باشید:

حداکثر میانگین دمای مه به سانتی گرادحداقل میانگین درجه حرارت به سانتی گراددمای آبساعات آفتابی در روزروزهای بارانیبارش به میلی متر
12121612230

تابستان در مارسی گرم و خشک است. میانگین دما در محدوده 27-30 درجه سانتیگراد قرار دارد که جولای و آگوست گرم ترین ماه های سال هستند. در عصرها دمای هوا چند درجه کاهش می یابد و همچنان در محدوده دلپذیر وسط 20 درجه سانتیگراد باقی می ماند. تابستان از نظر بارندگی خشک ترین فصل است که در هر سه ماه بیش از 70 میلی متر نیست که تنها 10 تای آن در تیرماه است. اگر باران اتفاق بیفتد به صورت باران سیل آسا کوتاه است. آب دریای مدیترانه در ماه آگوست تا 25 درجه سانتیگراد گرم می شود و مقدار ساعات نور روز به 11 می رسد.

تعطیلات بهاری در مارسی فرانسه عبارت است از:

  • مارس-آوریل – جشن های عید پاک.
  • آوریل – جشنواره موسیقی مقدس.
  • 1 آوریل – روز دروغ آوریل.
  • 1 مه – روز کارگر.
  • 8 مه – روز آزادی

پاییز و زمستان و ساعت مارسی فرانسه

در واقع هوای سرد در مارسی نادر است. سپتامبر از بسیاری جهات ماه تابستان است با این تفاوت که بسیار بارانی تر و کمی خنک تر است. در این یک ماه بارندگی بیشتر از کل فصل تابستان است. میانگین روزانه ماه سپتامبر بین 21 درجه سانتیگراد و 15 درجه سانتیگراد متغیر است. با پیشرفت فصل، دما تا 11 درجه سانتیگراد در نوامبر کاهش می یابد. اکتبر یکی از پرباران ترین ماه های سال است، در حالی که در نوامبر میزان بارندگی و همچنین ساعات آفتابی کاهش می یابد. در سپتامبر تا 8 ساعت در روز وجود دارد و تا نوامبر مقدار آنها به دلیل ابری بودن نیز حدود 5 است.

زمستان به طور طبیعی سردترین فصل سال است، اما دما به ندرت به زیر صفر می رسد. حتی شب های ژانویه، سردترین ماه، حدود 3 درجه سانتیگراد است. دمای معمول بعد از ظهر برای کل فصل حدود 12 درجه سانتیگراد است. در مورد بارندگی در هر ماه حدود 50 میلی متر از آن وجود دارد. همچنین زمستان تاریک ترین فصل با میانگین ساعات روشنایی روز در حدود 4 است. البته در فوریه مقدار نور شروع به رشد می کند. با اخذ ویزای توریستی فرانسه می توانید در این فصل در مارسی فرانسه به گشت و گذار بپردازید.

در نمودار زیر شاهد میزان روزهای بارانی در مارسی فرانسه در فصل زمستان هستید:

روزهای بارانی در مارسی فرانسه

اختلاف ساعت مارسی فرانسه و ایران

همیشه مقارن نبودن ساعات کاری و ساعات کشورها چالش برانگیز و یا مشکلات زندگی در فرانسه نیست و گاهی می توانید از این فرصت بهترین بهره را ببرید. بدین منظور توصیه می کنیم محدوده زمانی خود را از ساعت 10:30 صبح تا 6 بعد از ظهر وقت خود را در تهران، ایران در نظر داشته باشید. در نهایت بین ساعت 8 صبح تا 3:30 بعد از ظهر در مارسی، فرانسه خواهد بود. اما اگر قصد برقراری تماس با دوست و خانواده خود از تهران به مارسی فرانسه را دارید به شما پیشنهاد می کنیم از ساعت 9:30 صبح تا 1:30 بامداد به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 23 به وقت آنها خواهد بود، زیرا مارسی، فرانسه 2 ساعت و 30 دقیقه از تهران، ایران عقب است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اقامت فرانسه از طریق کار مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *