شرایط فرانسه, مهاجرت به کشور فرانسه

ساعت پاریس فرانسه

ساعت پاریس فرانسه

ساعت پاریس فرانسه یکی از ساعت هایی است که در کشورهای اروپایی در خصوص شرایط کاری و زندگی متقاضیان موضوعی مهم تلقی می شود. پاریس، شهر و پایتخت فرانسه، واقع در بخش شمال مرکزی این کشور است. در حدود 7600 سال قبل از میلاد، مردم در محل شهر کنونی، واقع در امتداد رودخانه سن در حدود 233 مایل بالادست رودخانه در کانال مانش (لامانش) زندگی می کردند. شهر مدرن از جزیره Ile de la Cité و بسیار فراتر از هر 2 ساحل رود سن گسترش یافته است. پاریس یک موقعیت مرکزی در منطقه کشاورزی غنی به نام حوضه پاریس دارد و یکی از 8 بخش منطقه اداری ایل دو فرانس را تشکیل می دهد. این تا کنون مهمترین مرکز تجاری و فرهنگی کشور است. در ادامه این مقاله در خصوص پاریس فرانسه و اختلاف ساعت آن با ایران بیشتر صحبت می کنیم.

برای قرن ها پاریس یکی از مهم ترین و جذاب ترین شهرهای جهان بوده است. برای فرصت هایی که برای تجارت و بازرگانی، مطالعه، فرهنگ و سرگرمی ارائه می دهد، قدردانی می شود. غذا، مد لباس، نقاشی، ادبیات، و جامعه روشنفکری آن به ویژه از شهرت رشک برانگیزی برخوردار است. «شهر نور» «لا ویل لومیر » که در دوران روشنگری به دست آمد، همچنان مناسب است، زیرا پاریس اهمیت خود را به عنوان مرکزی برای آموزش و فعالیت ‌های فکری حفظ کرده است. مکان پاریس در تقاطع مسیرهای آبی و زمینی نه تنها برای فرانسه بلکه برای اروپا نیز تأثیر مستمری بر رشد آن داشته است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت به پاریس و تحصیل در دانشگاه های برتر پاریس مشاور شماست.

معرفی پاریس فرانسه

سفر به پاریس باید در لیست همه باشد، زیرا یکی از 10 شهر پربازدید جهان است! در حال حاضر، پاریس به عنوان دومین شهر پربازدید رتبه بندی شده است، زیرا سالانه پذیرای بیش از 20 میلیون بازدید کننده است. پاریس از شهرهای محبوبی مانند نیویورک، لندن و سنگاپور جلوتر است. پاریس تنها از پربازدیدترین شهر جهان یعنی بانکوک عقب است. پاریس چهره های مختلفی دارد، این شهر غنی از فرهنگ، هنر، طراحی، زیبایی و تاریخ است. چه در صف تماشای مونالیزا ایستاده باشید، چه سعی کنید عکسی عالی از برج ایفل بگیرید، چه در جستجوی خوشمزه ترین کروسان ها باشید یا فقط در مونمارتر شگفت زده شوید، پاریس شهری است که مطمئنا قلب شما را تسخیر خواهد کرد.

ایل د لا سیته که در رودخانه سن در مرکز پاریس قرار دارد، قلب تاریخی شهر است. طول آن حدود 10 خیابان و عرض آن 5 خیابان است. 8 پل آن را به سواحل رودخانه وصل می‌کند و پل نهمی به جزیره‌ی کوچک‌تری که در جنوب شرقی قرار دارد، به Île Saint-Louis منتهی می‌شود. غربی ترین پل آن است.Pont Neuf  پل جدید، که از سال 1578 تا 1604 ساخته شد. علیرغم نامش، این پل قدیمی ترین پل پاریس است (سایر پل ها قبل از آن هستند اما بازسازی شده اند). در این خلیج ها فروشندگان خیابانی مغازه راه اندازی می کنند. برای 200 سال این پل خیابان اصلی و نمایشگاه همیشگی پاریس بود. اگرچه این سازه مرتباً تعمیر می‌شود، اما در Pont Neuf اصلی که امروزه وجود دارد، پل اصلی قرار دارد.

فصول و ساعت به وقت پاریس فرانسه

فصول و ساعت به وقت پاریس فرانسه

ماه مارس در پاریس به دلیل طبیعت نامشخص خود شناخته شده است. تغییرات آب و هوا در محدوده خاصی تغییر می کند، اگرچه به طور متوسط ​​​​روز به طور کلی در ماه 12-13 درجه سانتیگراد است در حالی که در شب تا 3-4 درجه سانتیگراد خنک می شود. میزان بارندگی با افزایش ساعات آفتابی افزایش می یابد، بنابراین شهر پس از بارندگی دیگر به سرعت خشک می شود. نزدیک به اواسط فصل، دمای هوا به 16 درجه سانتی گراد می رسد، اما شب ها هنوز به اندازه کافی خنک هستند. در ماه می آب و هوا مانند ماه آوریل باقی می ماند مگر اینکه روزها روشن تر و طولانی تر شوند. زمان بسیار خوبی برای گذراندن وقت در پاریس به هر یک از روش های بی شمار است.

در جدول زیر شاهد دمای هوا در ماه ماری در پاریس فرانسه هستید:

حداکثر میانگین دمای مارس به سانتی گرادحداقل میانگین درجه حرارت به سانتی گرادساعت آفتابی در روزروزهای بارانیمیزان بارش
1145730

آب و هوای تابستانی در پاریس جذابیت این شهر را تکمیل می کند. گرمای راحت 22 درجه سانتی گراد در ماه ژوئن با بادهای قاره ای طراوت تقریباً عالی است. در جولای و آگوست هوا تا حدود 25-26 درجه سانتیگراد گرم می شود. احتمال روزهای سردتر با 16-18 درجه سانتیگراد می باشد. در شب هوا به 12-14 درجه سانتیگراد خنک می شود که باید برای بسته بندی مناسب در نظر گرفته شود. در مورد بارندگی، گاهی رگبارهای شدید گاهی حتی با رعد و برق وجود دارد. بسته بندی دقیق نیاز به چتر برای بازدید از پاریس در تابستان دارد.

پاییز و زمستان در پاریس فرانسه

شهریور ماه نسبتاً گرمی است زیرا گرمای تابستان به تدریج شهر را ترک می کند. به طور کلی آب و هوای ماه سپتامبر، آب و هوای ماه مه کمی بهبود یافته است و شب ‌های کمی سردتر از تابستان است. با فرا رسیدن ماه اکتبر، میانگین روز به 15 درجه سانتیگراد کاهش می یابد. در ماه اکتبر وضعیت آب و هوا به شدت تغییر می کند. میانگین روز در محدوده بین 10 درجه سانتیگراد تا 4 درجه سانتیگراد همراه با هوای مرطوب و بارانهای نمناک گهگاهی طولانی است. اما مطمئناً رطوبت پاریس نمی تواند با مقدار آب نرم در لندن رقابت کند.

زمستان در پایتخت فرانسه معتدل است. دما به ندرت به زیر صفر می رسد اما به دلیل رطوبت محلی به نظر می رسد سردتر از آنچه که هست باشد. به هر حال دمای روز دسامبر در حدود 7 درجه سانتیگراد است در حالی که در شب به 1 2- درجه سانتیگراد کاهش می یابد. سردترین ماه ژانویه فقط کمی سردتر است و چند روز با برف مشخص می شود. فوریه گرم شدن اولیه را به همراه دارد. احتمال بارش برف و باران همچنان باقی است اما این ماه به عنوان خشک ترین ماه در یک سال تمام به شمار می رود.

تعطیلات زمستانی که از جاذبه های گردشگری فرانسه عبارت است از:

  • دسامبر – شب سال نو، جشنواره شگفت انگیزها.
  • ژانویه – Galette des Rois، جشنواره جهانی سیرک فردا، هفته مد مد لباس، هفته کوکتل پاریس.
  • فوریه – شمع (شمع)، روز ولنتاین، Le Salon de l’Agriculture، سال نو چینی، کارناوال پاریس.

در نمودار زیر شاهد تعداد روزهای بارانی در ماه های مختلف زمستان در پاریس می باشید:

تعداد روزهای بارانی در ماه های مختلف در پاریس

 

اختلاف ساعت پاریس فرانسه و ایران

در خصوص اختلاف ساعت پاریس فرانسه و تهران ایران باید بررسی کنید که کاری که قصد انجام دادنش را دارید باید در زمان مناسب باشد. برای برنامه ریزی یک جلسه های کاری بین المللی در پاریس و مصاحیه تحصیلی یا برنامه ریزی یک ملاقات تجاری برای سرمایه گذاری در فرانسه در بهترین زمان برای هر 2 طرف، باید بین ساعت 10:30 صبح تا 6 بعد از ظهر وقت خود را در تهران، ایران می باشد. در نهایت بین ساعت 8 صبح تا 3:30 بعد از ظهر در پاریس، فرانسه خواهد بود. زیرا پاریس، فرانسه 2 ساعت و 30 دقیقه از تهران، ایران عقب است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص نوآفرینی در فرانسه مشاور و راهنمای شما هستند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *