شرایط آلمان, مهاجرت به کشور آلمان

ساعت برلین آلمان

ساعت برلین آلمان

ساعت برلین آلمان که پایتخت این کشور اروپایی و تاریخی است را در این مطلب جهت افزایش آگاهی اطلاعات کاربران مورد بررسی قرار خواهیم داد. شهرهای دوقلو اصلی برلین و کلن از اوایل قرن سیزدهم به بعد در جزیره ای از رودخانه اسپری (محل کولن) و بخش کوچکی از زمین در ساحل شمالی رودخانه رو به جزیره (محل برلین) توسعه یافتند. در حالی که هنوز یک شهر کوچک بود، پایتخت این کشور شد. شاهزادگان انتخاباتی براندنبورگ از پایان قرن پانزدهم به بعد. از اواخر قرن 17 و اوایل قرن 18، زمانی که انتخاب کنندگان براندنبورگ به شخصیت های قدرتمندی در صحنه سیاسی اروپا تبدیل شدند، شهر گسترش یافت و به سبک باروک رسید.ظاهر قلعه های جدیدی مانند کاخ شارلوتنبورگ ساخته شد. محله مرکزی گسترش یافت و با خیابان‌ های وسیع، میدان‌های زیبا، و ساختمان‌ های سنگی باشکوه آراسته شد. منطقه مرکزی دارای خیابان های وسیع شمالی-جنوبی، مانند خیابان Wilhelmstrasse و Friedrichstrasse ،و همچنین محور جاده شرقی-غربی مشخصه آن بود.

برلین با حدود 23 مایل از شمال به جنوب و 28 مایل از شرق به غرب، بزرگترین شهر آلمان است. عمدتاً بر روی خاک یخی شنی در میان کمربند وسیعی از دریاچه‌های جنگلی ساخته شده است که از آب‌های رودخانه دهمه در جنوب شرقی و هاول در غرب تشکیل شده است. در واقع، حدود یک سوم منطقه برلین بزرگ هنوز توسط کاج های شنی و جنگل های توس مخلوط، دریاچه ها و سواحل پوشیده شده است. Teufelsberg، یکی از چندین تپه ساخته شده از آوارهای به جا مانده از بمباران جنگ جهانی دوم، تا 380 فوت بالا می رود و به یک منطقه ورزش های زمستانی برای اسکی و سورتمه سواری تبدیل شده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت های تحصیلی و کاری به آلمان مشاور و راهنمای شماست.

معرفی برلین آلمان

برلین، پایتخت و مرکز شهری آلمان است. این شهر در قلب دشت آلمان شمالی قرار دارد و یک محور تجاری و جغرافیایی شرقی-غربی را به همراه داشت که به پایتخت پادشاهی پروس و سپس، از سال 1871، یک آلمان متحد تبدیل شد. شکوه سابق برلین در سال 1945 به پایان رسید، اما این شهر از ویرانی جنگ جهانی دوم جان سالم به در برد. تقسیم آلمان پس از جنگ، برلین را به طور کامل در قلمرو جمهوری دموکراتیک آلمان (GDR، یاآلمان شرقی). خود شهر بازتاب تقسیم ملی بود. برلین شرقی پایتخت آلمان شرقی وبرلین غربی سرزمین ( ایالت) جمهوری فدرال آلمان (FRG یا آلمان غربی). انزوای برلین غربی بعدها با دیوار بتنی ساخته شده در سال 1961 و به نام دیوار برلین تقویت شد.

موقعیت آن به عنوان یک منطقه تحت محاصره، برلین را به مدت 45 سال به کانون رویارویی مستمر قدرت های شرقی و غربی و همچنین نمادی از سبک زندگی غربی تبدیل کرد. سقوط رژیم کمونیستی آلمان شرقی و گشایش دیوار همراه آن در اواخر سال 1989 به طور غیرمنتظره ای چشم انداز بازگرداندن برلین به عنوان پایتخت تمام آلمان را افزایش داد. این وضعیت در سال 1990 تحت شرایط پیمان اتحاد احیا شد و متعاقباً برلین به عنوان یکی از 16 ایالت تعیین شد. این تحولات منادی بازگشت شهر به موقعیت تاریخی خود در فرهنگ و تجارت اروپایی بود. تا حد زیادی، فعالیت ‌های اقتصادی سنتی که در اثر جنگ جهانی دوم بسیار کاهش یافته بود، در سراسر برلین بزرگ احیا شده است.

فصول و ساعت برلین آلمان

بهار طبق تقویم به شهر می آید. روزهای اول مارس معمولا گرم شدن را به همراه دارد و فصل رشد شروع می شود. گرم شدن واقعی آنچنان مشخص نیست، با این حال بادهای تند تند و یخبندان شبانه در گذشته هستند. در ماه آوریل هوا با افزایش ساعات نور خورشید از یک طرف بهتر می شود اما از طرف دیگر بارندگی نیز افزایش می یابد. دمای بعد از ظهر به 15-16 درجه سانتیگراد می رسد. در ماه مه بهار بر شهر حاکم است، اما شب ها و شب ها هنوز به اندازه کافی خنک هستند. محدوده روزانه برای این ماه بین 19 درجه سانتیگراد و 8 درجه سانتیگراد است. چنین تغییری باید در هنگام بستن چمدان برای سفر به برلین در بهار در نظر گرفته شود. به طور کلی هوا حتی با وجود بارندگی های گاه و بیگاه پایدار و مطبوع است.

دما در ژوئن به محدوده راحت 17-22 درجه سانتیگراد می رسد. از نظر میزان بارندگی، این ماه مرطوب ترین ماه سال است. دوش ناگهانی شایع است، اما ناگهانی آن سریع است و تنها طراوت دلپذیری را پشت سر می گذارد. محدوده دمای واقعی جولای و آگوست فقط کمی بالاتر است، اما به دلیل رطوبت بیشتر هوا گرمتر از دماسنج است. علاوه بر این، آب و هوای تابستانی در برلین متغیر است. با باران مداوم تا 30 درجه سانتیگراد گرم می شود و تا 16 درجه سانتیگراد خنک می شود، بنابراین مسافران محتاط باید برای این کار آماده باشند.

در نمودار زیر شاهد تعداد ساعات آفتابی در تابستان در آلمان هستید:

تعداد ساعات آفتابی در تابستان در آلمان

پاییز و زمستان برلین آلمان

سپتامبر ماه نسبتاً گرم با دامنه روزانه 19-10 درجه سانتیگراد است. بعد از ظهر یا عصر برای قدم زدن راحت است. فراوانی و میزان بارندگی و همچنین میزان ساعات نور روز کاهش می یابد. بعدازظهرهای اکتبر خنک‌تر با دمای حدود 13 درجه سانتیگراد است در حالی که قبل و بعد از غروب آفتاب هوا 6 درجه سانتیگراد است. همچنین زمان نم نم باران در ماه اکتبر فرا می رسد، بنابراین چتر لازم است. به طور طبیعی آخرین ماه پاییز حتی سردتر است و میانگین دمای روزانه آن بین 7 درجه سانتیگراد و 2 درجه سانتیگراد است. اواخر نوامبر رطوبت و مه را به برلین می آورد. باران ها بدون هیچ هشداری شروع و متوقف می شوند زیرا آسمان در بیشتر مواقع ابری است.

زمستان در برلین نسبتا سرد است. دما معمولا فقط در شب به حدود -4 درجه سانتیگراد می رسد و میانگین روز برای فصل حدود 3 درجه سانتیگراد است. دسامبر تا حدودی بارانی و وزش باد است. بادهای دریا و آب و هوای مرطوب چندان خوشایند نیست اما کاملاً قابل تحمل است. کریسمس و سال نو معمولاً بدون برف هستند. در ژانویه و فوریه احتمال بارش برف وجود دارد، اما پوشش برف تنها برای 3 هفته باقی می ماند. به طور کلی آب و هوای زمستانی در برلین پایدار است اما هر از چند گاهی مانند بارش برف و تغییر ناگهانی دما را به همراه دارد.

نوآفرینی در آلمان نیز یک مقاله بسیار جامع و کامل در این خصوص است. در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص دمای هوا در ژانویه در برلین آلمان هستید:

حداکثر میانگین درجه حرارتحداقل میانگین درجه حرارتساعات آفتابی در روزروزهای بارانیبارش به اینچ
2-310101.8

اختلاف ساعت برلین آلمان و ایران

اختلاف ساعت برلین آلمان و ایران

اگر قصد برنامه ریزی یک جلسه کاری تلفنی یا برنامه ریزی یک جلسه آموزشی تحصیلی و یا ثبت شرکت در آلمان را دارید، باید بین ساعت 10:30 صبح تا 6 بعد از ظهر وقت خود را در تهران، ایران امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 8 صبح تا 3:30 بعد از ظهر در برلین، آلمان خواهد بود. همچنین اگر ساکن تهران هستید قصد تماس با شخصی در برلین آلمان تماس بگیرید، می ‌توانید بین ساعت 9:30 صبح تا 1:30 بامداد به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین ساعت 7 صبح تا 23 به وقت آنها خواهد بود، زیرا برلین آلمان 2 ساعت و 30 دقیقه از تهران، ایران عقب است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری مشاور و راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *