شرایط هلند, مهاجرت به کشور هلند

ساعت روتردام هلند

ساعت روتردام هلند

ساعت روتردام هلند که از زیباترین شهرهای هلند است با ایران اختلاف ساعت دارد. روتردام با شرایط تغییر یافته پس از اشغال فرانسه سازگار شد، که از سال 1795 تا سقوط ناپلئون در 1815، بیشتر تجارت را متوقف کرد. تجارت ترانزیت اهمیت بیشتری پیدا کرد و بین سال‌ های 1866 و 1872 آبراه جدید از روتردام به دریای شمال حفر شد تا کشتی ‌های بخار بزرگ ‌تر اقیانوس ‌پیما را در خود جای دهد. در سال 1877 این شهر به وسیله خط آهنی که از رودخانه میس عبور می کرد به جنوب هلند متصل شد. ساخت همزمان یک پل ترافیکی در سراسر میوز، کرانه جنوبی آن رودخانه را باز کرد، جایی که تأسیسات بندری بزرگ، که به سمت غرب امتداد داشتند، بین سال ‌های 1892 و 1898 پدید آمدند. این بندر به بزرگترین بندر لایروبی شده در جهان تبدیل شد.

روتردام در استان هلند جنوبی واقع شده است. پایتخت این کشور، آمستردام، در شمال هلند واقع شده است. این 2 استان هر دو هلند نام دارند. در قرن هفدهم، بیشتر بازرگانان VOC از استان هلند آمده بودند. بازرگانان خود را اهل هلند معرفی کردند. و از آنجایی که بسیاری از کشورها با VOC هلند تجارت کردند، فکر کردند که با کشور هلند تجارت کردند. به همین دلیل است که مردم از نام هلند استفاده می کنند. اما هلند 12 استان دارد. خانه های مکعبی در سراسر جهان شناخته شده هستند. دانشگاه اراسموس در بین 10 مدرسه برتر کسب و کار در اروپا رتبه بندی شد و دانشجویان زیادی را از سراسر جهان جذب می کند. کارناوال تابستانی هر سال بزرگتر می شود. و از سال 2006 فستیوال جاز دریای نورت در آهوی روتردام برگزار می شود.

معرفی روترودام هلند

روتردام، بندر بزرگ اروپا و دومین شهر بزرگ هلند است. این دریاچه در حدود 19 مایل از دریای شمال قرار دارد که توسط کانالی به نام آبراه جدید به آن متصل است. این شهر در امتداد هر دو ساحل قرار داردرودخانه نیو ماس که توزیع شمالی رود راین است. نام روتردام برای اولین بار در سال 1283 ذکر شد، زمانی که بخش کوچکی از زمین های احیا شده با تخلیه دهانه رودخانه روت ایجاد شد. در سال 1340 این شهر مجوز حفر کانالی به شیه (یکی دیگر از شاخه های رودخانه نیوموس) را دریافت کرد و به بندر اصلی استان تبدیل شد.

اقتصاد روتردام هنوز تقریباً به طور کامل بر اساس کشتیرانی است. این بندر در قلب مثلث پرجمعیت و صنعتی لندن، پاریس و ناحیه روهر آلمان و در دهانه دو رودخانه مهم (راین و میوز) قرار دارد، اما به دریای شمال نیز باز است. سنگین ترین دریای جهان مقدار کالاهای حمل شده از طریق دریا که از بندر روتردام و بندر خروجی آن، یوروپورت عبور می کند، از نظر ظرفیت بزرگترین در جهان است و بیشتر محموله های آن را نفت خام تشکیل می دهد. یا فرآورده های نفتی روتردام همچنین یکی از بزرگترین بندرگاه های غلات و بارهای عمومی در این قاره است. این یک بندر بزرگ حمل و نقل برای داخل اروپا است که ده ها هزار قایق رودخانه راین از امکانات آن استفاده می کنند.

فصول و ساعت روتردام هلند

مارس و نیمه اول آوریل در روتردام معمولاً هنوز نسبتاً سرد است با 10 درجه سانتیگراد تا 13 درجه سانتیگراد در بعد از ظهر. بعداً در ماه آوریل هوا گرمتر می شود و فقط در نیمه دوم ماه مه هوا با میانگین روز کمی بالاتر از 20 درجه سانتیگراد دلپذیر می شود. تا آن زمان ممکن است گاه به گاه خنک شدن تا حدود 10 درجه سانتیگراد رخ دهد. اردیبهشت یکی از آفتابی ترین و خشک ترین ماه های سال است.

از نظر دما، تابستان تا حدودی به دوره های دمای دلپذیر روز 20-22 درجه سانتی گراد روزهای خنک تر با دمای کمتر از 20 درجه سانتی گراد و گرمای گاه به گاه 28-30 درجه سانتی گراد تقسیم می شود. گرم ترین و خنک ترین روزها به ندرت اتفاق می افتد، بنابراین بیشتر اوقات هوا راحت است. بادهای دائمی اقیانوس اطلس در تمام فصل می وزد و دوش های مکرر سریع به همراه دارد، بنابراین داشتن چتر در هنگام بازدید از روتردام ضروری است. آگوست بارانی ترین ماه فصل است اما به اندازه ماه های پاییز بارانی نیست.

در نمودار زیر شاهد تعداد ساعات آفتابی در تابستان در روتردام می باشید:

ساعات آفتابی در تابستان در روتردام

پاییز و زمستان در روتردام هلند

آب و هوا در ماه سپتامبر با میانگین روزانه 19-10 درجه سانتیگراد دلپذیر است، اما در پاییز خنک تر، مرطوب تر و بادتر می شود. دمای روز در ماه اکتبر به 15 درجه سانتیگراد و در نوامبر به 10 درجه سانتیگراد می رسد. اگر چه رطوبت نسبی بالا و باد باعث می شود که خنک تر از آنچه هست به نظر برسد. باران در پاییز بیشتر از نوع بارانی است و 13 روز در هر ماه باران می بارد. در اواخر نوامبر حتی احتمال بارش برف وجود دارد. علاوه بر این مقدار ساعات آفتابی به سرعت از حدود 138 در سپتامبر به 60 ساعت در نوامبر کاهش می یابد.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی سپتامبر در خصوص دمای هوای ماه در روتردام هلند می باشید:

حداکثر میانگین درجه به سانتی گرادحداقل میانگین دما به سانتی گراددمای آب به سانتی گرادساعت آفتابی در روزروزهای بارانیمیزان بارش به اینچ
181118742

از نظر دما، زمستان در این شهر معتدل است و میانگین دمای روز در حدود 6 درجه سانتیگراد و 0 درجه سانتیگراد (32 درجه فارنهایت) در شب است. هنگامی که بادهای غربی می وزند، در بعدازظهر با 10-12 درجه سانتیگراد گرمتر است، از طرف دیگر هوای سرد اروپای شرقی با دمای زیر صفر سردتر می شود. برف و باران در زمستان در روتردام رایج است. در طول موج های سرد برف حتی روی زمین جمع می شود اما بیشتر اوقات قبل از لمس آن آب می شود. علاوه بر این، زمستان تاریک ترین فصل با 47 ساعت آفتابی در ماه دسامبر است. می توانید به مقاله مقایسه هزینه زندگی در شهرهای هلند مراجعه کنید.

اختلاف ساعت روتردام هلند با ایران

اختلاف ساعت روتردام هلند با ایران

برای برنامه ریزی های کاری و همچنین برنامه ریزی تحصیلی و یا هزینه اقامت هلند در روتردام باید یک زمان مناسب را تعیین کنید. همچنین می توانید یک جدول زمانی برای امور سرمایه گذاری و ارتباط با روتردام داشته باشید. به شما پیشنهاد می کنیم برای امور اداری از 10 صبح به وقت ایران تا 5 تماس ها و ارتباطات خود را برنامه ریزی کنید. همچنین اگر قصد تماس با نزدیکان و یا خانواده خود و وابستگان خود را دارید می توانید 12 ظهر تا 12 شب تماس بگیرید. زیرا ایران 2 ساعت و 30 دقیقه جلوتر از روتردام است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص زندگی در هلند مشاور و پاسخگوی ابهامات و سوالات شما می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *