تحصیل پزشکی در خارج کشور, شرایط هلند, مهاجرت به کشور هلند

ساعت اوتریخت هلند

ساعت اوتریخت هلند

ساعت اوتریخت هلند که یکی از شهرهای مهم فرهنگی و آموزشی است برای دانشجویان بین المللی حائز اهمیت است. اوترخت در مرکز هلند واقع شده است. یک رودخانه هم در این شهر جریان دارد که این رودخانه در امتداد رودخانه ‌های پیچ ‌پیچ، یا کج، راین،Oude قدیمی Rijn، و رودخانه Vecht و کانال آمستردام راین قرار دارد. اوترخت که محل دژهای متوالی رومی، فریزی و فرانک بود، در سال 696 تبدیل به اسقف شد. سنت ویلیبرورد توسط پادشاه فرانک پیپین دوم اجازه یافت تا مقر خود را در آنجا ایجاد کند. ویلیبرورد اسقف اعظم فریزی ها شد و با شروع از اوترخت، اکثر مناطق شمالی هلند فعلی را به مسیحیت گروید. اوترخت در سال 1122 منشور شد و در اوایل سال 1304 دارای شورای شهر بود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت و تحصیل در اوتریخت هلند مشاور شماست.

بیشترین شکوفایی اوترخت در قرن های 11 و 12 بود، اما در طول قرون وسطی قدرتمندترین و مهم ترین شهر در شمال هلند باقی ماند. در زمان اسقفانش، این شهر به پایتخت یک حکومت قدرتمند و یک مرکز فرهنگی، تجاری و صنعتی (عمدتاً پارچه ‌بافی) تبدیل شد تا اینکه در قرن پانزدهم آمستردام (42 کیلومتری شمال غربی) از آن پیشی گرفت. اسقف های اوترخت تا زمان اسقف اوترخت به طور فزاینده ای تحت تأثیر هلند قرار گرفتندهانری باواریا در سال 1527 حقوق موقت خود را به امپراتور چارلز پنجم فروخت که پس از آن اوترخت بخشی از قلمرو هابسبورگ شد. سلطه اسپانیایی ها تا سال 1577 غالب بود، زمانی که زنان اوترخت از قلعه محلی اسپانیا بالا رفتند و سعی کردند آن را پایین بکشند. در ادامه بیشتر در خصوص اوتریخت صحبت خواهیم کرد.

معرفی اوتریخت هلند

اولاً موقعیت مکانی آن عالی است. اسمک بنگ در وسط هلند، یک قطار کوتاه 25 دقیقه ای تا آمستردام و 30 دقیقه با قطار مستقیم تا فرودگاه اسخیپول است. این شهر از طریق بزرگراه ها و قطارها به خوبی به شهرهای دیگر متصل است، اما مرکز شهر اوترخت نیز برای هر چیزی که نیاز دارید مجهز است. صحبت از مرکز شهر، خیره کننده است. اوترخت با تراس هایی که روی کانال هایش قرار گرفته اند از دیگر شهرهای هلند متمایز شده است. در حالی که بیشتر شهرهایی مانند آمستردام یک قطره شیب دار از پیاده رو به داخل آب زیرین دارند، اوترخت دارای یک سطح خیابان فرعی است که در آن بسیاری از کافه ها و رستوران ها دارای صندلی در فضای باز هستند. هزاران مهاجر در این نزدیکی هستند که جلسات ملاقات، جلسات شبکه، کافه‌های زبان، و گردش ‌های اجتماعی برگزار می ‌کنند.

اوترخت ترکیبی عالی از یک شهر دانشجویی و یک جمعیت قدیمی است. در حالی که دانش آموزان یک گروه پر جنب و جوش و فراوان هستند، این شهر به اندازه کافی بزرگ است هم برای کسانی که در حال تحصیل هستند و هم برای کسانی که ساکن شده اند. شماره یک در برنامه حرکت به اوترخت شما باید ثبت نام در شهرداری محلی شما باشد. چرا این شماره یک است؟ زیرا قبل از اینکه بتوانید اکثر کارها را در هلند انجام دهید، مانند امضای قراردادهای اجاره، دریافت بیمه درمانی یا دریافت برنامه تلفن، به یکBurgerservicenummer (BSN) نیاز دارید. این شهر لذیذ هلندی چهارمین شهر بزرگ هلند است و بهترین ها را دارد: فرهنگ، قابلیت زندگی، حمل و نقل، آموزش و فرصت های اجتماعی.

در نمودار زیر شاهد میزان مهاجران در اوتریخت هلند هستید:

میزان مهاجران در اوتریخت هلند

فصول و ساعت اوتریخت هلند

آب و هوا در اوترخت تحت تأثیر آب و هوای دریایی زمستان ملایم است. ملایم بدون فصل خشک، تابستان گرم. میانگین دمای همه ماه ها کمتر از 22 درجه سانتی گراد است. حداقل چهار ماه با دمای متوسط ​​بیش از 50 درجه فارنهایت است. بارندگی در تمام سال به طور مساوی پخش می شود. گرم ترین ماه جولای است، زمانی که حداکثر دما حدود 22 درجه سانتیگراد است، هفته اول معمولاً گرم ترین ماه است. اما مراقب مه، باران و رعد و برق باشید. سردترین ماه ژانویه است. در این ماه دما می تواند حتی 1 درجه در شب باشد. در هفته دوم باید گرم ترین لباس ها را بپوشید. و برای باران، مه و برف آماده باشید

در اوترخت تابستان‌ها راحت و نیمه ابری و زمستان‌ها طولانی، بسیار سرد، بادخیز و عمدتاً ابری است. در طول سال، دما معمولاً از 0 درجه سانتیگراد تا 22 درجه سانتیگراد متغیر است و به ندرت کمتر از 6- درجه سانتیگراد یا بالاتر از 28 درجه سانتیگراد است. بر اساس امتیاز گردشگری، بهترین زمان از سال برای بازدید از اوترخت برای فعالیت ‌های هوای گرم از اواخر ژوئن تا اوایل سپتامبر است. فصل گرم به مدت 3 ماه، از 7 ژوئن تا 11 سپتامبر، با میانگین دمای روزانه بالای 19 درجه سانتیگراد ادامه دارد . گرم ترین ماه سال در اوترخت، جولای است که میانگین دمای آن 22 درجه سانتیگراد و کمترین آن 13 درجه سانتیگراد است.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص دمای هوا در اورتیخت هلند هستید:

گرم ترین ماهمیانگین بالاترین دما به سانتی گرادسردترین ماهمیانگین پایین ترین دمامرطوب ترین ماه
جولای22فوریه-7اوت

پاییز و زمستان اوتریخت هلند

فصل خنک به مدت 4 ماه، از 19 نوامبر تا 10 مارس، با میانگین دمای بالای روزانه زیر 9 درجه سانتیگراد ادامه دارد . سردترین ماه سال در اوترخت ژانویه است که میانگین آن 1 درجه سانتیگراد و حداکثر آن 5 درجه سانتیگراد است. در اوترخت، میانگین درصد آسمان پوشیده شده توسط ابرها، تغییرات فصلی قابل توجهی را در طول سال تجربه می کند. بخش روشن تر سال در اوترخت حدود 27 مارس آغاز می شود و 7 ماه طول می کشد و در حدود 10 اکتبر به پایان می رسد. صاف ترین ماه سال در اوترخت ژوئیه است که در طی آن به طور متوسط ​​در 56٪ مواقع آسمان صاف ، عمدتاً صاف یا نیمه ابری است. قسمت ابری سال از حدود 10 اکتبر شروع می شود و به مدت 5 ماه ادامه دارد و در حدود 27 مارس به پایان می رسد.

ابری ترین ماه سال در اوترخت دسامبر است که در طی آن به طور متوسط ​​%70 مواقع آسمان ابری یا ابری است. فصل مرطوب 8 ماه، از 23 می تا 4 فوریه طول می کشد، با بیش از 29٪ احتمال اینکه یک روز معین یک روز مرطوب باشد. ماه دسامبر است که بیشترین میزان بارش را در اوترخت دارد با میانگین 10 روز و حداقل 1 میلی متر. فصل خشک تر از 4 فوریه تا 23 می 4 ماه طول می کشد . ماه آوریل با کمترین روزهای مرطوب در اوترخت است که میانگین بارش آن 7 روز با حداقل 1 میلی متر است. با بیشترین تعداد روزهای بارانی در اوترخت، ماه دسامبر است، با میانگین 10 روز. بر اساس این طبقه بندی، شایع ترین شکل بارندگی در طول سال به تنهایی باران است که احتمال اوج آن %34 در 23 دسامبر است.

اختلاف ساعت اوتریخت هلند و ایران

اختلاف ساعت اوتریخت هلند و ایران

در این مقاله سعی کردیم درباره هلند توضیح دهیم. باید با توجه به اختلاف ساعت ایران و اوتریخت برنامه های تحصیلی خود و همچنین قرارهای کاری خود با موسسات کاریابی در هلند خود را برنامه ریزی کنید. به همین دلیل باید یک محدوده زمانی مناسب میان اوتریخت هلند و ایران در نظر داشته باشید که اوج ساعات اداری است. ایران 2 ساعت و 30 دقیقه جلوتر از اوترخت، هلند است. با علم به این موضوع باید جدول زمانی خود را مدیریت کنید و برای ارسال مدارک و یا ارتباط تلفنی و تصویری آنلاین با وابستگان مدیریت کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به اوتریخت و همچنین اقامت هلند از طریق ازدواج مشاور و راهنمای شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *