شرایط هلند, مهاجرت به کشور هلند

ساعت به وقت هلند

ساعت به وقت هلند

ساعت به وقت هلند که از کشورهای شاد و امن و صلح جو در جهان است را در این مقاله بررسی می کنیم. هلند کشوری واقع در شمال غربی اروپا است. “هلند” به معنای کشور کم ارتفاع است. نام هلند در ابتدا به یکی از هسته های قرون وسطایی کشوری که بعدها به ایالت مدرن تبدیل شد داده شد و هنوز هم برای 2 استان از 12 استان آن استفاده می شود. یک دموکراسی پارلمانی تحت یک پادشاه مشروطه، این پادشاهی شامل مستعمرات سابق خود در آنتیل کوچک است: آروبا، بونایر، کوراسائو، سابا ،سینت اوستاتیوس و سینت مارتن. پایتخت آن آمستردام است. در ادامه مقاله در زمینه شرایط مهاجرت به هلند و اخذ ویزای کاری و سرمایه گذاری این کشور مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

سوالات متداول ساعت به وقت هلند

  • چرا ساعت به وقت هلند حائز اهیمت است؟ متقاضیانی که به دنبال مهاجرت به هلند هستند باید از اختلاف ساعت و فصول در این کشور مطلع باشند.
  • برترین طرق مهاجرتی به هلند چیست؟ تحصیل در دانشگاه های هلند و سرمایه گذاری در این کشور جزء برترین طرق در خصوص مهاجرت برای ایرانیان است.

در ابتدا از نیروی انسانی و اسب بخار برای تخلیه زمین استفاده می شد، اما بعداً با آسیاب های بادی، مانند شبکه آسیاب در Kinderdijk-Elshout، که اکنون یک میراث جهانی یونسکو است، جایگزین شدند. باور عمومی معتقد است که هلندی مخلوطی از فریزی ها، ساکسون ها و فرانک ها است در واقع، تحقیقات این ادعا را قابل قبول کرده است که ساکنان خودگردان این منطقه مخلوطی از گروه های جمعیتی پیش از ژرمن و ژرمن هستند که در طول زمان در منطقه دلتای اصلی اروپای غربی همگرا شده بودند. از میان این گروه ‌ها در قرن‌ های هفتم و هشتم، برخی از سیاست ‌های اصلی مبتنی بر وحدت ‌های قومی و فرهنگی خاص پدید آمدند که سپس به عنوان فریزی ‌ها، ساکسون‌ ها و فرانک‌ ها شناخته شدند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت به هلند و مهاجرت کاری و یا خانوادگی مشاور شماست.

معرفی هلند

جمهوری هلند از دولت های قرون وسطایی سرچشمه گرفته است و جانشین قانونی آن، پادشاهی این کشور، تعداد بیشماری را جذب کرده است.مهاجران در طول قرون یک انگیزه قوی اصل آزادی فکر بود که باعث ایجاد نسبی شدتحملی که در قرن 16 و 17 ایجاد شد. این احساسات بیشتر در مراکز تجاری و صنعتی پر رونق در استان های غربی که بسیاری از اعضای اقلیت های مذهبی یا سیاسی تحت تعقیب را به خود جذب می کردند، آشکار شد. در میان این افراد مناطق پست جنوبی، هوگنوت های فرانسوی ، و یهودیان پرتغالی، به همراه بسیاری از افرادی که به دنبال بهبود وضعیت اقتصادی خود بودند، مانند آلمانی ها و یهودیان غیر ایبریایی بودند. در قرن بیستم، مهاجران از مستعمرات سابق هلند در خارج از کشور به این هجوم افزودند. آنها شامل اندونزیایی ها و مردمی از ملوک ها و سورینام در سواحل شمال شرقی آمریکای جنوبی بودند.

موقیعت کشور هلند:

با این حال، در دهه های اخیر، با ورود مسلمانان از ترکیه و مراکش به تعداد زیاد، استقبال هلندی ها از تنوع بسیار ضعیف تر بوده است. در آغاز قرن بیست و یکم، نه تنها یک جنبش خشونت ‌آمیز ضد مهاجر پدیدار شد، بلکه دولت نیز ملزم شد که مهاجران قبل از اجازه ورود به این کشور، آزمونی را در کشور مبدأ خود در رابطه با زبان و فرهنگ هلندی بگذرانند. زبان در کل کشور هلندی است، گاهی اوقات به عنوان هلندی، یک زبان آلمانی که توسط ساکنان شمال بلژیک (جایی که به آن فلاندری می گویند) نیز صحبت می شود. هلند و مناطق زیلند به غیر از زبان هلندی، ساکنان استان شمالی فریسلند نیز به زبان خود (که در انگلیسی فریزی نامیده می شود) صحبت می کنند که به انگلیسی نزدیکتر از هلندی یا آلمانی است.

شهرهای هلند

آمستردام در قرن دوازدهم تاسیس شد و از یک دهکده ماهیگیری کوچک به بزرگترین شهر هلند و همچنین پایتخت این کشور تبدیل شد. این شهر که به دلیل تنوع، کانال‌ های جذاب، سیستم حمل‌ ونقل عمومی قابل اعتماد و موزه‌های بزرگ، شهرت دارد، محل استقرار شرکت ‌های بین ‌المللی متعدد، مهاجران زیادی به این شهر می‌آیند. آلکمار که در استان هلند شمالی واقع شده است به خاطر بازار سنتی پنیر خود که از اولین جمعه ماه آوریل آغاز می شود و تا اولین جمعه ماه سپتامبر ادامه دارد، مشهور است. این شهر که در سال 1254 حقوق شهر اعطا شد، دارای یک مرکز شهری تاریخی است که دارای ساختمان‌های زیبا است، مانند برج بلند گروت سینت لورنسکرک.Almere یک شهر نسبتاً جدید در هلند است که نام آن از دریاچه باستانی Almere گرفته شده است که قبلاً Ijsselmeer را می پوشاند.

دومین شهر بزرگ در استان اوترخت، آمرسفورت ، ریشه های آن به 1000 سال قبل از میلاد باز می گردد. اگر به دنبال بازدید از این شهر تاریخی هلندی هستید، از آنجایی که از قرون وسطی به خوبی حفظ شده است و دارای بناهای تاریخی بسیار جالبی مانند Koppelpoort است، لذت خواهید برد. آپلدورن که در استان گلدرلند واقع شده است، تا آغاز قرن بیستم به یک شهر بزرگ هلندی تبدیل نشد. امروزه یکی از مهم ترین مراکز اشتغال هلند است. بیش از 100000 نفر در اینجا کار می کنند. این شهر همچنین خانه هت لو، مقر کشور مورد علاقه خانواده سلطنتی هلند است. آرنهم مرکز استان گلدرلند و مرکز اصلی دفاتر دولتی، قضایی و نظامی در هلند است. همچنین یک مکان تجاری مهم هلندی-آلمانی است، زیرا در رودخانه راین پایین قرار دارد.

فصول و ساعت به وقت هلند

فصول و ساعت به وقت هلند

در بهار، هلند با شکوه تمام ظاهر می شود. با وجود باران و دمای پایین در اوایل فصل، طبیعت از فضای سبز سرسبز، “لباس های گلدار” چمن ها و گلخانه ها و همچنین پس از زمستان اولین اشعه های ترسناک خورشید را خوشحال می کند. در ماه مارس، هوا در سراسر کشور در طول روز به طور متوسط تا 8 درجه سانتیگراد گرم می شود و در آوریل چند درجه گرمتر می شود. آخرین ماه فصل یک هوای واقعی گرم و آفتابی را به ارمغان می آورد که در بیشتر موارد پایدار است. تنها چیزی که ممکن است ناامید کننده باشد، افزایش اندک بارندگی است. به هر حال، در لاهه در بهار هوا کمی سردتر از پایتخت و جنوبی ترین شهر، ماستریخت است، شب ها بسیار سرد هستند، بنابراین شب نیز می تواند راحت باشد.

تابستان در این کشور بسیار سرد است. بیشترین میزان آفتاب در طول روز، دمای هوا تا 24 درجه سانتیگراد افزایش می یابد، اما معمولاً در بعد از ظهر دمای هوا بین 21 درجه سانتیگراد تغییر می کند. این پرباران ترین دوره سال است. در ماه جولای، به طور سنتی فصل ساحل باز می شود، آب در دریای شمال تا حدود 19 درجه سانتی گراد گرم می شود. در اوایل آگوست، این رقم ممکن است به 20 درجه سانتیگراد برسد. با رفتن به هلند در تابستان، به یاد داشته باشید که هر چه پیش ‌بینی ‌کنندگان هوای صاف و آفتابی نه در روز و نه شب با لباس‌ های سبک پیش ‌بینی کنند، راحت نخواهید بود. هنگام غروب آفتاب هوا بسیار سرد است و این به سرعت اتفاق می افتد.

در نمودار زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص دمای هوا در آکوست در هلند هستید:

حداکثر میانگین دما به سانتی گرادحداقل میانگین دما به سانتی گراددمای آبساعات آفتابیروزهای بارانیبارش به اینچ
221219693

پاییز و زمستان در هلند

در ابتدای پاییز در هلند، هوای کمی سرد و صاف جای خود را به ابرها می دهد، اما دمای کلی برای این فصل بسیار بالا است. در ماه اکتبر، طبیعت به طور فزاینده ای در حال بدی است. بدون شوخی باد، و بارندگی شدید. در صبح، شهر پوشیده در مه سفید، هوای ابری اکنون به حالت عادی بازگشته است. یک نقطه روشن در میان مناظر ماهاریشی ها، برگ های طلایی افتاده پارک ها و باغ های متعدد است که زیر پای یک فرش کامل شکل می گیرد. در آخرین ماه پاییز، کمیسیون پیاده روی طولانی در امتداد ساحل می تواند از سرمای هوا و طوفان های مکرر جلوگیری کند. تا عصر دماسنج به 4 درجه سانتیگراد می رسد و در شب گاهی اوقات آب در گودال ها یخ می زند.

در هلند زمستان معتدل و برفی است. عمدتاً در طول روز دما گرم است: در خط ساحلی و در جنوب آنها کمی بالاتر است، اما هرچه بیشتر به سمت خشکی حرکت کنید، میانگین دما کمی کاهش می یابد. در شب، یخبندان خفیف رخ می دهد. در مورد بارندگی، آنها عمدتا به صورت باران می بارد، بنابراین کفش در این زمان از سال در وهله اول باید ضد آب باشد. برف به ندرت اتفاق می افتد، معمولاً بیش از 5-7 روز باقی نمی ماند. با این حال، این اتفاق می افتد که در اینجا از اروپای شرقی به ضد طوفان ها نفوذ می کنند، که باعث ایجاد یک سرمای شدید و رانش برف می شود.

در نمودار زیر شاهد روزهای بارانی در پاییز در هلند هستید:

روزهای بارانی در پاییز در هلند

اختلاف ساعت به وقت هلند

برای برنامه ریزی یک کنفرانس بین المللی و یا سرمایه گذاری در هلند و همچنین مصاحبه با موسسات کاریابی در هلند باید از اختلاف ساعت آگاه باشید. بین ساعت 10:30 صبح تا 6 بعد از ظهر وقت خود را در تهران، ایران امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 8 صبح تا 3:30 بعد از ظهر در این کشور خواهد بود. با توجه به شرایط و هزینه زندگی در هلند اگر ساکن تهران می باشید و می ‌خواهید با یکی از دوستان خود و یا خانواده خود در این کشور تماس بگیرید، می‌ توانید بین ساعت 9:30 صبح تا 1:30 بامداد به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 11 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا این کشور 2 ساعت و 30 دقیقه از تهران، ایران عقب است. ساعت به وقت هلند آمستردام از سایر مباحثی است که متقاضیان علاقه ند به مهاجرت به این کشور نباید از آن غافل شوند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه سرمایه گذاری و ثبت شرکت در هلند مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

5/5 - (3 امتیاز)

2 دیدگاه برای “ساعت به وقت هلند

  1. کیکاوسی گفت:

    سلام چه مقاله خوبی بود درباره ساعت کشور هلند. ممنون که درباره خود کشور هلند وفصل هاش هم توضیح داده بودید. یکی از چیزهایی که میخواستم دربارش سرچ کنم همین فصل های هلند بود و بعد هم کلمه هلند رو تو سایتتون سرچ زدم و کلی مطلب مرتبط اورد برام.

    1. صادقی گفت:

      با تشکر از مطالعه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *