مهاجرت تحصیلی کلمبیا

رشته گوارش در کلمبیا

رشته گوارش در کلمبیا

اگر می خواهید در یکی از کشورهای آمریکای لاتین تحصیل کنید، انتخاب رشته گوارش در کلمبیا می تواند تمام نیازهای شما را برآورده کند. کلمبیا به دلیل قهوه با کیفیت بالا، سواحل خیره کننده و افراد مشهور مشهور مانند شکیرا یا سوفیا ورگارا، شهرت بین المللی دارد، اما فارغ از این مسائل مقصد مناسبی در آمریکای جنوبی برای دانشجویان بین المللی است. این کشور فرصت های آموزشی بی نظیری را برای افراد از سراسر جهان با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می دهد. دانشگاه های کلمبیا یکی از بهترین دانشگاه های منطقه خود هستند و مملو از برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد در هر زمینه هستند. ارتباط با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند زمینه ساز ورود شما به رشته گوارش در کلمبیا باشد.

دلایل انتخاب تحصیل رشته گوارش در کلمبیا

انتخاب کلمبیا برای تحصیل در خارج از کشور دارای جنبه های مثبت بسیاری است، نه تنها در بعد آموزشی بلکه در خارج از کلاس نیز. همراه با شهریه های ارزان و فرصت یادگیری زبان جدید، کلمبیا دارای هزینه های زندگی مقرون به صرفه، آب و هوای گرمسیری و کارهای زیادی برای انجام دادن است. هر شهر مملو از موزه ها، پارک ها و رویدادهایی است که می توانید اوقات فراغت خود را در آنها بگذرانید. و در طول تعطیلات خود، می توانید از یکی از سواحل دیدنی در جزایر آن دیدن کنید، شهر استعماری Cartage را کشف کنید یا در منطقه شگفت انگیز آند قدم بزنید. بسته به محله ای که انتخاب می کنید، اجاره یک آپارتمان یک خوابه می تواند بین 200 تا 350 $ (دلار) در ماه هزینه داشته باشد. در مورد غذا، می‌توانید تمام مواد غذایی خود را از بازارهای محلی که ارزان هستند، تهیه کنید.

مزیت دیگر انتخاب کلمبیا این است که موسسات آموزش عالی مختلفی دارد. همچنین دانشگاه های دولتی و خصوصی با برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد وجود دارد. برخلاف بسیاری از دانشگاه‌ های جهان، در کلمبیا، برنامه‌ های درسی لیسانس به‌جای 3 یا 4 سال مانند سایر کشورها، 10 ترم یا 5 سال طول می‌ کشد. تعداد زیادی از دانشگاه ها دارای پردیس در شهرهای مختلف هستند، بنابراین شما در انتخاب محل تحصیل گزینه های زیادی خواهید داشت. در مورد هزینه باید گفت که به طور کلی، دانشگاه های کلمبیا برای دانشجویان بین المللی مقرون به صرفه هستند و اگر یک دانشگاه دولتی را انتخاب کنید که شهرت زیادی دارد، باید انتظار داشته باشید که کمتر از 1000 $ (دلار) در هر ترم پرداخت کنید. برای دانشگاه های خصوصی، بودجه شما باید افزایش یابد.

در شکل زیر سایر مزیت های تحصیل در کلمبیا طرح شده است:

مزیت های تحصیل در کلمبیا

معرفی دو دوانشگاه برتر برای تحصیل رشته در کلمبیا

باتوجه به اینکه سطح خدمات درمانی در کلمبیا در کیفیت بالایی قرار دارد، دانشگاه های فعال در حوزه پزشکی در این کشور نیز بسیار با کیفیت هستند. در این میان دو دانشگاه بیش از سایر دانشگاه سرآمد محسوب می شوند که یکی از آنها دانشگاه Pontificia Universidad Javeriana Bogota است. این دانشگاه در پایتخت کلمبیا توسط یسوعی ها تاسیس شد و یک موسسه کاتولیک است که از ارزش های مسیحی الهام گرفته شده است. دانشکده پزشکی این دانشگاه یک برنامه 6 ساله برای دکتری پزشکی ارائه می دهد که بین یک مرحله آموزشی اصلی، یک مرحله تاکیدی و دوره های انتخابی تقسیم می شود. شما باید به عنوان کاندید یک پایه قوی در زیست شناسی و علم داشته باشید و به زبان اسپانیایی روان صحبت کنید زیرا این دوره فقط به زبان اسپانیایی تدریس می شود. دانشگاه برتر دیگر، دانشگاه ملی کلمبیا است.

این دانشگاه در بوگوتا مستقر است و یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی و ملی است. این دانشکده پزشکی در کلمبیا از سال 1867 تدریس می کند و یکی از بزرگترین دانشگاه های این کشور است. بخش پزشکی در بوگوتا است و برنامه ارائه شده 6 سال تحصیل تمام وقت طول می کشد. این آموزش تئوری و عملی را ترکیب می کند و یکی از شناخته شده ترین برنامه های آموزشی پزشکی در جهان آمریکای لاتین است. یکی از نکات مهم در مورد این دانشگاه این است که در شر بوگوتا %52 مشاغل خالی است و از این میزان 35.1% برای افراد حرفه ای جای خالی وجود دارد.

درآمد شاغلان رشته گوارش در کلمبیا

درآمد شاغلان رشته گوارش در کلمبیا

شاغلین پزشک متخصص گوارش در کلمبیا، به طور معمول حدود 12600000COP (پزوی کلمبیا) در ماه دریافت می کنند و این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است. البته این حقوق متفاوت است و از 5900000COP (پزوی کلمبیا) در ماه (حداقل حقوق) تا 19800000COP (پزوی کلمبیا) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. در سوی دیگر باید گفت که متوسط ​​حقوق 13300000COP (پزوی کلمبیا) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان پزشک متخصص گوارش کار می کنند کمتر از 13300000COP (پزوی کلمبیا) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 13300000COP (پزوی کلمبیا) درآمد دارند. از سوی دیگر 25 % از پزشکان متخصص گوارش کمتر از 8650000COP (پزوی کلمبیا) درآمد دارند در حالی که 75 % آنها بیش از 8650000COP (پزوی کلمبیا) درآمد دارند.

اگر بخواهیم از منظر تجربه کاریف حقوق شاغلان این بخش را تفکیک کنیم، باید گفت که یک پزشک متخصص گوارش با کمتر از دو سال تجربه تقریباً 6810000COP (پزوی کلمبیا) در ماه می گیرد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، 9390000COP (پزوی کلمبیا) در ماه کسب کند، که 38 % بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 13400000COP (پزوی کلمبیا) در ماه به ارمغان می آورد که 42% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است. از نظر جنسیتی، کارمندان مرد شاغل در بخش گوارش در کلمبیا 12% بیشتر از همتایان زن خود درآمد دارند.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی ماهانه بر حسب میزان کار در رشته گوارش در کلمبیا می باشد:

سطح حقوق بر حسب سال های کاری در کلمبیاکارشناسان حاضر در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده ارائه هرگونه مشاوره و همکاری درباره کلمبیا به علاقه مندان تحصیل در این کشور هستند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *