مهاجرت تحصیلی کره جنوبی

رشته گوارش در کره جنوبی

درآمد شاغلان رشته گوارش در کره جنوبی

اقدام مهاجرت تحصیلی به کره جنوبی با انتخاب رشته گوارش در کره جنوبی فرصتی بی نظیر برای راه یافتن به یکی پیشرفته ترین اقتصادهای شرق آسیا است. دانشجویان پزشکی در کره جنوبی باید 4 سال آموزش پزشکی را در کنار یک دوره 2 ساله پیش پزشکی یا یک مدرک لیسانس 4ساله بگذرانند. کیفیت آموزش پزشکی توسط موسسه کره ای آموزش و ارزیابی پزشکی تضمین شده است. تقریباً همه پزشکان جدید پس از اخذ مجوز فعالیت به عنوان پزشک، آموزش های تکمیلی را برای تخصص پزشکی آغاز می کنند. برای درخواست آزمون صلاحیت پزشکان متخصص، 1 سال کارآموزی و 4سال دستیاری در یک تخصص (سه سال برای پزشک خانواده) الزامی است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا مقدمات لازم برای تحقق مهاجرت تحصیلی متقاصیان را به این کشور فراهم نماید.

در باب تحصیل رشته گوارش در کره جنوبی

متقاضیان تحصیل پزشکی برای تحصیل پزشکی در کره جنوبی لازم است که 7 نکته را در نظر بگیرند که این نکات عبارت است از: کره جنوبی، به طور خاص، طیف گسترده ای از مدارک تحصیلی را ارائه می دهد و در میان این مدارک، رشته های پزشکی همان چیزی است که آنها در آن تخصص دارند. اما دانشگاه های کره پزشکی را به زبان مادری خود آموزش می دهند تا بتوانند مطالب خود را به طور کامل و واضح توضیح دهند که به پزشکان آینده آموزش داده می شود. دانشجویان خارجی که مایل به تحصیل در کره هستند باید به محض پذیرش در دانشگاه مانند آنچه در دانشگاه ملی سئول نیاز دارند، یک آزمون مهارت زبان کره ای شرکت کنند. علاوه بر این، اگر هنوز در زبان کره ای مشکل دارید، دوره های تکمیلی زبان نیز در دانشگاه ارائه می شود، پس به آنها نگاهی بیندازید.

در مورد دانشگاه های پزشکی کره جنوبی باید گفت که در حال حاضر 36 دانشگاه در رشته پزشکی مدرک ارائه می دهند. برخی از دانشگاه‌ها صرفاً این دوره را ارائه می‌دهند و در آن تخصص دارند، در حالی که دانشگاه‌های دیگر مدارس یا دانشکده‌های متفاوتی برای سایر شاخه‌های تحصیلی دارند. با این حال، دانشکده های پزشکی بیشتری در حال تاسیس هستند و دانشگاه های دولتی بیشتری همچنان در تلاش برای ارائه مدارک پزشکی هستند، بنابراین انتظار می رود که تعداد دانشکده های پزشکی در آینده افزایش یابد. با این حال تحصیل پزشکی در کره بسیار دشوار است به خصوص اگر دانشجوی بین المللی باشید. امتحانات ورودی برای مدارک پزشکی در کره بسیار رقابتی است زیرا فقط تعداد کمی پذیرفته می شوند و امتحانات نسبتاً سختی در مقایسه با سایر برنامه ها است.

در شکل زیر نکات دیگر مرتبط با تحصیل رشته گوارش در کره جنوبی اشاره شده است:

نکات دیگر مرتبط با تحصیل رشته گوارش در کره جنوبی

نکات درسی تحصیل پزشکی در کره جنوبی

در کره جنوبی 2 تا 4 سال اول برنامه درسی بر مطالعات مقطع کارشناسی دانشجویان متمرکز است که به عنوان دوره پیش پزشکی نیز شناخته می شود. این دوره شامل امتحانات هر ترم خواهد بود. 2 سال آینده برنامه درسی صرفاً برای علوم پایه پیش بالینی خواهد بود که شامل بازدید از بیمارستان و سایر فعالیت های مرتبط با آن موضوع می شود. در نهایت، 2 سال آخر برنامه درسی آنها برای چرخش های بالینی خواهد بود که به تعبیری مانند دوره کارآموزی هستند اما کاملاً متفاوت هستند. دانشجویان در انجام وظایفی که توسط همکاران حرفه ای به آنها محول شده است، تغییراتی خواهند داشت.

از سوی دیگر اگر از متقاصیان تحصیل در کره جنوبی هستید و می خواهید مدرک پزشکی را در کره دنبال کنید، موارد مختلفی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، حداقل 6 سال طول می کشد تا یک دانشجو مدرک پزشکی خود را دریافت کند و سپس تخصص خود را دنبال کند. اگر به تازگی دریافت مدرک کارشناسی را شروع کرده اید، باید تمام الزامات اولیه را به عنوان یک دانشجوی بین المللی یا خارجی بررسی کنید. این موارد شامل کارنامه شما در دبیرستان، سوابق تحصیلی قبلی، گذرنامه، فرم های درخواست برای دانشگاهی که در آن ثبت نام خواهید کرد، آزمون مهارت زبان کره ای و ویزای دانشجویی می باشد. گاهی اوقات، به خصوص اگر به یک مدرسه غیرانگلیسی رفته اید، برای تست زبان انگلیسی خود ملزم به شرکت در آیلتس یا تافل هستید. علاوه بر این دانشجو باید یک برنامه درسی 6 یا 8 ساله را تکمیل کند.مولفه های برنامه درسی پزشکی در کره چیست؟

درآمد شاغلان رشته گوارش در کره جنوبی

درآمد شاغلان رشته گوارش در کره جنوبی

فردی که به عنوان پزشک متخصص گوارش در کره جنوبی کار می کند معمولاً حدود 10400000KRW (ون کره جنوبی) در ماه درآمد دارد که بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی متفاوت است و از 5070000KRW (ون کره جنوبی) در ماه (حداقل حقوق) تا 16100000KRW (ون کره جنوبی) در ماه (حداکثر حقوق) تغییر می یابد. با این حال حقوق متوسط ​​10600000KRW (ون کره جنوبی) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان پزشک متخصص گوارش کار می کنند کمتر از 10600000KRW (ون کره جنوبی) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 10600000KRW (ون کره جنوبی) درآمد دارند. علاوه بر این 25% پزشکان متخصص گوارش کمتر از 7030000KRW (ون کره جنوبی) درآمد دارند در حالی که 75% آنها بیش از 7030000KRW (ون ره جنوبی) درآمد دارند.

در این میان تجربه عامل مهمی در تغییر و تعیین حقوق است که بر این مبنا یک پزشک متخصص گوارش با کمتر از2 سال تجربه تقریباً 6010000KRW (ون کره جنوبی) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 7730000KRW (ون کره جنوبی) در ماه درآمد داشته باشد که 29% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 10700000KRW (ون کره جنوبی) در ماه به دست می آورد که 38% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است. شاخص اثرگذار دیگر مرتبط با جنسیت است که بر این اساس کارمندان متخصص گوارش مرد در کره (جنوبی) به طور متوسط ​​6% بیشتر از همتایان زن، درآمد دارند.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوق ماهانه بر حسب میزان کار در رشته گوارش در کره جنوبی می باشد:

سطح حقوق بر حسب سالهای کاری در کره جنوبیمتقاضیانی که علاقه به مهاجرت تحصیلی به و تبدیل اقامت به تابعیت در کره جنوبی دارند، در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوران متخصص ما آماده تسهیل فرآیند اقدام تحصیلی شما هستند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *