مهاجرت تحصیلی سریلانکا

رشته گوارش در سریلانکا

سریلانکا با لقب مروارید اقیانوس هند، موقعیتی است برای افراد علاقه مند به مهاجرت از طریق رشته گوارش در سریلانکا تا زندگی تازه خود را آغاز کنند. لقب مروارید اقیانوس هند احتمالاً به دلیل زیبایی طبیعی باورنکردنی، تنوع زیستی خارق العاده و همچنین سنگ های قیمتی گرانبها به این کشور جزیره ای کوچک داده می شود. علاوه بر این، این جزیره به شکل قطره اشک است و در سواحل هند قرار دارد که از روی نقشه راحت ‌تر دیده می ‌شود. به همین دلیل به آن قطره اشک هند نیز می گویند. علاقه مندان برای آشنایی بیشتر با شرایط تحصیلی در سریلانکا و تسهیل فرآیند اعزام خود می توانند از تجارب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت استفاده نمایند.

برخی واقعیت های زندگی در سریلانکا

سریلانکا اولین کشور در جهان است که نخست وزیر زن دارد. در جولای 1960، سیریماوو بندرانایکه، رهبر حزب آزادی سریلانکا، در انتخابات عمومی پیروز شد و اولین زن نخست وزیر در جهان شد. نکته جالب دیگر در مورد سریلانکا این است که این کشور بالاترین نرخ باسوادی را در جنوب آسیا دارد. در واقع سریلانکا برای آموزش اهمیت زیادی قائل است و آن را به عنوان یک حق اساسی در قانون اساسی خود می داند. گفته می شود که این کشور دارای نرخ باسوادی 92 درصدی است که بالاترین در جنوب آسیا و همچنین یکی از بالاترین ها در آسیا است. در زمینه فرهنگی نیز برخی موضوعات جالب در این کشور وجود دارد. به عنوان مثال در بیشتر فرهنگ‌ ها، فرد برای نشان دادن رضایت، سرش را تکان می ‌دهد و با تکان دادن سرش نه می ‌گوید. در سریلانکا اینطور نیست.

مردم کشور جزیره در واقع سر خود را از این طرف به طرف دیگر تکان می دهند. ممکن است برای اکثر بازدیدکنندگان خارجی گیج کننده باشد، اما آنها به آن عادت خواهند کرد. هنگام سفر در سراسر سریلانکا، ممکن است تابلوهایی با عنوان “هتل” مشاهده کنید، اما ممکن است جایی برای اقامت شبانه نباشد زیرا معمولاً رستوران ها و کافه ها به عنوان هتل نامگذاری می شوند. دلیل دقیق این امر مشخص نیست. اگر از مردم محلی بپرسید، احتمالاً می گویند که این یک کار جالب است. این می تواند گمراه کننده باشد. بنابراین برای اینکه بفهمید این هتل یک هتل است یا یک رستوران، ممکن است لازم باشد بررسی کنید که آیا در آن غذا سرو می شود یا جایی برای شبانه روز وجود دارد. موضوع جالب دیگر این است که سریلانکا خانه قدیمی ترین درخت کاشته شده توسط انسان است.

فضاهای بیمارستان های رشته گوارش در سریلانکا

یکی از معروف ترین بیمارستان های سریلانکا، مرکز لانکا است که مراقبت های عالی چند تخصصی معتبر بین المللی را ارائه می دهد. مرکز دیگر جنرال الکتریک است که یک واحد کاملاً پیشرفته است که در آن می توان اختلالات گوارشی را با تجهیزات پیشرفته و تحت مراقبت متخصصان پزشکی بسیار متخصص تشخیص و درمان کرد. این مرکز منحصر به فرد یک مرحله ای که در آن بیماران می توانند مستقیماً وارد شوند، اولین مرکز از نوع خود در سریلانکا است. هدف نهایی مرکز جنرال الکتریک همتراز بودن با استانداردهای بین المللی مراقبت های بهداشتی و تضمین ارائه درمان سریع، کارآمد و مقرون به صرفه در زیر یک سقف برای بیمارانی است که از شرایطی مانند ناراحتی شکمی، سوزش قلب، تغییر عادات روده رنج می برند یا هر بیماری مرتبط با دستگاه گوارش.

مرکز جنرال الکتریک بیمارستان های لانکا همچنین دارای انحصار در ارائه سونوگرافی اندوسکوپی، سونوگرافی اندوسکوپی برونش و مطالعات مانومتری PH با استفاده از تجهیزات کلاس جهانی، همتراز با بیمارستان های کشورهای توسعه یافته است. EUS امکانات دیگر این مرکز است که ترکیبی از آندوسکوپی و اولتراسوند برای به دست آوردن تصاویر و اطلاعات در مورد دستگاه گوارش و بافت ها و اندام های اطراف است. اسکوپینگ روشی است که یک لوله انعطاف پذیر بلند از طریق دهان (آندوسکوپی) یا راست روده (کولونوسکوپی) برای تجسم دستگاه گوارش وارد می کند، در حالی که اولتراسوند از امواج صوتی با فرکانس بالا برای تولید تصاویری از اندام ها و ساختارهای اطراف دستگاه گوارش استفاده می کند. در EUS، یک مبدل نسبتاً کوچک اولتراسوند که در نوک Scope نصب می ‌شود و با قرار دادن Scope در دستگاه گوارش فوقانی یا تحتانی، می ‌توان تصاویر اولتراسوند با کیفیت بالا دریافت کرد.

در شکل زیر برخی از ویژگی های درمان EUS که تکنولوژی در سریلانکا وجود دارد، اشاره شده است:

ویژگی های درمانی در سریلانکا

درآمد شاغلان رشته گوارش در سریلانکا

فردی که به عنوان پزشک متخصص رشته گوارش در سریلانکا کار می کند معمولاً حدود 252000LKR (روپیه سریلانکا) در ماه درآمد دارد. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است که البته از 123000LKR (روپیه سریلانکا) در ماه (حداقل حقوق) تا 393000LKR (روپیه سریلانکا) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال متوسط ​​حقوق 257000LKR (روپیه سریلانکا) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان پزشک متخصص گوارش کار می کنند کمتر از 257000LKR (روپیه سریلانکا) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 257000LKR (روپیه سریلانکا) درآمد دارند. 25% پزشکان متخصص گوارش کمتر از 171000LKR (روپیه سریلانکا) درآمد دارند در حالی که 75% آنها بیش از 171000LKR (روپیه سریلانکا) درآمد دارند. همچنین از نمودار، 75% پزشکان متخصص گوارش کمتر از 331000LKR (روپیه سریلانکا) درآمد دارند و 25% بیش از 331000LKR (روپیه سریلانکا) درآمد دارند.

یک پزشک متخصص گوارش با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 146000LKR (روپیه سریلانکا) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، 188000LKR (روپیه سریلانکا) در ماه درآمد داشته باشد، یعنی 29٪ بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 259000LKR (روپیه سریلانکا) در ماه دریافت می کند. علاوه بر این، پزشک های متخصص گوارش که دامنه تخصص آنها بین 10 تا 15 سال است، حقوقی معادل 321000LKR (روپیه سریلانکا) در ماه دریافت می کنند.

در جدول زیر سایر سطوح درآمدی برحسب تجربه در سریلانکا اشاره شده است:

مدت زمان تجربهمیزان درآمد به دلار سریلانکا در ماه
15 تا 20 سال344000LKR
بیش از 20 سال367000LKR

افراد علاقه مند برای سفر اقامتی از طریق تحصیل به سریلانکا می توانند با تماس به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از شرایط اعزام به این کشور آگاه شوند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *