مهاجرت تحصیلی آلمان

رشته گوارش در آلمان

رشته گوارش در آلمان

برای تحصیل در رشته گوارش در آلمان و اخذ مدرک تخصصی گوارش باید تحصیلات کارشناسی شما معتبر باشد و مورد قبول دانشگاه های آلمان قرار گیرد. کشور آلمان یکی از بهترین کشورهای اروپا برای تحصیل رشته پزشکی و اخذ تخصص می باشد که رشته گوارش یکی از رشته های مورد توجه است. تخصص در حوزه گوارش در آلمان یک فرصت خوب است زیرا این کشور نتایج خوبی در ارائه متخصصان به جهان دارد و اساتید و فرصت های تحقیقاتی و کاری بسیار عالی است. به طور کلی آلمان دانشگاه های بسیار عالی رتبه ای دارد که دانشجویان بین المللی را پذیرش می کند. شما در دانشگاه های کشور آلمان می توانید به زبان انگلیسی و آلمانی تحصیل کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت و اخذ مدرک تخصص گوارش مشاور و راهنمای شما می باشد.

اهمیت رشته گوارش در آلمان

خبر خوب در این سال ها این است که پزشکان و سایر متخصصان پزشکی در آلمان مورد تقاضا هستند. نیاز به جبران کمبود مهارت در زمینه های مختلف تخصصی به این معنی است که فرصت های زیادی برای پزشکان واجد شرایط برای یافتن کار در آلمان، به ویژه در مناطق روستایی و شهرهای کوچکتر وجود دارد. با این حال، حرفه پزشکی در آلمان کاملاً تنظیم شده است و شرایط بسیاری برای پزشکان بین المللی وجود دارد که قبل از اینکه بتوانند در این کشور کار کنند، باید رعایت کنند. هنگامی که تحصیلات خود را در رشته پزشکی شروع می کنید، هدف شما اغلب این خواهد بود که پس از آن به عنوان یک پزشک تمرین کنید و برای درمان بیماران، پزشک شوید. در حوزه گوارش می توانید از این فرصت کمبود نیروی کار و متخصص استفاده کنید و درخواست خود را برای تحصیل در دانشگاه آلمان ارسال کنید.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در زمینه دانشگاه های رشته گوارش در کشور آلمان می باشید:

نام دانشگاهشهررتبه در میان دانشگاه های رشته گوارشرتبه در دانشگاه های جهانیامیتاز موضوعیامتیاز جهانی
دانشکده پزشکی هانوفرهانوفر464055955
دانشگاه یوهان ولفگانگفرانکفورت492265862
دانشگاه مونیخمونیخ59465576
دانشگاه کیلهایدلبرگ712625260
دانشگاه هایدلبرگهامبورگ72545275
دانشگاه هامبورگهامبورگ901564766

تحصیل رشته گوارش در آلمان

تخصص در پزشکی در آلمان (رزیدنتی، دکترا) یکی از بهترین گزینه ها برای دانشجویان بین المللی است که به دنبال موقعیت آموزش مداوم پزشکی در خارج از کشور هستند. مدرک پزشکی 6 ساله و سطح خوب زبان آلمانی حداقل شرایط است. آموزش مقدماتی پزشکی در آلمان منجر به فارغ التحصیلی با مجوز (مجوز پزشکی) برابر با دکترای پزشکی می شود. تحصیل در مقطع کارشناسی پزشکی در آلمان یک دوره 6 ساله است و شامل 48 هفته آموزش عملی مستمر می باشد. پس از گذراندن دوره 6 ساله، دانشجویان می توانند به منظور تبدیل شدن به پزشک متخصص، تخصص (رزیدنتی) را که آموزش مداوم پزشکی نیز نامیده می شود، شروع کنند پزشکانی که مایل به ادامه تخصص هستند، علاوه بر آموزش مداوم پزشکی (رزیدنتی) و صلاحیت، می توانند صلاحیت فوق العاده در رشته های مختلف کسب کنند.

در آلمان، تخصص های مختلف پزشکی در زمینه های مختلف پزشکی برای پزشکان آلمانی و بین المللی موجود است. مدت زمان تخصص های پزشکی متفاوت است. پزشکان حرفه هیجان انگیز و گسترده ای دارند. شما می توانید از بین بیش از 30 حوزه تخصصی در آلمان، از چشم پزشکی گرفته تا پزشکی قانونی را انتخاب کنید. این یکی از دلایلی است که چرا بسیاری از کسانی که به تازگی تحصیلات خود را آغاز کرده اند، آینده ای به عنوان یک پزشک را جذاب می دانند. در نتیجه، به دست آوردن یکی از مکان های تحصیلی مطلوب در رشته پزشکی در موسسات آموزش عالی آلمان می تواند دشوار باشد. رشته گوارش یکی از این تخصص هاست و شما این تخصص را در طول 3 الی 4 سال در آلمان به اتمام می رسانید.

تحصیل رشته گوارش در آلمان

گرفتن مجوز پزشکی برای کار در حوزه گوارش در آلمان

Approbation مجوز پزشکی صادر شده توسط ایالت آلمان است که به پزشکان اجازه می دهد در حرفه خود کار کنند. این مجوز پزشکی دائمی است و نیاز به تمدید ندارد. الزامات مختلفی برای دریافت آن وجود دارد. برای شروع، پزشکان خارجی باید قبل از درخواست، یک پیشنهاد شغلی مشخص داشته باشند. شما همچنین به آلمانی پزشکی در سطح C1 نیاز دارید (برای آلمانی معمولی و روزمره، B2 کافی است). و هر مدرکی که در خارج از کشور به دست می آید باید معادل مدارک قابل مقایسه آلمانی تلقی شود. به خصوص برای مدارک پزشکی صادر شده در کشورهای غیر اروپایی، ارزیابی مدارک تحصیلی شما می تواند زمان زیادی را ببرد. اگر پس از اتمام تحصیل خود پیشنها شغلی در بیمارستان یا کلینیکی دارد می توانید با درخواست موقت آغاز کنید. این به شما امکان می دهد تا زمانی که صلاحیت شما برای تاییدیه توسط مقامات بررسی می شود در آلمان کار کنید.

کار در حوزه رشته گوارش در آلمان

بعد از اینکه در آلمان تحصیل در مقطع گوارش را به اتمام رساندید می توانید جذب کلینیک ها و بیمارستان های آلمانی شوید. همچنین می توانید با اخذ مجوز و پروانه لازم مطب تخصصی گوارش را راه بیاندازید. البته که می توانید ادامه تحصیل دهید زیرا دانشگاه های این کشور در مقاطع بالاتر نیز تحصیلات تخصصی را ارائه می دهد.براساس تخصص شما و تز دکترا می تواند مدت تحصیل نیز متفاوت باشد. در این کشور برای برقراری ارتباط با بیمار باید به زبان آلمانی صحبت کنید تا همواره بتوانید از اطلاعات او آگاه شوید. برای آن، مهارت های بسیار خوب زبان آلمانی ضروری است. پس دقت داشته باشید اگر برنامه تحصیلی شما به زبان انگلیسی است زبان آلمانی خود را نیز تقویت کنید تا در ادامه زندگی و کار خود در حوزه گوارش در آلمان دچار مشکل نشوید.

فاند و فول فاند در آلمان برای تحصیل در رشته پزشکی و گوارش نیز اعمال می شود. در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری در رشته گوارش در آلمان می باشید:

نرخ بیکاری در رشته گوارش در آلمان

الزامات کار در رشته گوارش در آلمان

کارت آبی اتحادیه اروپا برای کمک به جذب متخصصان بسیار ماهر از کشورهای غیر اتحادیه اروپا برای آمدن و کار در آلمان معرفی شد. این یک مجوز کار معتبر با مزایای مختلف در مقایسه با مجوز کار معمولی است، از جمله اینکه مسیر دسترسی به مجوز اقامت دائم را سریعتر و آسان تر می کند. با این حال، شرایط مختلفی وجود دارد، به عنوان مثال شما به یک پیشنهاد شغلی مشخص با حداقل حقوق €39859 (یورو) در سال نیاز دارید و برای اینکه مدرک شما در آلمان به رسمیت شناخته شود. اگر کارت آبی گزینه‌ای برای شما نیست، ممکن است همچنان بتوانید «مجوز اقامت با هدف اشتغال سودمند» که قبلاً «مجوز کار» نامیده می‌شد دریافت کنید. اما این یک مجوز اقامت معتبر و پرکاربرد برای آلمان است، و اگرچه روند ادغام نهایی کندتر خواهد بود، اما به شما حقوقی مشابه با کارت آبی می دهد.

مهاجرت قاچاقی به آلمان برای کار در این کشور پیشنهاد نمی شود. در لیست زیر الزامات کار در حوزه رشته گوارش در آلمان را مشاهده می کنید:

  • پاسپورت معتبر
  • مجوز معتبر
  • تخصص لازم
  • قبولی در آزمون
  • قبولی در مصاحبه

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت تحصیلی به آلمان مشاور و راهنمای شما می باشند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *