مهاجرت تحصیلی سنت کیتس

رشته گوارش در سنت کیتس

کشور کوچک و ناشناخته سنت کیتس به تازگی به مقصد مهاجرت بدل شده و رشته گوارش در سنت کیتس زمینه ای برای تکمیل فرآیند مهاجرت به این کشور است. سنت کیتس 23 مایل (37 کیلومتر) طول و 5 مایل (8 کیلومتر) عرض دارد، بیضی شکل است و 68 مایل مربع (176 کیلومتر مربع) مساحت دارد. یک خط الراس کوهستانی آتشفشانی در پایین مرکز یک نیم دایره در اطراف دشتی در جنوب شرقی تشکیل می دهد. کوه لیامویگا با دریاچه ای در دهانه جنگلی آن، بلندترین نقطه است. بیشتر سواحل از ماسه های آتشفشانی سیاه تشکیل شده است. این جزیره به خوبی آبیاری و حاصلخیز است و تابستان ‌های گرم و زمستان‌ های خنک‌ تری دارد. اگر شما متقاضی تحصیل در این کسور هستید، با مراجعه حضوری یا تماس تلفنی به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید نسبت به جزئیات شرایط اقامت تحصیلی در این کشور آگاهی پیدا کنید.

اطلاعات عمومی از کشور سنت کیتس

جمعیت عمدتاً سیاه‌ پوست هستند و یک اقلیت کوچک (از میراث مختلط آفریقایی و سفیدپوست) دارند. همچنین گروه های بسیار کوچکی از جنوب آسیا و سفیدپوستان وجود دارد. بیش از دو سوم جمعیت در مناطق روستایی زندگی می کنند. زبان رسمی این کشور انگلیسی است. فرقه های مذهبی اصلی آنگلیکان و متدیست هستند و تعداد کمتری از کاتولیک های رومی وجود دارد. هر دو سنت کیتس و نویس به طور سنتی دارای سطوح بالایی از مهاجرت بوده اند، که افزایش طبیعی را خنثی کرده و جزایر را قادر می سازد تا جمعیت نسبتاً پایداری داشته باشند. حدود دو سوم جمعیت بین 15 تا 59 سال سن دارند. کشت نیشکر که زمانی یک صنعت ملی شده و پایه اصلی اقتصاد سنت کیتس و نویس بود به دنبال کاهش در بازارهای خارج از کشور متوقف شد و گردشگری به عنوان مهمترین بخش اقتصادی جایگزین آن شد.

محصولاتی که اکنون کشت می شوند شامل سبزیجات و میوه ها، عمدتاً نارگیل است. بانک مرکزی کارائیب شرقی به عنوان مرجع پولی کشور عمل می کند و دلار کارائیب شرقی واحد پول رسمی است. صنایع سبک در سنت کیتس و نویس اقلامی را عمدتاً برای صادرات از مواد وارداتی تولید می کنند. محصولات شامل تجهیزات الکترونیکی، پارچه های رنگ شده با باتیک و سایر لباس ها و مبلمان است. حواله های مهاجران منبع مهم ارز خارجی است. ایالات متحده، بریتانیا، و ترینیداد و توباگو شرکای تجاری اصلی هستند. یک بندر آبهای عمیق در Basseterre وجود دارد و هر جزیره یک فرودگاه بین المللی دارد. فرودگاه بین المللی رابرت ال. بردشاو در سنت کیتس و فرودگاه بین المللی ونس آموری در نویس قرار دارد.

وضعیت رشته های پزشکی و گوارش در سنت کیتس

دانشجویان در سنت کیتس هر ساله آزمون دقیق MCAT را تکمیل می کنند و درخواست های خود را به امید شروع حرفه ای در پزشکی ارسال می کنند. با توجه به اینکه دانشگاه های آمریکای شمالی اغلب گران هستند و ورود به آن سخت است، دانشجویان اکنون در حال بررسی دانشکده های پزشکی کارائیب هستند. اما چرا باید برای ادامه تحصیل در رشته پزشکی در این مکان انتخاب کنید؟ یک نکته مهم آموزش پزشکی با کیفیت بالا است. بسیاری از دانشجویان به دلیل آموزش پزشکی با کیفیتی که می توانند در مدارس کاملاً معتبر دریافت کنند، تحصیل پزشکی در کارائیب را انتخاب می کنند. این آموزش نه تنها شما را قادر می سازد تا به دوره های بالینی و رزیدنتی عالی دسترسی داشته باشید، بلکه به آنها امکان می دهد در ایالات متحده و کانادا تمرین کنند.

از سوی دیگر اساتید دانشگاه پزشکی آمریکایی که در سنت کیتس مشغول آموزش هستند بر توجه فردی به هر دانشجو متمرکز هستند، بنابراین شما در طول دوران تحصیلی خود از حمایت کامل آنها برخوردار خواهید بود. اگر در مورد چیزی در مطالعات خود مطمئن نیستید و به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، همیشه می توانید به آنها برای کمک به شما تکیه کنید. علاوه بر این دانشکده پزشکی واقع در سنت کیتس به دلیل کمک قابل توجهی که به سیستم آموزشی جهانی ارائه می دهد کاملاً معتبر است و شهرت دارد. بسیاری از دانشجویان از انتخاب دانشکده پزشکی در اینجا به طور حرفه ای سود برده اند.

در شکل زیر سایر واقعیت های مرتبط با تحصیل در رشته های پزشکی در سنت کیتس اشاره شده است:

واقعیت های مرتبط با تحصیل در رشته های پزشکی در سنت کیتس

درآمد شاغلان رشته گوارش در سنت کیتس

فردی که در نقش پزشک گوارش در سنت کیتس و نویس کار می کند معمولاً حدود 7950XCD (دلار سنت کیتس) در ماه دریافت می کند که معمولا این حقوق از 2920XCD (دلار سنت کیتس) در ماه (حداقل حقوق متوسط) تا 13400XCD (دلار سنت کیتس) در ماه (حداکثر میانگین حقوق، حداکثر واقعی بالاتر است) متغیر است. هرچند متوسط ​​حقوق 7630XCD (دلار سنت کیتس) در ماه است و نیمی از افراد کمتر از 7630XCD (دلار سنت کیتس) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 7630XCD (دلار سنت کیتس) درآمد دارند و از سوی دیگر 25% از شاغلان کمتر از 4750XCD (دلار سنت کیتس) درآمد دارند در حالی که %75 از آنها بیش از 4750XCD (دلار سنت کیتس) درآمد دارند. همچنین از نمودار، 75% از افراد کمتر از 10100XCD (دلار سنت کیتس) درآمد دارند.

در این میان تجربه نقش به سزایی در تعیین میزان دستمزد دارد که بر این اساس و به طور کلی، کارمندانی که بین 2 تا 5 سال تجربه دارند، به طور متوسط ​​32٪ بیشتر از تازه واردها و جوانان در همه صنایع و رشته ها درآمد دارند. افراد حرفه ای با تجربه بیش از 5 سال به طور متوسط 36% بیشتر از افراد با تجربه کاری 5 سال یا کمتر درآمد دارند. با رسیدن به مرز 10 سال، حقوق 21% افزایش می یابد و برای افرادی که از مرز 15 سال گذشته اند 14% افزایش می یابد.

در جدول زیر تغییر سطوح حقوقی در سنت کیتس در رشته گوارش بر حسب مدرک نشان داده شده است:

مدرکتغییر درصدی درآمد
عمومی تا ارشد23% افزایش
تخصص42% افزایش

با توجه به مطالب اشاره شده در این نوشتار باید گفت که متخصصان و مشاوران همکار با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند اطلاعات خوب و به روزی را پیرامون دانشگاه های رایگان سنت کیتس به متقاضیان علاقه مند به تحصیل رشته گوارش در این کشور ارائه دهند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *