مهاجرت تحصیلی دانمارک

رشته گوارش در دانمارک

رشته گوارش در دانمارک

ورود به کشور آرام و پر رفاه دانمارک از طریق رشته گوارش در دانمارک از جمله فرصت های در دسترس دانشجویان ایرانی برای مهاجرت است. در دانمارک به دانشجویان کالج ماهیانه 900$ (دلار) کمک هزینه تعلق می گیرد مشروط بر اینکه در حال حاضر در کالج ثبت نام کرده باشند و با والدین خود زندگی نکنند. این برنامه برای همه دانشجویان بدون در نظر گرفتن زمینه مالی، فرصت برابر برای تحصیل فراهم می کند. دانمارک کشوری امن و بدون خشونت محسوب می شود. از سوی دیگر باید گفت که دانمارک کشوری امن است و در مطالعه‌ای، حدود 89% گفتند که در طول روز با قدم زدن در دانمارک احساس راحتی می‌ کنند. 74% دیگر گفتند که از راه رفتن به تنهایی در طول شب احساس امنیت می کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت علاقه مند است تا خدمات مشاوره ای بیشتری را در این زمینه ارائه دهد.

اطلاعات کاری پیرامون رشته گوارش در دانمارک

اگر شما به عنوان یک متقاضی تحصیل در دانمارک قصد اقامت تحصیلی در این کشور را دارید، لازم است بدانید که هنگام کار در دانمارک، به شماره مالیات شخصی و کارت مالیاتی نیاز دارید و علاوه بر این باید درخواست آنلاین را تکمیل کنید و کپی اسناد زیر را پیوست کنید:

  • شناسه عکس مانند پاسپورت یا کارت شناسایی
  • گواهی ازدواج در صورت متاهل بودن
  • اجازه کار اگر شهروند خارج از اتحادیه اروپا، ایسلند، لیختن اشتاین، سوئیس یا نروژ هستید.
  • قرارداد کار (امضاء شده توسط کارفرما) اگر بیش از 3 ماه اقامت دارید.

اگر بیش از 3 ماه در دانمارک اقامت دارید، به شماره ثبت مدنی نیاز دارید. هر فرد در دانمارک یک شماره CPR دارد که در ارتباط با مقامات دانمارکی ضروری است. البته اگر شهروند اتحادیه اروپا، کشورهای منطقه اقتصادی اروپا یا سوئیس باشید، پس از 6 ماه به شماره CPR نیاز دارید.

از سوی دیگر برای دریافت حقوق و پرداخت های خود از بخش دولتی، به اکانت آسان نیاز دارید و می توانید انتخاب کنید که یک حساب بانکی دانمارکی یا حساب بانکی خارجی خود به عنوان Nemkonto شما ثبت شود. اگر می خواهید یک حساب دانمارکی داشته باشید، می توانید با یک بانک دانمارکی تماس بگیرید تا یک حساب برای شما ایجاد کند و از آنها بخواهید که آن را به عنوان NemKonto شما ثبت کنند. علاوه بر این امضای دیجیتال شما و کلید شما برای دانمارک دیجیتال است. این یک ورود واحد برای بانک های اینترنتی دانمارکی و وب سایت های دولتی است که مرکز خدمات شهروندی محلی شما را برای دریافت آن مدیریت می کند. موضوع دیگر در زمینه مالیات این است که هنگامی که در دانمارک کار می کنید، کارفرما کارت مالیاتی شما را دانلود می کند و به صورت خودکار از حقوق شما کسر می شود.

شرایط زندگی برای متقاضیان رشته گوارش در دانمارک

شرایط زندگی برای متقاضیان رشته گوارش در دانمارک

متوسط ​​درآمد خانوار دانمارک 28950$ (دلار) در سال است که کمی کمتر از میانگین OECD است. با این حال، 75% از جمعیت شاغل دارای شغل پولی هستند که از میانگینی %67 OECD فراتر می رود. دانمارک یک کشور مدنی است و دولت به نیازهای شهروندان توجه نشان می دهد. در حالی که 86% از جمعیت ثبت نام شده رای می دهند، دولت با ایجاد برنامه هایی مانند MindLab، فراگیر بودن را گسترش داد. MindLab با دولت دانمارک برای دریافت بازخورد از شهروندان در مورد رویه‌ های جدید اتخاذ شده همکاری می‌ کند تا آنها را راحت‌ تر و کارآمدتر کند. فرهنگ دوچرخه سواری دانمارک این کشور را به مکانی سازگار با محیط زیست برای زندگی تبدیل کرده است. در کپنهاگ، بزرگترین شهر دانمارک، حدود %35 از بزرگسالان با دوچرخه به محل کار خود می روند و %55 از کودکان به مدرسه می روند.

مراقبت های بهداشتی در دانمارک برای همه شهروندان ثبت نام شده رایگان است. دولت ملی بر برنامه های عمومی نظارت دارد و 5 منطقه بیمارستان ها را مدیریت و تأمین مالی می کنند. دسترسی همگانی به مراقبت های بهداشتی در دانمارک با مالیات ملی سلامت امکان پذیر شده است که ادعای %8 از درآمد مشمول مالیات را دارد. حقوق در دانمارک بیش از %50 مشمول مالیات است که بیش از دو برابر میانگین جهانی %22.69است. بخشی از این مالیات های سنگین به مزایای مسکن برای شهروندان مسن کمک می کند. سیستم رفاهی دانمارک سال ها به عنوان یک نمونه جهانی عمل کرده است. با این حال، اخیراً شکاف بین ثروتمندترین و فقیرترین دانمارکی افزایش یافته است و برخی ادعا می کنند که دانمارک اصول همبستگی خود را به کلی کنار گذاشته است.

در شکل زیر به سایر واقعیت های موجود در دانمارک اشاره شده است:

 

درآمد شاغلان رشته گوارش در دانمارک

فردی که به عنوان پزشک متخصص گوارش در دانمارک کار می کند معمولاً حدود 113000DKK (کرون دانمارک) در ماه درآمد دارد. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و از 54100DKK (کرون دانمارک) در ماه (حداقل حقوق) تا 177000DKK (کرون دانمارک) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. البته حقوق متوسط ​​117000DKK (کرون دانمارک) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان پزشک متخصص گوارش کار می کنند کمتر از 117000DKK (کرون دانمارک) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 117000DKK (کرون دانمارک) درآمد دارند و اگر بر حسب درصد بخواهیم بگوییم، باید گفت که %25 از پزشکان متخصص گوارش کمتر از 77000DKK (کرون دانمارک) درآمد دارند در حالی که %75 از آنها بیش از 77000DKK (کرون دانمارک) درآمد دارند و %75 پزشکان متخصص گوارش کمتر از 153000DKK (کرون دانمارک) درآمد دارند.

در این میان، تجربه عامل مهمی در تغییردهی میزان درآمد است، چنانکه یک پزشک متخصص گوارش با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 63300DKK (کرون دانمارک) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می‌رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، 89700DKK (کرون دانمارک) در ماه کسب کند، که %42 بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 118000DKK (کرون دانمارک) در ماه دارد که %31 بیشتر از افرادی با 2 تا 5 سال تجربه است.

در نمودار زیر، درصد تغییر حقوق شاغلان بخش گوارش در دانمارک بر حسب میزان تجربه کاری ترسیم شده است:

 

افرادی که در جهت کسب پذیرش رشته گوارش در دانمارک اقدام می کنند با مراجعه به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ضمن تهسیل فرآیند پذیرش خود می توانند با مشکلات زندگی در دانمارک آشنا شوند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *