مهاجرت تحصیلی اتریش

رشته گوارش در اتریش

رشته گوارش در اتریش

یکی از فرصت های تحصیل رشته گوارش در اتریش می باشد که کشوری است مدرن و پیشرو در علوم پزشکی که هر ساله متخصصان بسیاری را به جهان معرفی می کند. کشور اتریش دانشگاه های بسیار خوب و معتبری برای تحصیل رشته های پزشکی و همچنین تخصص هایی مانند رشته گوارش دارد. گوارش رشته ای در خصوص دستگاه گوارش و چندین ارگان بدن را در بر می گیرد که ارگان های مهمی هم هستند. در اتریش دانشجویان بین المللی در رشته گوارش از کشورهای آسیایی و اروپایی در حال تحصیل هستند. یکی از مزایا تحصیل در اتریش فضای بین المللی است که موجب چندزبانه شدن دانشجویان می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط مهاجرت تحصیلی به کشور اتریش برای تحصیل رشته گوارش واخذ پذیرش از دانشگاه های پذیرش مشاور شماست.

دانشگاه رشته گوارش در اتریش

دانشگاه پزشکی وین با هدف افزایش تخصص حرفه ای مربوطه بر اساس تبادل بین المللی و گفتگو با کارشناسان دانشگاه پزشکی وین، همکاران را پزشکان و دانشمندان پزشکی واجد شرایط و متخصص می داند. کمک هزینه تحصیلی می تواند متخصصان علاقه مند از سراسر جهان (فارغ التحصیلان پس از کسب مدرک کارشناسی ارشد) را قادر سازد تا در حین حضور در دانشگاه پزشکی وین برای مدت حداقل 3 تا حداکثر 12 ماه، تجربیات و مهارت های موضوعی خاص را کسب کنند. همکاران می توانند تجربیات عملی را در زمینه های پزشکی بسیار تخصصی به دست آورند و در نتیجه دانش علمی فردی خود را افزایش دهند. آنها به شدت در روال بالینی یکپارچه نیستند، اما می توانند تحت نظارت، با رعایت دقیق مقررات قانونی درگیر شوند.

دانشگاه پزشکی وین بزرگترین موسسه پزشکی اتریش و یکی از مهمترین مراکز تحقیقاتی در اروپا است. با تاریخ و سنت طولانی خود، که 650 سال را در بر می گیرد، به یک موسسه تحقیقاتی بسیار مدرن تبدیل شده است. 5500 نفر پرسنل دارد که 3600 نفر آن هیات علمی هستند. 1600 پزشک در بزرگترین بیمارستان دانشگاهی اروپا، بیمارستان عمومی وین هستند. سالانه بیش از 100000 بیمار به صورت بستری درمان می شوند، 53000 عمل انجام می شود و حدود 540000 بیمار سرپایی تحت درمان اولیه در کلینیک های روزانه قرار می گیرند. ایجاد، به اشتراک گذاری و به کارگیری دانش در MedUni Vienna به طور جدایی ناپذیری پیوند خورده است. تحقیق، آموزش و مراقبت از بیمار در گفتگوی مداوم با یکدیگر هستند.

تحصیل رشته گوارش در اتریش

تحصیل رشته گوارش در اتریش به زبان انگلیسی در دانشگاه وین امکان پذیر است. این دوره تحصیلی 4 ساله است و هر فردی که کارشناسی عمومی پزشکی دارد تحت شرایطی می تواند درخواست خود را برای تحصیل در دانشگاه وین ارسال کند. با این حال، فلوشیپ یک برنامه تحصیلات تکمیلی غیر درسی و منحصراً برای منافع شخصی و حرفه ای یک همکار است. بر این اساس با آموزش رزیدنتی تخصصی برابری نمی کند. کمک هزینه تحصیلی مبتنی بر یک برنامه آموزشی فردی است که اهداف آموزش را به وضوح تعریف می کند. علاوه بر این، توسط یک سرپرست نظارت می شود. از آنجایی که فلوشیپ ها می توانند تمرکز بالینی یا علمی داشته باشند، لازم است بین همکاران بالینی (فقط برای پزشکان) و همکاران پژوهشی تفاوت قائل شد.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های رشته گوارش در اتریش و رتبه های آنان در اروپا و جهان و اتریش می باشید:

نام دانشگاهرتبه در اتریشرتبه در اروپارتبه در جهان
دانشگاه پزشکی وین12488
University of Vienna228106
University of Graz393301
Medical University of Graz499310

درخواست تحصیل رشته گوارش در اتریش

درخواست تحصیل رشته گوارش در اتریش

هر دانشجوی بالقوه باید در واحد ( بخش های دانشگاه، موسسات بالینی ، بخش های علوم پزشکی) مورد علاقه خاص خود به صورت جداگانه درخواست دهد. پس از کسب رضایت واحد مربوطه، لطفاً مدارک خود را برای هماهنگی در روند تأیید به دفتر بین المللی ارسال کنید. لطفاً توجه داشته باشید که برای انجام یک کمک هزینه تحصیلی، پیش از آن، شرایط چارچوب (قانونی) روشن شود. طبق قانون اتریش، فلوشیپ از نظر قانونی بر اساس یک به اصطلاح توافقنامه همکاری بین دانشگاه پزشکی وین و موسسه خانه همکار خواهد بود. این بدان معناست که همکار باید در تمام مدت کمک هزینه تحصیلی خود در مؤسسه اصلی خود مشغول به کار باشد (حقوق ماهانه گنجانده شده است). فلوشیپ به منزله هیچ نوع استخدام در دانشگاه پزشکی وین نیست.

در لیست زیر شاهد مدارک لازم برای ارسال درخواست تحصیل در رشته گوارش در وین می باشید:

  • مدارک هویتی معتبر
  • پاسپورت معتبر
  • ریزنمرات کارشناسی
  • تحقیقات و پایان نامه ها
  • سوابق تحصیلی
  • سوابق کاری

بورسیه رشته گوارش در وین

تامین مالی یک فلوشیپ که توسط کمک های مالی یا بورسیه تحصیلی اتریش (مثلاً حامیان مالی ملی و بین المللی، انجمن های متخصص) تامین می شود، می تواند مورد بررسی قرار گیرد، مشروط بر اینکه استخدام موقت برای مدت دوره کمک هزینه تحصیلی با دانشگاه پزشکی وین توسط قانون مجاز باشد. طرح‌ه ای تأمین مالی خصوصی یا بورسیه‌ های کمک ‌های مالی شخصی برای پوشش هزینه‌های سفر و زندگی فردی) با معیارها مطابقت ندارند، بنابراین کافی نیستند و نمی‌توانند برای تأمین مالی یک کمک هزینه تحصیلی پذیرفته شوند. روند درخواست و جدول زمانی بستگی به الزامات فعلی (قانونی) و کشور مبدا مربوطه دارد. در نتیجه، زمان‌های پردازش متغیر تا 9 ماه وجود دارد. تأییدیه دفتر بین المللی تنها در صورت در دسترس بودن و تأیید کلیه اسناد اجباری طبق فرم درخواست اخیر صادر می شود. علاوه بر این، هزینه پردازش €70000 (یورو) برای هر کمک هزینه تحصیلی پرداخت خواهد شد.

در نمودار زیر شاهد کمک هزینه های تحصیلی به دانشجویان آسیایی در اتریش به یورو را مشاهده خواهید کرد:

 

مزایا تحصیل رشته گوارش در اتریش

5 گروه تحقیقاتی دانشگاه به طور فزاینده ای در ترکیب شایستگی ها در تحقیقات بین رشته ای و بین بخشی موفق بوده اند. آنها بر روی تحقیقات سرطان و سرطان شناسی، تخصص گوارش پزشکی قلب و عروق، علوم اعصاب پزشکی و ایمنی شناسی متمرکز هستند. این ها حوزه هایی هستند که MedUni وین در آنها شبکه های بین المللی گسترده ای ایجاد کرده و کنسرسیوم های تحقیقاتی چند ملیتی و مطالعات بالینی چند مرکزی را هماهنگ می کند. برنامه های درسی برای برنامه های درجه پزشکی و دندانپزشکی دانش تخصصی یکپارچه را با تمرکز بر آموزش گروه های کوچک و عملکرد بالینی به آنها منتقل می کند. اکثر دانشجویان تحصیلات خود را در چارچوب زمانی مقررات تکمیل می کنند و بیش از 86٪ از کسانی که دوره ها را شروع می کنند، فارغ التحصیل می شوند.

تحصیل پزشکی در وین

تعداد افراد شرکت کننده در برنامه های تحرک بین المللی هر سال و تحصیل پزشکی در اتریش در حال افزایش است. بیمارستان دانشگاهی وین که مرکز مراقبت از بیمار در شرق اتریش است، به دلیل ارائه مراقبت های پزشکی جامع و با کیفیت عالی، شایسته شهرت است. پزشکی پیوند یک ویژگی برجسته از مجموعه گسترده دستاوردهای برجسته دانشگاه است و این بیمارستان یکی از مراکز پیشرو در سراسر جهان برای پیوند اعضا است. برای مثال، 120 پیوند ریه آن، بیمارستان عمومی وین را به سومین مرکز بزرگ در این زمینه در سراسر جهان تبدیل کرده است. همچنین درمان بیماری های گوارش اعم از درمان کبد و معده از مهم ترین بخش های شپزشکی در کشور اتریش محسوب می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به اتریش از طریق تحصیل آماده خدمت رسانی به شما است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *