شرایط دانمارک

مشکلات زندگی در دانمارک

مشکلات زندگی در دانمارک

علیرغم اینکه کشور دانمارک یکی از کشورهای پیشرفته و متمدن اروپایی است، اما مهاجران ممکن است با مشکلات زندگی در دانمارک مواجه شوند. این کشور، کشوری در اسکاندیناوی است. قسمت اصلی آن یوتلند است، شبه جزیره ای در شمال آلمان است. اما همچنین دارای تعدادی جزیره، از جمله 2 جزیره اصلی، زلاند و فونن، در دریای اوسترسن بین یوتلند و سوئد است. این کشور، که زمانی مقر وایکینگ ها و بعدها قدرت اصلی اروپای شمالی بود، به یک کشور مدرن و مرفه تبدیل شده است که در ادغام کلی سیاسی و اقتصادی اروپا مشارکت دارد. با این حال، این کشور از بخشی از پیمان ماستریخت اتحادیه اروپا، سیستم پولی اروپا (EMU) و مسائل مربوط به برخی امور داخلی خودداری کرده است.

شما می توانید این کشور را بین آلمان و سوئد بیابید. با درگیری های طولانی اغلب در تلاش برای حل و فصل کسانی که بر این منطقه کنترل داشتند. پس از واگذاری نروژ در سال 1814، آن ها قصد داشتند کنترل ایسلند، گرینلند و جزایر فارو را حفظ کنند. سرانجام در طول جنگ جهانی دوم توسط آلمان نازی اشغال شد، اما پس از آزادی به سازمان ملل متحد پیوست. آن ها همچنین یکی از اعضای بنیانگذار ناتو در سال 1949 بودند. کارشنسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعاتی که درباره مشکلات زندگی در دانمارک را جمع آوری کرده اند، در این نگارش در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.

درباره دانمارک

این کشور از عصر حجر حل و فصل شده است و در واقع به عنوان قدیمی ترین پادشاهی جهان می بالد. اما این دوران اوج وایکینگ های کشور از حدود 700 بعد از میلاد تا 1100 بعد از میلاد است که وقتی مردم به تاریخچه بزرگ این ملت کوچک فکر می کنند، بسیار طنین انداز می شود. در طول قرن ها، یکی از مزایای زندگی در این کشور موقعیت مرکزی آن بوده است. زیرا، در شمال آلمان و جنوب غربی سوئد واقع شده است. این نقطه ایده آل هم به مهاجمان و هم به تجار امکان دسترسی به قاره اروپا، منطقه بالتیک، انگلستان و حتی ترکیه و آمریکای شمالی را می دهد.

علیرغم شباهت های فرهنگی و زبانی این کشور با نروژ و سوئد، جنگ ها و ازدواج های سلطنتی در یک سری متحول از اتحادها و درگیری ها تقریبا تا زمانی که این 3 گانه به عنوان کشور وجود داشته اند، در حال تغییر بوده است. برای مدتی این کشور قدرتمندترین در بین این 3 کشور بود و همسایه بسیار بزرگتر خود نروژ را به عنوان یک ملت تابع کنترل می کرد تا اینکه از ادعای خود در مورد تاج و تخت نروژ در سال 1814 دست کشید. همچنین لازم به ذکر است، در طول جنگ جهانی دوم، مقاومت زیرزمینی این کشور تحت اشغال شدید نازی ها قرار گرفت و موفق شد اکثریت قریب به اتفاق شهروندان یهودی این کشور را نجات دهد و آن ها را مخفیانه با قایق های ماهیگیری و دیگر کشتی های کوچک به سوئد منتقل کند.

در نمودار زیر اطلاعاتی درباره دانمارک مشاهده می کنید:

نمودار اطلاعاتی درباره دانمارک

معایب زندگی در دانمارک

اقامت دانمارک دارای مزایا و معایب خاصی است که باید مورد توجه قرار گیرد. هنگام زندگی در این کشور، شما با هنر و فرهنگ مواجه خواهید شد. فرصت های زیادی برای سفر به سراسر اروپا برای اکتشاف خواهید داشت. همچنین باید ملاحظات هزینه ای را نیز در نظر گرفت. مخصوصا اگر از کشوری با ارزش پولی پایین نقل مکان می کنید.

در لیست زیر به مشکلات زندگی در دانمارک اشاره شده است:

  • شما باید زبان دانمارکی را یاد بگیرید.
  • آب و هوا در دانمارک چالش برانگیز است.
  • ماه های زمستان میزان نور خورشید را کاهش می یابد.
  • ممکن است نتوانید برخی از وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنید.
  • سیستم قانونی همیشه آن طور که می تواند موثر نیست.
  • برخی مناطق می توانند نژادپرستی منفعلانه را در فرهنگ نشان دهند.
  • روند اخذ ویزا برای حرکت در این کشور می تواند چالش برانگیز باشد.
  • وضعیت مسکن در اینجا متفاوت از سایر کشورها است.

مانع زبانی از مشکلات زندگی در دانمارک

مانع زبانی از مشکلات زندگی در دانمارک

اگر تصمیم دارید مهاجرت به دانمارک را شروع کنید، در نهایت می خواهید زبان دانمارکی را یاد بگیرید. اگرچه، ممکن است در صورتی که اقامت شما کمتر از 1 سال باشد، این امر ضروری نباشد، اما هر چیزی که بیشتر طول بکشد شما را ملزم به انجام این تلاش می کند تا بتوانید به طور موثر در جامعه خود ارتباط برقرار کنید. بنابراین، یادگیری زبان برای مهاجران از مشکلات زندگی در دانمارک می باشد. سیستم مدرسه از حدود 6 سالگی زبان انگلیسی را آموزش می دهد. اما بیشتر مردم ترجیح می دهند هنگام برقراری ارتباط با خانواده یا دوستان خود از زبان اول خود استفاده کنند.

اگر تصمیم دارید این زبان را یاد نگیرید، می توانید خود را فردی عجیب در محل کار یا هنگام شرکت در یک رویداد اجتماعی بدانید. حدود 50% از مشاغل آزاد در هر زمان با دولت اینجا هستند و تقریبا همه آن ها برای درخواست درخواست می کنند که به زبان ملی صحبت کنید. اگر زبان آلمانی یا انگلیسی را به عنوان زبان اصلی خود می دانید، صحبت کردن خوب با این زبان بیش از 2 سال طول می کشد.

آب و هوا از مشکلات زندگی در دانمارک

اگر تا به حال در منطقه سیاتل یا اطراف آن در ایالات متحده زندگی کرده باشید، می توانید تصور کنید که آب و هوای این کشور چگونه است. می توانید از اکتبر تا مارس انتظار داشته باشید آسمان بارانی، سرد و خاکستری باشد. حتی در اولین هفته های بهار، ممکن است روزهای تلخی وجود داشته باشد که شما را وادار به گرسنگی در خانه کند. حدود 8 هفته از تابستان گرم در طول ماه های جولای و آگوست نیز وجود دارد. یا فقط می تواند در طول سال سرد و خاکستری باقی بماند. اگر عادت به داشتن نور زیاد خورشید در طول سال دارید، زندگی در این کشور می تواند یک تجربه چالش برانگیز باشد.

نمودار زیر آب و هوای شهر کپنهاگ را در ماه های مختلف سال نشان داده است:

آب و هوای شهر کپنهاگ دانمارک

طبق داده های نمودار بالا، جدول زیر سردترین و گرم ترین ماه سال را نشان می دهد:

پارامترنام ماه
گرمترین ماهجولای
سردترین ماهژانویه

چنانچه قصد مهاجرت به این کشور را دارید برای یافتن اطلاعات درباره مشکلات زندگی در دانمارک می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *