مهاجرت تحصیلی موناکو

رشته کامپیوتر در موناکو

رشته کامپیوتر در موناکو

تحصیل در رشته کامپیوتر در موناکو در کشوری که کم جمعیت و است و دانشگاه ها یخوبی دارد و زبان انگلیسی هم رایج است یک فرصت طلایی است. در موناکو زبان فرانسوی زبان رسمی است اما زبان انگلیسی نیز جایگاه خوبی دارد. در موناکو که سیستم حکومت پادشاهی است دانشجویان بین المللی از سرار جهان برای تحصیل و کار در این کشور حضور دارند. در نتیجه شما با تحصیل در این کشور یک فضای بین المللی و چند زبان و چند فرهنگی تحصیل خواهد کرد. پس از اتمام تحصیل خود می توانید در موناکو به ادامه تحصیل بپردازید و یا در حوزه کامپیوتر مشغول به کار شوید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت تحصیلی به کشور موناکو و تحصیل در این کشور مشاور و راهنمای شما خواهد بود.

تحصیل در موناکو

موناکو، پرجمعیت ترین کشور جهان نیز در بین دانشجویان بین المللی شهرت خوبی دارد. موناکو میزبان بیش از 38000 نفر در فضایی بسیار فشرده است و تنها یک دانشگاه دارد. با وجود این واقعیت، دانشجویان بین المللی ترجیح می دهند برای تحصیلات عالی به موناکو بیایند زیرا دانشگاه بین المللی موناکو (IUM) تنها دانشگاه آن است که دارای برنامه های تجاری بسیار مقرون به صرفه و شایسته است. در مجموع 10 موسسه آموزش عالی در موناکو وجود دارد. این مکانی است که از نظر نژادی تحمل می کند و با خارجی ها استقبال می کند. بنابراین، برای دانشجویانی که مایل به تحصیل در موناکو هستند. دانشگاه بین المللی موناکو تمام برنامه های خود را به زبان انگلیسی تدریس می کند و نیاز به اثبات مهارت زبان انگلیسی حتی از دانشجویان محلی خود دارد.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص تحصیل رشته کامپیوتر در موناکو می باشید:

رشتهمقطعمدت تحصیلنوع مطالعهزبان تحصیلهزینه تحصیل به یورو
مهندسی کامپیوترکارشناسی4 سال- 2 سال-تمام وقتانگلیسی- فرانسوی1700€-5800€
ارشد و دکترا3 سالپاره وقت
علوم کامپیوترکارشناسی4 سال- 2 سال-تمام وقتانگلیسی-فرانسوی2000€-5000€
ارشد و دکترا3 سالپاره وقت

هزینه تحصیل رشته کامپیوتر موناکو

دانش آموزان می توانند یکی از بسیاری از آزمون های زبان قابل توجه مانندTOEFL ، IELTS و PTE را بگذرانند. اگرچه  IELTS بیش از همه آنها ترجیح داده می شود. فراوانی فرصت های شغلی چه تمام وقت و چه پاره وقت قیمت آب و برق و مسکن را افزایش داده است زیرا مردم مایل به مهاجرت به موناکو بیش از هر زمان دیگری هستند. هزینه های تحصیل و زندگی در موناکو بنابر مقطع تحصیلی و میزان مخارج شما متفاوت است. هزینه زندگی در موناکو برای افراد محلی بیش از 6000€ (یورو) در ماه تخمین زده می شود. به طور مثال یک خانواده 4 نفره از 8000€ (یورو) تا 16000€ (یورو) نیاز دارند. بیرون رفتن برای صرف غذا و باشگاه در موناکو نیز گران است.

در بخش زیر شاهد هزینه های زندگی در کشور موناکو هستید:

دانشگاه رشته کامپیوتر در موناکو

MIA  دانشگاه دیجیتال یک مدرسه تجاری جهانی است که برنامه های کارشناسی ارشد، گواهینامه و اجرایی آنلاین در تجارت، مد و بازاریابی، علوم کامپیوتر و آموزش را ارائه می دهد. مأموریت این موسسه آموزش نسل بعدی شهروندان جهانی از طریق برنامه های آنلاین خلاقانه ای است که برای ایجاد مهارت های لازم برای موفقیت در بازار کار سریع و پرمشغله امروز دانش آموزان طراحی شده است. برنامه درسی برنامه ها یک دیدگاه جهانی از تجارت و جدیدترین فناوری های دیجیتالی را برای توسعه نسل بعدی رهبران، مدیران و کارآفرینان بصیرت جهانی ارائه می دهد. مدل آموزش آنلاین بر اساس یک روش انعطاف پذیر و کارآمد برای دانش آموزان و متخصصان در هر سنی است. شما این آزادی را دارید که طبق برنامه خود درس بخوانید و تقویم امتحانات و ارزیابی خود را با حمایت معلم خود برنامه ریزی کنید.

در نمودار در زیر شاهد تحصیل در رشته کامپیوتر در کشور موناکو به زبان های انگلیسی و فرانسوی هستید:

تحصیل در رشته کامپیوتر در موناکو

تحصیل رشته کامپیوتر در مقطع ارشد در موناکو

دانش آموزان بین المللی در رشته کامپیوتر در موناکو از محیط یادگیری جذاب و تعاملی برای بهبود مهارت های خود و حفظ برتری حرفه ای خود بهره مند می شوند. برنامه کارشناسی ارشد علوم رایانه مبتنی بر پایان نامه، دانش آموزان را با مهارت ها و دانش لازم برای ادامه تحصیل در مقطع دکترا یا حرفه ای در زمینه های رایانه و فناوری که به سرعت در حال تغییر است و در زمینه پیشرفت سریع هوش مصنوعی، با در نظر گرفتن کارشناسی ارشد در CS ارائه می دهد. این کار از طریق کار دوره ای در زمینه های تخصصی فناوری محاسبات، برنامه ها و تئوری و همچنین شرکت در سمینارهای تحقیق محور انجام می شود و در پایان نامه اصلی تحقیق به پایان می رسد. دانشجویانی که به دنبال پایان نامه کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر در برنامه علوم رایانه هستند، می توانند از طریق آموزش تعاونی به دنبال استخدام باشند.

برنامه پایان نامه کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر که یکی از مقاطع مختلف تحصیلی در موناکو است در زمینه علوم رایانه در جریان هوش مصنوعی توسط موسسه بردار در هوش مصنوعی تأیید شده است. این برنامه مهارت ها و دانش لازم را برای ادامه تحصیل در موناکو در مقطع دکتری یا حرفه ای در زمینه های رایانه، فناوری و هوش مصنوعی که به سرعت در حال تغییر است به دانشجویان ارائه می دهد. این کار از طریق کار درسی در زمینه های تخصصی هوش مصنوعی، فناوری محاسبات، برنامه ها و تئوری و همچنین شرکت در سمینارهای تحقیق محور انجام می شود و در پایان نامه اصلی تحقیق با موضوع هوش مصنوعی به پایان می رسد. دانشجویان کارشناسی ارشد در علوم کامپیوتر و کارشناسی ارشد در علوم کامپیوتر ممکن است یک کار 4 ماهه یا 8 ماهه را انجام دهند.

تحصیل رشته کامپیوتر در مقطع ارشد در موناکو

حقوق فارغ التحصیلان رشته کامپیوتر در Monaco

دستمزد دانشمندان کامپیوتر در موناکو از 3340€ (یورو) در ماه (حداقل حقوق) تا 10300€ (یورو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. متوسط ​​حقوق ماهیانه 6670€ (یورو) است، به این معنی که نیمی (50٪) افرادی که به عنوان دانشمند کامپیوتر کار می کنند کمتر از 6670€ (یورو) درآمد دارند و نیمی دیگر بیش از 6670€ (یورو) درآمد دارند. میانگین نشان دهنده ارزش حقوق متوسط ​​است. به طور کلی، شما می خواهید در سمت راست نمودار قرار بگیرید و گروهی بیشتر از متوسط ​​حقوق دریافت کنند. میزان تجربه یک عامل مهم در تعیین حقوق در موناکو است. هرچقدر تجربه بیشتر باشد، حقوق شما در حوزه کامپیوتر در موناکو نیز افزایش خواهد یافت. یک دانشمند رایانه با کمتر از 2 سال سابقه در حدود 4000€ (یورو) در ماه درآمد دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اعزام دانشجو به موناکو به متقاضیان مشاوره تخصصی و جامع ارائه می دهد.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *