مهاجرت تحصیلی سریلانکا

رشته کامپیوتر در سریلانکا

رشته کامپیوتر در سریلانکا

تحصیل در رشته کامپیوتر در سریلانکا می تواند برای دانشجویانی که قصد تحصیل در این کشور را دارند رشته خوبی باشد. این رشته در حوزه زیست و پزشکی قرار دارد و دانشجویان نیز در این حوزه در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا می توانند دانش خود را تکمیل کنند. این کشور فرهنگی دانشگاه و موسسات آموزشی خوبی دارد که پذیرای دانشجویان بین المللی از سراسر جهان است. بدین منظور متقاضیان باید سوابق تحصیلی خوبی مرتبط با این رشته داشته باشند. به طور مثال در دروسی مانند زیست و شیمی و فیزیک باید نمرات بالایی کسب کرده باشید. تحصیل در سریلانکا به زبان انگلیسی نیز از بهترین موقعیت ها برای تحصیل محسوب می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به کشور سریلانکا و اخذ ویزای تحصیلی این کشور مشاور شماست.

تحصیل رشته کامپیوتر در سریلانکا

گروه علوم رایانه (DCS) در دانشگاه سری جیواردنپورا یک بخش بزرگ و رو به رشد با برنامه های هیجان انگیز کارشناسی و کارشناسی ارشد است. مدرک تحصیلی ما می تواند شما را برای برخی از جدیدترین، پویاترین و هیجان انگیزترین مشاغل امروز و مشاغل فردا آماده کند. این گروه علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات و ارتباطات را به عنوان موضوعاتی برای دانشجویان کارشناسی ارشد علوم فیزیک ارائه می دهد. با انتخاب تحصیل در رشته کامپیوتر یا فناوری اطلاعات و ارتباطات با ما ، به خوبی در پیشگامی در زمینه محاسبات قرار خواهید گرفت. در حال حاضر، حدود 300 دانشجوی کارشناسی در 4 دسته زیر دارای درجه عمومی و ویژه در علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات و ارتباطات هستند که منجر به کارشناسی می شود.

این گروه همچنین برنامه های تحصیلات تکمیلی با کیفیت بالا MSc ،MPhil و PhD در علوم کامپیوتر و سیستم های اطلاعاتی را ارائه می دهد. روش های آموزشی شامل ترکیبی از سخنرانی ها، آموزش ها، کار گروهی و کار عملی است. آموزش ها در تمام سال های برنامه های آموزشی ارائه شده است. در سال اول، بیشتر کارهای عملی در آزمایشگاه های تحت نظارت انجام می شود و کارکنان دانشگاهی برای کمک به آنها کمک می کنند. در سال های بعد با تمرکز بیشتر بر دروس عملی دانشجویان در رشته کامپیوتر متخصص می شوند. ماموریت گروه علوم کامپیوتر (DCS) تولید فارغ التحصیلان با کیفیت بالا و کارشناسی ارشد در علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات و ارتباطات است که می توانند به توسعه ملی و توسعه این 2 رشته کمک کنند.

در نمودار زیر شاهد میزان افزایش حقوق اشخاصی هستید که در حوزه کامپیوتر در کشور سریلانکا کار می کنند:

افزایش حقوق در حوزه کامپیوتر در سریلانکا

مزایا رشته کامپیوتر در سریلانکا

شما قادر خواهید بود از طیف وسیعی از حوزه های محاسباتی که متناسب با علایق در حال توسعه شماست، مسیرهای توصیه شده را دنبال کنید. شما طیف وسیعی از مهارت ها و دانش را در زمینه هایی مانند تجزیه و تحلیل سیستم ها و طراحی، توسعه برنامه های تلفن همراه و یا وب ، توسعه بازی و چند رسانه ای، توسعه رابط کاربری و امنیت شبکه توسعه خواهید داد. تکنولوژی و محاسبات بخش مهمی از زندگی قرن 21 است و یک موضوع فوق العاده سریع است که طیف وسیعی از مشکلات جالب و چالش برانگیز را ایجاد می کند. برای حل این مشکلات دانشمندان ماهر و همه کاره که از مفاهیم بنیادی و همچنین دانش عمیق در زمینه های خاصی مانند مهندسی نرم افزار، رسانه های چند رسانه ای، سیستم های هوشمند، سیستم های توزیع شده، فناوری های تلفن همراه، شبکه ها، وب خدمات و اینترنت مورد نیاز است.

دروس رشته کامپیوتر در سریلانکا

مدرک تخصصی علوم کامپیوتر برای کسانی طراحی شده است که می خواهند با کسب مهارت های پیشرفته و عمق بیشتر دانش در علوم رایانه به عنوان افراد موفق شناخته شوند که گزینه های شغلی و شغلی را در صنعت و دانشگاه افزایش می دهد. در پایان دانش آموزان ملزم به انجام یک پروژه تحقیقاتی و طرح قرار دادن صنعتی هستند که دانش آموزان را در معرض محیط صنعتی و محاسباتی قرار می دهد. در طول سال سوم (قسمت اول) دانش آموزان باید حداقل 30 واحد از دوره های قسمت اول را کسب کنند که از این تعداد 27.0 واحد از واحدهای درسی اصلی و 3.0 واحد از واحدهای اختیاری است. در سال چهارم (قسمت دوم) دانش آموزان باید واحدهای درسی با حداقل اعتبار تجمعی 30.0 از دوره های دوم را ارائه دهند.

در جدول زیر شاهد دروس رشته کامپیوتر در طول تحصیل در سریلانکا می باشید:

سال اولسال دومسال سومسال چهارم
سازمان سیستم های کامپیوتریساختار داده ها و الگوریتم هافناوری های وبپروژه
مقدمه ای بر برنامه نویسی کامپیوترمعماری سیستم های کامپیوتری محاسبات بصریمحاسبات محوری مرکز
مهندسی نرم افزارنمایندگی دانش محاسبه خدمات گراهوش مصنوعی
برنامه نویسی جهت دار مخالفسیستم های عامل یادگیری ماشینتعامل رایانه انسانی
آزمایشگاه برنامه نویسی کامپیوترسیستم های مدیریت پایگاه داده امنیت رایانههوش جمعی
مهندسی نرم افزار IIگرافیک کامپیوتریسیستم های خبرهتضمین کیفیت نرم افزار

فرصت های شغلی رشته کامپیوتر در سریلانکا

فرصت های شغلی رشته کامپیوتر در سریلانکا

پس از اتمام موفقیت آمیز هر یک از برنامه های ما، دانش آموزان باید بتوانند عملاً از دانش به دست آمده از برنامه استفاده کنند. نتایج یادگیری ویژه برنامه در زیر آورده شده است. نتایج یادگیری مربوط به واحد دوره در توضیحات واحد واحد درس ارائه شده است. پس از اتمام موفقیت آمیز برنامه درجه عمومی در علوم کامپیوتر، دانش آموزان باید بتوانند دانش و درک مفاهیم، اصول و نظریه های اساسی مربوط به علوم کامپیوتر را نشان دهند. همچنین او باید از دانش و درک به دست آمده برای مدل سازی و طراحی سیستم های مبتنی بر رایانه به روشی کارآمد استفاده کند. شناسایی و تجزیه و تحلیل مشخصات مربوط به یک مشکل خاص و همچنین تجزیه و تحلیل و بررسی اینکه آیا یک سیستم کامپیوتری خاص الزامات و مشخصات تعیین شده برای استفاده فعلی و پیشرفتهای آتی را دارد یا خیر نیز از وظایف یک مهندس کامپیوتر است.

شرایط کار پس از تحصیل در سریلانکا براساس مقطع تحصیلی شما مختلف است. مشاغل مرتبط در حوزه علوم کامپیوتر در کشور سریلانکا شامل موارد زیر می شود:

  • توسعه دهنده برنامه تلفن همراه
  • توسعه دهنده برنامه های کاربردی وب
  • توسعه دهنده برنامه های کاربردی تلفن همراه متقابل
  • مهندس امنیت موبایل
  • مهندس تجزیه و تحلیل وب
  • طراح توسعه دهنده انیمیشن رایانه ای
  • توسعه دهنده معمار بازی های رایانه ای
  • مهندس UI / UX
  • مهندس نرم افزار
  • تحلیلگر سیستم های کامپیوتری
  • مدیر کامپیوتر و سیستم های اطلاعاتی
  • مهندس تضمین کیفیت

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط مهاجرت به کشور سریلانکا و نحوه اخذ ویزای تحصیلی و همچنین اقامت پس از تحصیل در سریلانکا به متقاضیان مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *