مهاجرت تحصیلی سنت کیتس

رشته کامپیوتر در سنت کیتس

رشته کامپیوتر در سنت کیتس

تحصیل در رشته کامپیوتر در سنت کیتس تجربه ای منحصر به فرد و خاص که برای هر کسی اتفاق نمی افتد. سنت کیتس جزیره ای در منطقه جغرافیایی عالی است. دانشجویان می توانند در فضایی جالب تحصیل کنند. در سنت کیتس دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در رشته های مختلف می باشند و آن ها می توانند در طول تحصیل خود در اماکن و تفرجگاه های طبیعی و بکر اوقات خود را بگذرانید. سنت کیتس و نویس مرکز دانشگاه های محدود اما بسیار عالی هستند. در این کشور نرخ پذیرش بالا نیست اما اگر موفق به تحصیل شوید می توانید به زبان انگلیسی تحصیل کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت تحصیلی به سنت کیتس و اخذ ویزای دانشجویی این کشور پشتیبان شماست.

تحصیل در سنت کیتس

برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت دانشگاهی در سنت کیتس و نویس در بسیاری از دانشگاه ها و مراکز آموزشی موجود است. دانشجویان و محققان بین المللی ممکن است برای برنامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری و فوق دکتری در سنت کیتس و نویس درخواست دهند. در سنت کیتس و نویس می توانید به صورت پاره وقت و تمام وقت تحصیل کنید. و البته که اجازه کار به صورت محدود را نیز دارید. این ناحیه جغرافیایی به تنهایی یک جذابیت منحصر به فرد برای زندگی محسوب می شود. بسیاری از رشته ها دارای بورسیه های تحصیلی و بورسیه های تحقیقی کامل و کمک های مالی سفر هستند، بنابراین هر دانشجو، محقق و استاد همیشه می توانند برنامه مناسبی را در سنت کیتس و نویس پیدا کرده و درخواست دهند.

در نمودار زیر شاهد میزان افزایش تحصیل و اشتغال در حوزه کامپیوتر در سنت کیتس می باشید:

افزایش تحصیل و اشتغال در حوزه کامپیوتر در سنت کیتس

تحصیل رشته کامپیوتر در سنت کیتس

هدف این برنامه تربیت دانشمندان کامپیوتر است که بر اساس مبانی نظری که توسعه دانش آنها را در دراز مدت تضمین می کند. فارغ التحصیل رشته کامپیوتر در این کشور قادر به ایجاد، توسعه، پیاده سازی، کاربرد، بهره برداری و سرویس فناوری اطلاعات (IT) باشند. آنها همچنین دارای مهارت های مدل سازی لازم برای حل وظایف پیچیده مرتبط با فناوری اطلاعات در زمینه های مختلف برنامه هستند. آنها قادر به انجام و هماهنگی کارهای تحقیقاتی فناوری اطلاعات هستند. رشته کامپیوتر در سنت کیتس زمینه نظری محکمی را برای پیگیری مطالعات دکتری فراهم می کند. در طول درخواست برای برنامه های دانشکده علوم و انفورماتیک متقاضیان ملزم به ارائه گواهینامه های آزمون زبان انگلیسی هستند. این رشته در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا در دانشگاه های این کشور ارائه می شود.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص تحصیل در رشته کامپیوتر در کشور سنت کیتس هستید:

رشتهمقطعزبان تحصیلمدت تحصیل
علوم کامپیوترکارشناسیانگلیسی4 سال
ارشد2 سال
دکترا3 سال

دروس رشته کامپیوتر در سنت کیتس

با تحصیل در این کشور می توانید دانش بنیادی و مهارت های فنی را برای کشف موضوعات جذاب مانند سیستم های کامپیوتری که از بینایی انسان تقلید می کنند یا داده های من را برای اطلاعات مفید استخراج می کنند، ترکیب کنید. در طول تحصیل خود درباره روش هایی که منجر به محاسبات کارآمد و دقیق می شود، بیاموزید. در مقطع لیسانس، شما در زمینه کامپیوتر و در مقطع کارشناسی دوره های علمی دیگری مانند فیزیک، شیمی و زیست شناسی را گذرانده اید. هر دو مدارک کارشناسی و ارشد به شما دانش مشخصی در زمینه علوم رایانه و تخصص ریاضی را ارائه می دهند. در برنامه کارشناسی، دوره های تکمیلی در علوم (به عنوان مثال، زیست شناسی، شیمی، فیزیک) خواهد بود. مدرک این رشته به شما این امکان را می دهد که از یک رشته دیگر نمونه برداری یا عمیقا کشف کنید.

موضوعات اصلی مطالعات اجباری در رشته کامپیوتر شامل موارد زیر می باشد:

  • ریاضی و علوم رایانه (23 واحد)
  • مطالعات اجباری علوم کامپیوتر (24 واحد)
  • مطالعات اصلی انتخابی در ریاضیات و علوم کامپیوتر (13 واحد)
  • مطالعات علوم رایانه انتخابی (24 واحد)
  • انتخاب آزاد ( 6 واحد)
  • پایان نامه (30 اعتبار)
  • کارآموزی پروژه محور (240 ساعت )

الزامات تحصیل در رشته کامپیوتر در سنت کیتس

الزامات تحصیل در رشته کامپیوتر در سنت کیتس

علوم کامپیوتر به نظریه و عمل سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر می پردازد. دانش آموزان با نظریه ای که زیربنای محاسبات است، چگونگی توسعه نرم افزارهای موثر، کارآمد و صحیح را بیاموزند. این رشته نیاز به دانش خوب زبان انگلیسی و ریاضی دارد. امنیت رایانه ای بر حفظ حریم خصوصی اطلاعات شخصی، جلوگیری از دسترسی غیر مجاز به سیستم های رایانه ای، اطمینان از برنامه های احتمالی پشتیبان در صورت از دست دادن داده ها و محافظت از سیستم ها در برابر فعالیت های مخرب تمرکز می کند. مهندسی کامپیوتر به چگونگی استفاده از اصول اساسی مهندسی طراحی برای توسعه نرم افزار و سخت افزار رایانه می پردازد در حالی که به شما می آموزد چگونه دانش و مهارت های خود را با پیشرفت تکنولوژی به روز نگه دارید.

الزامات کاربردی برای تحصیل در رشته کامپیوتر در سنت کیتس را مشاهده می کنید:

  • مدارک گواهی دیپلم در رشته ریاضی
  • حداقل مدرک کارشناسی در علوم کامپیوتر یا معادل نزدیک آن برای تحصیل کارشناسی ارشد در سنت کیتس
  • کپی مدرک کارشناسی (ترجمه انگلیسی محضری)
  • رونوشت کامل رسمی از تحصیلات
  • سوابق تحصیلی و ریز نمرات
  • مدرک زبان انگلیسی

فرصت های شغلی رشته کامپیوتر در سنت کیتس

برنامه دیپلم کالج در سنت کیتس 2 ساله برنامه نویسی کامپیوتر شما را برای یک حرفه در توسعه نرم افزار آماده می کند. رشته کامپیوتر در زمینه های بسیاری که هر روز پیچیده تر می شود به کار می آید و بسیار حائز اهمیت است. از محصولات نرم افزاری پیشرو در صنعت مانند ابزارهای Oracle و CASE استفاده کنید. با زبان های برنامه نویسی مانند جاوا، COBOL ، SQL و PHP آشنا شوید. تجزیه و تحلیل و طراحی شی گرا، سیستم عامل ها و کد نویسی در محیط های یکپارچه را مطالعه کنید و نحوه اشکال زدایی، آزمایش و نگهداری کدها را بیاموزید. زبان های برنامه نویسی آماده برای محل کار و برنامه های کاربردی کاربردی را بیاموزید تا از هر کجا که شغل شما را می برد استفاده کنید.

دانشجویانی که تحصیل کارشناسی در سنت کیتس در رشته کامپیوتر را تمام کرده اند ممکن است در زمینه های مختلف کار کنند زیرا تقریباً همه بخش های صنعت به برنامه نویس نیاز دارند. ممکن است به عنوان افراد زیر استخدام شوید:

  • برنامه نویس نرم افزار
  • برنامه نویس وب
  • برنامه نویس تجاری
  • برنامه نویس برنامه
  • طراح پایگاه داده و مدیریت پایگاه داده

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در امور مهاجرتی اعم از تحصیلی و کاری و سرمایه گذاری آماده خدمت رسانی و ارائه مشاوره در زمینه ویزای دانشجویی سنت کیتس موثر واقع خواهد شد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *