مهاجرت تحصیلی سنت کیتس

کار دانشجویی در سنت کیتس

کار دانشجویی در سنت کیتس

علاقه مندان به تحصیل در سنت کیتس می توانند با کار دانشجویی در سنت کیتس به صورت پاره وقت مشغول به کار شوند و بخشی از هزینه ها را پوشش دهند. البته به صورت کلی بازار کار این کشور کوچک است و ممکن است دانشجویان در طول تحصیل خود نتوانند کار مناسبی به صورت نیمه وقت پیدا کنند. در هر صورت کیفیت مناسب تحصیل در این کشور و آموزش به زبان انگلیسی باعث شده است که برخی از دانشجویان خواهان تحصیل در منطقه کارائیب به این مهاجرت کنند و سنت کیتس و نویس را برگزینند. کار دانشجویی در سنت کیتس همچنین با توجه به انگلیسی زبان بودن بازار کار در این کشور راحت تر از بسیاری از کشورهای غیر انگلیسی زبان است. برای کار دانشجویی در این کشور کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این مقاله را ارائه کرده اند.

تحصیل در سنت کیتس

آموزش عالی در کشور سنت کیتس تقریبا به تازگی وارد این کشور شده و در 50 سال گذشته این کشور فقط دارای کالج برای آموزش عالی بود اما امروز این کشور دارای چندین دانشگاه دولتی و خصوصی است که مقاطع مختلف تحصیلی از جمله کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا را ارائه می کنند. تحصیل در سنت کیتس بیشتر بر پایه دوره های علمی اصلی و همچنین دوره های پزشکی بنا نهاده شده است. از جمله دانشگاه های معتبر این کشور می توان به دانشگاه ویندسور، دانشگاه روس و دانشگاه علوم بهداشتی و پزشکی سنت کیتس اشاره کرد. جهت تحصیل در سنت کیتس دانشجویان نیاز به دریافت ویزای تحصیلی این کشور دارند. یکی از موارد مهم در رابطه با تحصیل در سنت کیتس هزینه تحصیل در این کشور است که باید به آن توجه شود.

شرایط کار دانشجویی در سنت کیتس

مطابق قوانین کشور سنت کیتس انجام کار دانشجویی در این کشور به دلیل نیاز دانشجو به تحقیقات، کسب تجربه و کار در راستای تحصیل آسان تر شده و دانشجویان می توانند از فرصت های پیش آمده استفاده کنند. علاوه بر این نیز دولت سنت کیتس همواره در تلاش است تا نرخ بیکاری در میان جوانان در این کشور را کاهش دهد. در این راستا نیز موانع کار دانشجویی در سنت کیتس را برداشته است. دانشجویان خارجی در حال تحصیل در سنت کیتس نیز برای کار دانشجویی در سنت کیتس نیاز به اخذ مجوز ندارند اما ارائه کارت اقامت از ملزومات است. شرایط کار دانشجویی در سنت کیتس برای دانشجویان خارجی همانند سایر دانشجویان است و این افراد نمی توانند در طول تحصیل خود به صورت تمام وقت مشغول به کار شوند و می توانند به صورت نیمه وقت کار کنند.

در باب مجوز کار دانشجویی در سنت کیتس:

کار در سنت کیتسنیاز به مجوز
کار حین تحصیلندارد
کار بعد از تحصیلدارد

کار دانشجویی در سنت کیتس با ویزای تحصیلی

با دریافت ویزای دانشجویی سنت کیتس می توانید در طول تحصیل در این کشور به صورت نیمه وقت کار کنید. البته این شرایط به گونه ای نیست که به عنوان یک فرد خارجی بتوانید هر زمان که می خواهید کار کنید. مدت زمان کار برای دانشجویان در سنت کیتس محدود است و دانشجویانی که در حال تحصیل مقطع کارشناسی در سنت کیتس هستند می توانند به مدت 10 ساعت در هفته یعنی 25% ساعات کاری نرمال در این کشور کار کنند. دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکترا می توانند تا 20 الی 30 ساعت در هفته در این کشور کار کنند. البته دانشجویان در صورت کار در سنت کیتس باید حداقل حقوق را که در قوانین اشاره شده دریافت کنند و کارفرمایان نمی توانند پایین تر از این میزان حقوق بپردازند. حداقل حقوق ساعتی در سنت کیتس 9$ (دلار) می باشد.

کار دانشجویی پاره وقت در سنت کیتس

کار دانشجویی پاره وقت در سنت کیتس

همانطور که اشاره شد کار دانشجویی در سنت کیتس اساسا پاره وقت است. دانشجویان می توانند با جستجوی کار در شهرهای بزرگ این کشور مشغول به کار پاره وقت شوند. البته دانشجویان می توانند در طول تعطیلات تابستانی در این کشور به صورت تمام وقت کار کنند. بسته به نوع کار ممکن است دانشجویان خارجی نیاز به اخذ مجوز در این صورت باشند. اما به صورت کلی برای کار پاره وقت و یا حتی کارآموزی این دانشجویان نیازی به دریافت مجوز و گواهی ندارند. در کل دو جزیره سنت کیتس و نویس جزایر کوچکی در کارائیب هستند و آنچنان بازار بزرگی ندارند اما از آنجایی که بیشتر کسب و کار در شهر باستر و چارلزتاون هستند می توانید در این شهرها به جستجوی کار بپردازید.

کارآموزی حین تحصیل در سنت کیتس

چنانچه به صورت قانونی به کشور سنت کیتس مهاجرت کنید از امنیت خوبی حین تحصیل برخوردار خواهید بود. همچنین یکی از گزینه های یافتن تجربه حین تحصیل در کشور سنت کیتس رفتن به کارآموزی است. البته بسیاری از دوره های تحصیلی در کشور سنت کیتس شامل کارآموزی اجباری است و جزو دوره های تحصیلی در این کشور است. لذا دانشجویان می توانند در حین تحصیل محیط کاری در این کشور را تجربه کنند. لازم به ذکر است جهت کارآموزی در این کشور چنانچه هماهنگی با دانشگاه انجام شود نیازی به هیچ مجوز دیگری نخواهد بود. با ارائه این مجوز می توانید بدون مشکل کارآموزی کنید. جهت کارآموزی در این کشور می توانید به دانشگاه مراجعه کنید و از شرکت هایی که با دانشگاه ها همکاری می کنند استفاده کنید.

کاریابی دانشجویی در سنت کیتس

پس از بررسی شرایط کار دانشجویی در سنت کیتس می توانید هنگام تحصیل خود در این کشور به دنبال کاریابی باشید. یکی از مراجع خوب برای کاریابی برای کار در کشور سنت کیتس آن هم برای کار دانشجویی، دانشجویان می توانند به دانشگاه ها مراجعه کنند و شرایط کار را حتی در خود دانشگاه بررسی کنند. دانشگاه ها دارای خدمات اداری هستند و بسیاری از کارکنان این دانشگاه ها از خود دانشجویان هستند. علاوه بر دانشگاه ها دانشجویان می توانند از سایت های کاریابی به دنبال کار دانشجویی و یا حتی کارآموزی باشند. راه دیگر یافتن کار در این کشور مراجعه به روزنامه ها و مجلات محلی در این کشور است.

راه دیگر کاریابی در این کشور نیز مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی با شرکت های فعال در این کشور است. همچنین صنعت گردشگری در این کشور رونق دارد و دانشجویان می توانند در این صنعت در حین تحصیل در سنت کیتس مشغول به کار شوند. در نمودار زیر می توانید نرخ بیکاری در این کشور را در مقایسه با سایر کشورهای کارائیب ببینید:

نرخ بیکاری در میان کشورهای کارائیب

مزایای کار دانشجویی در سنت کیتس

با کار دانشجویی در سنت کیتس می توانید از مزایای زیر بهره مند شوید:

  • برنامه ریزی و مدیریت بهتر درباره بودجه
  • کسب تجربه و آمادگی به ورود به بازار کار
  • برقراری ارتباط با کارفرمایان
  • انجام کارآموزی در سنت کیتس
  • افزایش شانس اقامت بعد از تحصیل در سنت کیتس
  • دریافت حقوق

انواع مشاغل دانشجویی در سنت کیتس

با توجه به مهارت و دانش خود می توانید مشاغل مختلفی را در این کشور تجربه کنید. صنعت گردشگری از جمله صنایع پر رونق در این کشور است. در این صنعت دانشجویان می توانند مشغول به کار شوند. همچنین صنعت نیشکر در این کشور و همچنین صنعت مونتاژ الکترونیک در این کشور فعال است. البته ممکن است یافتن کار به صورت نیمه وقت در این صنایع سخت باشد. از جمله مشاغل دانشجویی در این کشور شامل:

  • هتل و رستوران
  • کافه و خدمات غذایی
  • صندوق داری
  • کتابخانه
  • شرکت های فناوری
  • مترجمی
  • فریلنسر
  • کارآموزی
  • مشاغل بازاریابی

شایان ذکر است برای مهاجرت تحصیلی به سنت کیتس نیاز به اخذ ویزای تحصیلی هستید. برای بررسی سایر موارد مهاجرتی می توانید با تماس و یا مراجعه به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با کارشناسان و مشاورین ما به گفتگو بنشینید و تمام سوالات خود را بپرسید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *