مهاجرت تحصیلی سنت کیتس

اقامت بعد از تحصیل در سنت کیتس

شرایط اقامت بعد از تحصیل در سنت کیتس

اقامت بعد از تحصیل در سنت کیتس یکی از مهم ترین دغدغه های دانشجویان و مهاجران تحصیلی می باشد که قصد سفر به کشور سنت کیتس را دارند و باید قبل از مهاجرت موضوع شرایط اقامت بعد از تحصیل در نظر داشته باشند. اقامت بعد از تحصیل راه ها و روش های مختلفی دارد. فارغ التحصیلان می توانند از راه های مختلفی برای انجام امور این پروسه اقدام کنند؛ اما قبل از هر اقدامی،  متقاضیان مهاجرت به این کشور با مشورت با متخصصان و کارشناسان موسسه سفیران سروش سعادت از راه های کسب اقامت در این کشور آشنا شوند تا بتوانند پس از اتمام دوره های تحصیلی با در نظر گرفتن شرایط و وضعیت خود یکی از طرق مناسب این امر را انتخاب کنند.

چگونگی اقامت بعد از تحصیل

همانطور که می دانید، مهاجرت تحصیلی نیز یکی از راه های مهاجرت به سنت کیتس می باشد اغلب متقاضیان مهاجرت به سنت کیتس به فکر نحوه اقامت بعد از تحصیل می باشند. بعد از پایان دوره های تحصیلی، دانشجویان می توانند کشور سنت کیتس را ترک کنند و به کشور خود و یا به یک کشور دیگر  مهاجرت کنند، اما باید در نظر داشته باشید که دولت کشور سنت کیتس به دانشجویان این اجازه را می دهد تا در کشور سنت کیتس بمانند و در صورت یافتن شغل مناسب با درآمد کافی، مقیم سنت کیتس شوند.

تحصیل در این کشور به زبان انگلیسی ممکن می باشد، به همین دلیل هر ساله دانشجویان زیادی برای ادامه تحصیل در دوره های لیسانس، فوق لیسانس و دکترا به کشور سنت کیتس مهاجرت کرده و مشغول به تحصیل می شوند.کسب اقامت بعد از تحصیل با به کار گیری روش های مختلفی امکان پذیر است اما مهم ترین موارد برای موفقیت در زمینه کسب اقامت در این کشور مسلط بودن به زبان انگلیسی و داشتن توان مالی کافی و یا به عبارتی درآمدی کافی برای سکونت در این کشور میباشند. اقامت بعد از تحصیل در صورتی ممکن خواهد بود که شما شغل مناسب با درآمدی مطلوب داشته باشید و همچنین خانه ای برای سکونت خرید و یا اجاره کنید کشور سنت کیتس گزینه خوبی برای مهاجرت می باشد

اقامت بعد از تحصیل از طریق کار

دانشجویانی که بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاهای معتبر کشور سنت کیتس می خواهند مشغول به کار شوند و یا کار پیدا کنند، باید شرایط خاصی داشته باشند تا در کمپانی های مختلف استخدام شوند. همان طور که ذکر شد، مسلط بودن به زبان انگلیسی و هم چنین آشنا بودن با شرایط اقتصادی و فرهنگی کشور سنت کیتس، به متقاضیان کمک خواهد کرد تا بتوانند در این کشور کار پیدا کنند و وارد بازار کار این کشور شوند.کشور سنت کیتس صنعت گردشگری بسیار مطلوبی دارد و اکثر متقاضیانی که می خواهند در این کشور مشغول به کار شوند می توانند با در نظر گرفتن شرایط خود، اقدام به یافتن شغل هایی مرتبط با این صنعت کنند.

متقاضیانی که مقیم کشور سنت کیتس می شوند و پس از دریافت تابعیت این کشور به عنوان شهروند کشور سنت کیتس شناخته می شوند، از تمامی حقوق شهروندی و همچنین بیمه درمانی و اجتماعی بهره مند می شوند اقامت بعد از تحصیلیکی از بهترین روش های مقیم شدن در این کشور می باشد زیرا تحصیل در این کشور امتیازی مثبت محسوب می شود و دانشجویان با مدرک کسب شده از دانشگاهای این کشور می توانند به راحتی مشغول به کار در خاک کشور سنت کیتس شوند.

اقامت بعد از تحصیل از طریق سرمایه گذاری

به طور کلی سرمایه گذاری در هر کشوری نیاز به توان مالی کافی و سرمایه مورد نیاز دارد و افرادی که سرمایه گذاری می کنند باید بتوانند مالیات های دولتی را نیز پرداخت کنند. سرمایه گذاری در سنت کیتس نیز یکی از راه های کسب اقامت و همچنین مهاجرت به این کشور می باشد و لازم به ذکر است که دانشجویان نیز بعد از اتمام دوره های تحصیلی می توانند بودن وجود هیچ گونه محدودیتی در سنت کیست سرمایه گذاری کنند و باعث ایجاد کسب و کار شوند.

افرادی که برای کسب اقامت بعد از تحصیل اقدام به سرمایه گذاری در این کشور می کنند، می توانند به راحتی تابعیت کشور سنت کیتس را بدست بیاورند و سپس گذرنامه این کشور را کسب کنند و بدون نیاز به روادید و یا مجوز خاصی به اکثر کشور های جهان سفر کنند. دانشجویان بعد از اتمام تحصیل در دانشگاه های کشور سنت کیتس در صورتی می توانند اقامت از طریق سرمایه گذاری در این کشور را بدست بیاورند که از کمیسیون عالی اقتصادی کشور سنت کیتس تاییدیه کسب کنند و در نظر داشته باشید که برای سرمایه گذاری در سنت کیتس متقاضیان باید حداقل سیصد و پنجاه هزار دلار پول داشته باشند.

اقامت از طریق ازدواج

در صورتی که متقاضیان بخواهند گواهی اقامت بعد از تحصیل را به دست بیاورند، می توانند از راه ازدواج نیز اقدام کنند. دانشجویان بعد از اتمام دوره های تحصیلی در دانشگاهای کشور سنت کیتس می توانند با ازدواج با یک فردی که اهل این کشور باشد، مقیم کشور سنت کیتس شوند. برای کسب اقامت با بکارگیری روش ازدواج، داشتن شرایط زیر الزامی می باشد:

  1. مدارک تشخیص هویت
  2. مدارک سلامت پزشکی
  3. داشتن توان مالی کافی و لازم
  4. داشتن خانه مناسب برای سکونت
  5. واقعی بودن رابطه ی افراد

در صورتی که شما هم با مطالعه نمودن این مقاله علاقه مند به انجام این فرایند شدید این فرصت را دارید تا با مراجعه نمودن به سایر مقالات تحصیلی کشور سنت کیتس که در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت موجود می باشند نظیر مهاجرت تحصیلی به سنت کیتس و یا  معرفی دانشگاه های سنت کیتس به اطلاعات جامعی دست یابید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *