شرایط سنت کیتس

هزینه های تحصیل و زندگی در سنت کیتس

هزینه های تحصیل و زندگی در سنت کیتس

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه های تحصیل و زندگی در سنت کیتس به صورت قانونی می توانید مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید. با مطالعه نمودن مقاله هزینه های تحصیل و زندگی در سنت کیتس و هم چنین مراجعه نمودن به سایر مقالات موجود در سایت سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید به اطلاعات جمعی در رابطه با موضوع هزینه های تحصیل و زندگی در سنت کیتس به دست آورید.

آشنایی بیشتر با کشور سنت کیتس

شکل اصلی این کشور به شکل جزیره‌ ای می باشد. مکان جغرافیایی این کشور واقع در حوزه دریای کارائیب می باشید. از اصلی ترین همسایگان این کشور می توان به کشورهای آنتیگوا و باربودا و جزایر ویرجین اشاره نمود. پایتخت این کشور شهر باستر می باشد. نظام حاکم در این کشور به صورت پادشاهی و مردم این کشور به زبان انگلیسی صحبت می کنند. تاریخ استقلال این کشور از کشور انگلستان به سال 1983 میلادی می رسد.

این کشور که در برگیرنده 2 ایالت اصلی می باشد مساحت تقریبی این کشور حدود 170 کیلومتر مربع می باشد. این کشور که جزء کشورهایی می باشد که با انگلستان دارای منافع مشترک می باشد. ملکه الیزابت دوم به مانند سایر کشورهایی که با بریتانیا دارای منافع مشترک می باشند. به سیاست اصلی برای اداره نمودن این کشور بر اساس حکومت دموکراتیک می باشد. همچنین سیستم پارلمانی این کشور کاملا بر اساس سیستم پارلمانی بریتانیا می باشد

میزان هزینه های تحصیل و زندگی در کشور سنت کیتس

میزان مخارج و هم چنین هزینه زندگی در میان این کشور نسبتا به کشورهای همسایه دارای هزینه ها و هم چنین مخارج بیشتری می باشد. اصلی ترین موضوع که باعث این گرانی شده این می باشد که به صورت تقریبی همه چیز باید به یک جزیره وارد شود. برای نمونه می توان به هزینه نهار یا شام در این کشور اشاره نمود با این توضیح که مخارج و همچنین هزینه لازم برای یک وعده غذایی که مختص به2 نفر باشد.

از جمله این هزینه ها می توان به هزینه لازم برای مسکن، هزینه لازم برای انجام امور خدماتی هزینه لازم برای خرید مواد غذایی، هزینه لازم برای امور حمل و نقل محلی و هزینه لازم برای انجام تفریحات و سرگرمی اشاره نمود. هزینه ها با توجه به نوع مسکن و مکان زندگی در این کشور کاملا متفاوت و متغیر می باشد.

میزان هزینه های تحصیل و زندگی در کشور سنت کیتس

بررسی میزان هزینه تحصیل در کشور سنت کیتس

میزان هزینه تحصیل در این کشور برای دانشجویانی که دارای تابعیت بین المللی باشند ما بین $12000 الی 15000$ (دلار) می باشد. به صورت میانگین میزان هزینه تحصیل دانشجویانی که دارای حق تابعیت این کشور می باشند. به ازای هر سال مبلغی به میزان $3000 الی 5000$ (دلار) می باشد. گروه مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده مشاوره نمودن با شما در رابطه با این موضوع می باشند.

حدود 300 تحصیلی برای مقطع کارشناسی ارشد و دکتری و تحصیل در انگلستان برای سپتامبر 2017 وجود دارد. دانشجویان سنت کیتسی نیز می توانند از این بورس های تحصیلی استفاده کنند. گروه هدف آنها دانشجویان کشورهای در حال توسعه می باشد. از این بورسیه می توانند در اکثر رشته ها به صورت کامل استفاده کنند. این بورس شامل بلیط هواپیما از طرف پادشاهی انگلستان می باشد. هزینه های درمانی، پایان نامه و کمک هزینه ورود اولیه به دانشجویان تعلق می گیرد.

بررسی میزان هزینه های حمل و نقل در سنت کیتس

هزینه های لازم برای حمل و نقل در میان این کشور به مسافتی که تاکسی باید طی کند بستگی دارد باشد. با این توضیح که به ازای هر کیلومتر به طور معمول 5$ (دلار) باید پرداخت نمود. همچنین میزان هزینه و مخارج برای یک لیتر بنزین به صورت تقریبی 11$ (دلار) می باشد. هزینه های لازم برای امور مصرفی و رفاهی مانند هزینه لازم برای مصرف برق خواهد بود. هزینه لازم برای امور گرمایشی و همچنین سرمایشی، به میزان500000$ (دلار) می باشد. جهت اطلاع از شرایط اقامت سنت کیتس می توانید مقاله مذکور را بررسی بفرمائید.

در صورتی که شما هم با مطالعه نمودن مقاله هزینه های تحصیل و زندگی در سنت کیتس علاقه مند به مهاجرت به این کشور شدید این فرصت را دارید تا با مراجعه نمودن به سایر مقالات موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعات نظیر مهاجرت تحصیلی به سنت کیتس به اطلاعات جامعی دست یابید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *