ویزای تحصیلی

تحصیل دندانپزشکی در باربادوس

تحصیل دندانپزشکی در باربادوس

تحصیل دندانپزشکی در باربادوس در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه های دولتی و خصوصی ارائه می شود. هر ساله صد ها دانشجوی بین المللی از کشورهای مختلف جهان تحصیل دندانپزشکی در باربادوس را برای آینده تحصیلی و شغلی خود انتخاب می کنند. مدرک دندانپزشکی در باربادوس از 4 تا 6 سال طول می کشد. البته لازم به ذکر است که تحصیل در مقطع کارشناسی دندانپزشکی مانند کارشناسی ارشد دندانپزشکی حداقل 2 سال طول می کشد تا در باربادوس تحصیل کنید. از سوی دیگر باید به این نکته توجه فرمایید که پذیرش در رشته دندانپزشکی در باربادوس آسان نیست.

زیرا این کشور تعدادری از بهترین برنامه ها را در زمینه دندانپزشکی ارائه می دهد و رقابت در این برنامه بسیار گسترده است. برای درک بهتر از شرایط تحصیل دندانپزشکی ما را در این مقاله که با کمک مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه و ارائه شده همراهی فرمایید. علاوه بر این افرادی که به دنبال تحصیل دندانپزشکی هستند، باید به این مورد توجه کنند که این کشور تعدادی از بهترین برنامه ها را در زمینه دندانپزشکی ارائه می دهد.

مزایای تحصیل دندانپزشکی در باربادوس

تحصیل دندانپزشکی برای افرادی که به دنبال تحصیل در این کشور هستند، دارای مزایا بی شماری در حوزه های مختلف می باشد. در این بخش از مقاله قصد داریم نکات مثبت مطالعه دندانپزشکی در باربادوس را برای شما عزیزان ارائه دهیم:

مزایاتوضیحات
موسسات آموزشی معتبردانشکده های دندانپزشکی باربادوس جزو بهترین دانشگاه های جهان هستند.
مدارک معتبردانشجویان بین المللی با اخذ مدرک دندانپزشکی در باربادوس می توانند در تمامی کشورهای جهان به راحتی به عنوان دندانپزشک پذیرفته شوند.
هزینه زندگیبر خلاف تصورات اشتباه اغلب مردم جهان، هزنیه زندگی در باربادوس به نسبت اغلب کشورهای حوزه کارائیب بسیار پایین تر است.
مناظر طبیعیدانشجویان با تحصیل در باربادوس فرصتی را برای تجربه مناظر طبیعی در این کشور خواهند داشت.

"مزایای

هزینه تحصیل دندانپزشکی در باربادوس

یکی از اصلی ترین مزیت های تحصیل دندانپزشکی، هزینه مقرون به صرفه تحصیل در این کشور می باشد. هزینه تحصیل دندانپزشکی به نسبت اغلب کشورهای حوزه دریای کارائیب بسیار مقرون به صرفه تر است. البته لازم به ذکر است که هزینه تحصیل دندانپزشکی بسته به سبک زندگی و برنامه تحصیلی دانشجویان دندانپزشکی در این کشور متفاوت خواهد بود.

از سوی دیگر تحصیل دندانپزشکی مقرون به صرفه در باربادوس دلیلی بر کیفیت پایین تحصیل در این کشور نمی باشد. به طور مثال برای تحصیل دندانپزشکی در باربادوس در مقایسه با سایر کشورهای حوزه کارائیب، مانند سنت کیتس در دانشگاه های دولتی این کشور شما فقط ملزم به پرداخت هزینه 300BBD تا 400BBD (دلار باربادوس) در هر ترم خواهید بود.

در نمودار زیر می توانید هزینه تحصیل دندانپزشکی در کشورهای مختلف جهان را با یکدیگر مقایسه کنید:

هزینه تحصیل دندانپزشکی در کشورهای مختلف جهان

چشم انداز شغلی پس از تحصیل دندانپزشکی در باربادوس

بر خلاف اغلب کشورهای حوزه کارائیب، تحصیل دندانپزشکی دارای چشم انداز های شغلی مناسبی در بخش های مختلف می باشد. علاوه بر این دندانپزشکان در باربادوس بالاترین حقوق ها را در این کشور دریافت می کنند. البته همین امر در مورد فارغ التحصیلان رشته دندانپزشکی در باربادوس نیز صدق می کند.

همچنین به طور متوسط فردی که در زمینه دندانپزشکی در باربادوس مشغول به کار است می تواند حقوق ماهانه 7950BBD (دلار باربادوس) دریافت کند. به همین اغلب دانشجویان دندانپزشکی پس از فارغ التحصیلی بریا اقامت در باربادوس اقدام می کنند. علاوه بر این، حقوق اولیه برای دندانپزشکان در باربادوس به طور متوسط از 3700BBD (دلار باربادوس) در ماه شروع می شود.

در نهایت اینکه پس از اخذ مدرک دندانپزشکی در باربادوس امکان کار در موسسات مختلف از جمله موارد زیر را خواهید داشت:

چشم انداز شغلی پس از تحصیل دندانپزشکی در باربادوس

واجد شرایط بودن جهت تحصیل دندانپزشکی در باربادوس

اتباع کشورهای خارجی که به دنبال تحصیل دندانپزشکی در باربادوس هستند، در قدم اول باید واجد شرایط بودن تحصیل در این کشور را رعایت کنند. زیرا بدون داشتن شرایط تحصیل دندانپزشکی در این کشور اجازه تحصیل در باربادوس را نخواهند داشت. معیارهای واجد شرایط بودن به شرح زیر می باشد:

  • متقاضیان باید 2+10 یا معادل آن را در فیزیک، شیمی و زیست را به عنوان دروس اجباری گذرانده باشند.
  • متقاضیان باید حداقل 50% نمره در PCB را کسب کرده باشند. همچنین برای دسته های رزرو شده نیز باید 40% را کسب کرده باشند.
  • داوطلبانی که در آزمون 2+10 خود حاضر می شوند نیز واجد شرایط درخواست هستند.

در نهایت اینکه معیارهای انتخاب پذیرش دندانپزشکی در باربادوس بر اساس عملکرد داوطلب در کنکور و دوره مشاوره می باشد.

اخذ بورسیه برای تحصیل دندانپزشکی در باربادوس

یکی از اصلی ترین دلایلی که دانشجویان بین المللی از نقاط مختلف جهان، تحصیل دندانپزشکی را انتخاب می کنند امکان اخذ بورسیه تحصیلی در این کشور است. اتباع کشورهای خارجی که به دنبال تحصیل دندانپزشکی هستند، اما بضاعت مالی کافی برای این امر را ندارند، می تواندد برای بورسیه تحصیلی این کشور درخواست دهند.

روند درخواست بورسیه تحصیلی بارابادوس به نسبت اغلب کشورهای اروپایی ساده دتر است. دانشجویان برای اخذ بورسیه دندانپزشکی باید در یک موسسه آموزشی تمام وقت در این کشور پذیرفته شده باشند. اغلب بروسیه هیا دندانپزشکی در باربادوس از طریق دانشگاه های این کشور به دانشجویان مستعد اعطا می شود، که بیشتر بر اساس شایستگی می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط تحصیل دندانپزشکی با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

سوالات پرتکرار تحصیل دندانپزشکی در باربادوس

بخش پایانی مقاله به پاسخدهی سوالات پرتکرار شما اختصاص دارد:

  • هزینه تحصیل دندانپزشکی در باربادوس چه قدر می باشد؟ از سوی دیگر تحصیل دندانپزشکی مقرون به صرفه در باربادوس دلیلی بر کیفیت پایین تحصیل در این کشور نمی باشد. به طور مثال برای تحصیل دندانپزشکی در باربادوس در مقایسه با سایر کشورهای حوزه کارائیب، مانند سنت کیتس در دانشگاه های دولتی این کشور شما فقط ملزم به پرداخت هزینه 300BBD تا 400BBD (دلار باربادوس) در هر ترم خواهید بود.
  • چشم انداز شغلی پس از تحصیل دندانپزشکی در باربادوس شامل چه مواردی خواهد بود؟ بر خلاف اغلب کشورهای حوزه کارائیب، تحصیل دندانپزشکی در باربادوس دارای چشم انداز های شغلی مناسبی در بخش های مختلف می باشد. علاوه بر این دندانپزشکان در باربادوس بالاترین حقوق ها را در این کشور دریافت می کنند. البته همین امر در مورد فارغ التحصیلان رشته دندانپزشکی در باربادوس نیز صدق می کند. همچنین به طور متوسط فردی که در زمینه دندانپزشکی در باربادوس مشغول به کار است می تواند حقوق ماهانه 7950BBD (دلار باربادوس) دریافت کند. به همین اغلب دانشجویان دندانپزشکی پس از فارغ التحصیلی بریا اقامت در باربادوس اقدام می کنند. علاوه بر این، حقوق اولیه برای دندانپزشکان در باربادوس به طور متوسط از 3700BBD (دلار باربادوس) در ماه شروع می شود.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *