هزینه زندگی

هزینه زندگی در باربادوس

هزینه زندگی در باربادوس

هزینه زندگی در باربادوس بر خلاف تصورات برخی از گردشگران، نسبت به اغلب کشورهای حوزه دریای کارائیب نسبتا پایین تر است. البته لازم به ذکر است که هزینه زندگی در باربادوس بسته به محل زندگی و سبک زندگی شهروندان متفاوت خواهد بود. کشور جزیره ای باربادوس به خاطر آفتاب، آب شفاف و سواحل بی نظیر، سالانه بیش از میلیون ها گردشگر را از تمامی نقاط جهان به این کشور می کشاند.

اما به این نکته توجه فرمایید که، با وجود هزینه زندگی بالا در باربادوس، این کشور کیفیت زندگی بسیار مطلوبی را برای مهاجران ارائه می دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سال ها تجربه در امر مهاجرت، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در این زمینه می باشد. از سوی دیگر، با اینکه هزینه زندگی در باربادوس بسیار بالا است، اما هزینه مواد غذایی و رستوران در این کشور به نسبت اغلب کشورهای حوزه دریای کارائیب بسیار مقرون به صرفه تر است.

هزینه زندگی در باربادوس برای دانشجویان بین المللی

یکی از اصلی ترین بخش های جمعیتی در باربادوس را دانشجویان بین المللی تشکیل می دهند. به همین بررسی هزینه زندگی در باربادوس به ویژه برای دانشجویان یک امر بسیار مهم تلقی می شود. بنابراین دانشجویان بین المللی برای زندگی راحت در این کشور، باید قبل از اعزام هزینه زندگی در باربادوس را به خوبی مورد بررسی قرار دهند. زیرا در غیر این صورت، با مشکلاتی پیچیده ای در طول تحصیل در باربادوس مواجه خواهند شد. البته لازم به ذکر است که هزینه زندگی در باربادوس برای دانشجویان، بسته به رشته تحصیلی و محلی که در آن زندگی می کنند بسیار متفاوت خواهد بود. اما طبق بررسی های صورت گرفته، هر دانشجوی بین المللی در طول تحصیل در باربادوس حدود 1200BBD (دلار باربادوس) در ماه در این کشور هزینه تحصیل و زندگی می کند.

البته لازم به ذکر است که دانشجویان بین المللی برای پوشش هزینه زندگی در باربادوس می توانند حین تحصیل در این کشور مشغول به کار شوند. یکی از اصلی ترین مزیت های تحصیل در باربادوس، کار حین تحصیل در این کشور است. دانشجویان بین المللی با کار در باربادوس می توانند بخش عمده ای از هزینه های تحصیل و زندگی خود را در این کشور پوشش دهند. از دیگر مزایا زندگی دانشجویی در باربادوس برای کنترل هزینه ها می توانند به کارت های دانشجویی اشاره کرد. دانشجویان بین المللی با همراه داشتن کارت دانشجویی خود می توانند در اغلب اماکن عمومی و فروشگاه های زنجیره ای از تخفیفات ویژه ای برای خرید محصولات استفاده کنند. علاوه بر این برخی از دانشگاه های باربادوس به دانشجویان بین المللی خوابگاه های رایگان ارائه می دهند.

در نمودار زیر می توانید بخش عمده هزینه های زندگی دانشجویان در باربادوس را مشاهده فرمایید:

عمده هزینه های زندگی دانشجویان در باربادوس

هزینه زندگی در باربادوس در بخش اقامتگاه

همانند اغلب کشورهای حوزه دریای کارائیب، هزینه زندگی در باربادوس در بخش اقامتگاه به سبک زندگی مهاجران و منطقه ای که در آن زندگی می کنند بستگی دارد. به طور مثال هزینه اقامتگاه در منطقه آستینز در سواحل جنوبی باربادوس به نسبت سایر مناطق این کشور بسیار بالاتر است. به همین جهت اغلب ثروتمندان این منطقه را برای زندگی در باربادوس انتخاب می کنند. علاوه بر این آستینز یکی از بهترین مناطق باربادوس برای زندگی و تفریح تلقی می شود. بهترین راه نیز برای خرید یا اجاره اقامتگاه در باربادوس مراجعه حضوری به مراکز املاک در این کشر می باشد. بسیاری از مهاجران در باربادوس ابتدا آپارتمان خود را مستقیما از مالک خود خرداری می کنند.

در نمودار زیر می توانید هزینه اقامتگاه ها در باربادوس را در مناطق مختلف این کشور با یکدیگر مقایسه کنید:

انواع مختلف مناطق مسکونی در باربادوسهزینه اجاره ماهانه به (دلار باربادوس)
آپارتمان یک خوابه در منطقه ورثینگ800BBD تا 1000BBD
آپارتمان یک خوابه در منطقه سیلور سندز950BBD تا 1200BBD
آپارتمان یک خوابه در منطقه سیلور سندز950BBD تا 1200BBD
آپارتمان یک خوابه در منطقه آستینز1300BBD تا 1600BBD
آپارتمان دو خوابه در منطقه ورثینگ1100BBD تا 1200BBD

هزینه زندگی در باربادوس در بخش اقامتگاه

حقایق اساسی در خصوص زندگی در باربادوس

اتباع کشورهای خارجی که با اهداف گوناگون به دنبال زندگی در باربادوس هستند، باید قبل از ورود به این کشور با حقایق اساسی در خصوص باربادوس آشنا شوند. زیرا در غیر این صورت با مشکلاتی در طول زندگی در باربادوس مواجه خواهند شد. یکی از اصلی ترین حقایق در خصوص زندگی درباربادوس علل اصلی مرگ و میز در این کشور است. علت اصلی مرگ و میر در باربادوس بیماری قلب است.

علاوه بر این، بیماری های غیر واگیر عامل 81% از کل مرگ و میر ها در باربادوس در سال 2023 بوده است. از سوی دیگر، دیابت و سرطان نیز در باربادوس از دیگر عوامل مرگ و میز در این کشور هستند. نکته قابل توجه این است که مراقبت های بهداشتی در باربادوس با استانداردهای بالا زندگی صورت می گیرد و به راحتی در دسترس اکثر افراد قرار می گیرد. بیمارستان ملکه الیزابت باربادوس ارائه دهنده اصلی مراقبت های ثانویه در این کشور را بر عهده دارد.

برای اینکه بیشتر با حقایق زندگی در باربادوس آشنا شوید، به جدول زیر مراجعه فرمایید:

حقایق زندگی در باربادوستوضیحات
مرگ و میز نوزاداننرخ مرگ و میر نوزادان در باربادوس، در سال 2023 حدود 11.5 مرگ به ازای هر 1000 تولید در این کشور است. در حالی که این کاهش شدید از سال 1960 صورت گرفته است که میزان مرگ و میر نوزادان به 68.9 رسید.
امید به زندگیمیزان امید به زندگی در باربادوس تقریبا 80 سال است که البته زنان با رقم بالاتر و حدود 81.2 نرخ امید به زندگی بالاتری دارند. به طور کلی باربادوس دارای بالاترین میزان امید به زندگی در کشورهای حوزه کارائیب است.

در نهایت اینکه، شایع ترین جرایم در باربادوس مربوط به مواد مخدر قتل در سال 2023 بوده است، که 1.5 مورد در هر 100000 نفر بوده است. همچنین سرقت از منازل نیز در این کشور بسیار شایع است. چنانچه مطالب این مقاله برای شما عزیزان مثمر ثمر واقع نشده است، می توانید با مراجعه به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از مطالب این سایت بهره مند شوید.

سوالات پرتکرار در خصوص هزینه زندگی در باربادوس

در این بخش به سوالات پرتکرار شما پاسخ می دهیم:

  • هزینه زندگی در باربادوس برای دانشجویان بین المللی به چه صورت می باشد؟ یکی از اصلی ترین بخش های جمعیتی در باربادوس را دانشجویان بین المللی تشکیل می دهند. به همین بررسی هزینه زندگی در باربادوس به ویژه برای دانشجویان یک امر بسیار مهم تلقی می شود. بنابراین دانشجویان بین المللی برای زندگی راحت در این کشور، باید قبل از اعزام هزینه زندگی در باربادوس را به خوبی مورد بررسی قرار دهند. زیرا در غیر این صورت، با مشکلاتی پیچیده ای در طول تحصیل در باربادوس مواجه خواهند شد. البته لازم به ذکر است که هزینه زندگی در باربادوس برای دانشجویان، بسته به رشته تحصیلی و محلی که در آن زندگی می کنند بسیار متفاوت خواهد بود. اما طبق بررسی های صورت گرفته، هر دانشجوی بین المللی در طول تحصیل در باربادوس حدود 1200BBD (دلار باربادوس) در ماه در این کشور هزینه تحصیل و زندگی می کند.
  • حقایق اساسی در خصوص زندگی در باربادوس شامل چه مواردی می باشد؟ یکی از اصلی ترین حقایق در خصوص زندگی درباربادوس علل اصلی مرگ و میز در این کشور است. علت اصلی مرگ و میر در باربادوس بیماری قلب است. علاوه بر این، بیماری های غیر واگیر عامل 81% از کل مرگ و میر ها در باربادوس در سال 2023 بوده است. از سوی دیگر، دیابت و سرطان نیز در باربادوس از دیگر عوامل مرگ و میز در این کشور هستند. نکته قابل توجه این است که مراقبت های بهداشتی در باربادوس با استانداردهای بالا زندگی صورت می گیرد و به راحتی در دسترس اکثر افراد قرار می گیرد. بیمارستان ملکه الیزابت باربادوس ارائه دهنده اصلی مراقبت های ثانویه در این کشور را بر عهده دارد.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *