مهاجرت تحصیلی چین

رشته ژنتیک در چین

رشته ژنتیک در چین

رشته ژنتیک در چین در دانشگاه های معتبر که در عرصه جهان شناخته شده اند تدریس میشود این رشته مانند دیگر رشته ها که در دسترس دانشجویان خارجی است. در مقاطع مختلف ارائه می شود. اگر می خواهید تحقیقات بیولوژیکی پیشگامانه اما بحث برانگیزی انجام دهید، به چین بروید. سال گذشته، دانشمند چینی He Jiankui اعلام کرد که اولین نوزادان انسانی ویرایش شده توسط ژن در جهان را ایجاد کرده است. اگر چین به سرعت در حال تبدیل شدن به پایتخت جهانی علم جنجالی است، در تولید آن تنها نیست. اکنون تعداد بیشتری از نوزادان با استفاده از فناوری ویرایش ژن CRISPR تولید می شوند که توسط دانشمندی در روسیه برنامه ریزی شده است، جایی که محقق دیگری نیز امیدوار است بتواند اولین پیوند سر انسان را در جهان انجام دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت تحصیلی به چین یاری رسان شماست.

تحصیل رشته ژنتیک در چین

دانشگاه شانگهای جیاوتونگ، که همچنین شانگهای موسسه ژنتیک پزشکی است، در سال 1990 تاسیس شد. این آزمایشگاه برای آزمایشگاه ژنتیک پزشکی، بیمارستان کودکان شانگهای بود. 30 دانشمند دیگر در این موسسه کار می کنند. زمینه های اصلی تحقیق موسسه تمرکز بر روی برنامه اصلی است. تحقیقات مربوط به تشخیص مولکولی بیماری های ژنتیکی، ژن درمانی، بیان و تنظیم ژن، مهندسی جنین، حیوانات تراریخته و بیوراکتور و سلول های بنیادی نیز می باشد. در حال حاضر یک مطالعه چند برنامه ای بین بهداشت و انسان شناسی در حال برنامه ریزی است. این مطالعه به چگونگی و برای هر كدام از كشورها تنظیم و ارائه آزمایش ژنتیك می پردازد. ثانیا، بررسی خواهد شد كه كدام جنبه از زمینه های ملی بین المللی می تواند رویكرد خاص حاكمیت را توضیح دهد.

 در لیست زیر برخی از اسنادی که باید ارائه دهید را مشاهده می کنید:

  • فرم درخواست بورس تحصیلی دولت چین
  • بالاترین مدرک تحصیلی (فتوکپی محضری)
  • رونوشت آکادمیک (فتوکپی محضری)
  • یک طرح مطالعه یا تحقیق. (به زبان چینی یا انگلیسی)
  • نامه های توصیه شده

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر کشور چین در خصوص تحصیل رشته ژنتیک می باشید:

نام دانشگاهشهررتبه در میان دانشگاه های رشته ژنتیکرتبه در جهانامتیاز موضوعامتیاز جهانی
دانشگاه پکنپکن47126074
دانشگاه Tsinghuaپکن71145478
دانشگاه فودانشانگهای73345465

تحصیل گرایش های رشته ژنتیک در چین

گروه ژنتیک، دانشکده علوم پایه پزشکی ، دانشگاه شاندونگ در سال 1950 تأسیس شد. در سال 1978، این دانشگاه به عنوان امتیاز اعطای درجه کارشناسی ارشد تأیید شد. در سال 2001، به عنوان درجه دکترا اضافه شد. رشته ژنتیک اکنون یک رشته کلیدی در استان شاندونگ است، یک آزمایشگاه اصلی برای بیماری های ژنتیکی در استان شاندونگ، و یک جز رشته اصلی آزمایشگاه کلیدی تراتولوژی تجربی، وزارت آموزش و پرورش چین است. در این بخش 13 معلم وجود دارد که شامل 3 استاد، 8 استاد دانشیار و 2 استاد می باشد 1 استاد ویژه محققان،1 دانش آموز جوان از دانشگاه شاندونگ و 4 برنامه آینده پژوه دانشگاه Shandong وجود دارد. گروه ژنتیک 28 پزشک در زمینه ژنتیک، 48 استاد و 56 دانشجوی کارشناسی ارشد فعلی آموزش داده است.

در نمودار زیر شاهد مهاجرت ها به کشور چین در سال های اخیر هستید:

نرخ افزایش مهاجرت به چین

این بخش به طور عمده بر روی مکانیسم مولکولی و پیشگیری از بیماری های ژنتیکی متمرکز است و سازمان بهداشت جهانی، برنامه ملی 863، پروژه 973، صندوق های ملی ملی برای دانشمندان جوان برجسته، پروژه کلیدی بنیاد ملی علوم طبیعی و بسیاری از مطالعات استانی را انجام داده است. این بخش تعدادی از ژن های ایجاد کننده بیماری را شناسایی و جدا کرد و مقالاتی را در مجلات مشهوری مانند Cell ، Nature Genetics ، American Journal of Human Genetic ، سلول سرطانی،Journal of Cell Biology ، Genetic Molekular Human و جهش انسانی منتشر کرد. گروه ژنتیک دوره های ژنتیک پزشکی را شامل می شود، از جمله پزشکی بالینی 5 ساله و کلاس دانشکده داروسازی، دانشکده دندانپزشکی و دانشکده بهداشت عمومی.

حوزه های کاری رشته ژنتیک در چین

ژنتیک پزشکی یکی از پیشرفته ترین رشته های پزشکی است و همچنین موضوع جدیدی است که موضوع اصلی تحقیق در علوم زندگی است. ژنتیک پزشکی عمدتا از فناوری DNA برای بررسی رابطه بین بیماری ها و ژن ها استفاده می کند. روش ها و روش های جدید تشخیصی درمانی انجام می شود. استفاده از فناوری DNA برای بررسی رابطه بیماری و ژن. تکنیک های جدید تشخیصی و روش های درمانی در این کشور الگو قرار گرفته است. از ژنتیک پزشکی می توان برای تشخیص به موقع بیماری ها، جلوگیری از نقایص مادرزادی و تشخیص و درمان بیماری های مختلف دشوار در سطح مولکولی استفاده کرد، بنابراین خدمات پزشکی جدیدی ارائه می شود که از کارآیی بیشتری برخوردار است، از جمله تشخیص ژن.

 در حال حاضر، بیماری ها می توانند به دلیل تحریک در ماده ژنتیکی نسل بعدی به دلیل لقاح یا مادری که توسط محیط یا ارث ایجاد می شود، ایجاد شوند. برخی از ضعف ها و یا حتی روش درمانی برای این بیماری ها در دارو درمانی و درمان جراحی وجود ندارد. فناوری ژنتیک پزشکی عمدتا برای تشخیص قبل از تولد سرپایی مشاوره ژنتیک و تشخیص ژنتیک، شناسایی پزشکی قانونی، آزمایش پدری، اطفال، انکولوژی و غیره اعمال می شود. آزمایشگاه های کلیدی ژنتیک پزشکی در بسیاری از دانشگاه ها یا دانشکده های پزشکی ایجاد شده است. مدل های مختلف بیماری های ژنتیکی از طریق جمع آوری نمونه های خون از موارد بیماری های ژنتیکی اجتماعی و همخونی موش ها ایجاد شده است، که یک وسیله مهم برای تشخیص موقعیت حذف ژن و جهش بیماری ژنتیکی انسان را در اختیار می گذارد.

در نمودار زیر شاهد میزان نرخ فارغ التحصیل دانشجویان بین المللی که در حال تحصیل در چین هستند می باشید:

نرخ فارغ التحصیلی در چین

موسسه رشته ژنتیک در چین

کار ضمن تحصیل در چین یکی از بزرگ ترین دغدغه های دانشجویان است. انستیتوی ژنتیک پکن 470 کارگر شامل 80 دانشمند ارشد، 180 دانشمند سطح متوسط ​​و 40 دانشجوی کارشناسی ارشد استخدام می کند. 40 گروه تحقیقاتی در زمینه های ژنتیک مولکولی، مهندسی ژن و کروموزوم، پرورش گیاهان و کشت بافت، ژنتیک رشد حیوانات و ژنتیک انسانی و پزشکی فعالیت می کنند. تقریباً 70 درصد تحقیقات روی گیاهان انجام شده است. بودجه از طریق CAS ، NSFC ، برنامه 5 ساله ملی پروژه کلیدی و برنامه فناوری بالا به دست می آید. تقریباً نیمی از تحقیقات به عنوان پایه، نیمی به عنوان کاربرد طبقه بندی شده است. در مجموعه جدید جاده داتون واقع شده و از یک مزرعه آزمایشگاهی و تأسیسات حیوانات و همچنین یک ساختمان آزمایشگاهی برخوردار است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اخذ ویزای تحصیلی چین به شما مشاوره های مفید ارائه می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *