مهاجرت تحصیلی لیختن اشتاین

رشته ژنتیک در لیختن اشتاین

رشته ژنتیک در لیختن اشتاین

متاسفانه رشته ژنتیک در لیختن اشتاین ارائه نمی شود. افرادی که خواهان تحصیل ژنتیک در این کشور هستند مجبور به مهاجرت به کشورهای همسایه می شوند. لیختن اشتاین کشوری کوچک در اروپاست و دانشگاه های انگشت شماری دارد. لذا نمی تواند همه رشته ها را پوشش دهد. در زمینه کاری نیز موسسات بسیار کمی در این کشور در رشته ژنتیک مشغول به فعالیت هستند لذا یافتن کار نیز آسان نیست. جهت بررسی رشته ژنتیک در این کشور مطالب آماده شده در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را مطالعه کنید.

بررسی رشته ژنتیک در لیختن اشتاین

ژنتیک رشته ای از زیست شناسی است که ژن ها، وراثت و تنوع ژنتیکی را بررسی می کند. تنوع ژنتیکی شامل چگونگی جهش ژن ها یا درگیر شدن در بیماری ها و پیری است. ژنتیک محیطی نحوه تعامل عوامل محیطی با ژن ها برای ایجاد بیماری یا افزایش سازگاری یک گونه با محیط آن را بررسی می کند. متخصص ژنتیک علمی است که ژن ها را مطالعه می کند، از جمله نحوه وراثت، جهش، فعال یا غیرفعال شدن آنها. آنها غالباً نقشی را که ژن ها در بیماری ها و سلامتی ایفا می کنند مطالعه می کنند. متخصصان ژنتیک محیطی متخصص در مطالعه فعل و انفعالات بین ژن ها و عوامل محیطی هستند که منجر به اثرات سو سلامتی، بیماری و پیری می شوند.

  • متخصصان ژنتیک وراثت صفات را مطالعه می کنند.
  • آنها ممکن است در سطح مولکولی یا جمعیت روی این حوادث تمرکز کنند.
  • برخی افراد مبتلا به اختلالات ژنتیکی را درمان می کنند.
  • بسیاری از متخصصان ژنتیک محیطی سعی می کنند نحوه تعامل عوامل محیطی یا مواجهه با ژن ها را برای ایجاد بیماری درک کنند.

ژنتیک محیطی غالباً با اپی ژنتیک سروکار دارد فرآیندی که به موجب آن عوامل خارجی می توانند “روشن” یا “خاموش” شوند. قرار گرفتن در معرض عوامل محیطی خاصی مانند رژیم غذایی و استرس ممکن است باعث فعال شدن و بیان آن قسمت از ژنوم شما شود. به عنوان مثال، ژنتیک ممکن است برخی افراد را در معرض اثرات سو بهداشتی مرتبط با عوامل محیطی مانند آلودگی هوا قرار دهد. بسیاری از متخصصان ژنتیک محیطی نحوه کار این تعاملات را بررسی می کنند.

کار در رشته ژنتیک در لیختن اشتاین

بیشتر متخصصان ژنتیک به عنوان کارمند تحقیق در آزمایشگاه های دانشگاه، سازمان های دولتی و بیمارستان ها استخدام می شوند. این مشاغل در سراسر اروپا موجود است. اشتغال در بخش خصوصی بسیار نادر است. متخصصان ژنتیک معمولاً در آزمایشگاه ها و دفاتر تحقیقاتی 40 ساعت کار می کنند. طبق بررسی های انجام شده یک متخصص ژنتیک در کشور لیختن اشتاین به صورت متوسط 897CHF (فرانک سوئیس) در ماه حقوق دریافت می کند. البته این در حالی است که کم ترین میزان حقوق اعلام شده در رشته ژنتیک در لیختن اشتاین حدود 1790CHF (فرانک سوئیس) می باشد و بیشترین مقدار حدود 19800CHF (فرانک سوئیس) می باشد.

در نمودار زیر می توانید میزان حقوق کار در لیختن اشتاین در مشاغل رشته ژنتیک را مشاهده کنید:

حقوق ماهیانه مشاغل رشته ژنتیک در لیختن اشتاین

تحصیل رشته ژنتیک در لیختن اشتاین

تحصیل در لیختن اشتاین فقط در 3 موسسه آموزش عالی امکان پذیر است. دانشگاه لیختن اشتاین یکی از دانشگاه های معتبر این کشور است که دوره های مدیریت و بازرگانی و برخی از دوره های معماری را ارائه می کند. متاسفانه جهت تحصیل رشته ژنتیک در لیختن اشتاین در حال حاضر دانشگاهی در این کشور برنامه ای ارائه نمی کند. در لیختن اشتاین زبان هاب آلمانی و انگلیسی زبان تحصیل است. افرادی که خواهان تحصیل رشته لیختن اشتاین در رشته ژنتیک هستند معمولا به کشور آلمان و یا سوئیس و اتریش مهاجرت می کنند و دوره های این کشورهای را تحصیل می کنند.

در جدول زیر می توانید دانشگاه های معتبر لیختن اشتاین معرفی شده اند:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه لیختن اشتاین
2دانشگاه خصوصی لیختن اشتاین
3موسسه لیختن اشتاین

تحصیل رشته ژنتیک در دانشگاه جنا برای کار در لیختن اشتاین

دانشجویان لیختن اشتاینی می توانند دوره کارشناس ارشد ژنتیک را در دانشگاه جنا آلمان در همسایگی این کشور مطالعه کنند. در برنامه کارشناسی ارشد یاد می گیرند که کار دانشگاهی مستقلی را در زمینه بین رشته ای مدرن و علوم زیست مولکولی انجام دهند. موضوعات کلیدی در ژنتیک، سلول و زیست شناسی رشد و نمو مورد بحث و تجزیه و تحلیل انتقادی قرار می گیرد. تمرکز اصلی این تجزیه و تحلیل ها از نظر تئوریک و از نظر عملی تجزیه و تحلیل شبکه های مولکولی در سطوح مختلف (ژنومی، پروتئومیک و متابولومیک) است. در سال اول این برنامه، دانشجویان علاوه بر دوره های اصلی مورد نیاز برای همه دانشجویان، 3 دوره پیشرفته از زمینه های زیست شناسی رشد، زیست شناسی سلولی، ژنتیک مولکولی، زیست شناسی سیستم و بیوفیزیک را نیز می گذرانند.

در سال دوم، دانشجویان با اتمام دوره کارآموزی با تمرکز بر روش ها و تحقیقات در یک دوره کارآموزی پروژه دانش عمیق تری از یک منطقه تخصصی مورد نظر خود به دست می آورند. کارشناسی ارشد علوم زندگی مولکولی کار عملی و پروژه های مستقلی را ارائه می دهد. این به دانشجویان این فرصت را می دهد تا تحقیقات علمی را طراحی و انجام دهند و همچنین نتایج خود را به صورت شفاهی و کتبی (به ویژه به زبان انگلیسی) مستند و ارائه دهند.

تحصیل رشته ژنتیک در دانشگاه جنا برای کار در لیختن اشتاین

کار متخصصین ژنتیک در لیختن اشتاین

صرف نظر از تخصص، اکثر متخصصان ژنتیک بسیاری از کارهای مشابه را انجام می دهند. به عنوان مثال، آنها تحقیق ژنتیکی را در مورد بیان ژن و سایر موضوعات برنامه ریزی یا انجام می دهند. آنها دفترچه های آزمایشگاهی را نگهداری می کنند که روش تحقیق، روش ها و نتایج آنها را ثبت می کند. آنها نتایج آزمایشگاه را با استفاده از روش های ریاضی و آماری بررسی و تفسیر می کنند. متخصصان علم ژنتیک برای آگاهی از روش ها، ابزارها و نتایج جدید در این زمینه، باید با ادبیات علمی همراه باشند و از این اطلاعات برای آگاهی از تحقیقات خود استفاده کنند. آنها اغلب برای تأمین بودجه پروژه های تحقیقاتی خود کمک هزینه می نویسند یا در رویدادهای جمع آوری کمک مالی شرکت می کنند.

آنها نتایج تحقیق خود را با نوشتن مقالات مجله دانشگاهی و ارائه در کنفرانس های حرفه ای به اشتراک می گذارند. با داشتن ویزای تحصیلی لیختن اشتاین می توانید در دوره های ارائه شده در این کشور تحصیل کنید. جهت بررسی شرایط مهاجرت به این کشور و سایر کشورهای اروپایی با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *