مهاجرت تحصیلی سوئیس

رشته ژنتیک در سوئیس

رشته ژنتیک در سوئیس

رشته ژنتیک در سوئیس در دانشگاه های معتبر ارائه می شود. علاقه مندان به تحصیل می توانند برنامه های متنوع و خوبی را در مقاطع مختلف بگذرانند. سوئیس به عنوان یکی از کشورهای گران اروپا و جهان شناخته شده است و دانشجویان باید قبل از اقدام به مهاجرت هزینه های زندگی و تحصیلی این کشور را برآورد کنند. تحصیل رشته ژنتیک در سوئیس برای دانشجویان در مقاطع مختلف از کارشناسی تا دکترا امکان پذیر است. جهت بررسی شرایط تحصیل و نحوه مهاجرت تحصیلی به سوئیس و سایر کشورهای اروپایی می توانید از کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راهنمایی های لازم را کسب کنید.

کار در رشته ژنتیک در سوئیس

رشته ژنتیک یکی از رشته های مهم و تحقیقاتی در کشور سوئیس است. افرادی که در رشته ژنتیک تخصص دارند در سوئیس می توانند در دانشگاه ها، موسسات تحقیقاتی، آزمایشگاه ها و بیمارستان ها و مراکز مختلف بیولوژی و ژنتیکی کار کنند. سوئیس یکی از کشورهای برجسته اروپاست و هزینه زندگی در ان بالاست. البته میران حقوق متخصصین ژنتیک نیز متناسب با هزینه هاست و درآمد مناسب است. طبق بررسی های انجام گرفته یک متخصص ژنتیک مولکولی در سوئیس به صورت متوسط 208000CHF (فرانک سوئیس) در سال حقوق دریافت می کند که ماهیانه حدود 17400CHF (فرانک سوئیس) می باشد. این در حالی است یک متخصص ژنتیک در کمترین میزان 108000CHF (فرانک سوئیس) و در بیشترین میزان 319000CHF (فرانک سوئیس) در سال حقوق دریافت می کند.

در نمودار زیر می توانید میزان حقوق کار در سوئیس در مشاغل رشته ژنتیک را مشاهده کنید:

حقوق سالیانه مشاغل ژنتیک در سوئیس

تحصیل رشته ژنتیک در سوئیس

ژنتیک را مطالعه می کنیم زیرا توالی DNA آغاز، طرح اصلی توسعه ما و بسیاری از ویژگی هایی است که ما را به افراد منحصر به فردی تبدیل می کند. درک اینکه چگونه تفاوت در ژن کودکان به تفاوت در افراد بزرگ شده تبدیل می شود، فرصت های ناگفته ای را در عرصه های عملی پزشکی و آموزش باز می کند که شاید بلافاصله برای ما آشکار نباشد. پزشکی دقیق ایده ای است که ما می توانیم درمان ها را براساس بیماران ژنتیکی، براساس بیماران تنظیم کنیم. هدف پزشکی استفاده از ژنتیک به عنوان بخشی از روند درمان است: اطلاعات ژنتیکی در مورد بیمار، درمان فردی را راهنمایی می کند. اما این تنها راه استفاده از اطلاعات ژنتیکی برای بهبود سلامت انسان نیست. یک روش جایگزین، مطالعه ژنتیک برای درک سازوکارهای تولید بیماری است.

به جای استفاده از ژنتیک در روند درمان، تحقیق در ژنتیک برای کشف اهداف درمانی استفاده می شود. علل ژنتیکی بیماری در جمعیت عمومی، توسعه روش های درمانی جدیدی را که می تواند برای بسیاری از بیماران متفاوت باشد هدایت می کند. با تحصیل رشته ژنتیک در سوئیس می توانید به این علم دست پیدا کنید. سوئیس دارای دانشگاه های معتبری در سطح جهان است و برنامه های معتبری در رشته ژنتیک ارائه می شود.

جهت معرفی دانشگاه های کشور سوئیس برای تحصیل رشته ژنتیک جدول زیر را ببینید:

شهرنام دانشگاه
لوزاندانشگاه لوزان
بازلدانشگاه بازل
زوریخدانشگاه زوریخ
ژنودانشگاه ژنو
زوریخموسسه فنی زوریخ
لوگانودانشگاه سوئیس ایتالیا

کارشناسی ارشد رشته ژنتیک در دانشگاه ژنو سوئیس

دانشگاه ژنو سوئیس یکی از برترین دانشگاه های ارائه کننده رشته ژنتیک است. در زیر برنامه های کارشناسی ارشد معرفی شده اند:

پارامترشرح
کارشناسی ارشد زیست شناسی، شاخه ژنتیک، توسعه و تکامل (GDE) با هدف ارائه دانش به روز در رویکردهای علمی است که زیست شناسی مولکولی و سلول را به ژنتیک، بیوانفورماتیک و جانورشناسی ادغام می کند. هر 2 دوره آموزش تجربی و دوره های آموزشی به منظور ارتقا مهارت های حل مسئله، خودآموزی و ارتباطی و همچنین خلاقیت و تخیل در تحقیق طراحی شده اند. دانشجویان به جدیدترین فناوری های آزمایشگاهی دسترسی خواهند داشت.
کارشناسی ارشد زیست شناسی، شاخه تنوع زیستی و سیستماتیک این بخش همچنین با همکاری واحد میکروبیولوژی، موزه تاریخ طبیعی و هنرستان و باغ گیاه شناسی شهر ژنو، یک شاخه کارشناسی ارشد در زیست شناسی را ارائه می دهد. هدف این برنامه ارائه آموزش جامع برای انجام یک تحقیق کارشناسی ارشد در زمینه های مختلف علوم تکاملی، مانند مطالعه تنوع زیستی، گیاه شناسی، ژنتیک تکاملی، ژنتیک جمعیت، زیست جغرافیایی و طبقه بندی است. طیف گسترده ای از گروه های طبقه بندی از باکتری ها و پروتیست ها گرفته تا گیاهان و حیوانات، از جمله انسان مورد مطالعه قرار گرفته است.
کارشناسی ارشد زیست شناسی، شاخه بیوانفورماتیک و تجزیه و تحلیل داده ها یادگیری مهارت (یا توسعه) ابزارهای بیوانفورماتیک و بیواستاتیک برای تجزیه و تحلیل داده ها از زمینه های مختلف بیولوژیکی تحقیق (ژنتیک جمعیت، ژنومیک، پروتئومیکس، تکامل و غیره).
کارشناسی ارشد زیست شناسی، تخصص آزاد امکان ادغام هر رشته از زیست شناسی را بدون تحمیل یک تخصص خاص فراهم می کند. این به دانشجو اجازه می دهد تا تخصص خود را انتخاب کند یا جهت گیری گسترده ای را دنبال کند.

تحصیل دکترای رشته ژنتیک در دانشگاه ژنو سوئیس

دانشکده علوم دانشگاه ژنو سوئیس همراه با شرکت Novimmune یک محیط تحقیقاتی برجسته را برای مطالعات در علوم زندگی ارائه می دهد. گروه های ژنتیک و تکامل، بیوشیمی، زیست سلولی، زیست شناسی مولکولی، بیولوژی گیاهی و شیمی آلی تلاش های مشترک خود را برای ارائه زمینه و امکانات آموزشی گسترده در زمینه تحقیقات لازم برای پاسخگویی به چالش های علمی آینده متحد کرده اند. همه دانشجویان در این برنامه در یک برنامه درسی مشترک ایجاد روحیه تیمی و تسهیل تبادل نظر شرکت می کنند. بیش از 30 گروه تحقیقاتی با ارائه طیف گسترده ای از موضوعات تحقیقاتی در این برنامه شرکت می کنند. در حال حاضر بیش از 80 دانشجوی دکترا در آزمایشگاه های میزبان وجود دارد و هر سال تقریباً 15 ورودی جدید پیش بینی می شود.

رشته زیست محیطی و زیست شناسی تکاملی با حدود 30 گروه تحقیقاتی بین دانشگاه های برن، فرایبورگ، ژنو، لوزان و نوشاتل در غرب سوئیس کاملاً ثابت شده است. با تشکر از حمایت مالی ارائه شده این 5 دانشگاه تصمیم گرفتند تا به تلاش ها و تخصص خود برای ایجاد یک برنامه جدید دکترا در بوم شناسی و تکامل بپیوندند. برنامه دکترا در بوم شناسی و تکامل (DPEE) تسهیل کسب دانش و روش های علمی از طریق سمینارها و کارگاه هایی است که از متخصصان خارجی به آنها دعوت خواهد شد. این دوره دکترا همچنین به دانشجویان دکتری اجازه می دهد استعداد خود را برای برقراری ارتباط در مورد تحقیقات خود بهبود ببخشند و امکان بهبود زبان انگلیسی را نیز ارائه می دهد. بعلاوه، دانشجویان دکترا را به کسب تجربه در سازماندهی رویدادهای علمی خود و ایجاد شبکه های همکاری تشویق می کند.

تحصیل دکترای رشته ژنتیک در دانشگاه ژنو سوئیس

تحصیل در دانشکده زیست شناسی و پزشکی دانشگاه لوزان سوئیس

تحقیقات و تدریس دانشکده زیست شناسی و پزشکی 3 رشته متمایز را پوشش می دهد که از علاقه یکسانی به موجودات زنده برخوردارند، بنابراین 3 رویکرد و فرهنگ مکمل ارائه می شود.

  • زیست شناسی طبیعت را در همه اشکال آن مطالعه می کند و فعالیت دانشگاهی خود را معطوف تحقیقات بنیادی می کند.
  • علوم پزشکی و پرستاری به طور کامل بر روی انسانها تمرکز دارند. فعالیت های آنها معطوف به مراقبت از بیماران و تحقیقات بالینی است.

تدریس در این 3 زمینه فرصت های زیادی را برای همکاری بین رشته ای فراهم می کند. دارندگان لیسانس زیست شناسی علاقه مند به زیست شناسی انسانی و زیست شناسی بیماری ها اکنون به عنوان بخشی از دوره کارشناسی ارشد امکان مطالعه این مناطق با گرایش پزشکی را دارند. برعکس، دارندگان مدرک کارشناسی ارشد پزشکی که علاقه مند به تحقیقات بنیادی هستند می توانند با تحصیل در مقطع دکترا در پزشکی و علوم (MD-PhD) دانش خود را در مورد رشته های اساسی زیست شناسی توسعه دهند. اگر دیپلم پرستاری دارید، این فرصت را دارید که یادگیری خود را تثبیت کنید و از طریق کارشناسی ارشد علوم پرستاری به یک متخصص مراقبت تبدیل شوید. اگر لیسانس کادرمانی، تغذیه و رژیم غذایی، فیزیوتراپی، مامایی یا رادیولوژی پزشکی دارید، این گزینه را دارید که مهارت های خود را از طریق کارشناسی ارشد علوم بهداشتی در رشته خاص خود گسترش دهید.

در دانشکده دکتری، زیست شناسان و پزشکان سال ها با یکدیگر همکاری نزدیک داشته اند. پایان نامه های دکتری بسیاری در علوم زندگی در آزمایشگاه های تحقیقات پایه یا پزشکی تهیه شده است. بنابراین تحقیقات پزشکی از مهارت های فنی پزشکی توسعه یافته توسط زیست شناسی بنیادی سود می برد.

کارشناسی ارشد علوم مولکولی در دانشگاه لوزان سوئیس

کارشناسی ارشد علوم در علوم زندگی مولکولی برای دانشجویانی طراحی شده است که از طریق استفاده از روش های زیست شناسی تجربی کنجکاو، با انگیزه و مشتاق به کشف زندگی هستند. برنامه آموزش های عمیق در زمینه های

  • ژنتیک مولکولی
  • ژنومیک
  • سلول و زیست شناسی را ارائه می دهد.

دوره های تخصصی ویژه ای را در زمینه تعاملات مولکول ها در شبکه هایی که زندگی میکرو ارگانیسم ها، گیاهان، حیوانات و انسان را کنترل می کنند، پیشنهاد می شود. یادگیری و بکارگیری تکنیک های پیشرفته در توالی ژنوم و حاشیه نویسی اختصاص یافته است.

امکانات تخصصی در:

  • بیوانفورماتیک
  • میکروب شناسی
  • زیست شناسی تلفیقی

این طیف مهارت، همراه با برنامه درسی، آموزش پیشرفته در زمینه زیست شناسی تجربی و ارتباطات علمی را ارائه می دهد که برای تعدادی از چشم اندازهای شغلی ایده آل است:

  • تحقیقات دانشگاهی
  • صنعت داروسازی
  • تحقیقات تشخیصی و زیست پزشکی
  • ایستگاه های تحقیقاتی فدرال سوئیس
  • شرکت های بیوتکنولوژی
  • فناوری های زیست محیطی

جهت کسب اقامت سوئیس از طریق تحصیل می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت صحبت کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *