مهاجرت تحصیلی برزیل

رشته ژنتیک در برزیل

رشته ژنتیک در برزیل

رشته ژنتیک در برزیل یکی از رشته های علوم پایه محسوب می شود و هرساله دانشجویان بسیاری این رشته را برای تحصیل و مطالعه انتخاب می کنند. این رشته از رشته هایی است که دانشجویان باید در زمینه آن تحصیل مرتبط داشته باشند و نمرات خوبی هم در این زمینه کسب کرده باشند. شاید گمان کنید که رشته ژنتیک یکی رشته سخت و طاقت فرسا است و آن را شبیه پزشکی بدانید. اما در واقع این رشته با اینکه مرتبط با رشته پزشکی است اما سال های تحصیل آن به طولانی بودن رشته پزشکی نیست. این رشته در کشور برزیل به مدت 4 سال در اختیاز دانشجویان قرار می گیرد. همچنین برای ادامه تحصیل دانشگاه های برزیل گرایش های این رشته را به دانشجویان واجد شرایط ادامه می دهند.

مهاجرت تحصیلی می تواند یکی از تصمیمات مهم شما تلقی شود زیراکه مهاجرت از طریق تحصیل می تواند دنیا و آینده شما را زیر و رو کند. به همین دلیل باید در مهاجرت خود به شدت دقت کنید و کشور مقصد خود را درست و مناسب با شرایط خود برگزینید. بدین منظور شما باید در خصوص بریل و شهرهای آن و دانشگاه های این کشور و رتبه های جهانی آنان در سال های اخیر و امکانات و بورسیه و شهریه نیز تحقیق کنید. بدین منظور باید با یک متخصص که در این زمینه اطلاعات کاملا موثق و معتبر دارد مشورت نمایید تا شما را به بهترین شکل راهنمایی کند. مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این زمینه به سوالات و ابهامات شما پاسخ می دهد.

جایگاه رشته ژنتیک در برزیل

بیش از 7000 اختلال ژنتیکی نادر وجود دارد که در مجموع 1 نفر از هر 17 نفر را درگیر می کند. وقتی به عنوان یک گروه مشاهده می شود، بیماری های نادر بسیار شایع هستند. رویکرد ملی که توسط نمونه کارها شبکه تحقیقات بالینی امکان پذیر شده است و توسط گروه تخصصی ژنتیک اسکاتلند پشتیبانی می شود، به این معنی است که ما می توانیم افراد کافی با شرایط خاص را برای انجام یک پروژه تحقیقاتی با هم جمع کنیم. این امر منجر به فرصت های بیشتری برای افراد مبتلا به بیماری های ژنتیکی نادر برای شرکت در تحقیقات می شود، که به نوبه خود منجر به بهبود مراقبت و توسعه روش های درمانی جدید می شود. لذا برزیل به متخصصان هوشمند و متخصص در این امر نیاز دارد.

در نمودار زیر شاهد روند افزایش و پیشرفت علم ژنتیک در برزیل هستید:

افزایش و پیشرفت علم ژنتیک در برزیل

تحصیل رشته ژنتیک در برزیل

دانشجویانی که مایل به تحصیل در رشته ژنتیک انسانی برای مدرک خود هستند، به جریان علوم زیست شناختی و زیست پزشکی مراجعه می کنند و ممکن است در پایان سال دوم ژنتیک انسانی را به عنوان موضوع تخصصی خود برای سال های 3 و 4 انتخاب کنند. ژنتیک انسانی مطالعه ژن ها یا وراثت در انسان است. این اثرات این ژن ها را بر روی افراد و جوامع بررسی می کند. این در دهه اخیر به سرعت توسعه یافته است زیرا فن آوری های جدید امکان مطالعه ژن ها با جزئیات بیشتر، تعیین توالی سریع ژنوم انسان و سایر گونه ها و ایجاد روش هایی برای اصلاح جهش های بیماری با استفاده از فن آوری های قدرتمند مانند ویرایش ژنوم را فراهم کرده است.

 چند نمونه از پیشرفت های چشمگیر دانش عبارتند از:

  • توالی و تجزیه و تحلیل صدها هزار ژنوم کامل انسانی
  • توسعه روشهای نوآورانه ژنتیکی و مبتنی بر سلول های بنیادی برای اختلالات ارثی
  • توانایی ردیابی تکامل نوع بشر با استفاده از ژنومیک باستان
  • کاربرد ژنومیک در پزشکی و شخصی سازی روش های درمانی

دانشگاه های برتر رشته ژنتیک در برزیل

اگر شما به عنوان یک دانشجو می خواهید درک کنید که چگونه ژنتیک برای کنترل هر سلول و عملکردهای آن از جمله 30-40 تریلیون سلول در بدن انسان، برای هدایت برنامه های پیچیده رشد و ایجاد بسیاری از اختلالات مختلف هنگام ایجاد اختلال، مهم است، این دوره برای شما مناسب است. اگر می خواهید بفهمید که چگونه اطلاعات ژنتیکی باعث پیشرفت روش های درمانی جدید می شود، امکان شخصی سازی داروها برای نیازهای بیماران را فراهم می کند، اجداد ما را آشکار می کند و چگونه از زیست شناسی تکاملی حمایت می کند، این رشته برای شما است. همچنین اگر به کار در آزمایشگاه ها و تحقیقات علاقه دارید می توانید در این رشته تحصیل کنید. در کشور برزیل دانشگاه های بین المللی با احراز شرایط دانشجویان بین المللی را از سراسر جهان می پذیرند.

در جدول زیر شاهد اطلاعات مفید در خصوص دانشگاه های کشور برزیل برای تحصیل رشته ژنتیک هستید:

نام دانشگاهشهررتبه در جهانرتبه در دانشگاه های رشته ژنتیکامتیاز رشته ژنتیکامتیاز دانشگاه در جهان
Universidade de Sao Pauloسائو پائولو122845368
دانشگاه فدرال ریو گرانده دو سولپورتو آلگره2714473452
دانشگاه ایالتی کامپیناسکامپیناس2732773459
دانشگاه فدرال ریودوژانیروریودوژانیرو3053423155
دانشگاه فدرال سائو پائولوسائو پائولو3436132947
دانشگاه فدرال میناس گرایسBelo Horizonte3484612852
Universidad Estadual Paulistaسائو پائولو3524632751

دانشگاه های برتر رشته ژنتیک در برزیل

کار و تحصیل در رشته ژنتیک در برزیل

کار پس از تحصیل در برزیل قطعا یکی از دغدغه های دانشجویان بین المللی و مهاجر می باشد. شما دانش عمیق و مهارت های تخصصی مورد نیاز برای استفاده از تئوری کمی ژنتیک را برای مشکلات عملی، در هر 2 صنعت علوم پزشکی و علوم دامی، و تحقیق در ژنتیک تکاملی، ژنتیک جمعیت و تجزیه و تحلیل ژنوم را خواهید داشت. نقش ما حمایت از ارائه تحقیقات بالینی با کیفیت بالا در ژنتیک و مدیریت جذب مشارکت کنندگان به زمان و هدف است، هم برای مطالعات ژنتیک که انجام می شود و هم مطالعات انجام شده از کشورهای دیگر که سایت های اسکاتلندی در آن شرکت می کنند. البته که می توانید در رشته های دیگر مانند رشته داروسازی در برزیل نیز تحصیل کنید.

در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری در کشور برزیل هستید که یکی از مواردی است که مهاجران را نگران می کند:

نرخ بیکاری در کشور برزیل

فرصت های شغلی رشته ژنتیک در برزیل

بسیاری از فارغ التحصیلان ژنتیک انسانی به درجات بالاتر (کارشناسی ارشد و / یا دکترا) می روند و در تحقیق در دانشگاه یا صنعت شغل می گیرند. فرصت هایی در بیوتکنولوژی و شرکت های دارویی ، آزمایشگاه های تشخیص پزشکی یا بالینی، پزشکی قانونی، برنامه های بهداشت عمومی و اپیدمیولوژی و تدریس وجود دارد. مشاوره ژنتیک زمینه ای است که به سرعت در حال گسترش است و همچنین ممکن است مورد علاقه شما باشد. فارغ التحصیلان دیگر به شغل هایی مانند پزشکی قانون ثبت اختراعات یا روزنامه نگاری علمی روی آورده اند. حتی اگر شغلی را انتخاب کنید که ارتباط مستقیمی با موضوع علمی نداشته باشد، مهارت های تفکر انتقادی و حل مسئله ارائه شده توسط مدرک ژنتیک انسانی، تقاضای شما را زیاد خواهد کرد.

در لیست زیر شاهد فرصت های شغلی رشته ژنتیک در کشور برزیل می باشید.

  • زیست شناسی سلولی و مولکولی
  • پزشکی درمانی
  • عیب یابی
  • تولید دستگاه های بهداشتی
  • تشخیص دامپزشکی
  • تولید دارویی
  • تحقیق و توسعه

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص تحصیل در برزیل و شرایط برای مهاجرت به برزیل را به شما توضیح خواهند داد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *