مهاجرت تحصیلی شیلی

رشته چشم پزشکی در شیلی

رشته چشم پزشکی در شیلی

برای تحصیل و مطالعه رشته چشم پزشکی در شیلی باید الزامات و مدارک معینی را آماده و آن ها را به دانشگاه های مورد نظر خود ارسال کنید. پس از اخذ پذیرش تحصیلی از یکی از دانشگاه های معتبر شیلی می توانید برای اخذ ویزای دانشجویی شیلی اقدام کنید. این پروسه ممکن 2 الی 4 ماه به طول بیانجامد. در کشور شیلی دانشجویان بین المللی متعددی از کشورهای مختلف جهان در حال تحصیل و زندگی و کار هستند. شما می توانید در صورت تمایل پس از اتمام تحصیل خود در شیلی در صورت وجود شرایط مانند پیشنهاد کار و یا تحقیق بر روی مساله دولتی و بین المللی به اقامت خود ادامه دهید. در شیلی دانشگاه های پزشکی خوبی وجود دارد که پذیرای دانشجویان از سراسر جهان هستند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوران متبحری دارد که راهنمای شما در امور مهاجرتی هستند.

جایگاه رشته چشم پزشکی در شیلی

ما به شدت به حواس پنجگانه خود برای هدایت زندگی متکی هستیم: لامسه، چشایی، بویایی، شنوایی و بینایی. هر یک از این حواس نقش حیاتی در زندگی روزمره ما دارند. مشکلات بینایی می تواند تأثیر عمیقی بر زندگی فرد داشته باشد. از طریق بینایی‌سنجی، بسیاری از مشکلات بینایی و بیماری‌های چشمی را می‌توان اصلاح یا مدیریت کرد و بینایی را به افراد از همه اقشار بازگرداند. اپتومتریست ها مشکلات بینایی، بیماری های چشمی و سایر مشکلات سلامت چشم را تشخیص می دهند. این متخصصان بسیار ماهر، بینایی ضعیف را تصحیح می کنند و بیماری های دژنراتیو چشم را با لنزهای اصلاحی، کمک های نوری، درمان یا دارو کنترل یا کند می کنند. لیسانس بینایی سنجی در مقطع کارشناسی ارشد بینایی سنجی بالینی مهارت ها و آموزش های بالینی مورد نیاز برای ثبت نام برای تمرین اپتومتری را در اختیار شما قرار می دهد.

این رشته نظری علم بینایی را با تخصص بالینی مراقبت های اولیه چشم ترکیب می کند. این رشته در کشور شیای شامل لیسانس 3 ساله علوم بینایی و 2 سال کارشناسی ارشد بینایی سنجی بالینی است. شما با دانش و مهارت های تخصصی مورد نیاز برای تمرین حرفه ای به عنوان اپتومتریست فارغ التحصیل خواهید شد. پس از اتمام دوره کارشناسی ارشد بینایی سنجی بالینی، می توانید برای ثبت نام در هیئت اپتومتری شیلی و هیئت بینایی سنجی و و سایر هیئت های ثبت نام در آسیا که مدرک شیلی در آن به رسمیت شناخته شده است، درخواست دهید. در نظر داشته باشید که برای مهاجرت به کشورهای دیگر از سوی این کشور هزینه های شما کاهش خواهد یافت و ممکن است در آن کشور فرصت مطالعاتی بهتری نیز وجود داشته باشد.

تحصیل رشته چشم پزشکی در شیلی

تحصیل رشته چشم پزشکی در شیلی

این یک برنامه 5 ساله است که متخصصان را برای برنامه ریزی علمی و تکنولوژیکی، تدوین، اجرا و ارزیابی رویه ها، تکنیک ها و آزمایش های پزشکی با هدف پیشگیری، توسعه، حفاظت و بهبودی آماده می کند. هدف دانشکده چشم پزشکی در شیلی تربیت افراد حرفه ای مستقل و مجرب با بالاترین استانداردهای اخلاقی و انسانی و همچنین با رویکردی نوآورانه، انتقادی و جامعه محور است. این متخصصان برای شرکت در تیم های سلامت چند رشته ای و انجام فعالیت هایی با هدف توسعه، پیشگیری ، بهبودی و توانبخشی آموزش دیده اند. اساتید این دانشکده به دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد آموزش می دهند، تحقیقات انجام می دهند و در فعالیت های ترویجی در جامعه مشارکت دارند.

با ویزای تحصیلی شیلی امکان کار ضمن تحصیل را دارید. دانشجویانی که وارد این برنامه تحصیلی می شوند می توانند از بین 5 رشته زیر انتخاب کنند:

  • تجزیه و تحلیل زیستی بالینی
  • هماتولوژی و بانک خون
  • مورفو-فیزیوپاتولوژی و سیتودیاگنوز
  • چشم پزشکی
  • گوش و حلق و بینی
  • رادیولوژی و فیزیک پزشکی

فرصت های شغلی رشته چشم پزشکی در شیلی

این مدرک نه تنها شما را برای شغلی به عنوان اپتومتریست ثبت شده آماده می کند، بلکه شما را برای همکاری با صنایع چشم پزشکی در توسعه فناوری های جدید، ابزارهای تشخیصی و گزینه های مراقبت از بیمار آماده می کند. شما می توانید در طیف گسترده ای از بخش های دولتی و خصوصی که در مراقبت های اولیه چشم، دستگاه های نوری، فناوری ها، آموزش و تحقیقات علمی در بینایی، بینایی سنجی و چشم پزشکی تخصص دارند، کار کنید. به طور مثال شما در تجربه عملی در کلینیک بینایی سنجی UNSW کسب خواهید کرد. این کلینیک برای عموم آزاد است و از تجهیزات تشخیصی پیشرفته ای استفاده می کند که بهترین ها را در مدیریت سلامت چشم بیمار ارائه می دهد.

شما بیمارانی را در سنین مختلف با زمینه‌های مختلف آموزشی و فرهنگی خواهید دید. کلینیک بینایی‌سنجی UNSW چندین کلینیک داخلی را اداره می‌کند که در ارتباط با قرارگیری خارجی، تجربه گسترده‌ای را در بسیاری از جنبه‌های اپتومتری و مراقبت از چشم از جمله اپتومتری روستایی و از راه دور، اطفال، اورژانس‌های چشمی، لنزهای تماسی و کنترل پیشرفت نزدیک‌بینی به دانشجویان ارائه می‌دهد. با مراکز و موسسات تحقیقاتی پیشرو در صنعت ارتباط برقرار کنید همچنین این مجموعه آموزش های متنوعی را در زمینه علوم بینایی از طریق مرکز سلامت چشم، موسسه بینایی برین هولدن و بینایی سنجی ارائه می دهد. برای تحصیل در شیلی در دیگر دانشگاه ها و کار و مشارکت های تحقیقاتی در این موسسات می توانید از طریق دانشگاه خود نیز درخواست دهید.

در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری در رشته چشم پزشکی در کشور شیلی می باشید:

نرخ بیکاری در رشته چشم پزشکی در کشور شیلی

الزامات تحصیل رشته چشم پزشکی در شیلی

تحصیل رشته چشم پزشکی در شیلی می تواند فرصت خوبی باشد. دانشکده چشم پزشکی در شیلی متعهد به تحقیقات ترجمه‌ای است که منجر به کاربردهای عملی و بهبود چشمگیر در سلامت چشم جامعه می‌شود. حداقل الزامات برای تحصیل رشته چشم پزشکی شامل مدرک کارشناسی 4 ساله یا دیپلم در علوم بهداشتی، علوم اجتماعی، یا مدیریت بازرگانی، یا مدرک دانشگاهی معادل است. به رسمیت شناختن یادگیری قبلی نیز در راستای سیاست های دانشگاه شیلی در نظر گرفته شده است. تسلط به زبان انگلیسی و ریاضیات و همچنین سواد اولیه کامپیوتر ضروری است. حداقل 2 سال تجربه کار در سلامت چشم جامعه نیز مورد نیاز است. رشته بیهوشی در شیلی نیز یکی از رشته های محبوب است.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های رشته چشم پزشکی در شیلی می باشید:

نام دانشگاهرتبه در شیلیرتبه در امریکای لاتینرتبه در جهان
دانشگاه لا فرانترا14259
University of Chile225911

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت تحصیلی به شیلی و شرایط اخذ ویزای دانشجویی و همچنین هزینه تحصیل پزشکی در شیلی مشاوره کامل و جامعی ارائه می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *