مهاجرت تحصیلی لیختن اشتاین

رشته هوافضا در لیختن اشتاین

دلایل تحصیل رشته هوافضا در لیختن اشتاین

امکان تحصیل رشته هوافضا در لیختن اشتاین با هزینه کم و امکان کار بعد از تحصیل برای دانشجویان بین المللی وجود دارد. این کشور به دلیل صنعت گردشگری مشهور است. بخشی از آن به دلیل قلعه ها و موزه های متعدد، به ویژه قلعه معروف وادوز، محل اقامت شاهزاده هانس آدام و خانواده اش است. با این وجود قلعه وادوز برای عموم آزاد نیست. مجموعه Princely، متشکل از بیش از 4 قرن شاهکار هنری و گنجینه های دیگر، برای تماشای در موزه هنرهای زیبا، با قطعات انتخاب شده براساس موضوع چرخشی در دسترس است.

این کشور با شهریه معقول، سطح بالای زندگی و مناظر زیبا، از نظر آموزشی استثنایی به دانشجویان ارائه می دهد. این کشور از جذابیت تاریخی و فرهنگی گرفته تا دسیسه کشوری که توسط یک پادشاه اداره می شود. به عنوان مکانی برای مطالعات قابل توجه است. نرخ پایین بیکاری این کشور همچنین ممکن است فارغ التحصیلان را که قبلا توسط جذابیت کشور کوچک به دست آورده اند، متقاعد کند که شهروند شوند و شغل جدید خود را آغاز کنند. جهت ارائه اطلاعات رشته هوافضا در لیختن اشتاین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این نگارش را آماده کرده است.

معرفی رشته هوافضا در لیختن اشتاین

مهندسان رشته هوافضا در لیختن اشتاین مسئول برخی از باورنکردنی ترین شاهکارهای بشریت می باشند. بیش از اطمینان از اینکه شما با خیال راحت به تعطیلات تابستانی خود می رسید، مهندسان هوافضا همچنین تجهیزاتی را تولید می کنند که پیش بینی های هواشناسی، تلفن های همراه، پخش تلویزیونی و پروازهای فضایی را امکان پذیر می کند. اگر بخواهید در صنایع مهیج پرواز بالایی داشته باشید، یا به دنبال شغلی مطمئن و با درآمد خوب باشید، تحصیل مهندسی هوافضا فرصت های خارق العاده و مهیجی را به شما ارائه می دهد.

هنگامی که فارغ التحصیل می شوید، بسیار ماهر، کاملا فنی و تقاضای زیادی خواهید داشت. با استفاده از نبوغ، محاسبات، حساب و استعدادهای فناوری خود، در 40 میلیون پرواز که هر ساله انجام می شود، به ایمنی و راحتی مردم کمک می کنید. یا می توانید مهارت های خود را به بخشهای مختلف دیگری برسانید که تخصص شما را به بالای لیست بسیاری از مصاحبه ها می رساند.

دروسی که در دانشگاه می خوانید عبارتند از:

  • آیرودینامیک
  • تجزیه و تحلیل و طراحی ماموریت فضایی
  • مکانیک پرواز
  • طراحی هواپیما
  • مدیریت و تجارت
  • انتقال حرارت
  • طراحی چارچوب هواپیما و پویایی پرواز
  • سیستم های فضایی

دروس پایه این رشته عبارتند از:

دروس پایه هوافضا در لیختن اشتاین

دانشگاه لیختن اشتاین، رشته هوافضا را برای دانشجویان بومی و بین المللی ارائه می دهد. این دانشگاه در ابتدای تجارت و دولت با نام “Abendtechnikum Vaduz” در سال 1961 تاسیس شد. بودجه آن توسط دولت و سازمان های مختلف تجاری تأمین می شود. علاوه بر بخش های مهندسی مکانیک، بخشهای معماری و عمران در سال 1963 افتتاح شد.

دلایل تحصیل رشته هوافضا در لیختن اشتاین

صنعت مهندسی یک بازار حرفه ای جهانی است که به شما رضایت شغلی، امنیت شغلی و حقوق بالقوه بالایی می دهد. با داشتن پروژه هایی در كشورها و قاره ها، مهندسان هوافضا این فرصت را دارند كه به جهان سفر كنند و بر روی فناوری ها و برنامه های جدید مهیج كار كنند. بسیاری از آن ها برای بهتر كردن جهان به جهان طراحی شده اند. آلمان، چین، هند و ایالات متحده آمریکا به دلیل استعدادهای مهندسی خود مشهور هستند و بسیاری از فارغ التحصیلان برای کسب تجربه و شغل در این بازارهای سریع رشد ادامه می دهند.

به عنوان یک دانشجوی مهندسی رشته هوافضا در لیختن اشتاین، انواع مختلفی را تجربه خواهید کرد که تعداد کمی از دوستان شما در دانشگاه قادر به مطابقت با آن می باشند. از یادگیری تئوری ها و اصول در سالن سخنرانی، تا آزمایش و نمونه سازی در آزمایشگاه ها، تا ساخت مقیاس کامل در کارگاه  شما مدت طولانی بی حرکت نخواهید ایستاد. مهارت هایی که در این سناریوها به وجود می آورید، شما را در موقعیت های شغلی در زمینه مهندسی، تولید، طراحی، خودرو، سیستم ها و مجموعه ای از سایر بخش های مرتبط قرار خواهد داد.

دلایل تحصیل رشته هوافضا در لیختن اشتاین

بازارکار هوافضا در لیختن اشتاین

وقتی نوبت به ساخت رزومه (CV) چشمگیر می رسد، مهندسان هوافضا همه آس ها را در خود نگه می دارند. از ارتش گرفته تا دولت، بزرگترین شرکت های هواپیمایی و حتی ناسا، نام خانوادگی برای اضافه کردن به سابقه استخدام خود کم نخواهید داشت. حتی بسیاری از آن ها مهندسان منصوب یا مختلط می شوند که هر 2 علامت تجاری حرفه ای این صنعت هستند.

نمودار زیر حقوق ماهیانه کار در لیختن اشتاین را برای مهندسان هوافضا نشان می دهد:

درآمد ماهیانه کار در لیختن اشتاین

همان طور که در نمودار بالا مشاهده می کنید، متوسط حقوق ماهیانه برای مهندسان هوافضا 5410CHF (فرانک سوئیس) است. جدول زیر متوسط حقوق مشاغل مربوطه به این حوزه را نشان می دهد:

شغلحقوق به فرانک سوئیس
مهندس هوانوردی5660CHF
مهندس هوافضا6740CHF
تکنسین هوافضا5220CHF
افسر خدمه هوایی3630CHF
دستیار ترافیک هوایی3290CHF

هزینه تحصیل در لیختن اشتاین

تحصیل در اروپا در واقع یکی از بهترین سرمایه هایی است که می توانید تجربه کنید. با این حال، ممکن است تحصیل در برخی از مکان های بسیار معروف در اروپا مانند انگلستان هزینه بر باشد. با انتخاب تحصیل در لیختن اشتاین می توانید این چالش را شکست دهید. حتی هزینه تحصیل در این کشور، ارزان تر است. زیرا هزینه های تحصیل در این کشور مقرون به صرفه است و بورسیه هایی برای کمک به شما در تحصیل رایگان در این کشور وجود دارد.

برای اینکه بتوانید در مورد هزینه های ماهانه زندگی به شما جهت دهد، ما جدولی با مقادیر تقریبی تنظیم کرده ایم. لطفا توجه داشته باشید که هزینه های زندگی بسیار فردی است. بنابراین ممکن است متفاوت باشد.

پارامترهزینه به فرانک سوئیس
اجاره680CHF
تلفن/موبایل20CHF
غذا150CHF
بیمه درمانی100CHF
لباس، لباسشویی، بهداشت100CHF
اوقات فراغت، هزینه کردن150CHF

پیش بینی می شود کل هزینه زندگی دانشجویان دانشگاه لیختن اشتاین تقریبا 1200CHF (فرانک سوئیس) در هر ماه باشد. برای دانشجویان عضو اتحادیه اروپا، EEA و سوئیس هزینه های تحصیل در این دانشگاه 950CHF (فرانک سوئیس)است. هزینه تحصیل برای دانشجویان غیر عضو 1250CHF (فرانک سوئیس) می باشد. درصورتی که قصد مهاجرت به لیختن اشتاین دارید، پیشنهاد می شود که با موسسه حقوقی سفیران سورش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *