مهاجرت تحصیلی لوکزامبورگ

رشته هوافضا در لوکزامبورگ

رشته هوافضا در لوکزامبورگ

امکان تحصیل رشته هوافضا در لوکزامبورگ به زبان های انگلیسی و آلمانی این کشور را برای دانشجویان به مقصدی جذاب برای مهاجرت تبدیل کرده است. این کشور، یک کشور کوچک محصور در خشکی در اروپای غربی، یک قدرت سیاسی است. پایتخت آن یکی از 3 پایتخت رسمی اتحادیه اروپا است و همچنین مقر دیوان عدالت اروپا است. دانشجویان بین المللی که این کشور را انتخاب می کنند، در یکی از کوچکترین کشورهای حاکم در اروپا تجربه آموزش عالی غنی سازی خواهند داشت.

این کشور با یک جامعه مدرن چند زبانه و چند فرهنگی است. تاریخ طولانی و جالب این کشور منجر به داشتن ترکیبی از فرهنگ های هلندی، آلمانی و فرانسوی شده است. حمله به این کشور در طول جنگ جهانی دوم منجر به عضویت آن ها در اتحادیه اروپا شد. این کشور عضو فعال اتحادیه اروپا و همچنین سازمان ملل و ناتو و سایر سازمان ها می باشد. فرهنگ، مردم و زبان های این کشور همه با کشورهای همسایه آن ارتباط زیادی دارند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش به معرفی و بررسی رشته هوافضا در لوکزامبورگ و بازارکار این رشته پرداخته است.

معرفی رشته هوافضا در لوکزامبورگ

مطالعه رشته هوافضا در لوکزامبورگ همه در مورد تحقیق، طراحی، ساخت و نگهداری هواپیماها است. با سایر مناطق از جمله مهندسی هوانوردی و مهندسی فضانوردی همپوشانی دارد و همچنین می تواند مواردی مانند پرواز در فضا، مخابرات و تجهیزات پیش بینی هوا را پوشش دهد. حرفه ای در صنعت هوافضا شما را در حال کار بر روی فناوری پیشرفته با فرصت کار برای سازمان های عظیم بین المللی می بیند. شما به عنوان یک فارغ التحصیل مهندسی هوافضا با مهارت های عالی و دارای فرصت های شغلی بسیار متقاضی خواهید بود. گزینه های بسیار خوبی در زمینه تحصیل در رشته مهندسی هوافضا در این کشور وجود دارد.

مقاطعی که می توانید برای تحصیل این برنامه انتخاب کنید عبارتند از:

  • کارشناسی
  • کارشناسی ارشد
  • دکترا

مدارک مهندسی هوافضا راه را برای مشاغل مربوط به ساخت و نگهداری هواپیماها و فضاپیماها باز می کند. مهندسی هوافضا دارای 2 شاخه یا تخصص اصلی است که در نمودار زیر مشاهده می کنید:

2 شاخه تخصص اصلی هوافضا در لوکزامبورگ

تحصیل کارشناسی رشته هوافضا در این کشور، مهارت های لازم را برای ورود سریع به بازار کار یا ادامه تحصیل با مدرک کارشناسی ارشد در دانشگاه های این کشور یا جاهای دیگر ارائه می دهد.

تحصیل رشته هوافضا در دانشگاه لوکزامبورگ

دانشگاه لوکزامبورگ، با 3 پردیس، تنها دانشگاه در کشور است. قبل از تأسیس در آگوست 2003، دانشجویان بومی برای رسیدن به تحصیلات عالیه به خارج از کشور سفر می کردند. بیش از 6200 دانشجو برای تحصیل در پاییز 2012 ثبت نام کردند. دانشجویان از 100 کشور خارجی به این کشور آمده بودند. این دانشگاه دارای 213 استاد دانشگاه با 20 ملیت را دارد. فرهنگ بین المللی بسیار متنوع دانشگاه، باهث شده تا این دانشگاه به مکانی ایده آل برای دانشجویان شود.

این دانشگاه فرصتی عالی برای غرق شدن در یک محیط چند زبانه فراهم می کند. بیشتر کلاس ها به 2 زبان انگلیسی یا آلمانی ، فرانسوی و انگلیسی یا آلمانی و فرانسوی برگزار می شود. تسلط بر این زبان ها ضمن افزایش عمق به مطالعات بین المللی ارائه شده در اینجا، فرهنگ بین المللی مدرسه را افزایش می دهد. دانشجویان بین المللی می توانند در طیف وسیعی از رشته ها مخصوصا رشته هوافضا در لوکزامبورگ در این دانشگاه تحصیل کنند.

تحصیل رشته هوافضا در دانشگاه لوکزامبورگ

مشاغل مهندسی هوافضا در لوکزامبورگ

فارغ التحصیل رشته هوافضا در لوکزامبورگ می توانند در این کشور مشغول به کار شده یا به تحصیلات خود ادامه دهند. مهندسان هوافضا که قصد کار در این کشور را دارند، می توانند در مشاغل زیر را انتخاب نمایند:

  • طرح هایی برای هواپیماها، فضاپیماها، موشک ها، سیستم های دفاع ملی و غیره ایجاد کند.
  • تحقیق انجام دهد، مواد را آزمایش کند، با تحولات جدید روبرو شود.
  • بهبودهایی را برای آزمایش تجهیزات و روش ها پیشنهاد دهد.

حقوق ماهیانه کار در لوکزامبورگ برای مهندسان هوافضا در جدول زیر آمده است:

پارامترحقوق به یورو
حداقل حقوق3440€
متوسط حقوق6380€
حداکثر حقوق9630€

همان طور که در جدول مشاهده می کنید، متوسط حقوق برای یک مهندس هوافضا در این کشور 6380€ (یورو) است. یکی از عواملی که باعث افزایش حقوق می شود، سطح تحصیلات است.

نمودار زیر حقوق مهندسان هوافضا را براساس تحصیلات نشان می دهد:

درآمد مهندسان هوافضا در لوکزامبورگ

این کشور بازار کار بسیار فعال و پویایی دارد. نرخ بیکاری نسبتا کم است. مهاجران جدید دائما برای یافتن کار به این کشور وارد می شوند و هر روز مسافران زیادی از مرزها برای کار به این کشور می آیند. اقتصاد این کشور در حال رونق است و بسیاری از بخش های فعالیت استخدام می کنند. فرصت های کاری موجود در این کشور تعداد زیادی از کارگران مرزی را جذب می کند. به طوری که، تعداد آن ها در چند دهه گذشته به طور مداوم در حال افزایش است. به عنوان مثال، پایتخت این کشور، مرکز فعالیت اقتصادی، جمعیت خود را در روزهای کاری 2 برابر می بیند. در 3 ماهه چهارم سال 2019، این کشور 442772 کارمند، از جمله 203522 کارگر مرزی، استخدام کرده است.

در این قسمت شاهد مزیت های تحصیل در رشته هوافضا در لوکزامبورگ هستید:

مزیت های تحصیل در رشته هوافضا در لوکزامبورگ

هزینه تحصیل در لوکزامبورگ

در دانشگاه های خصوصی هزینه تحصیل در لوکزامبورگ معمولا بسیار بیشتر است. در جدول زیر هزینه 2 دانشگاه مختلف این کشور را مشاهده می کنید:

نام دانشگاههزینه به یورو
دانشگاه لوکزامبورگ200€ (هر ترم)
دانشگاه قلب مقدس لوکزامبورگبین 29000€ تا 39000€ (هزینه کل برنامه)

از 5 موسسه آموزش خصوصی، شهریه کل یک برنامه در دانشگاه قلب مقدس لوکزامبورگ بین 29000€ تا 39000€ (یورو) است. هزینه تحصیل برای یک ترم در دانشگاه لوکزامبورگ 200€ (یورو) است. شهروندان غیر اتحادیه اروپا ممکن است مجبور به پرداخت هزینه بیشتری نسبت به شهروندان اتحادیه اروپا یا منطقه اقتصادی اروپا باشند. اگرچه از سطح بالای زندگی در این کشور لذت خواهید برد، اما باید بدانید که ارزان نیست. به عنوان یک دانشجو، هر ماه بین 700€ تا 1500€ (یورو) برای تأمین هزینه های زندگی خود هزینه خواهید کرد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با داشتن وکلای خبره در زمینه مهاجرت می توانند به شما عزیزان در امر مهاجرت به لوکزامبورگ مشاوره بدهند.

سوالات رایج در مورد رشته هوافضا در لوکزامبورگ

در این بخش شاهد سوالات رایج در مورد رشته هوافضا در لوکزامبورگ هستید:

  • هزینه تحصیل هوافضا در لوکزامبورگ چقدر است؟ شهریه کل یک برنامه در دانشگاه قلب مقدس لوکزامبورگ بین 29000€ تا 39000€ (یورو) است. هزینه تحصیل برای یک ترم در دانشگاه لوکزامبورگ 200€ (یورو) است.
  • کدام دانشگاه برای تحصیل رشته هوافضا در لوکزامبورگ مناسب است؟ دانشگاه لوکزامبورگ
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *