مهاجرت تحصیلی اکوادور

رشته هوافضا در اکوادور

رشته هوافضا در اکوادور

رشته هوافضا در اکوادور رشته ای کم تر شناخته شده است. این رشته نیاز به زیرساخت های قوی و تجهیزات مدرن دارد. اکوادور کشوری در حال توسعه است و بخش هوافضای آن منعطف بخش دفاعی و همچنین صنعت حمل و نقل هوایی است. اکوادور بیشتر در تلاش برای توسعه بخش حمل و نقل هوایی و تجاری خود است. افرادی که علاقه مند به کار در این رشته در اکوادور هستند می توانند در این بخش به دنبال کار باشند. تحصیل در این رشته نیز به صورت محدودی ارائه می شود. در هر 2 صورت برای کار و تحصیل در رشته هوافضا در اکوادور نیاز به داشتن تسلط به زبان اسپانیایی خواهید بود. جهت آشنایی بیشتر با اکوادور رشته های ارائه شده در این کشور می توانید مقالات ارائه شده در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را مطالعه کنید.

تاریخچه رشته هوافضا در اکوادور

تاریخ اکوادور با ونزوئلا و کلمبیا بسیار گره خورده است. سیمون بولیوار پس از آزادسازی ونزوئلا و کلمبیا از اسپانیا به حمایت از قیام علیه سلطنت طلبان در اکوادور ادامه داد. اولین ادعای استقلال در گوایاکویل در اکتبر 1820 مطرح شد و در نهایت منجر به جنگ پیچینچا در 24 مه 1822 شد، وقتی مارشال سوکر اکوادوری ها را به پیروزی بر اسپانیا هدایت کرد. پس از آن، دولت کلمبیای بزرگ توسط سیمون بولیوار متشکل از ونزوئلا، کلمبیا و اکوادور تشکیل شد. این زمان تا سال 1830 که اکوادور استقلال کامل پیدا کرد ادامه داشت. سیمون بولیوار و مارشال سوکره امروز نیز مورد احترام هستند. پایگاه های هوایی اصلی به نام آنها نامگذاری شده اند.

اکوادور کشوری نسبتاً کوچک به مساحت 283520 کیلومتر مربع است و با حدود 13 میلیون سکنه، از نظر جمعیت در معیارهای آمریکای جنوبی متراکم است. اکوادور دارای یک جغرافیای متنوع با منطقه ساحلی، ارتفاعات آند با آتشفشان های بسیار است. نیروی هوایی این کشور به صورت رسمی از سال 1920 تاسیس شد. در نتیجه بحران اکوادور و پرو در سال 1910، اعضای باشگاه دیرو گوایاکیل تصمیم گرفتند که فعالیت های ورزشی خود را در زمینه حمل و نقل هوایی نیز گسترش دهند و یک مدرسه هوانوردی تأسیس کردند.

درآمد کار رشته هوافضا در اکوادور

به صورت کلی میان درآمد مشاغل در اکوادور نسبت به سایر کشورهای پیشرفته آمریکایی بسیار پایین تر است. البته در عوض هزینه زندگی در اکوادور نیز پایین است. در هر صورت برای کار در رشته هوافضا در اکوادور نیاز دارید که به خوبی از میزان درآمد و هزینه های اگاه شوید. طبق بررسی های صورت گرفته در حال حاضر حقوق ماهیانه کار در اکوادور در رشته هوافضا به صورت متوسط 1630$ (دلار) است که سالانه حدود 19500$ (دلار) می شود. همچنین در کم ترین حالت میزان درآمد ماهیانه کار در رشته هوافضا در کشور اکوادور به میزان 750$ (دلار) و در بیشترین حالت 2580$ (دلار) می باشد.

میزان حقوق برخی از مشاغل کار در رشته هوافضا در کشور اکوادور در نمودار زیر ذکر شده است:

حقوق ماهیانه مشاغل هوافضا در اکوادور

تحصیل رشته هوافضا در اکوادور

مهندسین هوافضا ماشین هایی را طراحی می کنند و از هواپیما، گلایدر و هلی کوپتر گرفته تا فضاپیما، موشک طراحی می کنند. آنها قطعات و اجزای سازنده این ماشین ها را طراحی می کنند، از جمله موتورها، بال ها، تجهیزات فرود و سیستم های کنترل. آنها همچنین انعطاف پذیری، قابلیت اطمینان هواپیماها و قطعات آنها را آزمایش می کنند. برای کار به عنوان مهندس هوافضا به مدرک مهندسی هوا فضا نیاز خواهید داشت. در مقطع کارشناسی، رشته هایی مانند آیرودینامیک، ریاضیات سیال، روش های عددی و آزمایشی، طراحی قاب هوا، مکانیک جامد، مکانیک ساختاری، آزمایش و تجزیه و تحلیل پرواز و مهندسی به کمک رایانه را خواهید خواند. اگر می خواهید یک مهندس رشته هوافضا شوید، باید ماژول هایی را انتخاب کنید که درک درستی از سیستم های پیشرانه فضاپیماها، موشک های سوخت جامد و مایع و درایو های یونی داشته باشند.

برخی از دانشگاه ها مدرک لیسانس را در این زمینه ارائه می دهند و به شما یک لیسانس می دهند، اگرچه امروزه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و یا تحصیلات تکمیلی در صنعت معمول تر است. بخش های دانشگاه اغلب با کارفرمایانی در زمینه هایی مانند BAE Systems، بوئینگ و حتی وزارت دفاع در ارتباط هستند. همچنین می توانید دوره کارآموزی در رشته مهندسی هوافضا را انجام دهید. به عنوان یک مهندس هوافضا، شما دائماً آموزش خواهید دید تا با پیشرفت در فناوری، مواد و سیستم های رایانه ای و همچنین مقررات دولتی همگام باشید. برای رفتن به دوره تحصیل یا دوره کارآموزی باید ریاضیات و فیزیک بخوانید.

از جمله دانشگاه های برتر تحصیل در اکوادور در رشته هوافضا شامل:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه پلی تکنیک اکوادور
2مدرسه هوانوردی اکوادور

دانشگاه ملی پلی تکنیک اکوادور

دانشگاه ملی پلی تکنیک در 30 آگوست 1869 توسط رئیس جمهور گارسیا مورنو تأسیس شد. پلی تکنیک نوپا به عنوان اولین مرکز آموزش و تحقیقات علمی، به عنوان یک نهاد تلفیقی کشور و به عنوان مولد توسعه ملی تصور شد. تیمی متشکل از خردمندان و جوانان مذهبی، با یک آمادگی علمی مرتبط، همراه با روحیه بسیار پشتیبان این دانشگاه بودند. آنها عبارت بودند از:

  • خوان باتیستا منتن
  • تئودور ولف
  • و لوئیس سودیرو

در 15 سپتامبر 1876، رئیس جمهور بوررو به دلایل سیاسی آن را تعطیل کرد. در 28 فوریه 1935، رئیس جمهور ولاسکو ایبارا فرمان بازگشایی را با هدف مطالعات ریاضیات، کیهان شناسی، فیزیک، شیمی کاربردی، الکتروتکنیک، مهندسی معدن و زمین شناسی امضا کرد. در تاریخ 4 ژوئن 1946، با حکم رئیس جمهور ولاسکو ایبارا، در دادرسی دوم خود، نام موسسه عالی پلی تکنیک به مکتب ملی فنی تغییر یافت، که با آن بی وقفه تا به امروز کار می کرد. تا سال 1960 این موسسه در یک ساختمان کوچک در Alameda در زمینی به مساحت 600 متر مربع، جایی که کلاس ها، آزمایشگاه ها و دفاتر اداری واقع شده بود، فعالیت می کرد. دانشکده های مهندسی برق و شیمی تاسیس شدند و موسسه علوم هسته ای اولین اقدامات خود را انجام داد.

تحصیلات تکمیلی هوافضا در دانشگاه ملی پلی تکنیک Ecuador

تحصیلات تکمیلی هوافضا در دانشگاه ملی پلی تکنیک Ecuador

شرایط مورد نیاز برای ورود به این برنامه در زیر ذکر شده است:

  • کارشناسی در مهندسی هوافضا، مهندسی مکانیک یا یک رشته مرتبط مستقیم.
  • سطح بالایی از ارتباط شفاهی و کتبی و توانایی نمایندگی تیم در کنفرانس های ملی و بین المللی
  • تجربه در برنامه نویسی: Javascript ، C ++ ، C # ، Python و Matlab.
  • آشنایی با شبیه سازی CFD: ANSYS و OpenFoam
  • توانایی کار موثر به عنوان بخشی از یک تیم تحقیقاتی چند رشته ای، منطقه ای پراکنده و انجام وظایف.
  • تجربه کار با نرم افزارهای Linux و Opensource
  • سابقه ای از نوآوری و خلاقیت علمی و تمایل به ایده ها و رویکردهای جدید برای حمایت از تحقیقات علمی.

لطفاً در درخواست خود با مدارک لازم را ارائه دهید تا هیئت انتخابی بتواند مناسب بودن شما را در برابر معیارهای انتخاب ارزیابی کند. پس از پذیرش می توانید واجد شرایط اعزام دانشجو به اکوادور شوید. با استفاده از خدمات موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت و راهنمایی مشاورین ارشد این مجموعه می توانید قدمی درست در مسیر مهاجرت خود بردارید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *