مهاجرت تحصیلی در صربستان

رشته هنر در صربستان

رشته هنر در صربستان

در این مقاله مفتخر به راهنمایی متقاضیان در خصوص تحصیل در رشته هنر در صربستان مطابق با آخرین قوانین روز مهاجرت تحصیلی می باشیم. ابتدا باید بدانید که هنر در سراسر کشور صربستان جاری است. بلگراد مرکز فرهنگ و هنر صربستان است. همانطور که انتظار می رود هنرمندان بسیاری در این کشور فرصت رشد و کار می یابند. رشته هنر رشته ای است که بیشتر بر ذوق و استعداد و مهارت فرد متکی است. اگر به این حوزه علاقمند هستید و قصد دارید در کشوری خوب و ایده آل با هزینه های مناسب زندگی کنید کشور صربستان برای شما یک پیشنهاد عالی است. شما می توانید در این کشور در رشته هنر در مقاطع مورد نظر خود اعم از کارشناسی و ارشد و دکترا تحصیل کنید. همچنین می توانید در دوران تحصیل خود به صورت پاره وقت و محدود کار کنید و درآمد کسب کنید.

همچنین وجود بورسیه ها نیز به هزینه های شما کمک خواهد کرد. البته که یکی از مهم ترین دلایل مهاجرت دانشجویان به کشور صربستان که در چند سال اخیر رو به افزایش است وجود دانشگاه هایی با رتبه های بالا در عرصه جهانی و امکانات ویژه برای دانشجویان می باشد. در این کشور دانشجویان می توانند خود را با زمینه های الهام گرفته از معماری و تاریخ هنر و جامعه و مردمان هنر دوست کار و استعداد خود را گسترش بدهند. در بلگراد برجسته ترین هنرمندان وجود دارند، جایی که بیش از11000 نمایش تئاتر، نمایشگاه، کنسرت، برنامه های نمایشی و سایر برنامه های هنری ارائه می شود و نویسندگان برجسته دنیای هنر میزبان آن هستند. همچنین بلگراد مرکز بالاترین نهادهای دولتی و ملی فرهنگ و هنر است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به صربستان به شما مشاوره ارائه می دهد.

آموزش در صربستان

در کشور صربستان آکادمی هنر و علوم از بهترین مرکز و موسسات آموزشی و آکادمیکی کشور صربستان محسوب می شود. این آکادمی، مجهز به کتابخانه ملی صربستان و موزه ملی و تئاتر ملی مجهز می باشد. همچنین بلگراد برجسته ترین آثار معماری را در خود جای داده است. کالمگدان قلعه بلگراد، بناهای فرهنگی و سایر گنجینه های غیر منقول فرهنگی، مکان های باستانی متعدد باقیمانده از تمدن و فرهنگ توسعه یافته در قلمرو بلگراد از دوران پیش از تاریخ تا به امروز در آن قرار دارد. شهر بلگراد بنیانگذار 30 موسسه فرهنگی و 12 تئاتر و 8 موسسه برای محافظت از ارزش های فرهنگی، 4 كتابخانه، 6 كانون فرهنگی و گالری دارد و همزمان در اجرای برنامه ها و جاذبه های برنامه ریزی شده موسسات و آثار هنری مشاركت دارد.

شهر بلگراد در کشور صربستان بنیانگذار 11رویداد فرهنگی است. مانند مسابقه بین المللی جوانان موسیقی، جشنواره فیلم های مستند و کوتاه، نمایشگاه کتاب بلگراد جشنواره فیلم سوپوت و همچنین حامی 69 رویداد در زمینه فرهنگ اجرا شده می باشد. به عنوان یک مرکز دانشگاهی بلگراد دارای 2 دانشگاه دولتی و چندین موسسه آموزش عالی خصوصی است. سیستم آموزشی تقریباً 230000 دانش آموز و بیش از 22000 کارمند را در بیش از500 ساختمان مدرسه، تحت پوشش قرار می دهد. دانشگاه بلگراد بالاترین موسسه آموزشی بلگراد می باشد. صربستان دارای31 دانشکده، 8 موسسه علمی و یک کتابخانه است. ریشه های آن به سال 1808، بر می گردد. اولین دانشگاه در کشور صربستان در سال 1905 تاسیس شد و شامل سه دانشکده فلسفه و حقوق و دانشکده فنی مهندسی بود.

برخی از دانشجویان بین المللی به علت رایگان بودن تحصیل اقدام به تحصیل به زبان صربی می کنند. در نمودار زیر شاهد نرخ تحصیل دانشجویان مهاجر به زبان صربی و انگلیسی هستید:

تحصیل به زبان صربی و انگلیسی

 مزایا تحصیل رشته هنر در صربستان

آنچه در هنگام ثبت نام در برخی از دانشکده های صربستان می توانید از آن اطمینان داشته باشید این است که مدارکی را که در پایان تحصیل می گیرید در تعداد بیشتری از کشورهای اروپا و بقیه جهان شناخته می شوند. این گزینه به شما این امکان را می دهد تا تحصیلات عالی خود را در صربستان آغاز کنید و هر طور که مایل باشید می توانید آن را در برخی از دانشگاه های معتبر ادامه دهید. صربستان به عنوان دانشگاه های همکار، توافق نامه همکاری با دانشگاه هایی از: ایتالیا، اتریش، بلژیک، اسپانیا، چین، ژاپن، یونان و بسیاری دیگر از کشورهای جهان امضا کرده است. همچنین آنچه قابل تحسین است دانشکده های خصوصی قوی است که می توانیم بگوییم با موفقیت از تمام استانداردهای اروپا و جهان پیروی می کنند.

همچنین، تعداد زیادی دانشکده وجود دارد که برنامه های آموزش زبان انگلیسی معتبر را ارائه می دهند، از جمله:

  • دانشکده پزشکی
  • دانشکده اقتصاد
  • دانشکده معماری
  • دانشکده مدیریت
  • دانشکده هنر
  • دانشکده فنی مهندسی

علاوه بر مطالعات آکادمیک لیسانس، مطالعات آکادمیک ارشد و همچنین مقطع دکترا می توانند به زبان انگلیسی در دسترس باشند. طبق آخرین تحقیقات، هزینه های تحصیل در دانشگاه های صربستان از کمترین هزینه های تحصیل در جهان است. شهریه ها و قیمت ها به انتخاب دانشکده مورد نظر بستگی دارد، اما از2100 یورو در سال تا10 هزار یورو در سال در برخی از معتبرترین دانشکده های صربستان متغیر است. همچنین، صربستان برنامه ای به نام جهان در صربستان را ایجاد کرده است که به دانشجویان کشورهای غیر هم راستا پیشنهاد می شود به صربستان بیایند، زبان صربی را یاد بگیرند و در دانشگاه ها تحصیل کنند. همچنین می توانید یک زندگی شبانه دانشجویی را ​​با تمام امتیازات خود پیدا کنید.

دانشگاه رشته هنر در صربستان

دانشگاه رشته هنر در صربستان

برنامه کارشناسی و ارشد در هنرهای زیبا در صربستان بر توسعه یک تمرین هنری پایدار از طریق آزمایش و کاوش در شعر و شیوه ها و کار و مطالعه فشرده استودیویی تأکید دارد. کار مستقل استودیویی توسط اساتید منتخب نظارت می شود و توسط سخنرانی ها و سمینارهای تئوری انتقادی معاصر تکمیل می شود. این برنامه در یک نمایشگاه فارغ التحصیل به اوج خود می رسد. در مطالعات کارشناسی و ارشد، دانشجویان هنر با بهبود دانش و مهارت های به دست آمد ، به کار در کنار فراگیری دروس اصلی و انتخابی ادامه می دهند. باز هم، کار عملی بیشترین بازنمایی را دارد. علاوه بر کار فردی و تیمی، دانش آموزان شایستگی کار در مدارس ابتدایی و متوسطه و همچنین در موسسات فرهنگی را کسب می کنند. دانشگاه هنر بلگراد تنها دانشگاه تخصصی آموزش هنر در جمهوری صربستان است و دانشجویان و مربیان کشور و منطقه را جمع می کند.

این دانشگاه طیف گسترده ای از برنامه های مطالعاتی در همه زمینه های هنر و برنامه های مطالعاتی را با هدف متخصصان در زمینه فرهنگ و رسانه ارائه می دهد. این شامل چهار دانشکده است:

  • دانشکده هنرهای موسیقی: برنامه های تحصیلی متنوعی را در هنرهای موسیقی، اتنوموزیکولوژی، نظریه موسیقی و ترکیب ارائه می دهد.
  • دانشکده هنرهای زیبا: برنامه های مطالعاتی در زمینه گرافیک، نقاشی و گرافیک را ارائه می دهد.
  • دانشکده هنرهای کاربردی: برنامه های مطالعاتی در زمینه طراحی ، هنرهای کاربردی، حفاظت و مرمت را ارائه می دهد.
  • دانشکده هنرهای درام: برنامه های تحصیلی متنوعی را در زمینه های تولید فیلم و تئاتر، کارگردانی، تبلیغات، رسانه، فرهنگ، مدیریت و رشته های مرتبط ارائه می دهد.

تحصیل رشته هنر در صربستان

دانشجویان در صربستان تخفیف های زیادی برای خدمات مختلف، از وام دادن کتاب در کتابخانه ملی، حمل و نقل دانشجویان در شهر، و رستوران هایی که قیمت های قابل قبولی را به شما ارائه دهند، دارند. صربستان یکی از راحت ترین مکان ها برای زندگی است و این دقیقاً همان چیزی است که آن را برای زندگی دانش آموزان ایده آل می کند. این امتیازی است که تعداد کمی از کشورهای دیگر می توانند با آن دانشجو جذب کنند. در مقایسه با سایر کشورها، هزینه تحصیل در صربستان بسیار کمتر است. اگر امور مالی عامل مهمی در انتخاب شما باشد، جایی که شما تحصیلات عالی خود را شروع می کنید و مدرک دانشگاهی می گیرید، صربستان قطعاً می تواند بهترین قیمت ها را برای شما فراهم کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به صربستان شما را یاری می رساند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *