مهاجرت تحصیلی سنت کیتس

رشته هنر در سنت کیتس

رشته هنر در سنت کیتس

رشته هنر در سنت کیتس تنها در سفالگری خلاصه نمی شود و بسیاری از آثار هنرمندان محبوب این کشور را می توان در گالری های معروف مشاهده کرد. رشته هنر در سنت کیتس و دانشکده هایی که این رشته را در این کشور ارائه می دهند توسط متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله توضیح داده شده اند. سنت کیتس به طور رسمی با نام جزیره سنت کریستوفر شناخته می شود. این جزیره واقع در هند غربی است. ضلع غربی این جزیره با دریای کارائیب هم مرز است و سواحل شرقی رو به اقیانوس اطلس است.

این کشور به همراه جزیره همسایه نویس (Nevis) یک کشور را تشکیل می دهند که با نام فدراسیون سنت کیتس و نویس می باشد. این کشور و نویس با یک کانال کم عمق 3 کیلومتری از یکدیگر جدا می شوند. این کشور در اواسط دهه 1620 اولین مستعمرات انگلیس و فرانسه در حوزه دریای کارائیب شد. این کشور همراه با جزیره نویس، تا زمان استقلال در 19 سپتامبر 1983 عضو هند غربی انگلیس بود. این جزیره یکی از جزایر لیورد در آنتیل های کوچک است. مساحت سنت كیتس حدود 168 كیلومتر مربع است. به طوری كه، طول آن تقریبا 29 كیلومتر و به طور متوسط حدود 8 كیلومتر طول دارد.

درباره رشته هنر در سنت کیتس

فرهنگ این کشور،عمدتا از سنت های آفریقای غربی در جمعیت برده ای که در دوره استعمار ایجاد شده اند رشد کرده است. استعمارگران فرانسه و انگلیس هر 2 جزایر را آباد کردند و برای مدتی انگلیس خادمان ایرلندی بدون مزاحمت را وارد کشور کردند. کارائیب بومی، جنگجویان ماهر، با حمله به مستعمرات از سرزمین های خود دفاع کردند. اما تا سال 1782، انگلیسی ها کنترل این کشور را به دست آوردند که آن ها را تا زمان اعطای استقلال جزایر در سال 1983 حفظ کردند. نفوذ انگلیس به زبان رسمی کشور، انگلیسی باقی مانده است. در حالی که برخی از ساکنان جزیره به زبان کریولی مستقر در انگلیس صحبت می کنند. به نظر می رسد تأثیر فرانسوی ها، ایرلندی ها و کارائیب کمتر مشخص است.

هنرمندان این کشور آثاری با الهام از سنت های بومی خود، زندگی در جزایر و ریشه های آفریقایی خلق می كنند. در رشته هنر در سنت کیتس سفال بیشتر قابل توجه است. به طوری که، سفال ها از 2 تکه خاک رس قرمز و تکه شلیک شده با لعاب های رنگارنگ و طرح های بومی تکشیل شده اند. نقاشی ها اغلب مناظر گرمسیری، پرتره های ساکنان جزیره یا سنت های فرهنگی مانند نمایش دلقک ها را به تصویر می کشند.

سایر صنایع دستی شامل قالی بافی، وسایل چوبی مانند منبت، باتیک و مجسمه و کارهای چرمی است. جشن های سکولار که در اوایل ماه آگوست برگزار می شود، جشن فرهنگی این کشور است که در آن موسیقی، هنر، صنایع دستی و نمایش های نمایشی نقش غالب را بازی می کنند. ثابت شده است که این کشور محلی است که در آن مردم جزیره نویس می توانند جوانان را به میراث فرهنگی خود باز هم افتخار می کنند.

تحصیل رشته هنر در سنت کیتس

رشته هنر در سنت کیتس، شامل مطالعه طراحی و نقاشی است که برای آماده سازی یک قطعه تمام شده یا به عنوان یادداشت های تصویری انجام می شود. مطالعات اغلب برای درک مشکلات موجود در ارائه مطالب و برنامه ریزی عناصر مورد استفاده در کارهای پایان یافته، مانند نور، رنگ، فرم، چشم انداز و ترکیب استفاده می شود. در مطالعه، به دلیل بینش تازه ای که هنرمند هنگام کاوش در موضوع کسب می کند، تاثیر بیشتری نسبت به کارهای عملی مانند طراحی یا نقاشی دارد. زمانی که تغییرات هنرمند در کارش به نمایش گذاشته می شود، بیننده بیشتر آثار هنرمند را درک خواهد کرد. یادداشت های نوشته شده در کنار تصاویر بصری مانند نقاشی ها به ارزش معنوی اثر هنرمند می افزایند.

تحصیل رشته هنر در سنت کیتس

تحصیل در دانشکده کلارنس فیتزروی در سنت کیتس

دانشکده کلارنس فیتزروی برایانت که توسط سر کلارنس فیتزروی برایانت در سال 1988 تاسیس شد، همچنان متعهد به ارائه آموزش مقرون به صرفه است. این دانشکده رشته هنر در سنت کیتس را ارائه می دهد. موقعیت فیزیکی، برنامه درسی بین رشته ای و طیف وسیعی از برنامه هایی که همراه با جامعه، شبکه کارکنان، دانشجویان و عموم مردم مختلف ارائه می دهد، تجربه غنی سازی علمی را فراهم می کند. این دانشکده به عنوان یک موسسه آموزشی فراگیر فعالیت می کند که برای پاسخگویی به نیازهای دانشجویان خود، آموزش را در سطوح مختلف ارائه می دهد. این دانشکده در سال 1988 با نام دانشکده آموزش بیشتر تأسیس شد و موظف شد فرصت های تحصیلات در سطح عالی را تقویت و تقویت کند.

این دانشکده با ادغام 4 موسسه قبلا موجود به وجود آمد که عبارتند از:

  • دانشکده پرستاری که در سال 1966 افتتاح شد.
  • دانشکده معلم در 1967 تاسیس شد.
  • دانشکده فنی در 1971 و فرم ششم تاسیس شد.

تحصیل دانشگاه سنت اندروز در سنت کیتس

در دانشگاه سنت اندروز، دانشجو بر روی هنرهای اصلی نقاشی، مجسمه سازی و معماری تمرکز خواهد کرد. اما تحصیلات وی در رشته هنر در سنت کیتس، می تواند شامل هنرهای کاربردی، هنرهای نمایشی، هنرهای گرافیکی و عکاسی باشد. دانشکده تاریخ هنر مدرک تحصیلی دکترا را ارائه می دهد.

حوزه های تحقیق و در این دانشکده شامل موارد زیر است:

  • اشیای قرون وسطایی غربی و اسلامی
  • نقاشی، معماری و جهانی سازی مدرن اولیه
  • تاریخچه عکاسی
  • هنر مدرن و معاصر
  • هنرهای تزئینی
  • مطالعات موزه

هزینه تحصیل در سنت کیتس

هزینه ها با توجه به برنامه متفاوت است و در نامه پذیرش که پس از تایید توسط دانشگاه دریافت خواهید کرد، جزئیات آن خواهد بود. برای کلیه سال های تحصیل، هزینه ها ثابت نمی باشند. به طوری که، شهریه برای دوره هایی که مدت زمان آن ها بیش از 1 سال است ممکن است سالانه افزایش کمی داشته باشد.

در نمودار زیر هزینه تحصیل در سنت کیتس آمده است:

بررسی هزینه تحصیل در سنت کیتس

همان طور که در نمودار مشاهده می کنید، هزینه تحصیل در این کشور بین 10000$ تا 20000$ (دلار) می باشد. در نمودار زیر هزینه اقلام مورد نیاز روزانه در این کشور آمده است:

پارامترهزینه به دلار
یک وعده غذا11$
حمل و نقل (بلیط تک سفره)3.25$
اجاره خانه (ماهانه)400$

به طور کلی، هزینه زندگی در این کشور بسیار متغیر می باشد. دانشجویانی که علاقه مند به تحصیل رشته هنر در سنت کیتس می باشند، باید ویزای دانشجویی سنت کیتس را دریافت نمایند. برای اطلاعات بیشتر درباره این کشور و سایر رشته های دیگر که در این کشور می توان مطالعه کرد با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *