مهاجرت تحصیلی اسکاتلند

رشته هنر در اسکاتلند

رشته هنر در اسکاتلند

رشته هنر در اسکاتلند به دلیل کیفیت آموزشی بسیار بالا و وجود دانشگاه های عالی، مورد توجه دانشجویان بومی و بین المللی قرار گرفته است. تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش قصد دارد تا ویژگی های تحصیل رشته هنر در اسکاتلند را به شما عزیزان ارائه دهد. این کشور، شمالی ترین قسمت از 4 قسمت انگلستان است. به طوری که، حدود یک سوم جزیره انگلیس را اشغال کرده است. نام این کشور از اسكاتياي لاتين، سرزمين اسكاتلندها، يک قوم سلتيک از ايرلند كه حدود قرن پنجم ميلادي در ساحل غربي بريتانيا مستقر شده اند، گرفته شده است.

این کشور بخشی از پادشاهی متحده است. سرزمین اصلی این کشور دارای 96 مایل (154 کیلومتر) مرز مشترک با انگلیس در جنوب شرقی است و در غیر این صورت توسط اقیانوس اطلس از شمال و غرب احاطه شده است. دریای شمال در شمال شرقی و دریای ایرلند در جنوب این کشور واقع شده است. همچنین بیش از 790 جزیره، عمدتا در مجمع الجزایر هبرید و جزایر شمالی وجود دارد. بیشتر مردم، از جمله ادینبورگ، پایتخت این کشور در کمربند مرکزی (دشت بین کوه های این کشور و مناطق جنوبی) در مناطق پست این کشور متمرکز شده اند.

ببرسی رشته هنر در اسکاتلند

سابقه ای طولانی از هنرمندان اسکاتلندی با تحسین بین المللی وجود دارد که صدها سال پیش برمی گردد. از پرتره های هنری رائبرن گرفته تا طراحی های متمایز پسران گلاسگو و موفقیت هنرمندان معاصر اسکاتلندی مانند جک وتریانو و پیتر هوسون همه در بخش هنری این کشور قرار دارند. در سال های اخیر، دانشکده هنر گلاسکو نسلی از هنرمندان معاصر بین المللی را تولید کرده است که برترین جایزه هنرهای تجسمی انگلیس، جایزه ترنر را اسکوپ کرده اند. در واقع، 30% از نامزدهای جایزه ترنر از سال 2005 در این موسسه معتبر تحصیل کرده اند.

گالری های ملی این کشور مسئول مجموعه ملی هنر این کشور، مهم ترین در نوع خود در جهان است. تعریف ما از هنر این کشور گسترده است. هنر در این کشور شامل آثار هنری و هنرمندان با طیف متنوعی از ارتباطات از ملیت هنرمند تا موضوع کار با این کشور است. در این مجموعه می توانید موارد برجسته ای را از مجموعه هنر اسکاتلندی کشف کنید. به دلیل گالری های هنری و هنرمندان رشته هنر در اسکاتلند مشهور می باشد.

ببرسی رشته هنر در اسکاتلند

تحصیل رشته هنر در اسکاتلند

تحصیل رشته هنر در اسکاتلند، 5 ساله بوده و ترکیبی از استودیوی هنرهای زیبا با مطالعه آکادمیک تاریخ هنر است. از نظر طول مدت و از این جهت که در طول تحصیل به هر طرف برنامه توجه برابر می شود، بی نظیر است. هدف این برنامه تولید فارغ التحصیلانی است که دارای درک حرفه ای از عمل هنری باشند و همچنین دانش و درک گسترده و خوبی از تاریخ هنر و روش های مطالعه آن داشته باشند. در حالی که مطالعه مبتنی بر تمرین خود را انجام می دهید، در استودیوهای هدفمند در یک محیط عملی خلاق دوستانه و چالش برانگیز کار خواهید کرد.

سایر مطالعات شما با دانشجویان از طیف گسترده ای از موضوعات هنر و علوم انسانی (به ویژه در سال های اولیه) صرف مطالعه مولفه تاریخ هنر فشرده برنامه می شود. کارکنان شامل ترکیبی از هنرمندان، نظریه پردازان فرهنگ تصویری و کیوریتورها هستند که در سطح ملی و بین المللی منتشر و به نمایش می گذارند. هنر زیبا مرزهای بین موضوعات را حل می کند و امکان آزمایش در طیف وسیعی از رسانه ها را فراهم می کند. برخی از دانشجویان بر روی یک رشته واحد تمرکز می کنند در حالی که دیگران از یک رویکرد چند رشته ای لذت می برند.

آن ها در جستجوی رسانه هایی مانند موارد زیر می باشند:

  • نقاشی
  • مجسمه سازی
  • نصب
  • چاپ
  • نمایش
  • فیلم و عکس (اعم از دیجیتال و آنالوگ)

این برنامه دانشجویان را به نوآوری و خلاقیت را تشویق می کند تا آن ها را برای یک طیف گسترده ای از مشاغل در عمل خلاق و مناطق مرتبط آماده کند. تمرکز اصلی این برنامه در ایجاد اثر هنری است. با این حال، همچنین از دانشجویان برای توسعه درک انتقادی و زمینه ای خود از هنر پشتیبانی می شوند.

تحصیل در اسکاتلند

هنگام انتخاب تحصیل در خارج از کشور، دانشجویان این کشور را انتخاب می کنند. زیرا از بهترین دانشگاه های جهان برخوردار است. در واقع، این کشور بیش از هر جای دیگر دانشگاه های کلاس جهانی برای هر نفر دارد. برخی از دانشگاه های این کشور در Higher Education Times رتبه بندی شده اند. طبق گزارش اداره آمار ملی، این کشور با سواد ترین مردم اروپا را دارد. در نمودار زیر رتبه برخی از دانشگاه های این کشور را در سال 2021 مشاهده می کنید:

رتبه جهانی دانشگاه های اسکاتلند در سال 2021

تحصیل در اسکاتلند، چشم انداز خوبی برای استخدام فراهم می کند. کارفرمایان برای فارغ التحصیلان دانشگاه های این کشور بسیار ارزش قائل هستند. از هر 10 فارغ التحصیل 9 نفر در 6 ماه پس از فارغ التحصیلی شغل پیدا می کنند یا به تحصیلات خود ادامه می دهند. این بدان معنا است که امکان کار پس از تحصیل در اسکاتلند وجود دارد. این امر به عهده بسیاری از موسسات آموزشی است که با مشارکت کارفرمایان کار می کنند، تا دانشجویان را کاملا برای انتقال به محل کار آماده کنند.

هزینه تحصیل در اسکاتلند

این کشور، به دلیل بسیاری از دانشگاه های کلاس جهانی، جوامع دانشجویی پر جنب و جوش و کیفیت عالی زندگی مقصد بسیاری از دانشجویان بین المللی می باشد. با این حال، تحصیل در این کشور می تواند گران باشد. بنابراین مهم است که از شهرهای گران آن مطلع شوید. در جدول زیر شاخص هزینه زندگی برخی از شهرهای اسکاتلند آمده است:

نام شهرشاخص هزینه زندگی
آبردین70
ادینبورگ68
داندی65
گلاسگو63

از جدول بالا می توان نتیجه گرفت، هزینه زندگی در این کشور نسبت به شهر نیویورک، 30% در آبردین، 32% در ادینبورگ، 35% در داندی و 37% در بزرگترین شهر این کشور ارزان تر است. به عنوان یک دانشجوی بین المللی، شما باید هزینه تحصیل را برای هر 2 دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد پرداخت کنید. هزینه های تحصیل بسته به موسسه ای که می خواهید در آن شرکت کنید و دوره ای که می خواهید تحصیل کنید متفاوت است.

موسسه شما اطلاعاتی در مورد نحوه و زمان پرداخت شهریه به شما ارائه می دهد. بنابراین، باید به وب سایت آن مراجعه نمایید. در این مقاله رشته هنر در اسکاتلند به شما عزیزان معرفی شد. چنانچه تمایل به دریافت پذیرش تحصیلی و مهاجرت تحصیلی به این کشور دارید می توانید از کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت کمک بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *