مهاجرت تحصیلی اروگوئه

رشته هنر در اروگوئه

رشته هنر در اروگوئه

رشته هنر در اروگوئه به دلیل زادگاه هنرمندان بسیار در این کشور مورد توجه دانشجویان جهان قرار گرفته و آن ها مشتاق تحصیل در این رشته می باشند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت رشته هنر در اروگوئه را در این نگارش به شما عزیزان معرفی خواهد کرد. این کشور کوچک در جنوب آمریکای جنوبی مکان خوبی برای تحصیل در خارج از کشور است. این کشور، با داشتن آب و هوای استوایی، فرصت های شگفت انگیز علمی و فعالیت های فرهنگی فراوان، مطمئنا برای 1 ترم یا حتی 1 سال مطالعه جالب و سرگرم كننده خواهد بود.

فرهنگ این کشور تحت تأثیر قبایل بومی و بسیاری از کشورهای اروپایی از جمله اسپانیا و ایتالیا است. اگر تحصیل در این کشور را انتخاب کنید، نقاشی امپرسیونیست اسپانیایی، موسیقی سنتی و سایر قسمت های جالب، غیرمعمول و فراموش نشدنی فرهنگ این کشور را تجربه خواهید کرد. با داشتن فرصت های فراوان در این کشور، همیشه سرگرم خواهید شد و دیدگاه کاملا جدیدی در مورد آمریکای جنوبی خواهید داشت.

رشته هنر در اروگوئه در سال 2023

این کشور زادگاه بسیاری از هنرمندان می باشد که در این بخش به آن پرداخته شده است. یکی از شاخه های رشته هنر در اروگوئه ادبیات و نویسندگی می باشد. خوزه انریکه رودو، نوگرا، شاخص ترین چهره ادبی این کشور محسوب می شود. کتاب او آریل (1900)، که بر اهمیت حفظ معنویات نسبت به مادیات و همچنین مقاومت در برابر سلطه فرهنگی توسط اروپا و ایالات متحده تأکید می کند، همچنان بر نویسندگان جوان تأثیر می گذارد. فلورنسیو سانچز از برجسته ترین نمایشنامه نویسان آمریکای لاتین است. نمایشنامه های او، که در اوایل قرن بیستم نوشته شده اند و به معضلات اجتماعی معاصر می پردازند، هنوز اجرا می شوند.

تقریبا از همان دوره و تا حدودی بعد شعر عاشقانه خوان زوریلا د سان مارتین، خوآنا د ایباربورو، و دلمیرا آگوستینی و داستان های کوتاه هوراسیو کوئیرگا به وجود آمد. داستان های روانشناختی خوان کارلوس اونتی، مانند نوشته های ماریو بندیتی، مورد تحسین منتقدان گسترده قرار گرفته است. مشهورترین نویسنده معاصر این کشور ادواردو اچ گالینو، نویسنده «رگ های باز آمریکای لاتین» در سال 1971 و «خاطره آتش» بین سال های 1982 تا 1987 است. افراد بسیاری در این کشور از طبقات و زمینه ها از خواندن تاریخ نامه، کتاب های کمیکی که اغلب طنز و فانتزی را با انتقادات اجتماعی نازک و محجوب تلفیق می کنند، لذت می برند.

کارشناسی رشته هنر در اروگوئه

تحصیل مقطع کارشناسی رشته هنر در اروگوئه یکی از مدارکی است که در دانشگاه های این کشور ارائه می شود. کارشناس هنرهای کاربردی کسی است که در این رشته تحصیل کرده و مدرک کارشناسی را دریافت کرده است. به طور کلی، رشته هنرهای کاربردی به تولید انبوه متصل می شود. متخصص در هنرهای کاربردی طراحانی هستند که می دانند چگونه وسایل روزمره را از نظر زیبایی تزئین و تولید کنند.

فارغ التحصیلان BA در هنرهای کاربردی چندین موضوع را مطالعه می کنند که به آن ها فرصتی برای توسعه شغل در چندین زمینه استخدام می دهد. به طور کلی، دوره هنر نیاز به توانایی طراحی دارد. با این حال، همچنین نیاز به دانش تاریخ هنر، همچنین رفتار مصرف کننده و سلیقه مصرف کننده و غیره دارد.

درجه کارشناسی پس از تکمیل 120 اعتبار دریافت می شود. برای اتمام دوره کارشناسی معمولا 8 ترم طول می کشد. رشته دیگری که در زیر شاخه هنر قرار دارد، هنرهای نمایسی می باشد. تحصیل در هنرهای نمایشی به همان اندازه که تکنیکی است می تواند یک فعالیت آکادمیک باشد. عمق تئوری و عملکردهای موارد زیر را کشف کنید:

  • تئاتر
  • موسیقی
  • هنرهای نمایشی

تعدادی از دانشگاه های برجسته را می توان در این کشور یافت. دانشگاه جمهوری بزرگترین و معتبرترین موسسه آموزش عالی واقع در این کشور است که دانشجویان را از سراسر آمریکای جنوبی و سراسر جهان جذب می کند.

کارشناسی رشته هنر در اروگوئه

تحصیل هنر در دانشگاه ORT اروگوئه

رشته هنر در اروگوئه شاخه های بسیاری دارد، که یکی از این شاخه ها معماری می باشد. دانشگاه ORT اروگوئه دارای یک بخش معماری برجسته است که طیف گسترده ای از موضوعات از طراحی تا فناوری را در خود جای داده است. این برنامه از نظر کیفیت برنامه درسی، اعضای هیئت علمی و اداری و منابع موجود برای دانشجویان در سطح بین المللی شناخته شده است. ساختمان این دپارتمان به دلیل وجود اتاق های بزرگ برای پروژه ها، آزمایشگاه ها، سالن اجتماعات، دوچرخه، کتابخانه تخصصی و کارگاه و همچنین مرکز نوآوری و کارآفرینی خود متمایز است.

برنامه معماری در ORT با استفاده از برخی دوره ها در سایت های ساختمانی واقعی و با کار بر روی پروژه های دنیای واقعی، براساس یک اساس عملی قوی ساخته شده است. دانشجویان در این برنامه می توانند مهارت های حرفه ای خود را افزایش دهند در حالی که خود را در محیط دانشگاهی اروگوئه ادغام می کنند و زبان اسپانیایی خود را توسعه می دهند. علاوه بر تکالیف درسی، دانشجویان این فرصت را دارند که از طریق کارآموزی علمی معتبر در وزارت آموزش و پرورش یا در استودیوهای خصوصی، با استفاده از شبکه سازمان های همکار مدرسه میدلبری خارج از کشور در مونته ویدئو، یادگیری در کلاس را در یک دنیای واقعی اعمال کنند.

تحصیل در استودیو هنر و معماری اروگوئه

برخی از اهداف رشته هنر در اروگوئه توسعه خلاقیت از طریق طراحی معماری با تأكید هنری می باشد. ارائه نظریه ها و مفاهیم رشته های مختلف هنری (نقاشی، مجسمه سازی، موسیقی) و گنجاندن آن ها در روند طراحی، و تجزیه و تحلیل ترکیب، مواد، شکل، رنگ و بافت از خصوصیات استودیو هنر و معماری می باشد.

قالب دوره های این استدیو، ترکیبی از کارهای آزمایشگاهی با تکالیف عملی و توضیحات کلی نظری است. دوره ها معمولا شامل یک پروژه جامعه محور با یک شریک جامعه در یک محله در مونته ویدئو است. این دوره تاریخ، نظریه و انتقاد از معماری در اروگوئه و منطقه اطراف آن را بررسی می کند. دانشجویان با تاریخ و نظریه های معماری و شهرسازی و کاربرد آن ها در بحث معماری آمریکای لاتین آشنا می شوند.

هزینه زندگی در اروگوئه

نرخ سواد در این کشور، در مقایسه با کشورهای پیشرفته تر بسیار زیاد است. تحصیل برای دانش آموزان 6 تا 11 ساله و در همه مقاطع  ابتدایی، متوسطه، آموزشگاه فنی و دانشگاه اجباری است. دانشگاه های بسیاری در این این کشور می باشد که در QSWorld2021 رتبه آورده اند که در نمودار زیر مشاهده می کنید:

رتبه جهانی دانشگاه های اوروگوئه در سال 2021

همان طور که در نمودار مشاهده می کنید، دانشگاه های برتر این کشور در QSWorldرتبه های بالایی را کسب کرده اند. در جدول زیر هزینه زندگی در اروگوئه را مشاهده می کنید:

اقلامهزینه به دلار
شهریهبین 2770$ تا 5000$
حمل و نقل (هر کیلومتر)2$
پرداخت خدمات (ماهانه)120$
اجاره خانه ماهانهبین 500$ تا 840$

به طورکلی، تحصیل رشته هنر در این کشور که زادگاه بسیاری از هنرمندان مشهور می باشد به علاقه مندان این رشته توصیه می شود. چنانچه تمایل به دریافت پذیرش تحصیلی در دانشگاه های این کشور و اعزام دانشجو به اروگوئه دارید، می توانید با مشاوران و کارشناسان در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *