مهاجرت تحصیلی یونان

رشته هنر در یونان

رشته هنر در یونان

دانشجویان بسیاری از سراسر دنیا به دلیل فرهنگ غنی کشور یونان خواهان تحصیل رشته هنر در یونان در سال 2023 می باشند. تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارد تا درباره رشته هنر در یونان و معرفی دانشگاه های هنر این کشور، به شما جهت تحصیل در خارج از کشور کمک کند. از لحظه ورود به این کشور، لذت چیزهای کوچکی را که زندگی ارائه می دهد شروع می کنید. مردم این کشور بسیار آرام می باشند. آن ها دوست دارند تا دوستان خود بنشینند و یک فنجان قهوه بنوشند.

برای آن ها، هیچ چیز مهم تر از شاد بودن نیست و شما نیز با تحصیل در این کشور، این نگرش را خواهید گرفت. شما با هدف تحصیل به این کشور می آیید. در حین تحصیل می توانید تجربیات جدید را کسب کرده و دوستان جدید بیابید. در حالی که آتن و تسالونیکی مهم ترین شهرهای دانشجویی این کشور هستند، شما می توانید از جاذبه های برجسته هر گوشه این کشور لذت ببرید و بازدید کنید. این کشور با مکان های فرهنگی و مکان هایی که می توانید در آن راحت استراحت کنید، شما را غافلگیر خواهد کرد.

تحصیل در دانشکده هنرهای زیبای آتن یونان

دانشکده هنرهای زیبای آتن (ASFA)، که در سال 1836 تاسیس شد، عملا با تاریخ دولت مدرن ین کشور مصادف است. در طول تاریخ طولانی خود، هنرمندان افسانه ای و برجسته یونانی که بسیاری از گرایش های هنرهای زیبا را نمایندگی می کردند. به عنوان اعضای کادر آموزشی دانشکده، آثار خود را برجای گذاشتند، در نتیجه نام معتبر ASFA را ساختند. به همین ترتیب، در آگاهی شهروندان یونانی، تاریخ هنر مدرن یونان به ASFA نسبت داده می شود.

ASFA از 2 بخش تشکیل شده است:

  • گروه هنرهای زیبا
  • گروه تئوری هنر و تاریخ هنر

یک نقطه عطف در تکامل ASFA در سال 1992 اتفاق افتاد. زمانی که دولت این کشور ASFA را به کارخانه نساجی قدیمی خانواده Sikiaridis واگذار کرد. این کارخانه نمونه ای خوب از معماری صنعتی اواسط قرن بیستم می باشد. پس از بازسازی، امروزه کلیه فعالیت های آموزشی و استودیویی ASFA، کتابخانه، محل نمایشگاه، سالن نمایش، سالن تئاتر و سالن سینما را در خود جای داده است. مقامات اداری و خدمات اداری در ساختمان تاریخی، در خیابان پاتیسیون 42، جایی که دفتر مرکزی ASFA در آن مستقر است، باقی مانده اند.

گروه هنرهای زیبا از 3 بخش تشکیل شده است:

  • نقاشی
  • مجسمه سازی
  • چاپ

واحد آموزش اساسی و تقریبا هسته اصلی این بخش، استودیوی هنری است. به طوری که، با گذشت سال ها، با مطالعات و حتی هویت ASFA است. هر استودیو با استفاده از برنامه درسی خاص خود دید خاصی از هنر را به دانشجویان منتقل می کند. به طوری که، می تواند کاملا متفاوت از آنچه ارائه شده توسط استودیوی دیگر (به همان اندازه ارزشمند) باشد. عملکرد چندین استودیو منعکس کننده کثرت گرایی بیان هنری مدرن و همچنین آزادی انتخاب دانش آموزان در ASFA است. زیرا آن ها به دنبال صدای هنری شخصی خود فرصت تغییر استودیو حضور دارند.

مرکز اژه جهت تحصیل رشته هنر در یونان

مرکز اژه جهت تحصیل رشته هنر در یونان

از سال 1966 مرکز اژه آموزش هنری مبتنی بر کلاسیک را در 2 مکان جذاب، بیش از 55 سال در جزیره یونانی پاروس و 35 سال در تپه های توسکان، پیستویا وایتالیا ارائه داده است. این مرکز برای علاقه مندان به تحصیل رشته هنر در یونان بسیار عالی می باشد. مهم است که بدانیم مکان های این مرکز بخشی اساسی و تبعاتی از فلسفه آموزشی و تجربه یادگیری در مرکز اژه دارند. زیبایی چشم انداز و اصالت شهرهای میزبان، سهولت خوب غذا خوردن، راحتی در قدم زدن بین مدرسه و مسکن و دسترسی نزدیک به طبیعت همه به باز شدن ذهن و چشم کمک می کند.

دانشجویان سرعت خود را کم می کنند، به عمق زندگی درونی خود می رسند و در سفر هنری خود به نقاط عطف مهم پاداش می دهند. آن ها با درک روشن تری از جایگاه خود در هنر، درک بهتری از آنچه می خواهند به دست آورند و تعهد دوباره به خلاقیت و همچنین دیدگاه جهانی پیشرفته، به خانه بازمی گردند. آموزش و پرورش در حال تغییر انقلابی است. ظهور شبکه های اجتماعی، ارتباطات اینترنتی همه جا، دستگاه های دستی و دستورالعمل های ویدئویی کلاس سنتی را پشت سر گذاشته است. با این حال، آنچه مشهود است تعامل گروه های کوچک است و دستورالعمل های تک به تک همچنان بسیار قدرتمند است و اکنون و بدون شک در آینده، بیش از هر زمان دیگری، مهم است.

هزینه تحصیل رشته هنر در یونان

می توان گفت که این کشور، یکی از ارزان ترین کشورهای اروپا برای خارجیان هم برای جهانگردان و هم دانشجویان بین المللی می باشد. در جدول زیر هزینه ماهیانه در این کشور و برخی از کشورهای اروپایی را مشاهده می کنید:

نام کشورهزینه ماهیانه به یورو
یونانبین 450€ تا 700€
اسپانیابین 800€ تا 1000€
آلمانبین 800€ تا 1000€
ایتالیابین 800€ تا 1000€

همان طور که در جدول بالا ملاحظه می کنید، به طور متوسط، در مقایسه با سایر مقصدهای اروپا (اسپانیا، آلمان یا ایتالیا) که متوسط ​​هزینه های زندگی ماهیانه بین 800€ تا 1000€ (یورو) است. این مبلغ برای این کشور کل تقریباً بین 450€ تا 700€ (یورو) در ماه می باشد. اجاره یک آپارتمان در مرکز شهر تقریبا بین 240€ تا 450€ (یورو) در ماه است و می توانید غذای خیابانی ارزان قیمت را با 5€ (یورو) پیدا کنید. برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله هزینه زندگی در یونان را مطالعه نمایید. دانشجویان می توانند از آموزش رایگان و شیوه زندگی مقرون به صرفه در این کشور لذت ببرند. در دانشگاه های دولتی این کشور، دانشجویان عضو اتحادیه اروپا و EEA معمولا هیچ هزینه شهریه ای دریافت نمی کنند.

تنها استثنا چند برنامه کارشناسی ارشد است که هزینه آن در نمودار زیر آمده است:

هزینه تحصیل کارشناسی ارشد در یونان به یوروهمان طور که در نمودار بالا مشاهده می کنید، همه دانشجویان بین المللی غیر اتحادیه اروپا و EEA باید شهریه هایی را بپردازند که از 1500€ تا 9000€ (یورو) در سال است. این مبلغ شامل کتاب های درسی برای دوره های انتخاب شده نیز می باشد. برای تحصیل در یونان شما می توانید از دانشگاه ها پذیرش بگیرید. برای اطلاع از نحوه پذیرش و مدارک لازم آن می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *