مهاجرت تحصیلی هند

رشته همه گیرشناسی در هند

رشته همه گیرشناسی در هند

تحصیل در رشته همه گیرشناسی در هند به دلیل وجود تنوع فرهنگی به متقاضیان اجازه می دهد از شرایط تحصیل در این کشور پرجمعیت کمتر خسته شوند. از سوی دیگر انتخاب هند، نوعی اعتبار برای مدرک تحصیلی شما به دنبال دارد، چراکه اکثر دانشگاه های این کشور توسط سازمان های بین المللی تایید شده اند. موضوع مهمتر برای دانشجویان مشتاق رشته همه گیرشناسی این است که هند در برنامه های سلامت و پیشگیری عمومی بشدت فعال است و هم سازمان های مردم نهاد زیادی در این زمینه دارد و هم با سازمان های بین المللی به طور مستمر در حال همکاری است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است که در این زمینه، از طریق دانش کارشناسان خود، اطلاعات متقاضیان مهاجرت تحصیلی به هند را افزایش دهد و آنان را تا لحظه آخر همراهی نماید.

دلایل و شرایط تحصیل رشته همه گیرشناسی در هند

MBBS در هند یکی از دوره های بسیار ترجیح داده شده توسط داوطلبان پزشکی در سراسر جهان است. ساختار آموزشی قوی، اساتید متعهد و دانشگاه های پزشکی برجسته در هند راه را برای موفقیت هموار می کند. برای اطمینان از پذیرش در دوره های MBBS در هند، متقاضیان باید در NEET ظاهر شوند. محیط سالم و صلح آمیز در هند به دانشجویان کمک می کند تا دانش را سریعتر به دست آورند. MBBS در هند به دانشجویانی نیاز دارد که حداقل 50% در امتحانات 10+2 را کسب کنند. مدت دوره های MBBS در هند 5.5 سال است. 4.5 سال اول به آموزش کلاس درس و بقیه به دوره کارآموزی اختصاص دارد. اگر به دنبال مدرک MBBS از یک دانشگاه معتبر هستید، هند یک گزینه عالی است. چراکه WHO، NMC، و یونسکو تمام کالج های پزشکی برتر در هند را تایید می کنند.

برای درخواست دوره های MBBS در هند، به متقاضیان توصیه می شود که به تاریخ های مهم توجه داشته باشند. در هند، سال تحصیلی برای دوره های MBBS از سپتامبر یا اکتبر آغاز می شود و دانشجویان می توانند در ژوئن و جولای درخواست خود را آغاز کنند. برنامه درسی دوره به 9 ترم گسترده تقسیم می شود که در آن موضوعاتی مانند آناتومی، اطفال، آسیب شناسی، فیزیولوژی، بیوشیمی، پزشکی اجتماعی، جراحی و بسیاری دیگر به شما آموزش داده می شود. در بخش بیمارستان و داروسازی، فرصت های شغلی زیادی برای دانشجویان MBBS وجود دارد. سایر گزینه های شغلی پس از پیگیری MBBS می تواند تحصیلات تکمیلی یا دکترا باشد. گزینه های موجود MBBS یک دوره کارشناسی عمومی در علوم پزشکی است که همه متقاضیانی که به دنبال دکتر شدن هستند باید آن را دنبال کنند.

قوانین ویزای تحصیل تحصیل رشته همه گیرشناسی در هند

شرایط ویزا برای دانشجویانی که می خواهند در هند تحصیل کنند برای دانشجویان بسته به شهروندی آنها متفاوت است. اما در کل چک کردن پاسپورت و مدارک مهاجرت برای همه مسافران در بندر ورودی هند انجام می شود. خارجی هایی که به هند می رسند ملزم به ارائه مشخصات واقعی در کارت پیاده شدن (کارت ورود) در مورد نام و ملیت، سن، جنس، محل تولد، و آدرس یا آدرس مورد نظر در هند هستند. چک مهاجرت شامل بررسی پاسپورت، ویزا، کارت پیاده شدن، درج مشخصات خارجی در کامپیوتر، حفظ کارت ورود و مهر پاسپورت خارجی می باشد. پس از ارائه در پست چک مهاجرت، مجوز اقامت منظم برای آنها صادر می شود و باید ظرف 24 ساعت به FRRO/FRO یا ایستگاه پلیس مربوطه در محل اقامت خود گزارش دهند، مگر اینکه و تا زمانی که به طور رسمی از گزارش پلیس معاف شوند.

خارجیانی که کارت PIO دارند یا افراد خارجی دارای کارت PIO می توانند در صورتی که کارت PIO معتبر همراه با پاسپورت خارجی معتبر جدید صادر شده به جای پاسپورت تایید شده در کارت PIO ارائه شود، وارد هند شوند. با این حال، به اتباع خارجی توصیه می شود برای جلوگیری از هر گونه ناراحتی، تأییدیه لازم گذرنامه جدید را از طرف مرجع ذیصلاح در کارت PIO خود داشته باشند. در زمینه مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزا سند مسافرتی یعنی پاسپورت بین المللی نامه پذیرش، 2 قطعه عکس پاسپورت، مدرک اقامت اثبات وجوه به صورت صورت حساب بانکی که مقدار کافی وجوه را بسته به مدت تحصیلی که برای آن درخواست می کنید نشان می دهد و بررسی پیشینه یا گزارش پلیس بیمه درمانی مواردی هستند که برای تهیه ویزا لازم است.

قوانین ویزای تحصیل تحصیل رشته همه گیرشناسی در هند

هزینه زندگی برای تحصیل رشته همه گیرشناسی در هند

به طور کلی، هزینه های زندگی در هند بنا به بودجه های فردی و سبک زندگی متفاوت است، حتی تفاوت بیشتر در شهری به شهر دیگر. مشکل واقعی در هند یافتن مسکن میان مدت است. این به این دلیل است که اجاره بلندمدت اغلب به پیش پرداخت 10 ماهه نیاز دارد، که اگر فقط 3 ماه بمانید مشکل ساز است. در مورد قیمت ها باید گفت که 600$ (دلار) در ماه برای 1 اتاق خواب در یک آپارتمان نیمه سرویس در قلب بنگلور و 300$ (دلار) در ماه برای یک آپارتمان مبله 1 خوابه بدون اینترنت در دهلی و 5 تا 15$ (دلار) در هر شب برای یک اتاق متوسط ​​هتل در اکثر شهرهای هند برای اتاق ‌های ارزان قیمت در شهرها و شهرهای کوچک‌ تر تا 2$ (دلار) در شب نیاز است.

کرایه بلیط بین اتوبوس های AC و غیر AC تفاوت زیادی ندارد و هر دو در مجموع بسیار ارزان هستند. اگر با اتوبوس بدون AC تا مسافت 4 کیلومتر سفر کنید، حدود 0.10$ (دلار)، 0.22$ (دلار) برای اتوبوس AC هزینه خواهید کرد، از 10 تا 4 کیلومتر سفر هزینه بلیط 0.22$ (دلار) و 0.33$ (دلار) برای اتوبوس AC و برای مسافت های طولانی تر، هزینه حدودا 0.33$ (دلار) خواهد بود. شما همچنین می توانید ماشین سبز روزانه را خریداری کنید که می تواند در تمام اتوبوس های DTC استفاده شود. قیمت اتوبوس AC یا غیر AC 0.90 یا 1.10$ (دلار) است. اتوبوس گشت و گذار توریستی نیز موجود است. دارای تهویه مطبوع است. کرایه برای بزرگسالان 4.50$ (دلار) و برای کودکان (تا 12 سال) – 2.20$ (دلار) است و 1$ الی 4$ (دلار) برای هر وعده غذایی اصلی در اکثر رستوران ها صرف نظر از شهر لازم است.

در شکل زیر به سایر هزینه های زندگی در هند اشاره شده است:

سایر هزینه های زندگی در هند

درآمد شاغلان رشته همه گیرشناسی در هند

فردی که به عنوان اپیدمیولوژیست در هند کار می کند معمولاً حدود 51500INR (روپیه) در ماه درآمد دارد و به شدت بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی متفاوت است و از 27300 INR (روپیه) در ماه (حداقل حقوق) تا 78200 INR (روپیه) در ماه (حداکثر حقوق) تغییر می یابد. با این حال حقوق متوسط ​​48400 INR (روپیه) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان اپیدمیولوژیست کار می کنند، کمتر از 48400 INR (روپیه) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 48،400 INR (روپیه) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% از اپیدمیولوژیست ها کمتر از 34000 INR (روپیه) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 34000 INR (روپیه) درآمد دارند. همچنین از نمودار، 75% اپیدمیولوژیست ها کمتر از 59500 INR (روپیه) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 59500 INR (روپیه) درآمد دارند.

بر اساس تجربه یک اپیدمیولوژیست با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 31300 INR (روپیه) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 38500 INR (روپیه) در ماه درآمد داشته باشد، یعنی 23% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 54500 INR (روپیه) در ماه به دست می آورد که 42% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته همه گیرشناسی در هند می باشد:

سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته همه گیرشناسی در هندبرای آماده سازی بسترهای لازم جهت مهاجرت به هند، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا همه خدمات لازم و تجارب خویش را در اختیار متقاضیان مهاجرت تحصیلی قرار دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *