مهاجرت تحصیلی یونان

رشته همه گیرشناسی در یونان

رشته همه گیرشناسی در یونان

پا گذاشتن در سرزمینی مدیترانه ای با غذاهای بی نظیر و مردمانی مهمان نواز برای مطالعه رشته همه گیرشناسی در یونان، جزو گزینه های در دسترس است. موقعیت استراتژیک این کشور، آن را به عنوان پناهگاه بازدیدکنندگان متمایز کرده است. این کشور یک جامعه مدرن است که هنوز به میراث فرهنگی غنی خود پایبند است. دانشجویان خارجی عشق خود به کشور را مرهون گرمی و مهمان نوازی یونانی ها، سواحل آفتابی زیبای فراوان، غذاهای یونانی، زندگی شبانه همیشه جوشان و مناظر طبیعی می دانند. شما می توانید با مراجعه به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت دنبال یکی از مهاجران تحصیلی ای باشید که به این کشور بی نظیر مهاجرت می کنند.

دلایل تحصیل رشته همه گیرشناسی در یونان

یونان حدود 24 دانشگاه و 16 دانشگاه فنی دارد و بیشتر آنها دولتی هستند که به عنوان یک کشور اتحادیه اروپا یکی از اعضای فرآیند بولونیا است، بنابراین می توانید اعتبارات ECTS را کسب کرده و انتقال دهید. موضوع مهم دیگر این است که در یونان می توانید از آموزش رایگان و سبک زندگی مقرون به صرفه لذت ببرید، چراکه دانشگاه های دولتی یونان، دانشجویان اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا معمولاً هیچ هزینه تحصیلی دریافت نمی کنند. تنها استثنا چند برنامه کارشناسی ارشد است. سایر دانشجویان بین المللی باید هزینه های تحصیلی را بین 1500 تا 9000€ (یورو) در سال بپردازند که شامل کتاب های درسی برای دوره های انتخابی نیز می شود. از سوی دیگر یونان نه تنها به میراث فرهنگی و تاریخی خود افتخار می کند، بلکه همچنان سنت های خود را حفظ کرده و از طریق آموزش آن را ارتقا می بخشد.

طبیعتاً، بسیاری از دانشگاه‌ های یونان مدارک تحصیلی متعددی را که به زبان انگلیسی تدریس می‌ شود در زمینه ‌های زیادی ارائه می ‌دهند. در مورد تحصیل در حوزه پزشکی در یونان باید گفت شما مطمئناً در مورد بقراط شنیده اید که اخلاق را در پزشکی نظریه پردازی می کند و همچنین روش هایی را در تشخیص، زیست شناسی و درمان که هنوز هم امروزه مورد استفاده قرار می گیرد. یونان همچنین تأثیر زیادی در مفاهیم اولیه علم داشته است و اغلب نمادهای مورد استفاده در معادلات فیزیک و ریاضی از الفبای یونانی مشتق شده اند. اولین فرمول ریاضی شناخته شده توسط یونانی دیگر به نام فیثاغورث کشف شد. علاوه بر این در فرهنگ یونانی ها جذب خواهید شد، چراکه یونانی ‌ها از وفاداری قدردانی می‌ کنند و از مهمان ‌پذیرترین مردم جهان هستند و اگر به رستوران یا غذاخوری سر بزنید، آنها احتمالاً تخفیف هم می دهند.

قوانین ویزای تحصیل رشته همه گیرشناسی در یونان

پرسش های متداول در مورد ویزای یونان این است که چه کسانی به ویزای تحصیلی یونان نیاز دارند؟ چرا گاهی به آن ویزای تحصیلی و گاهی ویزای نوع D می گویند؟ برای درخواست ویزای تحصیلی یونان به چه چیزی نیاز دارید؟ چگونه می توانم برای ویزای تحصیلی اقدام کنم؟ در پاسخ به این پرسش ها باید گفت که ویزای تحصیلی یونان یا ویزای نوع D با تحصیل به عنوان انگیزه یا هدف اصلی، سندی است که به دارنده آن اجازه می دهد تا برای تحصیلات بیشتر به یونان سفر کند. این سند به دارنده اجازه می دهد تا حداکثر 365 روز در یونان بماند. ویزای تحصیلی یونان منحصراً برای دانشجویان در نظر گرفته نشده است، زیرا این سندی است که برای مسافران یونان با انگیزه زیر صادر می شود: برای انجام تحقیقات برای دریافت آموزش، چه به صورت عملی و چه تئوری مهاجرت کنند.

در مورد پرسش های دیگر باید گفت دولت یونان در واقع ویزای تحصیلی را به همان روشی که ایالات متحده ویزای دانشجویی F1 می دهد، صادر نمی کند. در عوض، برای اکثر نیازهای سفر که تحت پوشش ویزای شینگن نوع C نیستند، ویزای استاندارد نوع D صادر می کند. به این ویزای نوع D ویزای ملی یونان یا ویزای اقامت طولانی مدت یونان نیز گفته می شود. برای درخواست این ویزا اول از همه، به فرم درخواست ویزای نوع D نیاز دارید. این فرم باید پرینت، تکمیل، امضا و تاریخ باشد. علاوه بر این فرم به موارد زیر نیز نیاز دارید: پاسپورت معتبر برای اینکه پاسپورت معتبر تلقی شود باید حداقل 3 ماه پس از بازگشت شما معتبر باشد. همچنین باید حداقل دو صفحه خالی باقی مانده باشد. 2 عکس پاسپورت مطابق با مشخصات، بیمه مسافرتی، نامه ای که در آن دلیل سفر به یونان را توضیح می دهید.

قوانین ویزای تحصیل رشته همه گیرشناسی در یونان

هزینه زندگی برای تحصیل رشته همه گیرشناسی در یونان

یونان یکی از کم هزینه ‌ترین هزینه‌ های زندگی در اروپا را دارد و غذا خوردن در یونان نسبتاً ارزان تر از سایر کشورهای اروپایی مانند فرانسه یا ایتالیا است. یک وعده صبحانه معمولی حدود 5 تا 7€ (یورو) و شام حدود 9€ تا 15€ (یورو) در یک رستوران نه چندان گران قیمت، هزینه خواهد داشت. فست فودهای زنجیره ای محبوب نیز در سراسر یونان به خوبی پراکنده شده اند و وعده های غذایی را با قیمت های پایه بین 5€ تا 8€ (یورو) می فروشند. نوشابه و قهوه نیز اساساً حدود 2€ تا 3€ (یورو) قیمت دارند. هزینه های مسکن یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر شهرهای بزرگ مانند آتن یا تسالونیکی از 250€ (یورو) شروع می شود. بسته به شیک بودن آپارتمان ها یا امکانات، قیمت ها تا 500€ (یورو) می رسد.

قیمت این آپارتمان ها از 200€ (یورو) تا 400€ (یورو) در ماه شروع می شود. به دانشجویان توصیه می شود هنگام جستجوی محل اقامت در خارج از محوطه دانشگاه، عواملی مانند نزدیکی دانشگاه و حمل و نقل خود را در نظر بگیرند. هزینه های آب و برق از 90€ تا 200€ (یورو) برای خدماتی مانند گرمایش، آب و برق و غیره متغیر است. بهترین سرویس اینترنت ممکن در یونان حدود 50€ (یورو) هزینه دارد. مشابه کشورهایی مانند پرتغال، تماشای تلویزیون در یونان رایگان است. با این حال، هزینه مجوز کمی وجود دارد که به طور خودکار به قبض برق اضافه می شود. حمل و نقل عمومی در یونان انواع مسیرهای مختلف را ارائه می دهد که وسایل حمل و نقل عمومی مختلف مانند اتوبوس، تراموا، اتوبوس، مترو و راه آهن را ترکیب می کند و با یک بلیط €1.40 (یورو)، می توانید در عرض 90 دقیقه حرکت کنید.

در شکل زیر سایر موضوعات مرتبط با هزینه در یونان اشاره شده است:

سایر موضوعات مرتبط با هزینه در یونان

درآمد شاغلان رشته همه گیرشناسی در یونان

فردی که به عنوان اپیدمیولوژیست در یونان کار می کند، معمولاً حدود 3940€ (یورو) در ماه درآمد دارد. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است. حقوق اپیدمیولوژیست ها به شدت بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی متفاوت است و از 1930€ (یورو) در ماه (حداقل حقوق) تا 6140€ (یورو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال حقوق متوسط ​​4010€ (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان اپیدمیولوژیست کار می کنند، کمتر از 4010€ (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 4010 € (یورو) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% از اپیدمیولوژیست ها کمتر از 2670€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از €2670 (یورو) درآمد دارند. همچنین از نمودار، 75% اپیدمیولوژیست ها کمتر از 5180€ (یورو) درآمد دارند.

با در نظرگیری تجربه، یک اپیدمیولوژیست با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 2290€ (یورو) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 2940€ (یورو) در ماه درآمد کسب کند که 29% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 4060€ (یورو) در ماه به دست می آورد که 38% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است. کارمندان مرد اپیدمیولوژیست در یونان به طور متوسط ​​7% بیشتر از همتایان زن خود درآمد دارند.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته همه گیرشناسی در یونان می باشد:

سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته همه گیرشناسی در یونانبرای آگاهی از قوانین یونان و چگونگی شرایط زندگی با شرح جزئیات بیشتر با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا از تجارب پیشین اعزام به یونان با شما صحبت شود.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *