مهاجرت تحصیلی هلند

رشته همه گیرشناسی در هلند

رشته همه گیرشناسی در هلند

مهاجرت تحصیلی از طریق انتخاب رشته همه گیرشناسی در هلند، یکی از گزینه های همواره فعال برای راه یافتن به کشوری است. به داشتن مردمی شاد و زندگی راحت معروف است. به طوری که شهرهای بزرگ دانشجویی مانند آمستردام، گرونینگن و اوترخت هر روز هفته در طول سال تحصیلی شلوغ هستند. با این حال، بیشتر مهمانی ها و دیگر تجمعات دانشجویی در طول روزهای هفته برگزار می شود در حالی که آخر هفته ها به مطالعه، دیدار با خانواده و غیره اختصاص داده می شود. در کل می توان گفت هلند فضای فعالی برای زندگی دانشجویی دارد و اکثر شهرهای دانشجویی هلند دارای طیف گسترده ای از انجمن ها (از فعالیت های اوقات فراغت گرفته تا علمی را درون خود دارد. شما می توانید برای اطلاع از چگونگی کسب ویزای دانشجویی و مهاجرت به هلند از طریق موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت امور خود را دنبال نمایید.

فضای تحصیلی کشور هلند

اگر شما مانند اکثر دانشجویان بین المللی هستید، وقتی به هلند می روید، شروع به معاشرت با سایر دانشجویان بین المللی مانند خود خواهید کرد که این مرحله «حباب دانشجویی بین ‌المللی» نامیده می شود. اگر این حباب را رها کنید، به زودی متوجه خواهید شد که فرهنگ دانشجویی هلندی چیزی فراتر از غرغر کردن در کلوب های پر ازدحام است و در کل زندگی دانشجویی در هلند بسته به دانشگاه شما متفاوت است. هر دانشگاه، پردیس و شهر دانشجویی هلند ویژگی های خاص خود را در مورد زندگی دانشجویی دارد. به عنوان مثال، نمی توانید انتظار داشته باشید که زندگی در یک شهر کوچک دانشگاهی مانند زندگی در آمستردام باشد. به همین دلیل، اگر قصد تحصیل در هلند را دارید، باید همیشه بررسی کنید که دانشگاه های مورد علاقه شما در مورد زندگی دانشجویان چه می گویند. چراکه اکثر دانشجویان بین المللی در محوطه دانشگاه زندگی می کنند.

وقتی صحبت از مسکن می شود، بیشتر دانشجویان بین المللی تمایل دارند در محوطه دانشگاه زندگی کنند. با این حال، نقاط پردیس کاملا محدود است. اگر سریع حرکت نمی کنید، ممکن است مجبور شوید مانند اکثر دانشجویان هلندی، یک آپارتمان را با چند نفر دیگر به اشتراک بگذارید. هر دو گزینه جنبه های خوبی دارند. اقامت در محوطه دانشگاه به معنای لذت بردن از حال و هوای خوب بین المللی و آشنایی با افراد دیگر از فرهنگ ها و پیشینه های مختلف است. اشتراک‌ گذاری یک آپارتمان ممکن است، فرهنگ دانشجویی هلندی را از نزدیک تجربه کنید. یک موضوع جذاب، فرهنگ همکاری و مشارکت در هلند است. در کشوری که حدود 400 نفر در یک کیلومتر مربع مشترک هستند، همکاری تا حدودی ضروری شده است. این امر در مورد دانشجوبانب نیز صدق می ‌کند که اکثریت آنها در حین کسب مدرک خود به نوعی فعالیت اجتماعی می ‌پردازند.

شرایط پذیرش رشته همه گیرشناسی در هلند

دانشجویانی که به دنبال بورسیه تحصیلی هستند باید زودتر شروع کنند زیرا دانشگاه های هلند ابتدا درخواست های بورسیه را بررسی می کنند و این در یک دوره مشخص انجام می شود. همه برنامه های آنلاین به طور مستقیم به هر دانشگاه مرتبط هستند و همه آنها پیش نیازهای جداگانه خود را دارند. همچنین، در دوره اخیر برخی از دانشگاه‌های هلند اکنون از پیوند تحصیلی استفاده می‌کنند که یک سیستم ملی مبتنی بر وب است که توسط وزارت آموزش در هلند راه‌اندازی شده است. این یک پلت فرم مرکزی است که می توان درخواست های دانشجویی را ایجاد کرد. با این حال، همه موسسات در کشور در این پلت فرم ثبت نام نکرده اند. تحت پلت فرم پیوند مطالعه، این فرآیند بسیار ساده است و این فرآیند گام به گام است. مدارک عمومی برای ارائه برای پذیرش عبارتند از: مدارک تحصیلی و ریز نمرات دانشگاهی.

البته در کنار مدارک گفته شده به گواهی پایان دوره دبیرستان (دانشجویان لیسانس)، نتایج امتحانات پایان دوره متوسطه (دانش آموزان کارشناسی)، صفحه اطلاعات پاسپورت، عکس پاسپورت، اثبات کمک مالی، سایر گواهینامه ها (برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی)، توصیه نامه (برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی) و پیش نیازهای زبان نیاز است. برای تحصیل در هلند به عنوان یک دانشجوی بین المللی، داشتن دانش و تسلط خوب به زبان انگلیسی بسیار مهم است. دو آزمون انگلیسی پذیرفته شده معمولا آیلتس و تافل هستند. اما برخی از دانشگاه ها انواع دیگری را می پذیرند. میانگین نمره تافل برای 550 در آزمون کاغذی مورد نیاز است در حالی که انتظار می رود میانگین نمره 213 در آزمون مبتنی بر اینترنت باشد. میانگین کلی 6 در آزمون آیلتس پیش بینی می شود که نمره هر باند کمتر از 6 نباشد.

شرایط پذیرش رشته همه گیرشناسی در هلند

هزینه زندگی برای تحصیل رشته همه گیرشناسی در هلند

در هلند هزینه زندگی به این شکل است که شهرهای بزرگتر معمولاً گرانتر از شهرها و مناطق کوچکتر زندگی می کنند. از نظر غذا، هلند دارای برخی از بهترین فروشگاه های زنجیره ای مواد غذایی در جهان است. یکی از محبوب ترین ها آلبرت هایجن است که تازه ترین غذاهای تولید شده در کشور را دارد. بسیاری از بازارهای مواد غذایی خط ارزان تری را برای انتخاب غذا ارائه می دهند و مردم می توانند از این طریق در هزینه های زیادی صرفه جویی کنند. کیفیت آن نیز بسیار خوب است و در سراسر کشور قابل تهیه است. رستوران های زنجیره ای در هلند رشد بسیار خوبی دارند و قیمت های بسیار مطلوبی نیز دارند. هزینه وعده های غذایی برای یک نفر حدود €10 تا 15€ (یورو) است. یک آپارتمان معمولی یک خوابه در اطراف مرکز شهر از 1200€ (یورو) تا 1800€ (یورو) شروع می شود.

همان آپارتمان یک خوابه در خارج از مرکز شهر حدود 800 تا 1400€ (یورو) در ماه هزینه دارد که تقریباً دو برابر بیشتر در اکثر کشورهای اروپایی است. اما نکته خوب این است که دانشجویان می توانند آپارتمان ها را به اشتراک بگذارند و هزینه ها را به طور مساوی بین خود تقسیم کنند. هزینه های آب و برق در هلند همه با هم ترکیب می شوند، بنابراین خدماتی مانند برق، گرمایش، گاز، اینترنت و غیره می توانند 160€ (یورو) در ماه اضافه کنند. از نظر حمل و نقل، هلند یکی از بهترین و کارآمدترین سیستم های حمل و نقل در اروپا را دارد و انواع وسایل حمل و نقل مختلف برای سفر در سراسر کشور وجود دارد. تراموا، اتوبوس، قطار، مترو، کشتی، تاکسی و البته دوچرخه وسایل رایج سفر در داخل کشور هستند.

در شکل زیر سایر موضوعات مرتبط با هزینه های زندگی در هلند اشاره شده است:

موضوعات مرتبط با هزینه های زندگی در هلند

درآمد شاغلان رشته همه گیرشناسی در هلند

فردی که به عنوان اپیدمیولوژیست در هلند کار می کند، معمولاً حدود 7880€ (یورو) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 3780€ (یورو) تا 12400€ (یورو) متغیر است و شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا می شود. البته حقوق اپیدمیولوژیست ها به شدت بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی متفاوت است. با این حال حقوق متوسط در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان اپیدمیولوژیست کار می کنند کمتر از 8190€ (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 8190€ (یورو) درآمد دارند. از سوی دیگر 25٪ از اپیدمیولوژیست ها کمتر از €5390 (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 5390€ (یورو) درآمد دارند. همچنین 75% اپیدمیولوژیست ها کمتر از 10700€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 10700€ (یورو) درآمد دارند.

بر اساس تجربه، یک اپیدمیولوژیست با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 4420€ (یورو) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 6270€ (یورو) در ماه درآمد کسب کند که 42% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 8240€ (یورو) در ماه به دست می آورد که 31% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است. در سوی دیگر کارمندان مرد اپیدمیولوژیست در هلند به طور متوسط ​​4% بیشتر از همتایان زن خود درآمد دارند.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته همه گیرشناسی در هلند می باشد:

سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته همه گیرشناسی در هلندشما برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هلند و جزئیات زندگی در این کشور می توانید به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *