مهاجرت تحصیلی نیوزلند

رشته همه گیرشناسی در نیوزلند

رشته همه گیرشناسی در نیوزلند

مدرک لیسانس پزشکی در نیوزلند برای ورود به مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برای همه رشته های پزشکی از جمله رشته همه گیرشناسی در نیوزلند باز است. کسانی که اولی را انتخاب می کنند باید یک برنامه 1 ساله را برای تحصیل پزشکی در نیوزلند بگذرانند. در دانشگاه اوکلند، این انتخاب شامل موضوعاتی در شیمی، زیست شناسی برای علوم زیست پزشکی، سلامت جمعیت، سیستم های بهداشت، سلامت و جامعه است. اما برنامه های دیگر معمولا بالای 3 سال زمان می برند. اما مهم ترین نکته در این میان تحصیل در دانشگاه های مدرن با کیفیتی است که فارغ التحصیلان آن در هر جای دنیا برای شغل معطل نمی مانند. در همین زمینه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا از طریق دانش متخصصان حاضر در مجموعه بسترهای لازم مهاجرت را فراهم نماید.

شرایط پذیرش تحصیل رشته همه گیرشناسی در نیوزلند

شرایط مورد نیاز برای مدرک لیسانس پزشکی در نیوزلند به برنامه بستگی دارد. فارغ التحصیلان دبیرستان ملزم به درخواست برای یک برنامه 1 ساله منتهی به دانشکده پزشکی هستند. در دانشگاه اوتاگو، این برنامه سال اول علوم بهداشتی HSFY نامیده می شود. در دانشگاه اوکلند، گزینه‌ هایی برای مطالعات سال اول شامل لیسانس در علوم بهداشتی یا لیسانس در علوم زیست پزشکی است. شرط اولیه برای هر یک از این برنامه های یک ساله، دیپلم دبیرستان است. پس از اتمام این برنامه 1 ساله، دانش آموزان می توانند در نهایت برای برنامه MB ChB درخواست دهند. در دانشگاه اوتاگو، شرایط لازم برای پذیرش در دانشکده پزشکی به شرح زیر است:

  •  تکمیل مدارک تجویز شده در اولین تلاش، با حداقل امتیاز 70% برای هر مقاله.
  • نمره قبولی در آزمون تشخیصی انگلیسی HSFY یا ENGL
  • نمره خوب ارزیابی بالینی دانشگاه یا آستانه سالانه تعیین می شود.

در دانشگاه اوکلند، متقاضیان باید بتوانند موارد فوق را برای پذیرش انجام دهند: معدل 8.0 در طول دوره های سال اول، نتایج آزمون انتخاب بالینی خوب، چند مصاحبه کوتاه. از سوی دیگر برنامه ورود به تحصیلات تکمیلی در دانشگاه اوتاگو برای دانشجویانی که در 3 سال گذشته مدرک خود را در یکی از دانشگاه های نیوزلند به پایان رسانده اند، آزاد است. در دانشگاه اوکلند، حتی اگر مدرک خود را 5 سال قبل تمام کرده باشید، با توجه به اینکه حداقل معدل 6.0 دارید، می توانید درخواست دهید. انتظار می رود، متقاضیان باید ریز نمرات مدرک لیسانس، مدرک افتخارات لیسانس یا مدرک لیسانس خود را با مدرک فوق لیسانس ارسال کنند. اما در کل دانشکده های پزشکی نیوزلند برنامه درسی را به زبان انگلیسی تدریس می کنند. به این ترتیب، متقاضیانی که زبان اصلی آنها انگلیسی نیست، باید با شرکت در امتحانات خاصی مهارت خود را نشان دهند.

قوانین ویزای تحصیل رشته همه گیرشناسی در نیوزلند

قبل از درخواست ویزای دانشجویی نیوزلند، باید برای مطالعه و سفر برنامه ریزی کنید و برای واجد شرایط بودن برای ویزای دانشجویی، شما نیاز دارید به پذیرفته شدن برای دوره ای در یک موسسه آموزشی مورد تایید وزارت آموزش و پرورش یا سازمان صلاحیت نیوزلند NZQA. علاوه بر این پول برای هزینه های تحصیلی یا مدرکی مبنی بر داشتن بورسیه تحصیلی که هزینه های شما را پرداخت می کند، مورد نیاز است و اثبات اینکه در زمانی که در نیوزلند هستید، پول کافی برای زندگی دارید و بلیط خارج از نیوزلند یا مدرکی مبنی بر اینکه پول کافی برای خرید آن دارید. فرزندان تحت تکفل افرادی که قبلا ویزای کار یا ویزای دانشجویی دارند، قبل از درخواست ویزای دانشجویی نیازی به پذیرش در دوره ندارند. ویزای دانشجویی فرزند وابسته انتخاب رشته برنامه تحصیلی یا مدرک تحصیلی مناسب خود را پیدا کنید.

اگر برای ویزای دانشجویی Pathway درخواست می کنید، باید با یک ارائه دهنده آموزش Pathway تحصیل کنید. ارائه دهندگان آموزش مسیر هزینه تحصیل اکثر افرادی که برای تحصیل به نیوزلند می روند، هزینه های کامل را به عنوان دانشجویان بین المللی پرداخت می کنند. از سوی دیگر شما به کسب شرایط بهداشتی برای ویزای دانشجویی نیاز دارید که برای ویزای دانشجویی بیمه سلامت، به بیمه پزشکی و مسافرتی تایید شده نیاز دارید. برای دریافت این مورد باید با ارائه دهنده آموزش خود تماس بگیرید تا در تنظیم بیمه پزشکی و مسافرتی کمک بگیرید. مدارک دیگر عبارتند از: گذرنامه ای که حداقل 3 ماه پس از روزی که قصد خروج از نیوزلند را داشته باشید، اعتبار داشته باشد. عکس ویزای قابل قبول سایر اسناد پشتیبانی اگر در یک دوره تحصیلی به شما مکانی پیشنهاد شده است. گواهی های پزشکی گواهی پلیس و ترجمه هر سندی که به زبان انگلیسی نباشد.

قوانین ویزای تحصیل رشته همه گیرشناسی در نیوزلند

هزینه زندگی برای تحصیل رشته همه گیرشناسی در نیوزلند

هزینه زندگی در نیوزلند نه تنها برای شهروندان بلکه برای خارجی ها نیز کاملاً مطلوب است، اگرچه عوامل خاصی را باید در نظر گرفت، به عنوان مثال، زندگی در شهرهای بزرگ مانند اوکلند، کرایست چرچ و ولینگتون هزینه بیشتری نسبت به زندگی در مناطق کوچکتر یا مناطق کوچکتر دارد. حومه شهر مانند همیلتون و داندین. همچنین اخیراً اسکان در کشور به دلیل سیاست مهاجرت درهای باز تا حدودی در حال افزایش بوده است. برخی از زمینه های کلیدی که باید در مورد هزینه زندگی مورد بحث قرار گیرند عبارتند از: مسکن دانشجویی شامل مسکن داخل و خارج از دانشگاه است. زندگی در محوطه دانشگاه مزایای خاص خود را دارد زیرا دانش آموزان هزینه های آب و برق یا هزینه های بیشتری را در طول اقامت خود پرداخت نمی کنند. دانشگاه ها دارای خوابگاه و اقامتگاه هستند که به دانشجویان خود اختصاص می دهند.

این اقامتگاه ها می توانند حداکثر 3 یا 4 نفر را در یک خوابگاه یا 1 یا 2 نفر را در اقامتگاه در خود جای دهند. آنها با بسیاری از امکانات که زندگی دانشجویی را بسیار آسان می کند، بسیار راحت هستند. محل اقامت در شهر معمولا آپارتمان یا استودیو است، 2 گزینه اجاره به تنهایی یا اشتراک با هم اتاقی ها است. اجاره در نیوزلند معمولاً در هفته محاسبه می شود، بنابراین میانگین هزینه های اجاره در شهر 160NZD تا 350NZD (دلار نیوزلند) خواهد بود. دلیل این شکاف در قیمت اجاره به عواملی مانند قبوض و آب و برق، موقعیت مکانی، یا مشترک بودن یا نبودن آپارتمان مربوط می شود. خرید ماهانه مواد غذایی برای غذا و اقلام شخصی در نیوزلند می تواند از NZD450 تا 500NZD (دلار نیوزلند) برای افرادی که صرفاً به غذاهای خانگی متکی هستند متغیر باشد.

در شکل سایر هزینه های زندگی در نیوزلند اشاره شده است.

.سایر هزینه های زندگی در نیوزلند

درآمد شاغلان رشته همه گیرشناسی در نیوزلند

فردی که به عنوان اپیدمیولوژیست در نیوزلند کار می کند معمولاً حدود 158000NZD (دلار نیوزلند) در سال درآمد دارد. این میانگین حقوق سالانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است. حقوق اپیدمیولوژیست ها به شدت بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی متفاوت است و از 80400NZD (دلار نیوزلند) در سال (حداقل حقوق) تا 243000NZD (دلار نیوزلند) در سال (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال متوسط ​​حقوق 154000NZD (دلار نیوزلند) در سال است، به این معنی که نیمی (از افرادی که به عنوان اپیدمیولوژیست کار می کنند، کمتر از 154000NZD (دلار نیوزلند) درآمد دارند، در حالی که نیمی دیگر بیش از 154000NZD (دلار نیوزلند) درآمد دارند. از سوی دیگر 25٪ از اپیدمیولوژیست ها کمتر از 106000NZD (دلار نیوزلند) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 106000NZD (دلار نیوزلند) درآمد دارند. همچنین 75% از اپیدمیولوژیست ها کمتر از 195000NZD (دلار نیوزلند) درآمد دارند

بر مبنای تجربه یک اپیدمیولوژیست با کمتر از دو سال تجربه تقریباً 90100NZD (دلار نیوزلند) در سال درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، 118000NZD (دلار نیوزلند) در سال درآمد داشته باشد، که 31% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از دو سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 165000$ (دلار نیوزلند) در سال به دست می آورد که 40% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته همه گیرشناسی در نیوزلند می باشد:

سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته همه گیرشناسی در نیوزلندبرای اینکه بیشتر پیرامون این موضوع بدانید که نیوزلند چگونه کشوری است و قبل از تصمیم نهایی، شما می توانید از مطالب کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در سایت این موسسه استفاده نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *