مهاجرت تحصیلی سنگاپور

رشته همه گیرشناسی در سنگاپور

رشته همه گیرشناسی در سنگاپور

سنگاپور با رشد سریع آموزش الکترونیکی به یک مقصد فوق العاده برای دانشجویان از جمله دانشجویان رشته همه گیرشناسی در سنگاپور، تبدیل شده است. علاوه بر ایت سنگاپور دانشجویان را با یک تجربه یادگیری منحصر به فرد مواجه می کند، زیرا آنها ترکیبی عالی از ترکیب اجتماعی، فرهنگی و آموزشی را ارائه می دهند. علاوه بر این، این کشور پیچیدگی زندگی مدرن را ارائه می دهد و سنگاپور را به شهری واقعاً پر جنب و جوش و جهان وطنی تبدیل می کند. این روزها تعداد زیادی از دانشجویان برای تحصیل در سنگاپور تصمیم می گیرند و موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در میان برنامه های مهاجرتی خود، به طور فعالانه خدمات مشاوره ای برای راهنمایی متقاضیان تحصیل در سنگاپور ارائه می دهد.

هزینه زندگی دانشجویی در سنگاپور

به طور کلی، شما می توانید انتظار داشته باشید که سالانه 35000$ (دلار) به عنوان شهریه برای برنامه های تحصیلات تکمیلی در یک دانشگاه معتبر در سنگاپور پرداخت کنید. شما ممکن است واجد شرایط دریافت یارانه هزینه قابل توجه با تعهد خدمات باشید. یک دانشجوی بین ‌المللی ممکن است به 700$ تا 2000$ (دلار) در ماه برای هزینه ‌های زندگی نیاز داشته باشد، که به معنای 8400$ تا 24000$ (دلار) در سال است. این در صورتی است که 200$ تا 700$ (دلار) سنگاپور برای اقامت، 300$ تا 450$ (دلار) برای غذا (در فودکورت)، 100$ تا 300$ (دلار) برای هزینه های شخصی، 40$ تا 100$ (دلار) سنگاپور برای خدمات آب و برق، 50$ (دلار) برای هر کدام برای حمل و نقل و مخابرات تخمین بزنید و 100$ (دلار) در هر ترم برای کتاب و لوازم تحریر. بدون کمک هزینه تحصیلی، ممکن است به 40000$ (دلار) در سال نیاز باشد.

در کل باید گفت سنگاپور کشور گرانی است و کوتاه کردن مو ممکن است شما را بیش از 30$ (دلار) فقیرتر کند. اما در کنار این موضوع هر گونه درآمدی به عنوان دانشجو قابل استقبال است. دانشجویان بین المللی می توانند 16 ساعت در طول ترم و ساعات نامحدود در تعطیلات کار کنند. با این حال، آنها باید دانشجوی تمام وقت در موسسات تایید شده باشند و کارت های دانشجویی صادر شده توسط اداره مهاجرت و پست های بازرسی را داشته باشند. دانشجویانی که در دانشگاه یا مؤسسه‌ای تحصیل می ‌کنند که برای پاسپورت های دانشجویی تأیید نشده است، نمی‌ توانند کار کنند. علاوه بر این، هر کار پاره وقت باید با برنامه پیوست صنعتی مرتبط باشد و برای فارغ التحصیلی لازم باشد و ماهیت کارآموزی داشته باشد و برخلاف سایر کشورها، دانشجویان نمی توانند هر شغلی انجام دهند.

دلایل تحصیل رشته همه گیرشناسی در سنگاپور

سنگاپور دارای دانشگاه ‌های بین‌ المللی معتبری مانند دانشگاه فناوری نانیانگ و دانشگاه ملی سنگاپور است که از جمله موسسات دانشگاهی با رتبه برتر هستند که به دلیل دانشکده‌ های پیشرفته و برنامه ‌های با کیفیت بالا مشهور هستند. از سوی دیگر سنگاپور را به عنوان دومین شهر امن جهان پس از توکیو رتبه بندی کرده اند و به دلیل حفظ «امنیت بهداشتی» که شامل دسترسی سریع به مراقبت های بهداشتی و مجموعه های اورژانسی است، تحسین شده است. علاوه بر این شما در معرض روش های آموزشی نوآورانه قرار خواهید گرفت و برنامه دکترای پزشکی دانشکده پزشکی Duke-NUS طیف وسیعی از دانشجویان را از سرتاسر جهان جذب می‌ کند و یک برنامه درسی پزشکی دقیق را برای تکمیل روش آموزشی جدید و نوآورانه خود، ارائه می‌دهد که به دانشجویان اجازه می ‌دهد فراتر از حفظ کردن یاد بگیرند و فکر کنند.

برای مثال به دانشکده پزشکی Duke-NUS پلت‌ فرم ‌های یادگیری دیگری ارائه می ‌شود، از جمله کار بر روی پروژه‌ های غربالگری سلامت جامعه که در آن می ‌توانند تئوری را عملی کنند، زیرا با جمعیت محلی تعامل دارند و در مورد چالش‌ های مراقبت‌ های بهداشتی زندگی واقعی خود زندگی کنند. علاوه بر این سنگاپور در زمینه تحقیقات پیشرو در جهان است و گزارش‌ های جهانی که در رتبه ‌بندی رقابت ‌پذیری جهانی 2019 IMD، رتبه دوم در گزارش رقابت‌ پذیری جهانی مجمع جهانی اقتصاد برای سال 2018 و پنجمین در شاخص جهانی نوآوری 2018 قرار گرفته ‌اند، همچنان سنگاپور را به عنوان یک رهبر جهانی در تحقیق و نوآوری می ‌شناسند. چه تصمیم دارید در سرطان و زیست شناسی سلول های بنیادی، یا علوم اعصاب و اختلالات رفتاری تخصص داشته باشیدشهرت قوی شرکت سنگاپور باعث ایجاد پیوندهای صنعتی حتی قوی تری می شود.

در شکل زیر به سایر دلایل تحصیل در سنگاپور اشاره شده است;

دلایل تحصیل در سنگاپور

الزامات ویزا برای تحصیل رشته همه گیرشناسی در سنگاپور

ویزای دانشجویی سنگاپور که به آن “گذرنامه دانشجویی” نیز گفته می شود، یک مدرک ضروری است که دانشجویان خارجی برای ادامه برنامه های تحصیلی تمام وقت در سنگاپور به ویژه برای دوره هایی که بیش از 30 روز طول می کشد باید به دست آورند. دولت سنگاپور یک طرح خاص به نام سیستم خورشیدی طراحی کرده است، یعنی سیستم درخواست آنلاین و ثبت نام دانشجویی که بخش رسمی ثبت نام است که درخواست های ویزای دانشجویی را نظارت می کند. به دانشجویان توصیه می شود حداقل 1 ماه قبل از شروع سال تحصیلی یا ترم تحصیلی که در طی آن برنامه ای را دنبال می کنید، درخواست ویزای دانشجویی سنگاپور را ارسال کنند. برای دانشجویان زیر 19 سال، مجوزهای دانشجویی مستقیماً توسط اداره مهاجرت و نقاط بازرسی سنگاپور برای دانشجویانی که مایل به تحصیل در یک موسسه خصوصی هستند پردازش می شود.

برای دانشجویان 20 ساله یا بالاتر، در صورتی که قصد دارند در رشته های حرفه ای یا برنامه های زبان تحصیل کنند، باید مصاحبه کنند. دانشجویانی که دارای مدرک تحصیلی سنگاپور هستند مجاز به کار پاره وقت در شهر هستند. علاوه بر این، از شما خواسته می شود که ویزای دانشجویی سنگاپور خود را 1 هفته پس از اتمام دوره ارسال کنید. برای آن دسته از دانشجویانی که پس از پایان دوره خود به دنبال فرصت‌های شغلی در سنگاپور هستند، باید برای پاس «بازدید» درخواست دهند که به دانشجویان بین ‌المللی اجازه می‌دهد اقامت خود را برای 1 سال تمدید کنند تا دورنمای کاری در این کشور را کشف کنند.

درآمد شاغلان رشته همه گیرشناسی در سنگاپور

درآمد شاغلان رشته همه گیرشناسی در سنگاپور

فردی که به عنوان اپیدمیولوژیست در سنگاپور کار می کند، به طور معمول حدود 13300$ (دلار سنگاپور) در ماه درآمد دارد و این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی بسیار متفاوت می شود و از 6650$ (دلار سنگاپور) در ماه (حداقل حقوق) تا 20600$ (دلار سنگاپور) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال حقوق متوسط ​​13300$ (دلار سنگاپور) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان اپیدمیولوژیست کار می کنند کمتر از 13300$ (دلار سنگاپور) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 13300$ (دلار سنگاپور) درآمد دارند. از سوی دیگر 25٪ از اپیدمیولوژیست ها کمتر از 8980$ (دلار سنگاپور) درآمد دارند، در حالی که 75% از آنها بیش از 8980$ (دلار سنگاپور) درآمد دارند. همچنین 75% اپیدمیولوژیست ها کمتر از 17000$ (دلار سنگاپور) درآمد دارند.

بر مبنای تجربه یک اپیدمیولوژیست با کمتر از دو سال تجربه تقریباً 7980$ (دلار سنگاپور) در ماه می گیرد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، 10600$ (دلار سنگاپور) در ماه دریافت کند، که 32% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 14100$ (دلار سنگاپور) در ماه به دست می آورد که 34% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است و مردان اپیدمیولوژیست به طور متوسط ​​5% بیشتر از زنان درآمد دارند.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته همه گیرشناسی در سنگاپور می باشد;

سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته همه گیرشناسی در سنگاپوربرای کسب اطلاع از شرایط ویزای همراه سنگاپور می توانید از مطالب انتشاریافته در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت استفاده نمایید و در مورد سایر زمینه ها نیز جست و جو کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *