مهاجرت تحصیلی سنت کیتس

رشته همه گیرشناسی در سنت کیتس

رشته همه گیرشناسی در سنت کیتس

عده زیادی از دانشجویان مهاجر معتقد که تحصیل رشته هایی نظیر رشته همه گیرشناسی در سنت کیتس بستر تجربه یک زندگی سورئال را فراهم میکند. به‌خاطر اینکه این کشور کوه‌ های پوشیده از ابر، سواحل، و مزارع سابق شکر شناخته شده است. جایی که آتشفشان خفته کوه لیامویگا در آن قرار دارد و محل قرارگیری دریاچه ‌ای دهانه ‌ای، میمون ‌های سبز رنگ معروف و جنگل ‌های بارانی است. سیستم آموزش عالی سنت کیتس و نویس توسط 7 دانشگاه با 58 برنامه تحصیلی ارائه می شود که شامل 45 برنامه کارشناسی در 5 دانشگاه از دانشگاه ها، 9 برنامه کارشناسی ارشد در 2 دانشگاه و 4 برنامه Ph.D. است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا در ارتباط با این کشور عمدتا ناشناخته برای مهاجران تحصیلی، تمام اطلاعات لازم را به متقاضیان منتقل نماید.

هزینه زندگی دانشجویان رشته همه گیرشناسی در سنت کیتس

زندگی در سنت کیتس و نویس به طور کلی در مقایسه با سایر کشورها ارزان است. هزینه های تخمینی ماهانه برای یک فرد مجرد حدود 4037$ (دلار) است یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر در سنت کیتس اند نویس حدود 1635.76$ (دلار) و یک آپارتمان (یک خوابه) در خارج از مرکز شهر 1000$ (دلار) هزینه دارد. چندین اقامتگاه اجاره ای کاملا مبله با شرایط اولیه اتاق هستند. قیمت‌ های حمل و نقل محلی یا اجاره به شرح فوق است: یک لیتر بنزین 6.60$ (دلار) ، بلیط یک طرفه برای حمل و نقل محلی حدود 3.25$ (دلار) است. برخی دیگر از گزینه های حمل و نقل موجود عبارتند از: اجاره خودرو، موتور سیکلت ها که برای کرایه آن چندین شرکت موجود است. اینها را می توان از قبل رزرو کرد و پس از ورود به کشور جمع آوری کرد که شرکت ها شامل Avis و Hertz هستند.

برای اجاره ماشین باید 21 سال به بالا داشته باشید. اتوبوس های سنت کیتس و نویس به شکل مینی ون یا میکروبوس عرضه می شوند. آنها خصوصی هستند اما توسط دولت تنظیم می شوند و می توان آنها را با پلاک سبز رنگ آنها که با حرف H شروع می شود، شناسایی کرد. می توانید آنها را علامت گذاری کنید و از راننده بخواهید که شما را در هر نقطه از جزایر پیاده کند، همچنین ایستگاه های اتوبوس و پناهگاه های زیادی در طول مسیرها وجود دارد. تاکسی ها به اکثر مقاصد در سراسر جزایر خدمات رسانی می کنند و از ساعت 10 شب تا 6 صبح،50% اضافه هزینه وجود دارد. قطار یکی دیگر از جایگزین های حمل و نقل در سنت کیتس و نویس است. یک راه‌آهن خوش‌ منظره وجود دارد که مسیر یک خط قدیمی باریکه را طی می‌کند.

الزامات ویزای تحصیلی سنت کیتس

مسافرانی که به سنت کیتس و نویس سفر می کنند، باید ویزا دریافت کنند مگر اینکه از 104 کشور معاف از ویزا شامل همه شهروندان اتحادیه اروپا، آلبانی، آرژانتین، اتریش، هند، اندونزی، جامائیکا، ژاپن، اردن، کنیا، کیریباتی، کویت، باهاما و کشورهای دیگر معاف هستند، اما کشور ایران جزو گزینه های معاف از ویزا محسوب نمی شود. بنابراین دانشجویان ایرانی برای مطالعه رشته های پزشکی و دیگر رشته ها نیاز به ویزا دارند که برای درخواست ویزای سنت کیتس موارد زیر پیش نیاز است.

  • باید پاسپورتی داشته باشد که حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد.
  • سند شناسایی که اگر مسافر دیپلمات باشد باید پاسپورت دیپلماتیک داشته باشد.
  • در صورت رفتن به تحصیل، نامه پذیرش از دانشگاه ثبت نام کننده داشته باشید.
  • بسته به موقعیت مکانی بلیط هواپیما و ویزای ترانزیت داشته باشید.
  • دانشجویان همچنین باید مدارکی مبنی بر وجود بودجه کافی برای پوشش اقامت خود ارائه دهند.

علاوه بر موارد فوق به گواهی رزرو اقامتگاه تایید شده، عکس هایی که اخیراً در اندازه پاسپورت گرفته شده اند و گواهی های معمول واکسیناسیون، دعوت نامه برای تحصیل در سنت کیس نیاز است. اطلاعات تماس و جزئیات نزدیکان یا افراد تماس در سنت کیس، کپی اصلی اسناد مسافرتی (مانند پاسپورت) و عکس های گذرنامه که به فرم های درخواست، پیوست شده اند، جزو سایر مدارک موردنیاز برای دریافت ویزای سنت کیس است.

درآمد شاغلان رشته همه گیرشناسی در سنت کیتس

درآمد شاغلان رشته همه گیرشناسی در سنت کیتس

فردی که در سنت کیس کار در رشته همه گیرشناسی می کند، معمولاً حدود 104000$ (دلار) در سال درآمد دارد. این میانگین حقوق سالانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است. حقوق بین مشاغل مختلف به شدت متفاوت است. با این حال میانگین حقوق 112000$ (دلار) در سال است، به این معنی که نیمی از جمعیت کمتر از 112000$ (دلار) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 112000$ (دلار) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% از مردم کمتر از 62200$ (دلار) درآمد دارند در حالی که 75$ (دلار) آنها بیش از 62200$ (دلار) دارند. همچنین 75% از مردم کمتر از 310000$ (دلار) و 25% بیش از 310000$ (دلار) درآمد دارند. به طور کلی، کارمندانی که بین 2 تا 5 سال تجربه دارند، به طور متوسط ​​32% بیشتر درآمد دارند.

افراد حرفه ای با تجربه بیش از پنج سال به طور متوسط ​​36% بیشتر از افراد با تجربه کاری پنج سال یا کمتر درآمد دارند. با رسیدن به مرز ده سال، حقوق 21% افزایش می یابد و برای افرادی که از مرز 15 سال گذشته اند 14% افزایش می یابد. افراد داری فوق دیپلم به طور متوسط ​​%17 بیشتر از همتایان خود که فقط به سطح دبیرستان رسیده اند، درآمد دارند. کارمندان مرد در سنت کیس 6% بیشتر از همتایان زن خود در تمام بخش ها درآمد دارند.

در جدول زیر سایر سطوح درآمدی برحسب مدرک در سنت کیس اشاره شده است;

نوع مدرکدرصد تغییر حقوق
کارشناسی%24 بیشتر درآمد دارند
کارشناسی ارشد%29 بیشتر از سایر مدارک درآمد دارند
دکتری%23 بیشتر از سایر مدارک درآمد دارند

اگر در مهاجرت تحصیلی، ملزم به بردن همراهان خود دارید، می توایند از طریق موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای اخذ شرایط ویزای همراه سنت کیس اقدام نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *