مهاجرت تحصیلی تاجیکستان

رشته همه گیرشناسی در تاجیکستان

رشته همه گیرشناسی در تاجیکستان

دلایل بیشماری از شرایط راحت اسکان دانشجویی تا وجود تبادلات بین فرهنگی وجود دارد که رشته همه گیرشناسی در تاجیکستان جزو اولویت دانشجویان است. مؤسسات علمی این کشور، مانند همه جای دنیا، متعهد هستند که زندگی دانشجویی را تا حد امکان جذاب کنند. دانشجویان بین‌ المللی در دانشگاه ‌های دولتی، معمولاً در خوابگاه ‌ها، حق مسکن با یارانه بالا را دارند. بنابراین، اکثر دانشجویان در طول تحصیل در دانشگاه فشاری برای یافتن شغل ندارند و می ‌توانند در فعالیت‌ های فوق‌ا لعاده مختلف ارائه‌ شده توسط مؤسسات دانشگاهی شرکت کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا تجارب مختلف خود در زمینه اعزام دانشجو به تاجیکستان را در اختیار دانشجویان علاقه مند مهاجرت به این کشور قرار دهد.

هزینه زندگی برای دانشجویان رشته همه گیرشناسی در تاجیکستان

تاجیکستان همواره مورد توجه مسافران، دانشمندان و دانشجویان بوده است. چراکه این کشور دارای کالج ها و دانشگاه های خوب بسیاری است. از نظر هزینه زندگی باید گفت که این کشور دارای بازارهای بزرگ و کاملاً باورنکردنی در فضای باز است. در واقع، اگر بخواهید کمی از هر کالای مهمی مانند گوشت، پنیر، غلات، سبزیجات، میوه‌ ها و حتی نوشیدنی‌ ها را بخرید، درحالیکه نیاز نباشد بیشتر از 30$ (دلار) در بازار خرج کنید. حمل و نقل بهترین انتخاب در کشور برای مردم محلی یک ماشین کرایه ای است و نه اتوبوس های عمومی. این نیز ارزان ترین وسیله حمل و نقلی است که می توانید در این کشور برای رفتن به نقاط مختلف کشور استفاده کنید. یکی دیگر از راه های تور تاجیکستان استفاده از تاکسی یا ون است. تاکسی فقط 0.50$ (دلار) و 2$ (دلار) در هر مایل هزینه دارد، قیمت ها واقعاً پایین است.

خدمات رفاهی امکانات اولیه خانه در تاجیکستان 40$ (دلار) هزینه دارد. این مبلغ می تواند قبوض برق، پرداخت آب، جمع آوری زباله، سرمایش و گرمایش را پوشش دهد. برقراری تماس در قلمرو تاجیکستان با استفاده از تلفن همراه 0.20$ (دلار) در دقیقه هزینه دارد (بدون تعرفه، طرح و تخفیف ویژه). لباس و کفش بسته به فصل، لباس ها و کفش های مختلفی وجود دارد که مردم در تاجیکستان می پوشند. ماه‌ های زیادی در سال باید یک کت بارانی و پشم ‌های گرم به همراه داشته باشید، در حالی که روزهای دیگر فقط چند لباس تابستانی، مایو، تی‌شرت، کلاه و کفش راحت دارید. میانگین قیمت برخی از لباس های سنتی مانند شلوار جین، لباس تابستانی و کفش های نایک نسبی است. در مورد خانه باید گفت که به خاطر داشته باشید که بسیاری از خانه ها دارای برخی از امکانات رفاهی استانداردی نیستند که شما عادت دارید.

دلایل تحصیل رشته همه گیرشناسی در تاجیکستان

تاجیکستان در میان دانشجویان برای ادامه تحصیل در رشته پزشکی مشهور شده است زیرا یکی از ارزان ترین کشورهای جهان برای ارائه آموزش علوم پزشکی در دانشگاه پزشکی تایید شده MCI با هزینه کم است. همچنین هزینه زندگی در تاجیکستان بسیار پایین است. دلایل دیگر به موارد فوق باز می گردد: کیفیت عالی آموزش و زیرساخت در تاجیکستان، فرآیند پذیرش بسیار آسان و همچنین سریع است، نیازی به پاک کردن آزمون ورودی نیست، دانشگاه های برتر توسط WHO، MCI، GMC، IMED و USMLE به رسمیت شناخته می شوند، مدرک در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است، هر دانشگاه دوره MBBS را به مدت 6 سال ارائه می دهد، اما در تاجیکستان، دانشجویان می توانند دوره MBBS را تنها در 5 سال تکمیل کنند، رسانه و زبان مطالعه فقط به زبان انگلیسی استف اساتید و معلمان بسیار ماهر و بین المللی در این کشور فعالیت دارند.

علاوه بر این روش های آموزشی با آخرین تکنولوژی استفاده می شود، خوابگاه های دخترانه و پسرانه مجزا با امنیت کامل وجود دارند و هزینه سفر درون این کشور بسیار ارزان است.

دلایل تحصیل رشته همه گیرشناسی در تاجیکستان

الزامات ویزا برای تحصیل رشته همه گیرشناسی در تاجیکستان

برای اقامت بیش از 90 روز، دانشجویانی که در تاجیکستان تحصیل می کنند به ویزای تحصیلی نیاز دارند. برای درخواست به مدارک زیر نیاز دارید:

گذرنامه با اعتبار باقیمانده حداقل 6 ماه پس از تاریخ های سفر

  • گواهی پلیس با سابقه کیفری کشور محل سکونت.
  • گواهی پزشکی.
  • بلیط رفت و برگشت
  • 2 قطعه عکس در اندازه پاسپورت
  • فرم درخواست
  • گواهی ثبت نام دوره در یک موسسه آموزشی در تاجیکستان.
  • هزینه ویزا و درخواست

اما یکی از پرسش های مهم و رایج همیشه این است که چه چیزی متقاضی را برای ویزای دانشجویی در تاجیکستان واجد شرایط می کند؟ در ارتباط با این موضوع باید گفت که معیارهای فوق باید رعایت شود. نامه پذیرش باید ارائه شود که نشان دهد به متقاضی در یک دوره تحصیلی تمام وقت در یک موسسه آموزشی معتبر پیشنهاد شده است. نامزدها باید بتوانند شواهدی مبنی بر وجود بودجه کافی برای حمایت از خود در کشور نشان دهند. باید نشان داده شود که هزینه دوره به طور کامل پرداخت شده است. بیمه درمانی خصوصی باید ترتیب داده شود و مدارک مستند آن ارائه شود. این باید مقصود قابل اثبات داوطلب برای بازگشت به کشور خود در پایان دوره تحصیلی باشد. همه مهاجران در تاجیکستان باید به قوانین، دستورالعمل ها و تشریفات ملی مهاجرت احترام بگذارند. مطالعه باید فقط از موسسات آموزشی تایید شده و دارای مجوز انجام شود.

درآمد شاغلان رشته همه گیرشناسی در تاجیکستان

فردی که به عنوان اپیدمیولوژیست در تاجیکستان کار می کند، معمولاً حدود 18800TJS (سامانی) در ماه درآمد دارد. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و حقوق اپیدمیولوژیست ها بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی بسیار متفاوت است و از 9800 TJS (سامانی) در ماه (حداقل حقوق) تا 28800 TJS (سامانی) در ماه (حداکثر حقوق) تغییر می یابد. با این حال متوسط ​​حقوق 18100 TJS (سامانی) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان اپیدمیولوژیست کار می کنند، کمتر از 18100 TJS (سامانی) درآمد دارند، در حالی که نیمی دیگر بیش از 18100 TJS درآمد دارند. از سوی دیگر 25% از اپیدمیولوژیست ها کمتر از 12500 TJS (سامانی) درآمد دارند، در حالی که 75% از آنها بیش از 12500 TJS (سامانی) درآمد دارند. همچنین 75% از اپیدمیولوژیست ها کمتر از 22500 TJS (سامانی) درآمد دارند.

بر مبنای تجربه، یک اپیدمیولوژیست با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 11100 TJS (سامانی) در ماه می گیرد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، 14900 TJS (سامانی) در ماه کسب کند، که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 19400 TJS (سامانی) در ماه به دست می آورد که 30% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است و کارمندان مرد اپیدمیولوژیست در تاجیکستان به طور متوسط ​​10% بیشتر از همتایان زن خود درآمد دارند.

علاوه بر مطالب فوق، شما با مراجعه به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید اطلاعات لازم را درباره قوانین تاجیکستان کسب نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *